Ach, waarom zou hij dan een aantal keer zijn wezen kijken als hij er toch niet heen zou willen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Daar wou hij geloof ik niet heen en kon m ook niet betalen.. De enigste 2 clubs die hem konden betalen zijn Psv en Ajax, waarvan ik het ook maar betwijfel van psv omdat die er financieel gezien niet echt goed voor staan..
Tsja, daar zit wat in, misschien woont er familie van hemquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:07 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ach, waarom zou hij dan een aantal keer zijn wezen kijken als hij er toch niet heen zou willen?
Plus die ene voorwaardelijke wedstrijd lijkt me...quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:10 schreef Roycoooooo het volgende:
Wat dom van Pienaar, 2e keer dit seizoen al nadat die het eerst ook al bij Affelay (geloof ik) deed.. Komen ook wel weer 3 wedstrijden aan, dom dom dom![]()
Maak je een grapje of meen je dit serieus?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:22 schreef Nashje het volgende:
Stam hoeft van mij niet te komen. Enige goede aan 'm is dat ie ervaring heeft en routinier is.
Ik zie toch liever Heitinga.
Ik kan me er wel in vinden, Stam is niet zo goed meer als velen denken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maak je een grapje of meen je dit serieus?
Tevens is het voor de lange termijn veel beter.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kan me er wel in vinden, Stam is niet zo goed meer als velen denken.
Zwakkere clubquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:53 schreef Gurpegi het volgende:
[..]
Meer uitdaging? Denkt hij soms dat er meer eer te behalen is bij een zwakkere club als Ajax?
Hij kan zich in ieder geval nooit meer vertonen in Eindhoven en omstreken mocht dat gebeuren.![]()
Hoor wie het zegtquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:53 schreef Gurpegi het volgende:
[..]
Hij kan zich in ieder geval nooit meer vertonen in Eindhoven en omstreken mocht dat gebeuren.![]()
Ball schijnt het daar in Eindhoven ook erg goed te doen.quote:
Ajax had geen concrete interesse in Reiziger; PSV heeft wel concrete interesse in Stam.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt![]()
Hoe bevalt Reiziger?![]()
Want dat is ook een ex-jood............... Of bedoelde je het als een grapje?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ball schijnt het daar in Eindhoven ook erg goed te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
Ik wou exact hetzelfde postenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:59 schreef Radegast het volgende:
De beste stuurlui staan aan wal, maar da's logisch...
Maar dat durft ie dan weer niet...quote:Op woensdag 14 december 2005 00:01 schreef -Wolf- het volgende:
Johan for president dan.
In plaats van het in de Telegraaf te schrijven, kan 'ie ook gewoon even bij de club op bezoek gaan en samen verbeteringen zoeken.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach ja Ajax vraagt om zijn advies, en hij geeft die
Hij kan ook zeggen dat de organisatie werelds is, maar dan zou hij liegen.
Ik denk dat hij dat ook al besproken heeft met Van Geelquote:Op woensdag 14 december 2005 00:14 schreef twi het volgende:
[..]
In plaats van het in de Telegraaf te schrijven, kan 'ie ook gewoon even bij de club op bezoek gaan en samen verbeteringen zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |