Ja, goh, waar ken ik dat toch van.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, dan heb ik nog even...
Oh ja!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:16 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, goh, waar ken ik dat toch van..
Shit.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, dan heb ik nog even...
Ja! Hij weer wel hè!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
Do2, als jij nou eens een paar werken hier post??
Euh... Nee.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
Do2, als jij nou eens een paar werken hier post??
Ja, maar dat gaat om iets unieks, iets persoonlijks. Dat blijft altijd mogelijk.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:16 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, goed maar jij zei
'Ben jij ambitieus, Tha Erik? Wil je de beste ter wereld worden? Wil jij iets neerzetten wat nog nooit is vertoond? Ten koste van alles?'
Jah, precies. Okee.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:19 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat om iets unieks, iets persoonlijks. Dat blijft altijd mogelijk.
De hele kunst vernieuwen, weet ik veel, stromingen bedenken, nee, dat is een beetje voorbij, dat hebben we wel gehad.
Stromingen worden toch niet bedacht? Het was niet zo dat er in de periode van 1400 tot 1600 iemand had gezegd: "Dit is de renaissance".quote:Op donderdag 22 december 2005 21:19 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat om iets unieks, iets persoonlijks. Dat blijft altijd mogelijk.
De hele kunst vernieuwen, weet ik veel, stromingen bedenken, nee, dat is een beetje voorbij, dat hebben we wel gehad.
Ik wel.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:25 schreef JAM het volgende:
Jezelf vinden? Wat is dat nu weer voor een new-age gelul, twee? Ik heb dat nou nooit gevonden, dat -op zoek naar jezelf- gedoe.
De vernieuwing op zich wordt bedacht, iemand bedenkt het perspectief, een ander bedenkt dat ie iets met geabstraheerde bomen gaat doen. Later krijgt dat een naam, dat is waar.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stromingen worden toch niet bedacht? Het was niet zo dat er in de periode van 1400 tot 1600 iemand had gezegd: "Dit is de renaissance".
Volgens mij wel dus.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Je probeert toch gewoon je draai in leven te vinden, wat voor jou het beste werkt? Of is dat juist het "jezelf vinden"?
Ja, maar wie neemt die uitspraak nu voor z'n rekening? De kunstenaar de ander of het doek zelf?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:29 schreef cioran63 het volgende:
Het gaat toch helemaal niet om de kunstenaar? Het gaat om het verhaal dat het schilderij vertelt, de uitspraak die het kunstwerk doet. Daar moet een ander wat aan hebben, niet de kunstenaar.
Die kunstenaar heeft wat te vertellen, als het goed is. Die doet een al dan niet interessante uitspraak.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:30 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, maar wie neemt die uitspraak nu voor z'n rekening? De kunstenaar of de ander?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |