Och, het wil prima na wat oefening, het is niet zo precies als een muis maar in de shooters aangepast of gebouwd voor een controller gaat het prima hoor.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:43 schreef UnleashMitch het volgende:
Toch blijf ik er bij dat FPS op een PC of toch op z'n minst een muis en TB gedaan moeten worden. Ik vind dit echt niets
Je word oud, koop inplaats van breedbeeld een brilquote:Op woensdag 14 december 2005 13:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, als ik de 360 op 4:3 zet, dan verkleint ie alles.. zit je echt te turen naar teksten. En dat is niet de bedoeling.. zet je hem op 16:9 ziet het er allemaal al een stuk beter uit.. maar dan heb ik het idee dat ik aan iedere zijde van het scherm een cm mis.
Ik weet niet wat jij herrie vind , maar wat je hoort is de koeling die alleen aanspringt als je een game erin doet.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:31 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat maakt de DVDspeler van die Xdoos trouwens een ontiegelijke herrie
Zet hem dan voor de gein maar eens op 16:9quote:Op woensdag 14 december 2005 19:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je word oud, koop inplaats van breedbeeld een bril
ik heb nergens last van
Omdat je dan elk level moet verliezen?quote:Op woensdag 14 december 2005 19:51 schreef H.Flick het volgende:
In CoD2 speel je met Russen, Britten en Amerikanen... waarom zit er nou nooit ergens een campagne met Duitsers in? Als je de oorlog van alle kanten wilt belichten hoort dat toch ook eigenlijk?
Dan moet je als de Fransen spelen.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:09 schreef Chocobo het volgende:
Omdat je dan elk level moet verliezen?![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan moet je als de Fransen spelen.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij werden Polen, Nederland, Denemarken, Frankrijk, grote delen van Rusland en Scandinavië niet veroverd door te verliezenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Omdat je dan elk level moet verliezen?![]()
net had je nog een 81cm... je weet niet wat je wilt he..? of snel naar de MM geweestquote:Op woensdag 14 december 2005 15:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
107 cm Plasma van het jaar ---------> Uber PWNED
Nee ik niet,.... ik adviseerde iemand een maat voor breedbeeld !quote:Op woensdag 14 december 2005 20:18 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
net had je nog een 81cm... je weet niet wat je wilt he..? of snel naar de MM geweest![]()
ja kheb 4:3, kzal vanavond eens kijken of het echt wat uitmaakt, nu ff me laatste platinum bekers pakkenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zet hem dan voor de gein maar eens op 16:9
(ik neem aan dat je dus ook een 4:3 tv hebt?)
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:18 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
net had je nog een 81cm... je weet niet wat je wilt he..? of snel naar de MM geweest![]()
Vrij makkelijk te pakken, dat is wel jammer. Niet overal hoor, maar goud is al te doen na een race of 2 met een onbekende auto.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja kheb 4:3, kzal vanavond eens kijken of het echt wat uitmaakt, nu ff me laatste platinum bekers pakken
Ik ga niet kijken, ik koop m als ie uit is. Ben SC fan van het 1ste uur!!quote:Op woensdag 14 december 2005 20:22 schreef Fillipe het volgende:
Teaser filmpje Splinter Cell 4:
http://xboxyde.com/news_2398_en.html
Ik heb SC nog nooit gespeeldquote:Op woensdag 14 december 2005 20:30 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken, ik koop m als ie uit is. Ben SC fan van het 1ste uur!!
Hoe maak je verbinding? Direct, via een router, via PC?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:39 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Heey
Ik kan geen verbinding maken met internet. Zegt telkens failed als hij aan het testen is bij IP-adres.
Hoop dat jullie antwoord hebben
Directquote:Op woensdag 14 december 2005 20:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hoe maak je verbinding? Direct, via een router, via PC?
Waarschijnlijk moet je dan handmatig je IP en DNS invoeren, met een router gaat dit een stuk makkelijker, dan wordt het automatisch toegekend.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:43 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Direct
De router is nog niet goed ingesteld dus daarom nog direct
En toch he, ik heb gewoon een dikke lul.quote:
Nou ip-adres lukt op de manier met de router. Dus ip-adres komt hij goed te staan. ALLEEN nu heb ik het probleem met de dns-waarden. Komt op automatic te staan maar geeft dan blijkbaar verkeerde getallen.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:45 schreef peristilius het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je dan handmatig je IP en DNS invoeren, met een router gaat dit een stuk makkelijker, dan wordt het automatisch toegekend.
Hmm daar kan ik je verder ook niet mee helpen, ben niet zo'n netwerk geek.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:59 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Nou ip-adres lukt op de manier met de router. Dus ip-adres komt hij goed te staan. ALLEEN nu heb ik het probleem met de dns-waarden. Komt op automatic te staan maar geeft dan blijkbaar verkeerde getallen.
Dat is waarschijnlijk ook het probleem wat ik heb met de pc's hier, ze doen het wel als ik ze direct op het modem aansluit maar niet als ik via router werk
Welke provider heb je?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:59 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Nou ip-adres lukt op de manier met de router. Dus ip-adres komt hij goed te staan. ALLEEN nu heb ik het probleem met de dns-waarden. Komt op automatic te staan maar geeft dan blijkbaar verkeerde getallen.
Dat is waarschijnlijk ook het probleem wat ik heb met de pc's hier, ze doen het wel als ik ze direct op het modem aansluit maar niet als ik via router werk
Cool manquote:Op woensdag 14 december 2005 20:22 schreef Fillipe het volgende:
Teaser filmpje Splinter Cell 4:
http://xboxyde.com/news_2398_en.html
Ja klopt... de trailer laat echter wat gruwelijk realistische dingen zijn.... blijft maar een teaser maar toch.... heb er zin inquote:Op woensdag 14 december 2005 21:13 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat is toch een Xbox screenshot? Moet je nagaan!
Dus als je wint met PGR3 moet je geld betalen ??quote:Op woensdag 14 december 2005 21:14 schreef Gamedemon het volgende:
OMFG, ik had 6,5 miljoen met PGR3, haal ik een championship : Complete bonus : -5.5 miljoen...
al me geld kwijt
Waar bij gezegd moet worden dat ik net voor een kutchampionship 4,8 miljoen kreeg als completion bonusquote:Op woensdag 14 december 2005 21:14 schreef Gamedemon het volgende:
OMFG, ik had 6,5 miljoen met PGR3, haal ik een championship : Complete bonus : -5.5 miljoen...
al me geld kwijt
Mclaren F1 op de iets meer bochtige circuits en de Ferrari F50 (volgens mij) als er veel lange rechte stukken bij komen kijken. Ferrari heeft een hogere topspeed.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:16 schreef H.Flick het volgende:
Ik ging vanmiddag voor het eerst online met PGR3 en ik werd gigantisch weggereden door een stel Fransen. Ze eindigden gewoon 40 seconden voor me.
Welke auto moet ik hebben om goed mee te kunnen online?
voor 1337niss moet je dokken blijkbaarquote:Op woensdag 14 december 2005 21:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dus als je wint met PGR3 moet je geld betalen ??
Gewoon de duurste dusquote:Op woensdag 14 december 2005 21:19 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Mclaren F1 op de iets meer bochtige circuits en de Ferrari F50 (volgens mij) als er veel lange rechte stukken bij komen kijken. Ferrari heeft een hogere topspeed.
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:14 schreef Gamedemon het volgende:
al me geld kwijt
rekenwonderquote:Op woensdag 14 december 2005 21:26 schreef gieling het volgende:
[..]
Dat moet je niet zeggen overigens, je had nog een hele 1.5 miljoen over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |