abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:29:06 #1
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33037552
Ja hoor, poep aan de schoen .

Het zal wel weer aan mij liggen, maar schijnbaar is het normaal dat je je kuthond op grasveldjes laat schijten. Niet op straat, want dat ziet er niet uit, op grasveldjes schijnbaar wel.

Dat daar kinderen spelen en mensen zoals ik soms overheen moeten lopen als de weg open ligt maakt schijnbaar niet uit. Je moet toch wat met je pokkebeest .
Het grappige is dat veel hondenbezitters zeggen dat ze het zelf opruimen. Vreemd genoeg heb ik dat nog nooit iemand zien doen.

Wanneer zal dat hondenterrorisme eens ophouden? Wanneer worden de niet-hondenbezitters schadeloos gesteld? Wanneer wordt de hondenbelasting ver40-voudigd, omdat honden toch nuttelozer zijn dan alles waar btw op zit?

En al die mensen die het leuk vinden om een hond te hebben? So what? waarom moet ik daarmee geconfronteerd worden?

Zo'n beetje alles waar andere mensen last van hebben wordt of beboet of verboden, maar honden... ho maar.

Ze zijn lelijk, agressief, schijten, maken lawaai, zijn vervelend en wat al niet meer, rot op met die beesten. .

Kan iemand mij uitleggen waarom ik last moet hebben van jullie ziekelijke neiging naar compagnonship van zo'n mormel?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_33037577
schijtende honden moeten ze meteen afschieten
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_33037597
Helemaal gelijk, optiefen met die honden
Lurf is the message and the message is Lurf
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:31:35 #4
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33037599
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:30 schreef BennyNL het volgende:
schijtende honden moeten ze meteen afschieten
Of niet-schijtende, stinkende en in de weg lopende honden ontwerpen .
pi_33037602
ik en het helemaa met je eens.
Diereen horen nier in huis, maar in de natuur.
Dat mensen dieren fokken om ze als huisdieren te houden vind ik geen argument.
dan fok je die beesten maar niet.
huisdiereigenaren moeten opgepakt worden voor vrijheidsberoving
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_33037611
Ik heb ook een hekel schijtende hondenhaters.

(en ook een hekel aan mensen die hun hond laten schijten waar anderen lopen; die van mij kruipen altijd onder een struik Het is me nog steeds niet gelukt ze zo af te richten dat ze *op* foutgeparkeerde auto's schijten)
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_33037639
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
Volgens mij is dat een hele andere discussie.

Ik vind het iig maar een schijtdiscussie.
pi_33037641
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:32 schreef _-rally-_ het volgende:
Dan moet je daar een topic over openen. maar val ons hier niet mee lastig.

ik heb een hekel aan spruitjes, maar dat is ook niet relevant hier
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:34:23 #9
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33037647
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
Datw as ik nog vergeten ja. Wie haalt het in z'n botte kop om een hond in huis te nemen.

Als je een grote boerderij hebt, waar zo'n beest een beetje rond kan lopen, oke. Maar in een eengezinswoning een hond laten rondlopen is echt bezopen. Soms loop je een woning binnen en zie je opeens een hond en denk je echt: 'wat de fuck doet dat ding hier? hij hoort hier helemaal niet'

En dan moet dat beest wachten tot iemand van zn werk terugkomt en een 'ommetje' gaat maken met dat dier.

Volslagen krankzinning, echt.
pi_33037650
ik heb mijn hond goed opgevoed

ze poept en plast alleen in de bosjes....

honden zijn liev en schattig...
No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the sources of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:34:54 #11
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33037657
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:32 schreef _-rally-_ het volgende:
Mooi, ook nog een argument?
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:35:19 #12
20741 generalist
Watch me do it!
pi_33037664
Ja, alle huisdieren moeten weer wild worden, zal je zien dat de mensheid tenminste weer wat uitgedund wordt, al die boze kinderkes die opgevreten worden nadat ze de eigenaar van de 'poep onder hun schoenen' een schop gegeven hebben.

Lekker rustig zal dat worden
Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
pi_33037671
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:34 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Datw as ik nog vergeten ja. Wie haalt het in z'n botte kop om een hond in huis te nemen.
Als ik zie hoe tevreden die twee hier op hun eigen leren bank liggen, dan heb ik niet de indruk dat ze ook maar iets te klagen hebben...
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_33037680
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:34 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Mooi, ook nog een argument?
Sinds wanneer moet je in KLB argumenten hebben ?
pi_33037685
o alweer zo'n zeur topic .
pi_33037687
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:35 schreef generalist het volgende:
Ja, alle huisdieren moeten weer wild worden, zal je zien dat de mensheid tenminste weer wat uitgedund wordt, al die boze kinderkes die opgevreten worden nadat ze de eigenaar van de 'poep onder hun schoenen' een schop gegeven hebben.

Lekker rustig zal dat worden
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:37:17 #17
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33037700
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:35 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

Als ik zie hoe tevreden die twee hier op hun eigen leren bank liggen, dan heb ik niet de indruk dat ze ook maar iets te klagen hebben...
Wat weet jij daar nou van? Heeft dat beest ooit iets tegen je gezegd of zo? Hoe weet jij nu of ie tevreden is?

Lijkt mij logischer dat dat beest zoiets heeft van: 'ik kom hier nooit meer weg, kan niet voor mezelf zorgen want zo ben ik gefokt, ik leef voor mijn baasje en dat was het dan..wat een ellende, ik ga maar wat chillen'
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:37:46 #18
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33037714
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:36 schreef Bengeltje het volgende:
Sorry, ik was vergeten dat Klagbaak was voor de toffe dingen die je hebt meegemaakt.
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:38:32 #19
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33037732
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:36 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

Sinds wanneer moet je in KLB argumenten hebben ?
Weet ik het, het staat nogal dom als je zegt dat je iets haat zonder aan te geven waarom, maar goed.
pi_33037736
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:37 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Sorry, ik was vergeten dat Klagbaak was voor de toffe dingen die je hebt meegemaakt.
zeikerd... miereneuker...
No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the sources of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.
pi_33037740
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:36 schreef Bengeltje het volgende:
gek he in KLB
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_33037742
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:37 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Wat weet jij daar nou van? Heeft dat beest ooit iets tegen je gezegd of zo? Hoe weet jij nu of ie tevreden is?

Lijkt mij logischer dat dat beest zoiets heeft van: 'ik kom hier nooit meer weg, kan niet voor mezelf zorgen want zo ben ik gefokt, ik leef voor mijn baasje en dat was het dan..wat een ellende, ik ga maar wat chillen'
Die beesten laten anders redelijk duidelijk merken wat ze willen en niet willen. En voor deze twee geldt dat ze zolang ze maar samen zijn, de rest van de wereld hun geen ruk interesseert. (tot er een kat in de vensterbank gaat staan, maar dan laat ik ze ook naar buiten. )
pi_33037759
Als ik later jou pasgeboren kindjes een halsband om doe, en aangelijnd de komende 18 jaar op de bank zet, zitten ze ook heel tevreden op de bank, OMDAT ZE NIET ANDERS WETEN!!!!!
pi_33037773
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:38 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Weet ik het, het staat nogal dom als je zegt dat je iets haat zonder aan te geven waarom, maar goed.
Zeggen dat iemand zegt dat 'ie iets haat terwijl 'ie dat net gezegd heeft getuigt ook niet van waardering van de nuances in iemands uitdrukking.
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:40:32 #25
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33037783
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:38 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

Die beesten laten anders redelijk duidelijk merken wat ze willen en niet willen.
Binnen gestelde grenzen ja. Net zoals slaven die soms wat water mochten drinken .
quote:
En voor deze twee geldt dat ze zolang ze maar samen zijn, de rest van de wereld hun geen ruk interesseert. (tot er een kat in de vensterbank gaat staan, maar dan laat ik ze ook naar buiten. )
Whatever, daarmee snap ik nog steeds niet waarom mensen in hun schijt moeten lopen en naar hun gejank moeten luisteren, danwel geintmideerd worden als ze die beesten op straat tegenkomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')