abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33051115
Fitness is voor mensen met een motorische afwijking of voor mensen die simpelweg te dik zijn om normaal te kunnen lopen, het is geen sport .
pi_33051130
Iets is pas een sport als je ermee kan winnen.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_33051157
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 19:42 schreef 700MB het volgende:
Computergames zijn een sport?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_33051158
quote:
. Bridge. .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_33051170
Inderdaad. Een sport is een aantal uur/minuten waarin je alles geeft. En niet als je hem begint te voelen van je loopbandje afstapt.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_33051171
quote:
En dat kan met fitness.
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
pi_33051175
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 19:43 schreef Seneca het volgende:
Computergames zijn een sport?
Ja. Mits het in competitieverband wordt gedaan.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_33051189
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 19:43 schreef hond_in_de_goot het volgende:
En dat kan met fitness.
Nee, dat kan niet.
  dinsdag 13 december 2005 @ 19:44:45 #9
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_33051210
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 19:43 schreef Sjakie01 het volgende:
Inderdaad. Een sport is een aantal uur/minuten waarin je alles geeft. En niet als je hem begint te voelen van je loopbandje afstapt.
kan bij fitness ook...
put
your
clothes
on!
  dinsdag 13 december 2005 @ 19:45:26 #10
83132 LomarVe
Fishing for a dream.
pi_33051230
Ik ken dat wel ja. Ik heb jarenlang karate gedaan en nu gewoon fitness. Soms heb je zo'n kneus die vraagt wat voor sport ik beoefen. 'Erm.. geen.' 'Maar je sportte toch zei je?' 'Ja..' Leuk is dat.
pi_33051272
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 19:43 schreef Sjakie01 het volgende:
Dat ligt meer aan de persoon dan aan het fitness zelf.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_33051341
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 19:47 schreef Seneca het volgende:

[..]

Dat ligt meer aan de persoon dan aan het fitness zelf.
Nee dat ligt niet aan de persoon zelf. Want tijdens een voetbalwedstrijd kan je ook niet zo langs de zijlijn gaan staan als je hem even niet meer trekt. Fitnes volk doet dat wel, die kappen wel als ze het beu zijn.
pi_33051376
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 19:49 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Nee dat ligt niet aan de persoon zelf. Want tijdens een voetbalwedstrijd kan je ook niet zo langs de zijlijn gaan staan als je hem even niet meer trekt.
Daar is het principe 'wissel' voor uitgevonden.
pi_33051379
Met fitness kun je alleen verliezen.

gewicht
pi_33051408
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 19:49 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Fitnes volk doet dat wel, die kappen wel als ze het beu zijn.
Dat is dus een keuze. Dat ligt dus aan de persoon.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_33051411
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 19:51 schreef 700MB het volgende:

[..]

Daar is het principe 'wissel' voor uitgevonden.
Gelukkig staat er 11 man op het veld, en mogen er maar 3 man gewisseld worden. En tennisspelers kunnen ook niet gewisseld worden.
pi_33051645
Er was laatst ook een heel topic over dat mensen darts geen sport vinden.

Nou whatever, krijg een leven, ga je ergens anders druk over maken!
pi_33051795
Wat maakt het nou uit? Dan noem je het toch geen sport?
Sommigen vinden nutteloze topics starten een sport geloof ik.
Dus...
pi_33051985
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:04 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Sommigen vinden nutteloze topics starten een sport geloof ik.
Dat kan niet, want daar kan je niets mee winnen.
pi_33052008
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:09 schreef 700MB het volgende:

[..]

Wel: Respect.
pi_33052054
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:09 schreef 700MB het volgende:

[..]

Wel hoor, TS heeft net de "Oh ik heb geen leven dus ga ik lopen klagen op Fok! over nutteloze dingen" award gewonnen!
pi_33052056
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:10 schreef Chriz2k het volgende:
Wel: Respect.
Dat kun je wel (of juist niet) krijgen, of kwijtraken. Echter niet winnen.
pi_33052117
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:11 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Wel hoor, TS heeft net de "Oh ik heb geen leven dus ga ik lopen klagen op Fok! over nutteloze dingen" award gewonnen!
Nee, winnen kan alleen in competitievorm, al het andere is (toegewezen) krijgen.
  dinsdag 13 december 2005 @ 20:12:55 #24
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_33052123
Fitness, fantastisch.
Ik hoef tenminste niet met mijn brakke kop op zondagochtend in de kou te staan.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_33052165
Ik heb nog een vraag: Waarom zie ik nooit knappe vrouwen fitnessen?
pi_33052198
darten is pas een sport of niet?

ik zit zelf op fitness en als ik ga fitnessen zeg ik, ik ga sporten!

Hoewel iedereen 'weet' wat met sport bedoeld wordt, is het lastig om hiervan een eensluidende definitie te geven. De term evolueert continu om nieuwe activiteiten die men als sport ervaart onder deze noemer te brengen. Sporten zijn meestal activiteiten gebaseerd op fysieke beweging, gebruikmakend van karakteristieken als kracht, snelheid en behendigheid
  Spellchecker dinsdag 13 december 2005 @ 20:16:57 #27
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_33052252
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:14 schreef Chriz2k het volgende:
Omdat je alleen maar op gay-centra komt

Ik zie ze vaak genoeg in ieder geval (Sports-Inn, Leeuwarden)
Tevens -purist.
pi_33052260
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:12 schreef Tyler..Durden het volgende:
Fitness, fantastisch.
Ik hoef tenminste niet met mijn brakke kop op zondagochtend in de kou te staan.
Klopt, alle sporten worden op Zondag gespeeld. En daarbij komt: het is op Zondagmiddag ook ECHT niet gezellig in de sportkantine.

Halve zachte.
pi_33052357
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:15 schreef Nec341i het volgende:
Hoewel iedereen 'weet' wat met sport bedoeld wordt, is het lastig om hiervan een eensluidende definitie te geven. De term evolueert continu om nieuwe activiteiten die men als sport ervaart onder deze noemer te brengen. Sporten zijn meestal activiteiten gebaseerd op fysieke beweging, gebruikmakend van karakteristieken als kracht, snelheid en behendigheid
Neen, sport is pas sport als je kunt winnen (en voor de awardzoekers: in competitieverband). Als dat criterium afwezig is, dan is het GEEN sport. Als je gaat trainen is dat ook GEEN sport, maar precies dat, een training.
pi_33052376
Fitness is nog altijd beter dan helemaal geen lichaamsbeweging. Er zijn zat mensen die de hele dag op hun luie stoel voor de TV zitten en zich volvreten met vettigheid en taart.
pi_33052870
Hoe stompzinnig kan je zijn als je fitness niet als sport beschouwd. Bij deze wens ik niet met de TS te converseren in any other way.
Ga jij eens eerst ff naar school.
JOHNNY HEITINGA
pi_33052889
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:33 schreef Camplo het volgende:
Hoe stompzinnig kan je zijn als je fitness niet als sport beschouwd.
Het is ook geen sport.
  dinsdag 13 december 2005 @ 20:35:16 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33052916
Ik zeg altijd dat ik ga sporten als ik naar de gym ga om te fitnessen en te cardio-en. Dan lieg ik dus gewoon?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33052925
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:33 schreef Camplo het volgende:
Hoe stompzinnig kan je zijn als je fitness niet als sport beschouwd. Bij deze wens ik niet met de TS te converseren in any other way.
Ga jij eens eerst ff naar school.
Prima beargumenteerd, chapeau.
  dinsdag 13 december 2005 @ 20:35:55 #35
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_33052940
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 19:51 schreef CasB het volgende:
Met fitness kun je alleen verliezen.

gewicht
hey psst... ik probeer aan te komen met behulp van fitness...
ik maak spiermassa aan, das zwaarder dan vet.
Volgende keer ff nadenken voor je reageert..

Het is een vorm van zware lichamelijke inspanning dus ik vind het wel een sport.
Ik fitness zelf ook en ik moet zeggen dat ik vaak verder ga dan de 'gemiddelde' voetballer of tenisser o.i.d. qua inzet kracht en uithoudingsvermogen.
Wat dat betreft is het dus WEL een sport...
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
pi_33052972
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:35 schreef Copycat het volgende:
Ik zeg altijd dat ik ga sporten als ik naar de gym ga om te fitnessen en te cardio-en. Dan lieg ik dus gewoon?
Ja.
  dinsdag 13 december 2005 @ 20:38:27 #37
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_33053022
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:14 schreef Chriz2k het volgende:
Omdat die een echte sport doen, namelijk hockey
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_33053036
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:35 schreef Tique3 het volgende:
Wat dat betreft is het dus WEL een sport...
Zonder winmogelijkheid geen sport. De mate waarin je je moe maakt of inspant is geen criterium, want dan zouden standaard de mensen die zich het meeste inzetten moeten winnen.
  dinsdag 13 december 2005 @ 20:38:49 #39
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_33053039
Bijna iedereen kan lopen en heeft een fiets in de schuur staan. Dan betalen ze ¤ 50,00 in de maand om in een benauwde stinkhal op loopbanden te gaan staan en om op fietsen te zitten terwijl ze geen steek vooruit gaan.
Als ik wil fietsen pak ik gratis mijn fiets en dan ga ik fietsen. Als ik wil lopen, loop ik gratis de deur uit en ga ik een blokje om.
Kijk, dat scheelt zomaar ¤ 50,00 in de maand....makkelijk he?
  dinsdag 13 december 2005 @ 20:39:05 #40
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_33053048
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 19:41 schreef Chriz2k het volgende:
Fitness is voor mensen met een motorische afwijking of voor mensen die simpelweg te dik zijn om normaal te kunnen lopen, het is geen sport .
die snap ik ff niet te dik om normaal te kunnen lopen...daarom ga je fitnessen

checkt profiel ts: ah ok
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
  dinsdag 13 december 2005 @ 20:39:49 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33053079
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:38 schreef 700MB het volgende:

Zonder winmogelijk geen sport. De mate waarin je je moe maakt of inspant is geen criterium, want dan zouden standaard de mensen die zich het meeste inzetten moeten winnen.
Winmogelijk? Wat is dat?
Wat een onzin dat iets alleen een sport zou zijn als het een competitie betreft.
pi_33053116
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:38 schreef Oldbie het volgende:
Bijna iedereen kan lopen en heeft een fiets in de schuur staan. Dan betalen ze ¤ 50,00 in de maand om in een benauwde stinkhal op loopbanden te gaan staan en om op fietsen te zitten terwijl ze geen steek vooruit gaan.
Als ik wil fietsen pak ik gratis mijn fiets en dan ga ik fietsen. Als ik wil lopen, loop ik gratis de deur uit en ga ik een blokje om.
Kijk, dat scheelt zomaar ¤ 50,00 in de maand....makkelijk he?
Bij de meeste mensen die fitnessen gaat het ook niet om de activiteit (of de kosten) maar om het gezien worden. Zo van 'kijk ik ben hip want ik fitness'.
  dinsdag 13 december 2005 @ 20:41:16 #43
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_33053131
Fitness is idd echt kansloos!
pi_33053136
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:39 schreef BennyNL het volgende:

[..]

die snap ik ff niet te dik om normaal te kunnen lopen...daarom ga je fitnessen

checkt profiel ts: ah ok
Er zijn mensen die als ze met hun armen op en neer gaan het al genoeg inspanning vinden.
  dinsdag 13 december 2005 @ 20:41:55 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33053153
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:40 schreef 700MB het volgende:

Bij de meeste mensen die fitnessen gaat het ook niet om de activiteit (of de kosten) maar om het gezien worden. Zo van 'kijk ik ben hip want ik fitness'.

Yeah right. Ik voel me echt ontzettend hip & happening als ik met een rood aangelopen gezicht op zo'n apparaat sta te zweten..
pi_33053166
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:39 schreef Copycat het volgende:
Winmogelijk? Wat is dat?
+heid
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:39 schreef Copycat het volgende:
Wat een onzin dat iets alleen een sport zou zijn als het een competitie betreft.
Dat is geen onzin maar de definitie van sport. Anders is het een training, een oefening, wat dan ook, maar geen sport.
pi_33053174
We kunnen niet allemaal nog gratis schoolzwemmen hoor !
pi_33053178
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:34 schreef 700MB het volgende:
Het is ook geen sport.
Ga jij maar lekker schaken. Da's veel spannender dan fitness, hè!
pi_33053198
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Yeah right. Ik voel me echt ontzettend hip & happening als ik met een rood aangelopen gezicht op zo'n apparaat sta te zweten..
Stiekem sta je heel opzichtig met je kont heen en weer te zwaaien in de hoop dat je opgemerkt wordt.
pi_33053292
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:42 schreef Netflier het volgende:
Ga jij maar lekker schaken. Da's veel spannender dan fitness, hè!
Ik doe beide niet, maar om naar te kijken zijn ze beide in ieder geval niet spannend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')