Die was me ook nog niet opgevallenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:26 schreef gieling het volgende:
[..]
Dat moet je niet zeggen overigens, je had nog een hele 1.5 miljoen over
Bastard heeft ook zoiets gehad. Zet hem over op breedbeeld anders..quote:Op woensdag 14 december 2005 21:34 schreef washandje het volgende:
Hebben jullie ook met PGR3 op een 4:3 scherm dat alle auto's in elkaar worden gedrukt ook al staat het ding niet op widescreen ingesteld? Hij vervormt nu een widescreen beeld naar een 4:3 vorm en dat ziet er nogal euh.. vaag uit
Test je Xbox connection en check even wat die bij NAT zegt. Moet op OPEN staan. Is dit niet het geval doe dan aan port forwarding op je router en enable UpnP als je router dit heeft.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:48 schreef gieling het volgende:
Mm, ik probeer de maps voor halo 2 te downloaden maar dit gaat HEEEEEEEL langzaam, enig idee hoe dit zou kunnen komen / opgelost worden?
Dan is het druk,.... of je snelheid zuigt... of je bent gewoon fuckedquote:
Nee hoorquote:Op woensdag 14 december 2005 20:32 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ik heb SC nog nooit gespeeld, denk wel dat ik hem dit keer ga kopen. Is dat trouwens wel te doen als nieuwkomer qua SC? In de zin van eventuele lastige besturing, tactics uitstippelen etc?
3074 & 88quote:Op woensdag 14 december 2005 21:52 schreef gieling het volgende:
nog speciale poorten die anders moeten worden geopend?
Music moet in je my music folder staan. Of via het programmaatje op de pc wat folders toekennen aan de 360. Geen haar rechtenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:55 schreef Anahka2309 het volgende:
Hoe krijg ik dat Windows Media Connect aan de praat? Ik heb die software geinstalleerd en pc en Xbox zien elkaar. Ik heb ook netjes een map met mp3's gedeeld. Echter de Xbox ziet geen muziek als ik de pc als bron selecteer..... Moet het in een bepaalde structuur staan ofzo?
Nope! Je bent ondertussen op je PC gewoon weer bergen pr0n aan het leechen.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:52 schreef gieling het volgende:
nog speciale poorten die anders moeten worden geopend?
Je connectie is gewoon goed hoor... ben soms ook lang bezig iets te downen. En de %balk zuigt ook.... soms 5 % ,... dan cancel ik dit en start ik opnieuw zit ik ineens op 50%quote:
.NEt framework updaten.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:55 schreef Anahka2309 het volgende:
Hoe krijg ik dat Windows Media Connect aan de praat? Ik heb die software geinstalleerd en pc en Xbox zien elkaar. Ik heb ook netjes een map met mp3's gedeeld. Echter de Xbox ziet geen muziek als ik de pc als bron selecteer..... Moet het in een bepaalde structuur staan ofzo?
Mensenkennis rulez!quote:Op woensdag 14 december 2005 21:58 schreef gieling het volgende:
Misschien ook iets met de backwards gedoe wat het downloaden minder goed laat gaan oid
@Robhimself.2....![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:00 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Mensenkennis rulez!
-edit- Je avatar! Amanda Tapping!![]()
Ja ik, meer dan ooit maar het duurt waarschijnlijk nog wel even voordat ik hem teruggekregen heb van Microsoft.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:12 schreef H.Flick het volgende:
Iemand zin om mij helemaal zoek te rijden met PGR3?
Troost,... ik zou ook heeeeeeeeeeeel slecht zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 22:12 schreef H.Flick het volgende:
Iemand zin om mij helemaal zoek te rijden met PGR3?
Koop hem ook dan! Dan gaan wij tegen elkaarquote:Op woensdag 14 december 2005 22:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Troost,... ik zou ook heeeeeeeeeeeel slecht zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |