Ik mag toch hopen van wel, geef hem maar meteen een schrosing, wat kwam die hufter ongelooflijk hard in zeg, ik kan me zeer goed voorstellen dat Pienaar in dit geval een trap teruggaf.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Krijgt Vreven ook een vooronderzoek?
Dan hoop ik dat Vreven een onderzoek aan zijn broek krijgt voor de elleboog die hij boukhari gaf.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Is niet achterlijk voor de KNVB hoor. Die vinden natrappen samen met ellebogen hoofdzonde nummer 1, aan overige dingen doen ze niet zoveel...
quote:Ajax lonkt nadrukkelijk naar Mathijsen 13 december 2005
Joris Mathijsen Ajax heeft vergaande belangstelling voor Joris Mathijsen van AZ. De Amsterdamse club wil de verdediger dolgraag overnemen, maar AZ-voorzitter Dirk Scheringa is niet van plan mee te werken aan een overgang. Ajax richt zich voorlopig op Mathijsen nu de onderhandelingen met AZ over een transfer van Ron Vlaar zijn afgebroken vanwege de forse vraagprijs.
Ajax' technisch directeur Martin van Geel werkte eerder met Mathijsen bij zowel Willem II als AZ. De Brabander haalde de 25-jarige international in de zomer van 2004 van Tilburg naar Alkmaar. In een eerder stadium gaf Mathijsen aan dat hij - als de mogelijkheid zich voordoet - niet onwelwillend staat tegenover een vertrek naar Amsterdam. De speler heeft bij AZ nog een contract tot medio 2008.
Zit goed spul tussen en het zijn nog nederlanders ook.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:55 schreef Radegast het volgende:
Laat ze allemaal lekker in Alkmaar blijven...
Qua beleid tegenover Ajax komt Scheringa nogal gefrustreerd over.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:03 schreef JaWi het volgende:
Precies.
Overigens wilde Vlaar toch een rechtszaak aanspannen?
AZ doet soms wel erg kinderachtig.
Waarom zou je Stam willen binnenloodsen? Die krijgt binnenkort een rollatorquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:13 schreef Freak187 het volgende:
Grygera brengt, als ie weggaat, veel geld in het laatje. Daarvoor kun je Mathijssen losweken en daarna Stam binnenloodsen, of Stam vergeten want Heitinga en Vermaelen staan ook erg goed te voetballen.
In dat geval moeten we maar even flink investeren in een goede buitenspeler en Ajax is weer boven-jan.
Meer uitdaging? Denkt hij soms dat er meer eer te behalen is bij een zwakkere club als Ajax?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Over dat laatste is al genoeg gezegd, als Jaap bij Ajax meer uitdaging ziet dan bij psv komt ie gewoon lekker naar Amsterdam.
Daar wou hij geloof ik niet heen en kon m ook niet betalen.. De enigste 2 clubs die hem konden betalen zijn Psv en Ajax, waarvan ik het ook maar betwijfel van psv omdat die er financieel gezien niet echt goed voor staan..quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:06 schreef JaWi het volgende:
Hij is overigens ook al een paar keer bij Heerenveen wezen kijken.
Precies, wat moeten we ermee?quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:55 schreef Radegast het volgende:
Waarom toch steeds die interesse voor allerlei AZ-spelers? Laat ze allemaal lekker in Alkmaar blijven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |