Je verzekeringsmaatschappij gaat niet over je zorgtoeslag, dat is de belastingdienst.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:44 schreef Flyingdutchman het volgende:
Ik heb een hele dikke evelop van OHRA gekregen...geen idee wat er instaat..heb'm nog niet opgemaakt.
Ooh dus ik maak me al druk om niks. Gelukkig maarquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:43 schreef Lienekien het volgende:
Morgen (14 december) gaat bij de belastingdienst de eerste lichting de deur uit van brieven die informeren over de hoogte van de toegekende zorgtoeslag. Rond de 20e van deze maand moet het op je rekening staan.
Ow...quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je verzekeringsmaatschappij gaat niet over je zorgtoeslag, dat is de belastingdienst.
kan je zelf niet bellen? of moet pappie het weer doen voor je..quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:38 schreef Cassiopeia het volgende:
Mijn aanvraag voor de zorgtoeslag heb ik al heel vroeg op de bus gedaan nadat ik deze had gekregen. Mijn verwachte inkomen voor 2006 is onduidelijk omdat ik een net afgestudeerde studente ben en nog geen werk heb, dus heb ik recht op zorgtoeslag lijkt me.
Nu hadden we volgens mijn vader rond 6 december bericht moeten hebben van een eventuele zorgtoeslag, maar we hebben nog steeds niks ontvangen. Mijn broertje heeft ook toeslag aangevraagd en ook hij heeft nog niks gekregen.
Dus voordat m'n pa gelijk gaat rondbellen vraag ik me af of er meer mensen zijn die nog niks hebben gehoord...![]()
Er zijn wat veranderingen betreffende je loon die de hogere ziektekostenpremie zullen compenseren, zoals premies die vervallen of verlaagd worden.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
nee, het gaat me wel lang duren nu
al ben ik wel bang dat ik er vreselijk op achteruit zal gaan.
klopt het dat de werkgever ook meebetaalt ofzo? hoe zat dat?
Oh ik wil zelf ook wel bellen hoor, maar het is meer om m'n pa gerust te stellenquote:Op woensdag 14 december 2005 14:31 schreef Breukink het volgende:
[..]
kan je zelf niet bellen? of moet pappie het weer doen voor je..
Nouja, ik postte een reactie nadat je hem sloot, maar opende hem daarmee weer. Dus dan nog maar een keertje dicht gooien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |