abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33053017
Mijn aanvraag voor de zorgtoeslag heb ik al heel vroeg op de bus gedaan nadat ik deze had gekregen. Mijn verwachte inkomen voor 2006 is onduidelijk omdat ik een net afgestudeerde studente ben en nog geen werk heb, dus heb ik recht op zorgtoeslag lijkt me.

Nu hadden we volgens mijn vader rond 6 december bericht moeten hebben van een eventuele zorgtoeslag, maar we hebben nog steeds niks ontvangen. Mijn broertje heeft ook toeslag aangevraagd en ook hij heeft nog niks gekregen.

Dus voordat m'n pa gelijk gaat rondbellen vraag ik me af of er meer mensen zijn die nog niks hebben gehoord...
In de mythologie was Cassiopeia de koningin van Ethiopië en getrouwd met koning Cepheus. Ze hadden één dochter: Andromeda.
  dinsdag 13 december 2005 @ 20:43:53 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_33053220
Morgen (14 december) gaat bij de belastingdienst de eerste lichting de deur uit van brieven die informeren over de hoogte van de toegekende zorgtoeslag. Rond de 20e van deze maand moet het op je rekening staan.
The love you take is equal to the love you make.
pi_33053244
Ik heb een hele dikke evelop van OHRA gekregen...geen idee wat er instaat..heb'm nog niet opgemaakt.
  dinsdag 13 december 2005 @ 20:46:02 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_33053309
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:44 schreef Flyingdutchman het volgende:
Ik heb een hele dikke evelop van OHRA gekregen...geen idee wat er instaat..heb'm nog niet opgemaakt.
Je verzekeringsmaatschappij gaat niet over je zorgtoeslag, dat is de belastingdienst.
pi_33053314
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:43 schreef Lienekien het volgende:
Morgen (14 december) gaat bij de belastingdienst de eerste lichting de deur uit van brieven die informeren over de hoogte van de toegekende zorgtoeslag. Rond de 20e van deze maand moet het op je rekening staan.
Ooh dus ik maak me al druk om niks. Gelukkig maar

(Al vind ik het persoonlijk toch wat kort dag allemaal)
In de mythologie was Cassiopeia de koningin van Ethiopië en getrouwd met koning Cepheus. Ze hadden één dochter: Andromeda.
pi_33053342
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je verzekeringsmaatschappij gaat niet over je zorgtoeslag, dat is de belastingdienst.
Ow...
pi_33068537
Gisteren mezelf ingeschreven bij Zilverenkruis. Die HBO studentpolis is super! Via mijn werkgever krijg ik 12 Euro per maand extra als ik bij de door hen gekozen verzekeraar kies, maar ZK is zelfs nog eens 50 Euro goedkoper per jaar dan die andere verzekering!

Verder geen nieuws over de toeslag.

Misschien dat ik er zelfs ietsje beter van wordt, 50 cent ofzo.
Wartaal.
  woensdag 14 december 2005 @ 12:35:49 #8
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_33069155
Gisteren bericht gehad! Ga er per maand 64 euro op achteruit, maar dan weet ik natuurlijk nog niet wat ik zometeen bruto/netto van de werkgever meer ga krijgen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_33072087
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:38 schreef Cassiopeia het volgende:
Mijn aanvraag voor de zorgtoeslag heb ik al heel vroeg op de bus gedaan nadat ik deze had gekregen. Mijn verwachte inkomen voor 2006 is onduidelijk omdat ik een net afgestudeerde studente ben en nog geen werk heb, dus heb ik recht op zorgtoeslag lijkt me.

Nu hadden we volgens mijn vader rond 6 december bericht moeten hebben van een eventuele zorgtoeslag, maar we hebben nog steeds niks ontvangen. Mijn broertje heeft ook toeslag aangevraagd en ook hij heeft nog niks gekregen.

Dus voordat m'n pa gelijk gaat rondbellen vraag ik me af of er meer mensen zijn die nog niks hebben gehoord...
kan je zelf niet bellen? of moet pappie het weer doen voor je..
pi_33072111
nee, het gaat me wel lang duren nu
al ben ik wel bang dat ik er vreselijk op achteruit zal gaan.
klopt het dat de werkgever ook meebetaalt ofzo? hoe zat dat?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_33072151
Heb 't nog niet gehad, dus ik wacht rustig af.
Recht erop heb ik toch wel.
(Un)masking for the greater good.
  woensdag 14 december 2005 @ 14:36:34 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_33072219
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
nee, het gaat me wel lang duren nu
al ben ik wel bang dat ik er vreselijk op achteruit zal gaan.
klopt het dat de werkgever ook meebetaalt ofzo? hoe zat dat?
Er zijn wat veranderingen betreffende je loon die de hogere ziektekostenpremie zullen compenseren, zoals premies die vervallen of verlaagd worden.

Een berekening kun je o.a. maken op www.denieuwezorgverzekering.nl
pi_33076383
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:31 schreef Breukink het volgende:

[..]

kan je zelf niet bellen? of moet pappie het weer doen voor je..
Oh ik wil zelf ook wel bellen hoor, maar het is meer om m'n pa gerust te stellen

En die is nu ook gerust gesteld
  dinsdag 27 december 2005 @ 10:55:59 #14
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_33433743
Kickje, want ik heb iig nog steeds niets gehad. Hoe zit dit met anderen?
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
  dinsdag 27 december 2005 @ 10:58:53 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33433793
*gastslotje*
Handiger om alles in 1 topic te houden.

Zorgtoeslag, wie heeft al een brief/bedrag ontvangen?
pi_33433794
Mijn zusje heeft ook nog niets gehoord..

Voor zover mij bekend had iedereen echter iets moeten horen. Misschien dus even de belastingdienst bellen.
pi_33433799
Oh, en weer dicht.
  dinsdag 27 december 2005 @ 11:00:01 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33433818
Exact tegelijk Alicey!
pi_33433877
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:00 schreef Brighteyes het volgende:
Exact tegelijk Alicey!
Nouja, ik postte een reactie nadat je hem sloot, maar opende hem daarmee weer. Dus dan nog maar een keertje dicht gooien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')