Middenveld met Hofs, Jansen!quote:Op donderdag 15 december 2005 13:23 schreef bart83 het volgende:
Ik vermoed trouwens dat Jansen meteen gehaald wordt wanneer Ono weg is
Het is een Nederlander, minder blessuregevoelig, een stuk jonger, een stuk fanatieker, maar helaas kwalitatief heel wat minder dan Ono. Ik weet niet of ik er blij mee moet zijn, ik twijfel nog.
In 1999 werden we natuurlijk wel kampioen met dit soort (vooral Nederlandse) spelers.
Dat is een middenveld met 2 spelers die nog geen anderhalf jaar geleden letterlijk nacompetitie speeldenquote:
Wou je de Guzman alweer op de bank zetten dan?quote:En dan Ghaly er nog bij heb je toch echt een Feyenoord-waardig middenveld!
En wat te denken van '92-'93...quote:In 1999 werden we natuurlijk wel kampioen met dit soort (vooral Nederlandse) spelers.
quote:Op donderdag 15 december 2005 13:32 schreef bart83 het volgende:
Wou je de Guzman alweer op de bank zetten dan?
quote:Op donderdag 15 december 2005 13:35 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nee Guzman hoort er zeker in....
Ik was toen 9 maar kan het me prima herinneren, vooral de terugweg was erg leuk. Op ieder viaduct dat je tegenkwam stonden mensen met Feyenoordvlaggen te zwaaien en te juichen.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:56 schreef bart83 het volgende:
[..]
Net te jong om me dat echt goed te herinneren![]()
Die wordt verkochtquote:Op donderdag 15 december 2005 14:01 schreef bart83 het volgende:
Waar is Castelen?
Ik zat meer te denken aan Larsson!quote:Op donderdag 15 december 2005 14:02 schreef xboxps2 het volgende:
wie moet vervanger voor kuyt worden
Laat die gozer nou eerst eens een paar wedstrijden spelen voor Feyenoord 1.quote:Interesse Anderlecht voor Coelho
De Gazet van Antwerpen meldt dat Anderlecht zijn zinnen heeft gezet op Westerlo-aanvaller Jaja Coelho. De 19-jarige Coelho is eigendom van Feyenoord, dat de Braziliaan uitleent aan Westerlo. Onlangs nam Feyenoord de rechten van de speler volledig over. Feyenoord heeft nog geen beslisisng genomen Coelho naar Feyenoord te halen, langer uit te lenen of te verkopen. Anderlecht zou volgens het GVA deze week de onderhandelingen opgestart hebben met Feyenoord. "Het valt me toch tegen dat ze dat aan ons nog niet gemeld hebben" zegt Westerlo-manager Herman Wijnants. Ook Franse en Spaanse ploegen zouden interesse hebben
Ze hebben Coelho voor nog geen 1,5 miljoen gekocht, en het ziet er naar uit dat het wel een leuke speler kan worden.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:25 schreef Kaap het volgende:
Hij presteerd daar heel goed en speelt zichzelf uitmuntend in de kijker. Het zou best zo kunnen zijn dat hij bij Feijenoord er niks van bakt, en vervolgens wil niemand hem meer.
Ik denk dat feijenoord hem wel goed vindt, maar ze twijfelen of hij het bij ons kan maken. Dat kan aan van alles liggen natuurlijk. En dus kiezen ze, verstandig, voor het geld zodat ze straks niet weer zon uber talent naar Rotterdam halen die het het niet wordt.
Ik heb er niet zon moeite mee. Blijkt achteraf dat hij weet ik veel super wordt, ja, pech gehad.
quote:15-12-2005: Boateng: 'Ik wil met Feyenoord Champions League spelen'
[Bron: FR-Fans.nl]
George Boateng heeft op knvb.nl in een kort interview aangegeven nog altijd graag terug te willen keren naar zijn oude club Feyenoord. De international van Middlesbrough zegt zelfs dat het zijn voetbaldroom is om voor 'zijn cluppie' uit te komen in de Champions League. Het contract van Boateng bij de Engelsen loopt aan het eind van dit seizoen af. Recent legde de middenvelder een aanbod tot contractverlenging naast zich neer.
Toch hoeft Middlesbrough volgens Boateng voorlopig niet bang te zijn dat hij vertrekt. Boateng liet weten dat er momenteel geen contacten zijn met andere clubs. "Ik ben tevreden en wil hier graag blijven. Ik zou hier graag mijn loopbaan willen beëindigen." Verder benadrukt Boateng niet van gedachte veranderd te zijn. "Maar er zit geen haast achter voor mij of de club omdat de club weet dat ik wil blijven. En ik weet dat de club me graag wil behouden."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |