Meestal daal ik neer uit de hemel.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:24 schreef TimmyAsd het volgende:
En waar komen jullie vandaan?
Het is 3 meter bij je vandaanquote:Op woensdag 14 december 2005 20:27 schreef TimmyAsd het volgende:
Haarlem dus. Beetje leuk daar? Nog nooit geweest namelijk
Nee ik jouquote:Op woensdag 14 december 2005 20:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Houd jij je mond maar, ik heb je niets gevraagd
Ik ben Jellequote:Op woensdag 14 december 2005 20:23 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben Godt
En ik zit vaak op FOK![]()
Nee ik doe geen wonderen op verzoek
Post al in DIG SC vanaf topic 1
Dus je komt me vaak tegen
Voor de rest in IDO sinds afgelopen zaterdag
R&P vaak
GC vaak
Voor de rest active topics laat op de avond
Amsterdam is mijn wereldje. En dan vooral het westelijk deelquote:Op woensdag 14 december 2005 20:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is 3 meter bij je vandaan![]()
Maar natuurlijk is haarlem leuk![]()
zal ik dan ook maar los gaanquote:Op woensdag 14 december 2005 20:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ben Jelle
Iedereen haat mij zowat op Fok! omdat ik heel erg vervelend kan zijn in het afzeiken van mensen.
In totaal al een hele zooi bans gehad, waarvan eentje voor het mailbommen van yvonne (3 maanden).
Woon in Enschede, ben 19 jaar, studeer Bestuurskunde aan de UT.
Ik Fok! vanaf mijn laptop op mijn kamer, of vanuit mn werk.
Ben lid van studentenvereniging Taste. Heb een vriendin (Lidia) en hing vooral rond in KLB en GVH (SC).
En nu maar hiernaartoe
*zucht* dat waren nog eens tijdenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:25 schreef SHERMAN het volgende:
Zit hier volgens mij wel sinds het begin ergens. Ben ook nog mede verantwoordelijk voor het tijdelijk stil leggen van dig:sc.![]()
Vroeger.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:49 schreef mschol het volgende:
[..]
*zucht* dat waren nog eens tijden![]()
[Slowchat Deeltje 56] mschol & SHERMAN: Spamkings
heb em zowaar kunnen vinden via de google search
Zaandam is jouw stadquote:Op woensdag 14 december 2005 21:57 schreef Steve-O het volgende:
Ik ben Steve-O
Ik kom er elke dagquote:Op woensdag 14 december 2005 20:54 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Amsterdam is mijn wereldje. En dan vooral het westelijk deel
Beidequote:Op woensdag 14 december 2005 22:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Amsterdam of het westelijke deel ervan?
Jaquote:
Bij de snelweg toch?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik werk bij IBM
Die panden kan je toch niet missen
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:27 schreef Skv het volgende:
Ik was vergeten te zeggen dat ik van dvd's hou.
Originele dan. (zie sig).
Ja aan de A10quote:
* Jump is jump/thomasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |