Computergames zijn een sport?quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:42 schreef 700MB het volgende:
Iets is pas een sport als je ermee kan winnen.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:42 schreef 700MB het volgende:
En dat kan met fitness.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:42 schreef 700MB het volgende:
Ja. Mits het in competitieverband wordt gedaan.quote:
Nee, dat kan niet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:43 schreef hond_in_de_goot het volgende:
En dat kan met fitness.
kan bij fitness ook...quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:43 schreef Sjakie01 het volgende:
Inderdaad. Een sport is een aantal uur/minuten waarin je alles geeft. En niet als je hem begint te voelen van je loopbandje afstapt.
Dat ligt meer aan de persoon dan aan het fitness zelf.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:43 schreef Sjakie01 het volgende:
Inderdaad. Een sport is een aantal uur/minuten waarin je alles geeft. En niet als je hem begint te voelen van je loopbandje afstapt.
Nee dat ligt niet aan de persoon zelf. Want tijdens een voetbalwedstrijd kan je ook niet zo langs de zijlijn gaan staan als je hem even niet meer trekt. Fitnes volk doet dat wel, die kappen wel als ze het beu zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:47 schreef Seneca het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan de persoon dan aan het fitness zelf.
Daar is het principe 'wissel' voor uitgevonden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:49 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nee dat ligt niet aan de persoon zelf. Want tijdens een voetbalwedstrijd kan je ook niet zo langs de zijlijn gaan staan als je hem even niet meer trekt.
Dat is dus een keuze. Dat ligt dus aan de persoon.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:49 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Fitnes volk doet dat wel, die kappen wel als ze het beu zijn.
Gelukkig staat er 11 man op het veld, en mogen er maar 3 man gewisseld worden. En tennisspelers kunnen ook niet gewisseld worden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:51 schreef 700MB het volgende:
[..]
Daar is het principe 'wissel' voor uitgevonden.
Dat kan niet, want daar kan je niets mee winnen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:04 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Sommigen vinden nutteloze topics starten een sport geloof ik.
Wel: Respect.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:09 schreef 700MB het volgende:
[..]
Dat kan niet, want daar kan je niets mee winnen.
Wel hoor, TS heeft net de "Oh ik heb geen leven dus ga ik lopen klagen op Fok! over nutteloze dingen" award gewonnen!quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:09 schreef 700MB het volgende:
[..]
Dat kan niet, want daar kan je niets mee winnen.
Dat kun je wel (of juist niet) krijgen, of kwijtraken. Echter niet winnen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:10 schreef Chriz2k het volgende:
Wel: Respect.
Nee, winnen kan alleen in competitievorm, al het andere is (toegewezen) krijgen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:11 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Wel hoor, TS heeft net de "Oh ik heb geen leven dus ga ik lopen klagen op Fok! over nutteloze dingen" award gewonnen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |