Ja je klikt op de Silver en dan krijg je daarna meteen een popup dat je een gouden krijgtquote:Op woensdag 14 december 2005 14:32 schreef Fillipe het volgende:
Je weet dat je voor één maand 'n gratis Gold Trial kan gebruiken? Heb je meer aan dan silver hoor
Ik vind het eigenlijk een entertainment system?quote:Op woensdag 14 december 2005 14:05 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Je kan lullen wat je wilt maar het is eigenlijk wel gewoon veredelt speelgoed
Tuurlijk, maar als de makers van een spel zeggen dat je hun spel beter niet kan kopen dan klopt er toch iets niet.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:27 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Maar je kunt toch gewoon de brightness en het contrast instellen op je TV.
inderdaad, dat is het grootste nadeel aan de console zelf... maar ik zet gewoon de muziek lekker hard aanquote:Op woensdag 14 december 2005 14:31 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat maakt de DVDspeler van die Xdoos trouwens een ontiegelijke herrie
Dat is dat je ook de rechten hebt vlgs mij om trailers en demo's bijvoorbeeld te downloaden.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:36 schreef Harmen1984 het volgende:
Wat is eigenlijk het voordeel van een Gold-account? Op de site wordt het me niet echt duidelijk... En zijn er Fokkers die Gold hebben?
Aha. En wat kost dat dan? 59.99 p/jaar dus.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:40 schreef H.Flick het volgende:
Zonder gold kun je niet online gamen, maar alleen een friendlist bijhouden etc.
Voor de Xbox waren er vaak livekitjes te krijgen met een game erbij en dan was je goedkoper uit. Of dat nu ook weer komt weet ik niet.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:43 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Aha. En wat kost dat dan? 59.99 p/jaar dus.![]()
Oh ja, daar was ook iets mee.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:47 schreef piet_pelle het volgende:
En met silver kun je s'weekend stoch wel online gamen?
Voor de gamer die zich anders niet in kan houden.
107 cm Plasma van het jaar ---------> Uber PWNEDquote:Op woensdag 14 december 2005 13:54 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
Breedbeeld 107 cm HDTV -----> PWNED!!!![]()
www.spong.com ?quote:Op woensdag 14 december 2005 15:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
GERUCHT!
360 model met HD DVD speler voor films komt in 2006. Originele bron verwijderd. Dus OF het klopt niet, OF M$ wil niet dat het geplaatst wordt
Nee, een Japanse site, vertaald met Babelfishquote:
Denk het niet Gijs.... andere kabel zoeken... iets met externe tulps voor naar je versterker... zoek een third party RGB kabel met externe tulps ofzo,... of douw die twee tulps die nu aan je kabel hangen in je versterker... kwestie van wat los trekken.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:58 schreef Bastard het volgende:
Hoe zit dat met S-video?
Ik heb op de versterker een S-video aansluiting, kan daar nog iets mee worden gedaan met de 360 zodat ik surround geluid krijg ofzo?
maakt mij echt geen kont uitquote:Op woensdag 14 december 2005 15:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
GERUCHT!
360 model met HD DVD speler voor films komt in 2006. Originele bron verwijderd. Dus OF het klopt niet, OF M$ wil niet dat het geplaatst wordt
Of verlengstuk kopenquote:Op woensdag 14 december 2005 15:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk het niet Gijs.... andere kabel zoeken... iets met externe tulps voor naar je versterker... zoek een third party RGB kabel met externe tulps ofzo,... of douw die twee tulps die nu aan je kabel hangen in je versterker... kwestie van wat los trekken.
Uhhuh, HD-DVD = HDTV = onbetaalbaarquote:
Ja serieus.... hou de gele in dat scartdoosje en in je tv,... trek de rode en witte van die kabel los, zo dat je je versterker kan halen. Of zet er tulps verlengers tussen... zo heb je prima geluid... het beste is natuurlijk wel optisch.quote:
Fifa, Kameo en NFS:MW zijn echt te makkelijk qua gamerscorequote:Op woensdag 14 december 2005 15:20 schreef Fliepke het volgende:
Bijna 1500 gamerpoints![]()
sta nu op 1460
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |