Ja je klikt op de Silver en dan krijg je daarna meteen een popup dat je een gouden krijgtquote:Op woensdag 14 december 2005 14:32 schreef Fillipe het volgende:
Je weet dat je voor één maand 'n gratis Gold Trial kan gebruiken? Heb je meer aan dan silver hoor
Ik vind het eigenlijk een entertainment system?quote:Op woensdag 14 december 2005 14:05 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Je kan lullen wat je wilt maar het is eigenlijk wel gewoon veredelt speelgoed
Tuurlijk, maar als de makers van een spel zeggen dat je hun spel beter niet kan kopen dan klopt er toch iets niet.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:27 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Maar je kunt toch gewoon de brightness en het contrast instellen op je TV.
inderdaad, dat is het grootste nadeel aan de console zelf... maar ik zet gewoon de muziek lekker hard aanquote:Op woensdag 14 december 2005 14:31 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat maakt de DVDspeler van die Xdoos trouwens een ontiegelijke herrie
Dat is dat je ook de rechten hebt vlgs mij om trailers en demo's bijvoorbeeld te downloaden.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:36 schreef Harmen1984 het volgende:
Wat is eigenlijk het voordeel van een Gold-account? Op de site wordt het me niet echt duidelijk... En zijn er Fokkers die Gold hebben?
Aha. En wat kost dat dan? 59.99 p/jaar dus.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:40 schreef H.Flick het volgende:
Zonder gold kun je niet online gamen, maar alleen een friendlist bijhouden etc.
Voor de Xbox waren er vaak livekitjes te krijgen met een game erbij en dan was je goedkoper uit. Of dat nu ook weer komt weet ik niet.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:43 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Aha. En wat kost dat dan? 59.99 p/jaar dus.![]()
Oh ja, daar was ook iets mee.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:47 schreef piet_pelle het volgende:
En met silver kun je s'weekend stoch wel online gamen?
Voor de gamer die zich anders niet in kan houden.
107 cm Plasma van het jaar ---------> Uber PWNEDquote:Op woensdag 14 december 2005 13:54 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
Breedbeeld 107 cm HDTV -----> PWNED!!!![]()
www.spong.com ?quote:Op woensdag 14 december 2005 15:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
GERUCHT!
360 model met HD DVD speler voor films komt in 2006. Originele bron verwijderd. Dus OF het klopt niet, OF M$ wil niet dat het geplaatst wordt
Nee, een Japanse site, vertaald met Babelfishquote:
Denk het niet Gijs.... andere kabel zoeken... iets met externe tulps voor naar je versterker... zoek een third party RGB kabel met externe tulps ofzo,... of douw die twee tulps die nu aan je kabel hangen in je versterker... kwestie van wat los trekken.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:58 schreef Bastard het volgende:
Hoe zit dat met S-video?
Ik heb op de versterker een S-video aansluiting, kan daar nog iets mee worden gedaan met de 360 zodat ik surround geluid krijg ofzo?
maakt mij echt geen kont uitquote:Op woensdag 14 december 2005 15:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
GERUCHT!
360 model met HD DVD speler voor films komt in 2006. Originele bron verwijderd. Dus OF het klopt niet, OF M$ wil niet dat het geplaatst wordt
Of verlengstuk kopenquote:Op woensdag 14 december 2005 15:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk het niet Gijs.... andere kabel zoeken... iets met externe tulps voor naar je versterker... zoek een third party RGB kabel met externe tulps ofzo,... of douw die twee tulps die nu aan je kabel hangen in je versterker... kwestie van wat los trekken.
Uhhuh, HD-DVD = HDTV = onbetaalbaarquote:
Ja serieus.... hou de gele in dat scartdoosje en in je tv,... trek de rode en witte van die kabel los, zo dat je je versterker kan halen. Of zet er tulps verlengers tussen... zo heb je prima geluid... het beste is natuurlijk wel optisch.quote:
Fifa, Kameo en NFS:MW zijn echt te makkelijk qua gamerscorequote:Op woensdag 14 december 2005 15:20 schreef Fliepke het volgende:
Bijna 1500 gamerpoints![]()
sta nu op 1460
Echt surround sound krijg je alleen door (digitale) optische of coax kabels te gebruiken, je kunt ook surround sound krijgen door bijvoorbeeld Pro Logic 2 te gebruiken (gewoon met analoge tulp stekkertjes). S-video geeft alleen beeld door.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:58 schreef Bastard het volgende:
Hoe zit dat met S-video?
Ik heb op de versterker een S-video aansluiting, kan daar nog iets mee worden gedaan met de 360 zodat ik surround geluid krijg ofzo?
Als de HD films al 25 euro per stuk worden, dvd's waren bij de introductie ook 80 gulden ongeveerquote:Op woensdag 14 december 2005 15:10 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Uhhuh, HD-DVD = HDTV = onbetaalbaar
Sowieso heb ik geen zin om weer 25 euro per film te gaan neerleggen wanneer ik voor een tientje dezelfde film op DVD heb.
Ja, ik blijf een eeuwige optimistquote:Op woensdag 14 december 2005 15:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Als de HD films al 25 euro per stuk worden, dvd's waren bij de introductie ook 80 gulden ongeveer
Dan moet ik dus zoiezo een andere 360 kabel ergens vandaan halen waar tulpjes aan zitten als die al bestaatquote:Op woensdag 14 december 2005 15:30 schreef peristilius het volgende:
[..]
Echt surround sound krijg je alleen door (digitale) optische of coax kabels te gebruiken, je kunt ook surround sound krijgen door bijvoorbeeld Pro Logic 2 te gebruiken (gewoon met analoge tulp stekkertjes). S-video geeft alleen beeld door.
Aan de kabel die je erbij hebt gekregen zitten toch gewoon wit en rood die je nu in je scart blokje stopt?quote:Op woensdag 14 december 2005 15:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan moet ik dus zoiezo een andere 360 kabel ergens vandaan halen waar tulpjes aan zitten als die al bestaat
Wat hij zegt, HD-AV kabel die erbij zit is 1x s-video, 1xL / 1xR audio, en RGB component. Totaal van 6 snoertjes/stekkertjes.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Aan de kabel die je erbij hebt gekregen zitten toch gewoon wit en rood die je nu in je scart blokje stopt?
Dus kabel open knippen en ipv die rood en wit in skart blokje stoppen in de versterker duwen?quote:Op woensdag 14 december 2005 15:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Aan de kabel die je erbij hebt gekregen zitten toch gewoon wit en rood die je nu in je scart blokje stopt?
Die andere kabels zijn component voor HDTV, je kunt natuurlijk ook een verlengsnoertje gebruiken.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus kabel open knippen en ipv die rood en wit in skart blokje stoppen in de versterker duwen?
Die andere 3 kabels er voor nop bij.. geen idee wat ik er mee moet.
Kennelijk zo'n spelfout die mensen nogal eens maken tijdens het gamen. Je kent het wel, heb je net iemand doodgemaakt in UT, wil je nog even owned zeggen, typ je pwned. Net zoiets als 'pron' en 'teh'.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:56 schreef Bastard het volgende:
Ik wil het eigenlijk niet weten .. maar iemand die een korte tot zeer korte uitleg kan geven waarom het pwned is geworden?
Maar dat ondersteunt de 360 (officieel) niet.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja serieus.... hou de gele in dat scartdoosje en in je tv,... trek de rode en witte van die kabel los, zo dat je je versterker kan halen. Of zet er tulps verlengers tussen... zo heb je prima geluid... het beste is natuurlijk wel optisch. coaxial
Ik hoef nog maar iets van 30 euro oidquote:Op woensdag 14 december 2005 15:52 schreef peristilius het volgende:
Over een tijdje noemt iedereen mij ook prei, ahum.
Ik ga nu beginnen met sparen voor de 360, hopelijk schiet het een beetje op.
quote:Fans wanting to get the best out of the King Kong video game should avoid the version for Microsoft's new Xbox 360, the game's maker Ubisoft has suggested.
Ubisoft boss Yves Guillemot admitted that the 360 game is too dark on standard TVs, making it hard to play.
"I'm a bit disappointed that we didn't see it when we were developing the game," he told the BBC News website.
oh, ok.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:12 schreef Retuobak het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maarruh:
Oud
stop! je hoeft niks open te knippenquote:Op woensdag 14 december 2005 15:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus kabel open knippen en ipv die rood en wit in skart blokje stoppen in de versterker duwen?
Die andere 3 kabels er voor nop bij.. geen idee wat ik er mee moet.
Ik zie de link niet tussen open knippen en Microsoft. Het doet me wel denken aan een add-on voor de PSP waarbij je de PSP helemaal uit elkaar moest halen om het te installerenquote:Op woensdag 14 december 2005 17:21 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Zou weer echt zon MS actie zijn geweest als je dat zou moeten doen
Verkeerde topic of een wanhopige poging een eeuwenoude discussie weer op te doen laaien?quote:Op woensdag 14 december 2005 17:43 schreef UnleashMitch het volgende:
Toch blijf ik er bij dat FPS op een PC of toch op z'n minst een muis en TB gedaan moeten worden. Ik vind dit echt niets
quote:Op woensdag 14 december 2005 17:45 schreef piet_pelle het volgende:
Verkeerde topic of een wanhopige poging een eeuwenoude discussie weer op te doen laaien mening?
koppelen tussen 'gewone' poorten van router-switch of switch-switch met cross-link. kabel.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Je hebt alleen een crossed cable nodig voor een directe verbinding tussen 2 pc's. Voor al het andere kan je een normale kabel gebruiken en mocht dat niet zo zijn dan is het echt een onding
quote:Op woensdag 14 december 2005 17:45 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Verkeerde topic of een wanhopige poging een eeuwenoude discussie weer op te doen laaien?
mooie 0quote:Op woensdag 14 december 2005 17:54 schreef gieling het volgende:
[afbeelding]
En raad eens wie de zijne vandaag heeft binnen gekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |