idd marc, foei!quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:46 schreef _Cara_ het volgende:
Euhm.. kan niet ben aan het werk.. nou ja op halve kracht dan..
En NEE geen overdosis bloedverdunners voor jou!!![]()

Ben trouwens niet lui!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:41 schreef Godlike02 het volgende:
Wat een luie eikels posten er hier ook
pauze
Bed
Geen zin
Depri tiefus zooitje
Ga aan de prozac![]()

Da's zo'n tweepersoons bed wat ze in tweëen hebben gezaagdquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben een man, dus nu weet ik nog niks...![]()

Aaarrgghh! 2 matrassen van 90 breed bij 2 meter lang ...quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben een man, dus nu weet ik nog niks...![]()

Een half glaasje rode wijnquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
idd marc, foei!maar als je goed doorwerkt mag je een half glaasje rode wijn vanavond

Pft, klein bedje....quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:49 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Aaarrgghh! 2 matrassen van 90 breed bij 2 meter lang ...

mag je echt helemaal geen alcohol? das toch ook bloedverdunnendquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een half glaasje rode wijn![]()
Je wilt me echt dood hebben he![]()

Wat nou? is voor mij groot zat.. wedden dat ik me er kan verstoppen...quote:

groot genoegquote:

Wedden dat je gevonden kan wordenquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wat nou? is voor mij groot zat.. wedden dat ik me er kan verstoppen...![]()

En daar slaap je alleen in? Dan kun je zelfs dwars liggenquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:49 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Aaarrgghh! 2 matrassen van 90 breed bij 2 meter lang ...

okiedokiequote:Op dinsdag 13 december 2005 12:53 schreef _Cara_ het volgende:
Schuif dat glaasje wijn dan maar hierheen..ja niet nu hé!! vanavond.. als ik dan al niet in bed lig..

Dan ben jij een piepklein vrouwtje / meisje waarschijnlijk!quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]

Ben je zo klein en magerquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]

Wedden dat ik gevonden WIL wordenquote:

Dan schiet voor jou de tijd waarschijnlijk ook met geen meter op...quote:

Ik mag 2 glazen per dag. Vind wijn alleen dermate smerig dat ik verwacht daar toch wel binnen 2 minuten aan dood te gaanquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
mag je echt helemaal geen alcohol? das toch ook bloedverdunnenddan mag je een glaasje druivensap

welnee ik kan me alleen hééél goed verstoppen..quote:

Tsssk...quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan schiet voor jou de tijd waarschijnlijk ook met geen meter op...![]()

Zou dat het zijn jaquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
welnee ik kan me alleen hééél goed verstoppen..![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |