Computergames zijn een sport?quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:42 schreef 700MB het volgende:
Iets is pas een sport als je ermee kan winnen.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:42 schreef 700MB het volgende:
En dat kan met fitness.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:42 schreef 700MB het volgende:
Ja. Mits het in competitieverband wordt gedaan.quote:
Nee, dat kan niet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:43 schreef hond_in_de_goot het volgende:
En dat kan met fitness.
kan bij fitness ook...quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:43 schreef Sjakie01 het volgende:
Inderdaad. Een sport is een aantal uur/minuten waarin je alles geeft. En niet als je hem begint te voelen van je loopbandje afstapt.
Dat ligt meer aan de persoon dan aan het fitness zelf.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:43 schreef Sjakie01 het volgende:
Inderdaad. Een sport is een aantal uur/minuten waarin je alles geeft. En niet als je hem begint te voelen van je loopbandje afstapt.
Nee dat ligt niet aan de persoon zelf. Want tijdens een voetbalwedstrijd kan je ook niet zo langs de zijlijn gaan staan als je hem even niet meer trekt. Fitnes volk doet dat wel, die kappen wel als ze het beu zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:47 schreef Seneca het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan de persoon dan aan het fitness zelf.
Daar is het principe 'wissel' voor uitgevonden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:49 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nee dat ligt niet aan de persoon zelf. Want tijdens een voetbalwedstrijd kan je ook niet zo langs de zijlijn gaan staan als je hem even niet meer trekt.
Dat is dus een keuze. Dat ligt dus aan de persoon.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:49 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Fitnes volk doet dat wel, die kappen wel als ze het beu zijn.
Gelukkig staat er 11 man op het veld, en mogen er maar 3 man gewisseld worden. En tennisspelers kunnen ook niet gewisseld worden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:51 schreef 700MB het volgende:
[..]
Daar is het principe 'wissel' voor uitgevonden.
Dat kan niet, want daar kan je niets mee winnen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:04 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Sommigen vinden nutteloze topics starten een sport geloof ik.
Wel: Respect.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:09 schreef 700MB het volgende:
[..]
Dat kan niet, want daar kan je niets mee winnen.
Wel hoor, TS heeft net de "Oh ik heb geen leven dus ga ik lopen klagen op Fok! over nutteloze dingen" award gewonnen!quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:09 schreef 700MB het volgende:
[..]
Dat kan niet, want daar kan je niets mee winnen.
Dat kun je wel (of juist niet) krijgen, of kwijtraken. Echter niet winnen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:10 schreef Chriz2k het volgende:
Wel: Respect.
Nee, winnen kan alleen in competitievorm, al het andere is (toegewezen) krijgen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:11 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Wel hoor, TS heeft net de "Oh ik heb geen leven dus ga ik lopen klagen op Fok! over nutteloze dingen" award gewonnen!
Omdat je alleen maar op gay-centra komtquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:14 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb nog een vraag: Waarom zie ik nooit knappe vrouwen fitnessen?
Klopt, alle sporten worden op Zondag gespeeld. En daarbij komt: het is op Zondagmiddag ook ECHT niet gezellig in de sportkantine.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:12 schreef Tyler..Durden het volgende:
Fitness, fantastisch.
Ik hoef tenminste niet met mijn brakke kop op zondagochtend in de kou te staan.![]()
Neen, sport is pas sport als je kunt winnen (en voor de awardzoekers: in competitieverband). Als dat criterium afwezig is, dan is het GEEN sport. Als je gaat trainen is dat ook GEEN sport, maar precies dat, een training.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:15 schreef Nec341i het volgende:
Hoewel iedereen 'weet' wat met sport bedoeld wordt, is het lastig om hiervan een eensluidende definitie te geven. De term evolueert continu om nieuwe activiteiten die men als sport ervaart onder deze noemer te brengen. Sporten zijn meestal activiteiten gebaseerd op fysieke beweging, gebruikmakend van karakteristieken als kracht, snelheid en behendigheid
Het is ook geen sport.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:33 schreef Camplo het volgende:
Hoe stompzinnig kan je zijn als je fitness niet als sport beschouwd.
Prima beargumenteerd, chapeau.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:33 schreef Camplo het volgende:
Hoe stompzinnig kan je zijn als je fitness niet als sport beschouwd. Bij deze wens ik niet met de TS te converseren in any other way.
Ga jij eens eerst ff naar school.
hey psst... ik probeer aan te komen met behulp van fitness...quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:51 schreef CasB het volgende:
Met fitness kun je alleen verliezen.
gewicht
Ja.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:35 schreef Copycat het volgende:
Ik zeg altijd dat ik ga sporten als ik naar de gym ga om te fitnessen en te cardio-en. Dan lieg ik dus gewoon?
Omdat die een echte sport doen, namelijk hockeyquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:14 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb nog een vraag: Waarom zie ik nooit knappe vrouwen fitnessen?
Zonder winmogelijkheid geen sport. De mate waarin je je moe maakt of inspant is geen criterium, want dan zouden standaard de mensen die zich het meeste inzetten moeten winnen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:35 schreef Tique3 het volgende:
Wat dat betreft is het dus WEL een sport...
die snap ik ff nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:41 schreef Chriz2k het volgende:
Fitness is voor mensen met een motorische afwijking of voor mensen die simpelweg te dik zijn om normaal te kunnen lopen, het is geen sport.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |