Oeps..quote:Op donderdag 15 december 2005 12:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Je klinkt als m'n leraar
Tja, als iedereen het zegt zal het wel kloppen denk ik danquote:Op donderdag 15 december 2005 13:43 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Oeps..
Maar ik ben er echt van overtuigd: sterker nog, wanneer je alles nog moet leren, wanneer kunst maken niet je eerste zorg is, als je op de academie zit, is het eenvoudigweg zaak veel vlieguren te maken, problemen tegen te komen en op te lossen, zaken grandioos laten mislukken (waar je dan niet bang voor moet zijn) of ineens iets zien lukken, en je afvragen waarom. Dat is gewoon ervaring op doen. En dat is het allerallerbelangrijkste. Die kunst komt vanzelf wel.
En alweer klink ik als zo'n oude academieleraar, maar het is nu eenmaal zo.
Nou, het gaat om helderheid, denk ik. Dat beeld wat je maakt, moet een heldere, duidelijke uitspraak zijn. (Wat niet betekent dat het geen duister of onbegrijpelijk beeld mag zijn, dat niet). Als je perspectief half toepast, in de linkerhelft van het beeld, en in de rechterhelft van het beeld daar een klein beetje vanaf gaat wijken, echt maar een klein beetje, zodat je ergens ziet dat het gaat wringen, wijst dat toch eerder op onkunde dan op opzet. Dat schilderij gaat dan zeggen: ja, ehhhh, ....ehhh, ja, zoiets...een beetje, uhhhh...quote:Op donderdag 15 december 2005 13:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maaruh, over dat je perspectief moet kloppen, of helemaal gefuckt moet worden ben ik nog niet met je eens....![]()
Ik spreek mezelf nooit tegen, AR.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
Volgens mij spreek je jezelf tegen....
Ja, of andersom, natuurlijk.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zou het niet kunnen...
Sterker nog; ik zou het niet eens willen...
Nu al?? het is pas ochtend!!!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:34 schreef Citroenschilletje het volgende:
Eindelijk mag ik jou een keer een schop verkopen...
Aan het werk AR!!
*schop*
Vind ik ook! Schilderen in de vroege, stille ochtenkou, wat kan een mens zich nog meer wensen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:21 schreef Citroenschilletje het volgende:
Je wekker gaat toch al om 3.50 , dus eigenlijk had je allang aan het werk kunnen zijn...![]()
Laat zien! Laat zien!quote:
Ah, nu snap ik het.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
3 in 3 uur was de afspraak he
Nu ja, ik hou niemand tegen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:29 schreef skiczukie het volgende:
Maar ik mag dus niet over het werk posten?
Ik wilde alleen zeggen dat ik schets 2 wel erg okee vind.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nu ja, ik hou niemand tegen.
Maar het zijn geen kunstwerken natuurlijk, maar studies... Dat verschil hoef ik niet uit te leggen hoop ik
Het is maar een studie, he...quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik wilde alleen zeggen dat ik schets 2 wel erg okee vind.
Inderdaad, en best wel okee.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Het is maar een studie, he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |