abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33047631
Mido

Of hij moet wel heel erg veranderd zijn.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_33047776
Mido
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_33047811
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 16:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Krijgt Vreven ook een vooronderzoek?
Ik mag toch hopen van wel, geef hem maar meteen een schrosing, wat kwam die hufter ongelooflijk hard in zeg, ik kan me zeer goed voorstellen dat Pienaar in dit geval een trap teruggaf.
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 16:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Is niet achterlijk voor de KNVB hoor. Die vinden natrappen samen met ellebogen hoofdzonde nummer 1, aan overige dingen doen ze niet zoveel...
Dan hoop ik dat Vreven een onderzoek aan zijn broek krijgt voor de elleboog die hij boukhari gaf.
  dinsdag 13 december 2005 @ 17:50:12 #79
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_33048501
quote:
Ajax lonkt nadrukkelijk naar Mathijsen 13 december 2005

Joris Mathijsen Ajax heeft vergaande belangstelling voor Joris Mathijsen van AZ. De Amsterdamse club wil de verdediger dolgraag overnemen, maar AZ-voorzitter Dirk Scheringa is niet van plan mee te werken aan een overgang. Ajax richt zich voorlopig op Mathijsen nu de onderhandelingen met AZ over een transfer van Ron Vlaar zijn afgebroken vanwege de forse vraagprijs.

Ajax' technisch directeur Martin van Geel werkte eerder met Mathijsen bij zowel Willem II als AZ. De Brabander haalde de 25-jarige international in de zomer van 2004 van Tilburg naar Alkmaar. In een eerder stadium gaf Mathijsen aan dat hij - als de mogelijkheid zich voordoet - niet onwelwillend staat tegenover een vertrek naar Amsterdam. De speler heeft bij AZ nog een contract tot medio 2008.
pi_33048559
Zou een goeie zijn, alleen staat de verdediging dit seizoen best redelijk.
pi_33048609
Waarom toch steeds die interesse voor allerlei AZ-spelers? Laat ze allemaal lekker in Alkmaar blijven...
pi_33048639
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 17:55 schreef Radegast het volgende:
Laat ze allemaal lekker in Alkmaar blijven...
Zit goed spul tussen en het zijn nog nederlanders ook.
slettebak [@] gmail.com
  dinsdag 13 december 2005 @ 18:02:11 #83
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33048734
Inderdaad, bovendien zal Grygera toch op het punt staan te vertrekken. Zeker bij een goed WK. Dan heb je toch op z'n minst 3 a 4 spelers nodig die in 't centrum achterin uit de voeten kunnen. Heitinga, Vermaelen en dan moet je er dus nog eentje halen. Haal je Mathijsen en/of Vlaar, dan heb je er 4 met Maduro als stand-in.
pi_33048759
Precies .

Overigens wilde Vlaar toch een rechtszaak aanspannen?
AZ doet soms wel erg kinderachtig.
slettebak [@] gmail.com
pi_33048864
Hoe meer Nederlanders bij AJAX hoe beter. Moet eens afgelopen zijn met die vreemdelingenlegioenen in Europa.
pi_33048883
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:03 schreef JaWi het volgende:
Precies .

Overigens wilde Vlaar toch een rechtszaak aanspannen?
AZ doet soms wel erg kinderachtig.
Qua beleid tegenover Ajax komt Scheringa nogal gefrustreerd over.
pi_33048985
Grygera brengt, als ie weggaat, veel geld in het laatje. Daarvoor kun je Mathijssen losweken en daarna Stam binnenloodsen, of Stam vergeten want Heitinga en Vermaelen staan ook erg goed te voetballen.

In dat geval moeten we maar even flink investeren in een goede buitenspeler en Ajax is weer boven-jan.
pi_33049023
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 17:50 schreef Messenga het volgende:

[..]
. Prachtig hoe Van Geel z'n trolls uitdeelt aan Alkmaar.
pi_33049061
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:13 schreef Freak187 het volgende:
Grygera brengt, als ie weggaat, veel geld in het laatje. Daarvoor kun je Mathijssen losweken en daarna Stam binnenloodsen, of Stam vergeten want Heitinga en Vermaelen staan ook erg goed te voetballen.

In dat geval moeten we maar even flink investeren in een goede buitenspeler en Ajax is weer boven-jan.
Waarom zou je Stam willen binnenloodsen? Die krijgt binnenkort een rollator
stupidity has become as common as common sense was before
pi_33049135
Stam is iets jonger dan jij denkt blijkt...
In Southern Sun
pi_33049139
Voor wie dit magnifieke onzin-topic gemist heeft: "wat zei hij?" "Niks!"

een leuke bijdrage van mijn kant.
pi_33049185
Stam hoeft van mij niet te komen. Enige goede aan 'm is dat ie ervaring heeft en routinier is.

Ik zie toch liever Heitinga.
pi_33049583
Jaap Stam zal van zijn leven niet naar Ajax gaan.
Zeker niet als naast Ajax ook PSV geïnteresseerd in zijn diensten is.
*** Dames en Heren! Hier moet u wezen voor een PostGenerator. Verhoog uw postaantal op Fok! met het gewenste hoeveelheid! ***
pi_33049623
Over dat laatste is al genoeg gezegd, als Jaap bij Ajax meer uitdaging ziet dan bij psv komt ie gewoon lekker naar Amsterdam.
In Southern Sun
pi_33049832
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Over dat laatste is al genoeg gezegd, als Jaap bij Ajax meer uitdaging ziet dan bij psv komt ie gewoon lekker naar Amsterdam.
Meer uitdaging? Denkt hij soms dat er meer eer te behalen is bij een zwakkere club als Ajax?
Hij kan zich in ieder geval nooit meer vertonen in Eindhoven en omstreken mocht dat gebeuren.
*** Dames en Heren! Hier moet u wezen voor een PostGenerator. Verhoog uw postaantal op Fok! met het gewenste hoeveelheid! ***
pi_33049864
Een zwakkere club
En mocht dat zo zijn is dat meer uitdaging.
In Southern Sun
  dinsdag 13 december 2005 @ 19:05:05 #97
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33050135
Als Stam het fijn vindt een half uurtje later van huis te gaan en een half uurtje eerder thuis te zijn, komt 'ie gewoon naar Amsterdam
pi_33050171
Hij is overigens ook al een paar keer bij Heerenveen wezen kijken.
slettebak [@] gmail.com
pi_33051315
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 19:06 schreef JaWi het volgende:
Hij is overigens ook al een paar keer bij Heerenveen wezen kijken.
Daar wou hij geloof ik niet heen en kon m ook niet betalen.. De enigste 2 clubs die hem konden betalen zijn Psv en Ajax, waarvan ik het ook maar betwijfel van psv omdat die er financieel gezien niet echt goed voor staan..
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_33051849
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 17:55 schreef Radegast het volgende:
Waarom toch steeds die interesse voor allerlei AZ-spelers? Laat ze allemaal lekker in Alkmaar blijven...
Precies, wat moeten we ermee?

Allemaal subtoppertjes.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')