Juist. Al dat geblaat van die vent...quote:Op woensdag 14 december 2005 00:14 schreef twi het volgende:
[..]
In plaats van het in de Telegraaf te schrijven, kan 'ie ook gewoon even bij de club op bezoek gaan en samen verbeteringen zoeken.
Waarom moet ie dat dan ook nog in de Telegraaf oid kwijt?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:21 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat ook al besproken heeft met Van Geel
ja, ik word er een beetje moe van. Wil 'm juist weer eens ergens aan de slag zien voordat 'ie dood neervalt.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar dat durft ie dan weer niet...
Helaas ben ik van mening dat ie buitenom kritiek leveren niet veel meer kan.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:37 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ja, ik word er een beetje moe van. Wil 'm juist weer eens ergens aan de slag zien voordat 'ie dood neervalt.
Ajax ook.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:03 schreef JaWi het volgende:
Precies.
Overigens wilde Vlaar toch een rechtszaak aanspannen?
AZ doet soms wel erg kinderachtig.
Na zijn hartaanval is hij gewoon rustier gaan leven, en een stresserige baan past daar niet meer bij.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Helaas ben ik van mening dat ie buitenom kritiek leveren niet veel meer kan.
Ben het er ook mee eenschquote:Op woensdag 14 december 2005 09:48 schreef BoNi het volgende:
Ben het er mee eens dat hij dit misschien ook op een andere manier zou kunnen oplossen, maar wij hebben daarentegen geen enkel idee in hoeverre hij dat al gedaan heeft.
Daarnaast ben ik het wel met hem eens en denk ik dat hij het zeker bij het rechte eind heeft......
quote:Mitea weer op het veld
Nicolae Mitea trainde vanochtend voor het eerst sinds zijn knie-operatie op 2 september weer buiten. Samen met fysiotherapeut Ricardo de Sanders deed hij enkele lichte oefenvormen met en zonder bal. Al eerder kwam Mitea even het veld op, maar dat was slechts om even in de buitenlucht te zijn. De Roemeen mocht toen niets doen van de medische staf, alleen toekijken hoe zijn teamgenoten aan het het werk waren. Nu mocht de snelle linksbuiten zelf ook aan het werk. En dat zal hij hebben geweten. Onder het streng toeziende oog van De Sanders moest Mitea veel lopen, afgewisseld met wat lichte oefeningen met een bal. Toen de fysiotherapeut vond dat er genoeg arbeid was verricht, slaakte de Ajacied een kleine zucht van verlichting; het viel zichtbaar niet mee om met de weerstand van de buitenlucht te trainen.
Met Grygera gaat het, naar eigen zeggen, de goede kant op. De Tsjech mag steeds een beetje meer doen, zolang hij geen reactie krijgt in de vorm van hoofdpijn. Ook weer terug op het gras was Hans Vonk. De keeper blesseerde zich een week geleden tijdens een training aan zijn kuit, maar ook dat lijkt de goede kant op te gaan.
quote:Ajax doet Charisteas en Escude in aanbieding
Woensdag 14 december, door DVD, Amsterdam, 10.25u GMT+01.00, AD
Ajax heeft Julien Escude en Angelos Charisteas in de etalage gezet, zo meldt het Algemeen Dagblad vanmorgen. Ajax wil het tweetal verkopen om zo genoeg geld in het laadje te krijgen voor de versterkingen die Ajax komende zomer wil halen.
Escude krijgt weinig speelminuten en zal half december duidelijkheid van de club krijgen. Ajax zal dan aangeven of er nog een rol voor de Fransman is weggelegd. Omdat er ongeveer negen spelers transfervrij vertrekken is Escude degene die volgens het AD geld moet gaan opleveren.
Ook Charisteas mag vertrekken. Ondanks dat hij regelmatig scoort is hij niet de juiste spits gebleken en mede daardoor werd Rosenberg aangetrokken. Voor de Griek schijnt er belangstelling uit Engeland te zijn.
Juultje mag gaan.. harry gewoon lekker houden... hij is weer op de weg terug. Ik geloof het AD niet echt. Net zo betrouwbaar als NOS. Die Hugo bij Studio Voetbal is toch ook van het AD?quote:
4 Nieuwe AZ spelers..... allemaal een contract tot 2007... groepskorting?quote:
Idd, nou.. dat zijn er aardig wat..quote:Op woensdag 14 december 2005 13:12 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
4 Nieuwe AZ spelers..... allemaal een contract tot 2007... groepskorting?
Huntelaar hoeft voor mij niet zo nodig...
Ik hoef alleen Landzaat van alle namen die hier genoemt wordenquote:Op woensdag 14 december 2005 13:10 schreef jna het volgende:
Aantrekken Huntelaar binnen handbereik, Ajax lonkt naar AZ-viertal
De technische staf van Ajax ziet bij AZ volop potentiële versterkingen voor zijn selectie, zo meldt AD Sportwereld. Zo zou de Amsterdamse club zeer geïnteresseerd zijn in Ron Vlaar en Joris Mathijsen. Voorzitter Dirk Scheringa van de Alkmaarse club ligt echter behoorlijk dwars, niet in de laatste plaats vanwege zijn vete met Ajax' technisch directeur Martin van Geel.
Naast Mathijsen en Vlaar worden ook Kenneth Perez en Denny Landzaat door Ajax gevolgd. Het duo is in 2007 weliswaar transfervrij, maar moet miljoenen kosten. Voor de Amsterdamse buurman schroeft AZ de prijs wellicht nog wat verder op. Het recente verleden van Van Geel maakt het geheel extra pikant. Scheringa heeft Van Geels veelbesproken overstap naar Ajax nooit vergeven en zal alles doen om zich te wapenen tegen de Amsterdamse interesse. "Ik zeg daar maar niks over, dat lijkt me niet verstandig", reageert Van Geel.
Het aantrekken van Klaas Jan Huntelaar ligt volgens het AD wel binnen handbereik. De spits van SC Heerenveen voelt zich gevleid door de interesse van Ajax, al ligt ook Feyenoord op de loer. Met het inlijven van Huntelaar moet Ajax echter wel direct een handvol miljoenen wegsnijden uit het eigen vermogen. "We móéten inventief zijn", aldus Van Geel. "Het aantrekken van Michael Krohn-Dehli is daar een voorbeeld van: een 23-jarige, transfervrije speler met kwaliteiten. Maar dat wil niet zeggen dat we uitsluitend in spelers uit die categorie zoeken. Ajax kijkt ook naar spelers die direct klaar zijn voor de top. We zijn ook bereid om daarin te investeren. Want Ajax moet ook nu resultaten halen, over een tussenjaar zal je mij nooit horen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |