Ja ok, maar ik vind nou ook niet bepaald dat je deze bands überhaubt al qua muziekstijl gaan vergelijken met de Clash....quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:31 schreef Captain_Chaos het volgende:
The Clash is een instituut !
Dit zijn nog maar bandjes.
Interessant voer voor discussies. Punkbands hebben volgens mij hun wortels in de aversie van zgn instituten, rockdinosaurussenquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:31 schreef Captain_Chaos het volgende:
Dit zijn nog maar bandjes.
Indie Ah Um (Indie Central XII)quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:58 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Past dit niet in het Indie-topic?
The Chaletsquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:35 schreef Grobbel het volgende:
En zo nog een paar blikken vol.
Ik heb het zelf ook maar geinterpreteerd als precies dàt - gewoon exponenten van de huidige golf Britse indiebandjes die kort na elkaar aan het doorbreken zijn, en die vooral qua fanbasis en "attitude" wat raakvlakken kennen. Qua sound liggen ze niet helemaal bij elkaar, dat is ook wel weer zo. Anders kun je net zo goed Franz Ferdinand en Bloc Party op dezelfde hoop gooien, als ook alle andere bandjes die ik in mijn vorige post noemde. Al vermoed ik wel dat die bandjes hem wel zullen aanspreken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:38 schreef ranja het volgende:
[..]
The Chalets
Maar wat hebben Arctic monkeys en Babyshambles met elkaar te maken behalve dat ze beide 2005 hypes en (dus) brits zijn?
Alle 4 wereldbands. Maar passen niet in het rijtje van Arctic Monkeys, BabyShambles en Libertines. Of wel?quote:Op woensdag 14 december 2005 16:10 schreef flyguy het volgende:
Ik schop Oasis, Blur, the Verve en the Stone Roses ook maar eens in dit topic
Ontzettend slecht inderdaad, net zoals Libertinesquote:Op woensdag 14 december 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
Babyshambles is inderdaad vreselijk slecht.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:31 schreef Captain_Chaos het volgende:
Volgens sommigen was The Clash eigenlijk een commerciele kutband, die de punk verkocht heeft aan de massa....quote:They said that we we're trash, Well the name is Crass, not Clash.
Toch als kadootje gehad?quote:Op woensdag 14 december 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
Babyshambles is inderdaad vreselijk slecht.
jawel evolutie hieruit. of het beter is of slechter ligt aan je smaakquote:Op woensdag 14 december 2005 16:40 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
[..]
Alle 4 wereldbands. Maar passen niet in het rijtje van Arctic Monkeys, BabyShambles en Libertines. Of wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |