Nieuwe trainer nieuwe kansenquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:23 schreef Houniet het volgende:
Mido die terug wilt naar AjaxIs die gek geworden ofzo
.
Was 4-4-2 hoor, Blind zei dat ook na afloop maar dat hij liever 4-2-4 speeltquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Nee, het was 433 met een linkeraanvaller die naar het middenveld trok....
Het kan mij eigenlijk geen bips schelen hoe ze spelen, als er maar gewonnen wordtquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:28 schreef rompompom het volgende:
Het kan mij eigenlijk geen bips schelen hoe ze spelen, als er maar een beetje fatsoenlijk gevoetbald wordt
Als ze zo spelen als tegen RKC vind ik het goed, 2e helft eindelijk is genoten in het stadionquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:28 schreef rompompom het volgende:
Het kan mij eigenlijk geen bips schelen hoe ze spelen, als er maar een beetje fatsoenlijk gevoetbald wordt
Werd dan ook wel eens tijd na bijna een half jaar.. Nu ff die lijn doortrekken zodat ze meer vertrouwen krijgen en durfen te voetballen!quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als ze zo spelen als tegen RKC vind ik het goed, 2e helft eindelijk is genoten in het stadion![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:28 schreef Cart_man het volgende:
Montana: mdf & mds @ www.gamecopyworld.com
Inderdaad, we moeten nu niet met teveel spitsen gaan rondlopen. Laat voorlopig Markus en Harry nog maar even staan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:52 schreef Roycoooooo het volgende:
Ik vind Mido een goede speler.. Bewijst die nu wel bij Tottenham, scoort regelmatig..
Hij geeft ook aan dat die nog niet klaar was voor Ajax een paar jaar geleden door alle rare fratsen wat die uithaalde..
Maar nu niet relevant, Rosenberg en Chari lopen dr nog rond!
Zou helemaal achterlijk zijn als dat niet zo wasquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Krijgt Vreven ook een vooronderzoek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |