abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33036629
Ik heb nogal lidruchtige collega's.
Ik ben programmeur en zit op een kamer met 14 werkplekken.
De aantal vierkante meters zullen qua ARBO wel in orde zijn, maar ik heb een aantal zeer luidruchtige collega's.
Hard praten, geschreeuw en gejoel.
Ik ben vaak geconcentreerd aan het werk en daarbij kan ik dit soort zaken niet gebruiken.
Ik heb het al bij mijn baas aangekaard maar die doet er niks aan.
Ook heb ik mijn collega's direct aangesproken maar dat helpt maar een paar dagen.
Koptelefoon is ook niet zaligmakend want daar komen ze nog bovenuit.
Is hier wat tegen te doen?
was het niet Julias Ceasar die zei: "Mensen die andere mensen citeren hebben een gebrekkige fantasie voor eigen gedachten" aldus Aldo71. <br>
En ja ik maak ZpelVouten... So shoot me.
pi_33036892
Ja vervelend. Vooral als programmeur als je ergens een oplossing voor moet vinden. Je moet je dan wel kunnen concentreren. Probeer je baas toch te overtuigen dat het hem uren kost, want je doet overal veel langer over. En schreeuwen en joelen op een werkplek is niet echt normaal vind ik. Ja op bepaalde momenten aan het einde van de dag.
pi_33036935
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 09:39 schreef aldo71 het volgende:
Is hier wat tegen te doen?
Muziek in je koptelefoon harder zetten ?
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_33036948
Daar komen ze bovenuit, of ik moet het zo hard zetten dat ik koppijn krijg en uiteindelijk doof wordt.
was het niet Julias Ceasar die zei: "Mensen die andere mensen citeren hebben een gebrekkige fantasie voor eigen gedachten" aldus Aldo71. <br>
pi_33037105
Dan zou ik tegen mijn manager zeggen dat mijn produktiviteit maar 25% is van wat 'ie zou kunnen zijn.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_33037111
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 09:54 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

Muziek in je koptelefoon harder zetten ?
Nee hij hoeft z'n oren niet te verneuken voor z'n collega.

Kijk als ze nou luidruchtig waren omdat ze de gehele dag bellen voor werk, ach. Maar blijkbaar joelen ze en schreeuwen ze ten koste van andere collega's die wel willen werken.

Ben jij de enige die er last van heeft?
pi_33037135
Ik weet wat je bedoeld, maaruh hier bij Menzis is het ook zo gezellig. Zit zelf ook al in een cubicle maar hoor nog steeds al die luidruchtige collega's ach tis hier wel gezellig en dan gaat het werk maar iets minder snel
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:07:01 #8
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33037138
andere werkplek aanvragen.
pi_33037170
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:05 schreef _-rally-_ het volgende:
Dan zou ik tegen mijn manager zeggen dat mijn produktiviteit maar 25% is van wat 'ie zou kunnen zijn.
Ja en gewoon elke keer je baas 'storen', als je je niet kunt concentreren. Hij moet er wat tegen doen. Waar ik me zorgen om maak is dat je collega's je gaan zien als iemand die lastig is en zich tegen je gaan richten. Dat moet je zien te voorkomen.
pi_33037240
Gokje trouwens: zeker alleen gedetacheerde jongens ?
pi_33037246
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:06 schreef Chandler het volgende:
Ik weet wat je bedoeld, maaruh hier bij Menzis is het ook zo gezellig. Zit zelf ook al in een cubicle maar hoor nog steeds al die luidruchtige collega's ach tis hier wel gezellig en dan gaat het werk maar iets minder snel
Je werkgever heeft toch wel bepaalde verwachtingen van je. Soms heb je gewoon een deadline en die moet je gewoon halen. Als je dan ergens vast zit met iets dat niet wil werken en je moet je daar op kunnen concentreren en iedereen om je heen zit maar te grappen en te grollen. Dat is best frusterend.
pi_33037366
Ik heb nog een collega die heeft er ook last van.
We kijken elkaar regelmatig even aan als het weer kermis is.
Ik ben al een buitenbeentje aangezien ik mijn mond niet houdt over dit soort dingen en af en toe uit mijn vel spring. Ik heb het al vele keren aan mijn baas gemeld. Maar hij doet er niks aan.
Ik werk op een school op de IT afdeling met meestal alleen interne mensen.
De gedetacheerde zijn meestal het rustigst. Af en toe thuis werken mag ook niet.
En een andere ruimte kan ik ook wel vergeten. Ik weet niet meer hoe ik dit anders moet aanpakken.
"Je kan altijd ergens anders gaan werken" is al eens gezegd.
pi_33037649
LOL nou blijkbaar word je niet gewaardeerd voor je werk. Ga even langs personeelszaken of een hogere baas. En als dat niet werkt, dan kun je beter naar een organisatie gaan uitkijken waar je wel serieus wordt genomen en waar ze professioneel te werk gaan.
pi_33037737
Knal ze allemaal af.
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:39:29 #15
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_33037756
Met de instelling van TS (in positieve zin) kan hij idd vast wel een betere baan krijgen
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_33038566
Kan iemand me aan een Uzi helpen?

MIjn baan heeft verder wel veel voordelen. Ik werk dus op een school, veel vakantiedagen, vrijheid en goede arbeidsvoorwaarden. Alleen de herrie is een probleem voor mij.
  dinsdag 13 december 2005 @ 11:22:28 #17
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_33038657
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  dinsdag 13 december 2005 @ 11:25:36 #18
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_33038738
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:12 schreef _-rally-_ het volgende:
Gokje trouwens: zeker alleen gedetacheerde jongens ?
Mijn ervaring is juist dat de gedetacheerde werken en het vaste personeel weinig uitvreet...
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_33038753
Dat klopt ook wel aardig denk ik.
  dinsdag 13 december 2005 @ 12:04:08 #20
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_33039728
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:25 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

Mijn ervaring is juist dat de gedetacheerde werken en het vaste personeel weinig uitvreet...
check mijne ook.

Ik heb overigens exact hetzelfde probleem.. waarbij het vaak al zo erg is dat ik degene naast me al niet eens kan verstaan als er om ons heen van alles weer loos is, laat staan als de klant aan de lijn is.
Ik heb het al regelmatig aangegeven, maar concreet een oplossing is er helaas niet. Blijkbaar accepteert m'n baas de vermindere productiviteit... dan maar wat meer Fok!ken..

maar goed, ik hoor ook graag tips. Zit inderdaad al vaak met m'n koptelefoon op oid.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 13 december 2005 @ 12:16:36 #21
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33040043
Ik zit ook op zo'n plek. Inderdaad ook veel gelach, geschreeuw en gejoel. Ben zelf een vrij rustig iemand dus heb er soms best wel last van. Anderzijds hoort het een beetje bij het hectische bedrijf en project waar ik aan werk. Nog 9 dagen en ik ben er vanaf dus ik houd het nog wel even vol.
pi_33080872
Ik zou in hun koffie pissen. Heb een keer gezien in een programma met verborgen camera. Werkt op No cure No pay basis
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
pi_33090156
Misschien is thuiswerken iets voor je?
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_33094718
Maar man ik heb het heerlijk rustig hier op ons klein bedrijfje ik zou heel ziek worden van een rumoerige werkomgeving. Ik zit alleen in een kantoor van 7x7 meter met zes bureaus en een tekentafel en drie kasten. Plaats genoeg voor bedrijfsfitness. Smorgens de radio en smiddags stream of mp3. En dan zing ik nog weleens mee. Volgens mijn had mijn laatste kamergenoot daar ook problemen mee.
I don't know what's gonna happen but I'm gonna get my kicks before the whole shithouse blows up in flames! All right!
pi_33095162
quote:
Op donderdag 15 december 2005 08:51 schreef BartvdBk het volgende:
Maar man ik heb het heerlijk rustig hier op ons klein bedrijfje ik zou heel ziek worden van een rumoerige werkomgeving. Ik zit alleen in een kantoor van 7x7 meter met zes bureaus en een tekentafel en drie kasten. Plaats genoeg voor bedrijfsfitness. Smorgens de radio en smiddags stream of mp3. En dan zing ik nog weleens mee. Volgens mijn had mijn laatste kamergenoot daar ook problemen mee.
Ja maar te stil is ook weer niet goed. Ik zie en hoor graag werkende mensen om me heen, dat motiveert met ook.
pi_33119905
Thuiswerken kan/mag niet.
En ik werk graag in rust met zweef muziek aan.
Misshien ben ik gewoon te snel afgeleid.
pi_33154462
Bij ons is het altijd gezellig, niet iedereen hoeft muisstil te zijn gelukkig. Maar sommige collega's weten het altijd te overdrijven inderdaad. Af en toe is het op sommige afdelingen net een kippenhok. Een hoop geroep, gejoel, gekrijs en geschreeuw... Kan me dus wel wat voorstellen bij de post van de TS. Soms ben je toch geconcentreerd met iets bezig of heb je een belangrijk telefoongesprek en dan is het vervelend als je daar nauwelijks aan toekomt omdat anderen erg veel lawaai maken.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33175781
Ik verwacht ook geen graftombe maar soms gaat het gewoon te ver.
Zeker als je net bezig bent om iets ingewikkelds te doen is het irritant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')