quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:42 schreef richardgie het volgende:
[..]
R2-D2 lijkt me een lieve meid,maar d'r geografische kennis heb ik net zo veel vertrouwen in als van een gemiddelde vrouw.
Zal zo wel wel weer beginnen te schelden![]()
Ik heb idd alleen een bod gedaan onder het mom van daar wil ik'em wel voor hebben, maar dat doen ze vast niet..quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
heb je nou die Futura gekocht of niet ?of is alleen jouw bod geaccepteerd maar weet jij nog niet of je dat ding wel wil hebben
![]()
is het bij een handelaar dan ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb idd alleen een bod gedaan onder het mom van daar wil ik'em wel voor hebben, maar dat doen ze vast niet..
.. zo ook op die Triumph en een Soes TL1000.
Het bod ligt 1.000 euro onder de vraagprijs die al niet echt hoog is.![]()
Die van de Aprilia vind geloof ik dat ik het ding moet afnemen, maar ik heb gezegd dat ik eerst even wil komen kijken.Ik vraag me nu ineens wel af of er nog btw bij komt, er staat: marge ja.
![]()
Dat stond niet op de andere site.![]()
Sommige autobedrijven zijn nog wel eens heel handig met adverteren enzo.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
is het bij een handelaar dan ?
als het Particulier is dan kan het niet zonder BTW verkocht worden
Hoie warquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:11 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hadoe of zo iets toch in het limburgs![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:22 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zoek een site om het kenteken na te trekken. Dit is niet de goede http://www.fileflirt.nl/![]()
quote:
steppies zijn er zo te zien ook afgehaaldquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Net gevonden, en het addertje onder ut gras is dat er geen zitplaatsen zijn. [afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Staanplaatsen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:36 schreef stinkie het volgende:
steppies zijn er zo te zien ook afgehaald
hij heeft hem pas sind 1 December 2005 ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Net gevonden, en het addertje onder ut gras is dat er geen zitplaatsen zijn. [afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Hintje.. denk even aan marge.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
hij heeft hem pas sind 1 December 2005 ?en is hem nu al zat
![]()
dat was me inmiddels al duidelijk hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hintje.. denk even aan marge.![]()
![]()
meestal is het de bruto prijs, maar rekenen die prijs terug totdat je netto op dat bedag uitkomt. Maakt voor jou als koper niet uit.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat was me inmiddels al duidelijk hoor
dat bedrijf plaats een advertentie voor een bepaalde prijs, en rekent daar dan later nog even BTW over ? die zal niet echt veel klanten houden lijkt me.![]()
maar ik betwijfel of het wel zo zal gaan hoorik denk dat je hem gewoon voor de door jou geboden prijs kan ophalen
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:21 schreef R2-D2 het volgende:
@Pimber
Weet je al wat er mis met je koppeling/versnelling?![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:34 schreef Worldbeater het volgende:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:26 schreef Worldbeater het volgende:
Wat valt er te smeren aan het schakelsysteembeetje WD40 op de asjes ofzo.
![]()
Boeien, het werktquote:Op maandag 12 december 2005 23:54 schreef ZX Brabo het volgende:
Het punt waar de "pook" omheen scharniert.
Zal ff een piccie zoeken
1: hier gaat ie de bak in. 1 boutje om los te maken (boutje moet er helemaal uit). wel even met potlood een streepje op de as zetten waar het spleetje zit, dan hoef je achteraf niet te zoeken naar de juiste hoogtinstelling
2 en 3: beide losmaken (zitten behoorlijk vast!) zonder de inbusboutjes te mollen
4: hierachter zit de voetsteun vast met een inbus, losmaken als je het geheel voor je hebt liggen
5: hier scharniert de pook om de as tussen de voetsteun en de beugel aan het frame. Is een glijlager, dus moet gewoon schoon worden gemaakt en daarna insmeren met vet. Geheel terug in elkaar zetten en overtollig vet verwijderen.
Is dus, zoals je al hoopte, erg simpel klusje. Ik schat dat je binnen een half uur klaar bent:)
Succes!
groente,
zx brabo
Bestandsnaam ookquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:36 schreef R2-D2 het volgende:
Niet iedereen is blij met een RR![]()
[afbeelding]
Ik sta er niet eens in!quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:51 schreef hicham het volgende:
Peppo ook maar die heeft nog geen nieuwe bike toch?Geen zin om terug te lezen
En ik twee keer, met 1 verkeerde motorquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik sta er niet eens in!![]()
De laatste der mohikanen.![]()
Wie's dit danquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik sta er niet eens in!![]()
De laatste der mohikanen.![]()
Ik had het uiteraard over pic in de OP, niet de OP pic (subtiel verschil, het eerste gaat over het lijstje met motoren + pics en het tweede over het Fok!MC logo met een verzameling van meetfoto'squote:Op dinsdag 13 december 2005 11:51 schreef Mercy_symbol het volgende:Kawasaki KLX650R '93 - (Patrick281)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |