hehe ja of zon WFF worstelaar figuur..quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:22 schreef sr_firewire het volgende:
OMG ! WTF, wat een lelijk ding. Als je onopvallend wil zijn, doe dan gewoon een hooded shirt aan, met eronder een sjaal die je gezicht tot over je neus bedenkt....
Je lijkt wel een ninja met die dingen..... zou er eerder om lachen als ik zo iemand tegenkwam.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:30 schreef zoalshetis het volgende:
handig als er rellen uitbreken.
pfffff. Als er rellen uitbreken hoor je een hooded sweater te dragen met een sjaal of iets dergelijks voor je mond, maar niet zo'n afgrijselijk afthans ding.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:30 schreef zoalshetis het volgende:
handig als er rellen uitbreken.
t is wel handig... dan denken de cops dat je spiderman bent en mag je gewoon weer doorgaan met rellenquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:45 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
pfffff. Als er rellen uitbreken hoor je een hooded sweater te dragen met een sjaal of iets dergelijks voor je mond, maar niet zo'n afgrijselijk afthans ding.
Mag ik een foto van je met dit ding aan ? Kan ik je tenminste uitlachen.quote:
doe je de groeten aan de pliesie?quote:
Zichzelf respecterende groepen voetbalsupporters dragen hun eigen kledingmerk, en niet zo'n paupere trui met een nog pauper mutsje dat er bij hoort.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:04 schreef Marty26 het volgende:
Is goed voor voetbal hooligans en Bankovervallers of een terrorist...
quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:07 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Zichzelf respecterende groepen voetbalsupporters dragen hun eigen kledingmerk, en niet zo'n paupere trui met een nog pauper mutsje dat er bij hoort.
En bankovervallers met zo'n trui worden uitgelachen.
En terroristen dragen normale kleding, want anders vallen ze op met zo'n lelijk geval
* Marty26 weet zeker dat die daar nooit mee zal lopenquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:13 schreef ThE_ED het volgende:
Misschien iets voor grafittispuiters, maar het lijkt me toch te beperkend. (en lachwekkend)
Dat is met name het geval bij lelijke mensenquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:12 schreef outcast_within het volgende:
Maar ik denk dat ze bij bepaalde mensen er toch leuk uit kunnen zien.
Ja inderdaad, ook makkelijkerquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:15 schreef Marty26 het volgende:
dus dat is eengewoon een pet sjaal of bivak is voldoende
ik denk dat we een hoop van deze sweaters binnenkort in de Kuip mogen aanschouwenquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:07 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Zichzelf respecterende groepen voetbalsupporters dragen hun eigen kledingmerk, en niet zo'n paupere trui met een nog pauper mutsje dat er bij hoort.
En bankovervallers met zo'n trui worden uitgelachen.
En terroristen dragen normale kleding, want anders vallen ze op met zo'n lelijk geval
Is wel benieuwd hoe jou dit ding staat.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:27 schreef TrustNo het volgende:
Besteld ..........
Meesterlijk ding dit....
Omdat het stoer is natuurlijk. En jij wil je associeren met stoerigheid.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:29 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Is wel benieuwd hoe jou dit ding staat.
P.s. Ik heb hele slechte smaak denk ik. Iedereen is hier bijna faliekant tegen die truien. Terwijl ik ze wel wat vind hebben
ze hebben ook zeker wel wat......wat LELIJKS!quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:29 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Is wel benieuwd hoe jou dit ding staat.
P.s. Ik heb hele slechte smaak denk ik. Iedereen is hier bijna faliekant tegen die truien. Terwijl ik ze wel wat vind hebben
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:42 schreef DaYwALKuR het volgende:
Binnenkort zie je de hele F-side van Ajax met die truien
PLAGIAAT! ;')quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:42 schreef DaYwALKuR het volgende:
Binnenkort zie je de hele F-side van Ajax met die truien
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:19 schreef melluk het volgende:
bivakmutsen zijn in nederland verboden....
zou me niks verbazen als ze bij deze trui verbieden om m met de capouchon dicht te dragen
die bestaan al; www.christineleduc.nlquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:29 schreef floydvisser het volgende:
lijkt me niets om met een rits over je neus rond te lopen..
beetje kou en hij vriest vast!
wel leuk idee, nu nog een voor vrouwen, met een extra gat voor de mond![]()
Lolquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:29 schreef floydvisser het volgende:
zo denk ik ook over burka's en hoofddoekenquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:51 schreef sr_firewire het volgende:
WTF. Groepen die zoiets dragen worden echt niet serieus genomen. Ja misschien serieus genomen ja, met dit SM pakje.
Heb een plaatje van het emailtje gestuurd over die rits.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:29 schreef floydvisser het volgende:
Nou wat een lastig probleem zeg. Een plastic rits heeft geen last van 'really negative temperatures'quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:51 schreef outcast_within het volgende:
we're going to think about a way to improve the product for those who want to wear it in really negative temperatures.
Thank you (very much!)
Lucas/Anticon
the iron zipper doesn't it freezes to your nose if it's really cold outside?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
die bestaan al; www.christineleduc.nl
Je zou als laagje onder je jas kunnen dragen maar je kan je goggle niet meer op dan doordat je stukje stof tussen je beide ogen hebt. Bivakmuts is gewoon open daar.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:55 schreef SocialDisorder het volgende:
En boarders zullen dit ook niet snel dragen, want niet dik genoeg...........
Nee, not maai pies of de keek.
hebben ze ook kleine maatjes?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:57 schreef BrauN het volgende:
Hooligans () dragen dat soort truien wel eens.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
t is wel handig... dan denken de cops dat je spiderman bent en mag je gewoon weer doorgaan met rellen
quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:08 schreef Pinobot het volgende:
Bivakmutsen verboden?
Zet ik toch een enkelbandage op m'n kop, dat zal ze leren.
Mijn assistent doet het even voor:
[afbeelding]
Is dat Piet Paulusma?quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:08 schreef Pinobot het volgende:
Bivakmutsen verboden?
Zet ik toch een enkelbandage op m'n kop, dat zal ze leren.
Mijn assistent doet het even voor:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |