zal wel iets met reclame te maken hebben dunkt mij ism met google ofzoquote:Op woensdag 14 december 2005 19:00 schreef thabit het volgende:
Wat zijn paiq-google-ads?
De ads die op paiq verschijnen worden gegenereerd door google.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:00 schreef thabit het volgende:
Wat zijn paiq-google-ads?
Er zitten er voldoende op Paiq en jij mag ze van mij allemaal hebbenquote:Op woensdag 14 december 2005 19:15 schreef thabit het volgende:
Hmm, ik heb een keer in een speeddate gezegd dat ik dikke vrouwen soms best aantrekkelijk vind en nu krijg ik gelijk allemaal ads over afslankproducten..
Mijn paiq meid en ik zijn iets begonnen. Vanaf morgen is ze bij me tot maandag en gisteravond was ik ook al bij haarquote:Op woensdag 14 december 2005 10:30 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Relatietechnisch nog niet dacht ik, maar er zijn volgens mij toch wel wat dates uitgekomen die iets meer dan "gezelllig" geworden zijn.
FOTOquote:Op donderdag 15 december 2005 11:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mijn paiq meid en ik zijn iets begonnen. Vanaf morgen is ze bij me tot maandag en gisteravond was ik ook al bij haarHet begint echt een beetje inhoud te kijgen ja
![]()
Leuk!quote:Op donderdag 15 december 2005 11:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mijn paiq meid en ik zijn iets begonnen. Vanaf morgen is ze bij me tot maandag en gisteravond was ik ook al bij haarHet begint echt een beetje inhoud te kijgen ja
![]()
Ik ben bijna 30 zij is bijna 21quote:Op donderdag 15 december 2005 15:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
FOTO
Enne hoe oud zijn jullie? Jullie klinken erg jong.
Donequote:Op vrijdag 16 december 2005 13:53 schreef snoekiesnoek het volgende:
kan iemand mij een paiq invite sturen naar rolandsnoek@gmail.com ?
Grappig. Vertel eens wat meer?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:53 schreef snoekiesnoek het volgende:
kan iemand mij een paiq invite sturen naar **? Ik krijg op knuz alleen maar boze meiden, dat schiet niet op... ik begrijp nu waarom daar zoveel vrouwen opstaan, met zo'n attitude krijg je ook geen man zeg...
je mag ze kennelijk niet eens mailen, ze worden gewoon boos?
Ik had een leuk tekstje geschreven om te reageren. Iets in de trant van hoi blah blah en toen: je bent vast nieuwsgierig wie ik ben... dus ik zal wat meer over mijzelf vertellen....quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:08 schreef MouseOver het volgende:
Grappig. Vertel eens wat meer?
Je weet dat dit de doodsteek is voor iedere potentiële relatie in opkomst?quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:11 schreef snoekiesnoek het volgende:
Ik had een leuk tekstje geschreven om te reageren. Iets in de trant van hoi blah blah en toen: je bent vast nieuwsgierig wie ik ben... dus ik zal wat meer over mijzelf vertellen....
leuke zin toch? wat moet je ook anders?
Ja, ik zei een keer dat ik nog wel eens Noors wil leren en vrij snel daarop stonden er ads over cursussen Noors.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:04 schreef RemcoDelft het volgende:
Even nieuwsgierig zijn: volgens mij zeggen je paiq-google-adds heel veel over waar je het zoal over hebt gehad... Ik heb er nu 4 over duiken!
Schaam jij je niet met je technische opleiding informatica dat je dit uberhaupt durft te vragen terwijl je dat woord ook gewoon even heel simpel door de googelmachine heen had kunnen halen of gewoon www.paiq.nl had in kunnen typen in dat lange dunne smalle zoekbalkje bovenaan je scherm? Ook niet een heel klein beetje?quote:
Nee was daar te lui voorquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:50 schreef euh.. het volgende:
[..]
Schaam jij je niet met je technische opleiding informatica dat je dit uberhaupt durft te vragen terwijl je dat woord ook gewoon even heel simpel door de googelmachine heen had kunnen halen of gewoon www.paiq.nl had in kunnen typen in dat lange dunne smalle zoekbalkje bovenaan je scherm? Ook niet een heel klein beetje?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:17 schreef euh.. het volgende:
* euh.. wil gekleurde en lichtgevende hartjes in deze tijd van kerstfeesten en oude jaargangen...
4475 paiqers!quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:02 schreef Mokster het volgende:
Ik vraag me af he (dit topic een beetje doorlezend): zitten er überhaupt ook wel niet-Fokkers in dat Paiq? Ik bedoel: kan iedereen dan niet gewoon hier met elkaar gaan daten ofzo![]()
Ja, maar wat me wel opvalt is dat er niet veel méér online zijn. Dat is nog steeds hetzelfde als toen er nog maar ongeveer 3000 paiq'ers waren. Waarschijnlijk veel dode accounts, dus.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:16 schreef Thetallguy het volgende:
Roel, student Engels uit Amsterdam, das een Fok!ker he?
Volgens mij heb ik er ook wel eens 17-jarigen gezien, maar ik zou er geen vergif op durven innemen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:47 schreef woutabest het volgende:
Paiq is zeker 18+ mensen?
Die vragen er gewoon om om helemaal suf geneukt te worden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:15 schreef Disorder het volgende:
Haha. Alweer een vrouw die niemand zoekt maar wel ingeschreven staat
Het zijn echt niet allemaal fokkers hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:34 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Ja, maar wat me wel opvalt is dat er niet veel méér online zijn. Dat is nog steeds hetzelfde als toen er nog maar ongeveer 3000 paiq'ers waren. Waarschijnlijk veel dode accounts, dus.
Moet je ze ook niet blokkeren, he...quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:25 schreef Sabrina1982 het volgende:
Mij profiel krijgd wel wat aandacht op datingsites, maar de gespreken op msn duuren meestal niet lang.
genoeg mannen hierquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:25 schreef Sabrina1982 het volgende:
Mij profiel krijgd wel wat aandacht op datingsites, maar de gespreken op msn duuren meestal niet lang.
Wa bedoel je? Ik heb niemant geblokkeert.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:28 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Moet je ze ook niet blokkeren, he...
Het spijt me zeer maar als je niemand met een t schrijft ben ik ook snel weg.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:30 schreef Sabrina1982 het volgende:
[..]
Wa bedoel je? Ik heb niemant geblokkeert.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:31 schreef woutabest het volgende:
[..]
Het spijt me zeer maar als je niemand met een t schrijft ben ik ook snel weg.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |