Muziek in je koptelefoon harder zetten ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:39 schreef aldo71 het volgende:
Is hier wat tegen te doen?
Nee hij hoeft z'n oren niet te verneuken voor z'n collega.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:54 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Muziek in je koptelefoon harder zetten ?
Ja en gewoon elke keer je baas 'storen', als je je niet kunt concentreren. Hij moet er wat tegen doen. Waar ik me zorgen om maak is dat je collega's je gaan zien als iemand die lastig is en zich tegen je gaan richten. Dat moet je zien te voorkomen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:05 schreef _-rally-_ het volgende:
Dan zou ik tegen mijn manager zeggen dat mijn produktiviteit maar 25% is van wat 'ie zou kunnen zijn.
Je werkgever heeft toch wel bepaalde verwachtingen van je. Soms heb je gewoon een deadline en die moet je gewoon halen. Als je dan ergens vast zit met iets dat niet wil werken en je moet je daar op kunnen concentreren en iedereen om je heen zit maar te grappen en te grollen. Dat is best frusterend.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:06 schreef Chandler het volgende:
Ik weet wat je bedoeld, maaruh hier bij Menzis is het ook zo gezellig. Zit zelf ook al in een cubicle maar hoor nog steeds al die luidruchtige collega'sach tis hier wel gezellig en dan gaat het werk maar iets minder snel
Mijn ervaring is juist dat de gedetacheerde werken en het vaste personeel weinig uitvreet...quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:12 schreef _-rally-_ het volgende:
Gokje trouwens: zeker alleen gedetacheerde jongens ?
check mijne ook.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:25 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Mijn ervaring is juist dat de gedetacheerde werken en het vaste personeel weinig uitvreet...
Ja maar te stil is ook weer niet goed. Ik zie en hoor graag werkende mensen om me heen, dat motiveert met ook.quote:Op donderdag 15 december 2005 08:51 schreef BartvdBk het volgende:
Maar man ik heb het heerlijk rustig hier op ons klein bedrijfje ik zou heel ziek worden van een rumoerige werkomgeving. Ik zit alleen in een kantoor van 7x7 meter met zes bureaus en een tekentafel en drie kasten. Plaats genoeg voor bedrijfsfitness. Smorgens de radio en smiddags stream of mp3. En dan zing ik nog weleens mee. Volgens mijn had mijn laatste kamergenoot daar ook problemen mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |