dat hoop ik niet...quote:Op woensdag 14 december 2005 14:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dan eten we morgen allemaal beschuit met muisjes![]()
M&M's moes dusquote:Op woensdag 14 december 2005 14:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
dat hoop ik niet...
4x boem is een M een B... nog een M en de kerstboom..![]()
Nooit de huid verkopn voor je de beer geschoten hebtquote:Op woensdag 14 december 2005 14:38 schreef Enyalius het volgende:
mijn pc...bijna doet ie ht weer hehe
lol wat is netwerk beheer bij jou thuis????quote:Op woensdag 14 december 2005 15:28 schreef Enyalius het volgende:
yup. image file met ghost terug zetten en dan is het mijn buurt om de pc verder in orde te brengen met software en netwerkbeheer etc
* Enyalius rekt zich uit en laat zijn scherpe tanden zien en valt dan weer rustig neer
koeliejoelie! dat heb je goed geregelt mits!quote:Op woensdag 14 december 2005 16:02 schreef Mirage het volgende:
ik heb een boom
![]()
èn hij staat zelfs al boven![]()
Een servische spar in een pot (wat het geheel overigens wel zwaarder en onhandiger maakte met al dat zand),
dus als ik hem goed water geef kan ik hem waarschijnljik nog buiten neerzetten ook naderhand![]()
Eat this Oversight![]()
![]()
![]()
![]()
*voor één keer een slecht voorbeeld geeft en de blote billendans van Shin Chan invoert*
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 december 2005 16:02 schreef Mirage het volgende:
ik heb een boom
![]()
èn hij staat zelfs al boven![]()
Een servische spar in een pot (wat het geheel overigens wel zwaarder en onhandiger maakte met al dat zand),
dus als ik hem goed water geef kan ik hem waarschijnljik nog buiten neerzetten ook naderhand![]()
Eat this Oversight![]()
![]()
![]()
![]()
*voor één keer een slecht voorbeeld geeft en de blote billendans van Shin Chan invoert*
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 december 2005 16:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Straks komt Oversight thuis met een enorme boom en dan heb je er 2
Wazzup then??quote:
Ho ho... dat laatste heb ik nooit gezegdquote:Op woensdag 14 december 2005 17:03 schreef Enyalius het volgende:
same as last night...en daarboven op werkt me pc nog steeds niet. komen opeens een lading bad sectors op 2 harde schijven bij. oude zooi is het geworden. dus in het kort...you're right, i'm a motherfucking asshole
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |