quote:Op zondag 11 maart 2007 22:41 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Brabo's hebben gewoon een exquise smaak, tout court
Ja godver en ik wist niet eens dat het er tussen zatquote:Op maandag 28 mei 2007 11:52 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ben gisteren tijdens de MeiMarkt Kamphuys nog tegengekomen met z'n platenbakken![]()
En passant nog We Just van Moses uit zijn bakken getrokken.
In totaal gedurende 2 dagen 22 platen gekocht waaronder verder nog:
Italo Boot mix 4, 5 & 8
Cyber People - Void Vision
Koto - Jabdah
Lime 3
Was me het weekendje wel![]()
alleen al 7 italoplaten in 1 etmaal![]()
Insgelijks.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:44 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Ja godver en ik wist niet eens dat het er tussen zatAch ja, mag niet klagen, mooie omzet gedraaid, hoop meuk (veel trance) verkocht waarvan ik dacht dat ik het nooit kwijt zou raken
Leuk om kennisgemaakt te hebben trouwens![]()
Mocht dat zo zijn, dan heb ik hem nog geen KLB topic zien openen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:43 schreef Kamphuys het volgende:
hehe die ouders ja, 'is dit een beetje hard??'
'Eeehm, ja hoor'
Ach die knaap zal er best blij mee zijn geweest. Nou maar hopen dat hij niet op Fok! zit en dit leest
110quote:
Zo te zien heb je al een hoop wat ik straks eventueel in de aanbieding doe, maar ik moet alles even flink omspitten om te weten wat ik precies allemaal heb staan.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:52 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ben gisteren tijdens de MeiMarkt Kamphuys nog tegengekomen met z'n platenbakken![]()
En passant nog We Just van Moses uit zijn bakken getrokken.
In totaal gedurende 2 dagen 22 platen gekocht waaronder verder nog:
Italo Boot mix 4, 5 & 8
Cyber People - Void Vision
Koto - Jabdah
Lime 3
Was me het weekendje wel![]()
alleen al 7 italoplaten in 1 etmaal![]()
Meld het maar. Als ik het niet kan gebruiken, maak je misschien andere mensen in dit topic er blij meequote:Op donderdag 14 juni 2007 15:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo te zien heb je al een hoop wat ik straks eventueel in de aanbieding doe, maar ik moet alles even flink omspitten om te weten wat ik precies allemaal heb staan.
Redelijke lijst maar je bent mijn nummer USSR vergeten. Hoort op 1.quote:Op maandag 12 december 2005 21:50 schreef Kamphuys het volgende:
Goed, dit heb ik tot zover al uit de CBS top 100 2004:
100. Joe Yellow - Take My Heart
99. Patrick Cowley - Mind Warp
94. Den Harrow - Broken Radio
64. Patrick Cowley - Tech-no-Logical World
53. The Flirts - Passion
48. Giorgio Moroder - The Chase
32. Experimental Products - Glowing in the Dark
26. Rude 66 - Overkill
5. I-F - Space Invaders are Smoking Grass
3. Charlie - Spacerwoman
2. Mr. Flagio - Take a Chance
Ik weet niet in wat voor debiele alcoholbinge ik mezelf ooit heb voorgenomen heel die lijst bij elkaar te sprokkelen maar dat het me een vermogen gaat kosten en een grijze baard tot aan m'n tenen dat is inmiddels wel duidelijk, deze waren relatief echt nog een eitje.![]()
Deze 11 kostte me al iets van 170 euro![]()
![]()
Wel veul minder italo dan voorheen hequote:
Nou niet zielig gaan lopen doen. Ik ben gewoon een wat vrijere community gewend en wou iets toe voegen aan dit topic (te weten een eigen mix van obscure oude platen waar niemand meer wat aan verdient). Inhoudelijk hoeven we hier ook helemaal geen discussie over te voeren. Jij modereert, dus ik schik me daar naar. Ik kom hier niet om lastig te zijn, integendeel, en zal voortaan even stilstaan bij de regels.quote:Op zondag 30 december 2007 20:12 schreef nipeng het volgende:
Tja dat soort reacties krijg je als je schappelijk probeert te reageren...
Waarvan de helft van de producers ondertussen is gestorven aan allerlei nare geslachtsziektesquote:Op zondag 30 december 2007 18:02 schreef riley het volgende:
Wat wordt er dan precies geschonden? De auteursrechten van die obscure 80's vinyltjes?
Nu dat 'ie officially "cbs-hyped" is helemaal niemand natuurlijkquote:Doet iemand Neon-Skydiver mischien weg voor een zacht prijsje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |