Zijn er ook op de wedstrijd dagen gezamelijke lunchmiddagen? Wel zo gezellig en goed voor de teamsfeerquote:
Klinkt gezellig en goed voor de teambuildingquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:13 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Zijn er ook op de wedstrijd dagen gezamelijke lunchmiddagen? Wel zo gezellig en goed voor de teamsfeer![]()
Vond het wel leuk erbij te zijn.
als je hem effe wilt aanpassen graagquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:11 schreef rubbereend het volgende:
is de TT nog steeds van toepassing?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:59 schreef Bos81 het volgende:
Dus er is geen plaats meer voor nieuwe spelers? Het eerste heeft ook niet al te veel spelers. Dus er kunnen wel wat spelers doorschuiven eventueel.
Daarnaast dacht ik dat Rubbereend zich wilde aanmelden?
er schijnt wat toezicht nodig te zijnquote:
Niet allebei?quote:
Daar is AirRaid al voorquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er schijnt wat toezicht nodig te zijn
ik smurf me er wel doorheenquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:23 schreef brighton het volgende:
[..]
Daar is AirRaid al voor
Maar zo'n exotische speler met een blauw kleurtje geeft altijd iets extra's aan het team natuurlijk
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:23 schreef brighton het volgende:
[..]
Maar zo'n erotische speler met een blauw kleurtje geeft altijd iets extra's aan het team natuurlijk![]()
Is dat de bijnaam van Stame geworden nu hij veel aan z'n fysiek heeft gewerkt?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:14 schreef AirRaid het volgende:
ACFU – Real Heerhugowaard 5-0.
Al na 15 minuten was het 2-0, een vrije trap van Stamme verdween feilloos in de kruising.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |