quote:Op donderdag 15 december 2005 13:35 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nee Guzman hoort er zeker in....
Ik was toen 9 maar kan het me prima herinneren, vooral de terugweg was erg leuk. Op ieder viaduct dat je tegenkwam stonden mensen met Feyenoordvlaggen te zwaaien en te juichen.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:56 schreef bart83 het volgende:
[..]
Net te jong om me dat echt goed te herinneren![]()
Die wordt verkochtquote:Op donderdag 15 december 2005 14:01 schreef bart83 het volgende:
Waar is Castelen?
Ik zat meer te denken aan Larsson!quote:Op donderdag 15 december 2005 14:02 schreef xboxps2 het volgende:
wie moet vervanger voor kuyt worden
Laat die gozer nou eerst eens een paar wedstrijden spelen voor Feyenoord 1.quote:Interesse Anderlecht voor Coelho
De Gazet van Antwerpen meldt dat Anderlecht zijn zinnen heeft gezet op Westerlo-aanvaller Jaja Coelho. De 19-jarige Coelho is eigendom van Feyenoord, dat de Braziliaan uitleent aan Westerlo. Onlangs nam Feyenoord de rechten van de speler volledig over. Feyenoord heeft nog geen beslisisng genomen Coelho naar Feyenoord te halen, langer uit te lenen of te verkopen. Anderlecht zou volgens het GVA deze week de onderhandelingen opgestart hebben met Feyenoord. "Het valt me toch tegen dat ze dat aan ons nog niet gemeld hebben" zegt Westerlo-manager Herman Wijnants. Ook Franse en Spaanse ploegen zouden interesse hebben
Ze hebben Coelho voor nog geen 1,5 miljoen gekocht, en het ziet er naar uit dat het wel een leuke speler kan worden.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:25 schreef Kaap het volgende:
Hij presteerd daar heel goed en speelt zichzelf uitmuntend in de kijker. Het zou best zo kunnen zijn dat hij bij Feijenoord er niks van bakt, en vervolgens wil niemand hem meer.
Ik denk dat feijenoord hem wel goed vindt, maar ze twijfelen of hij het bij ons kan maken. Dat kan aan van alles liggen natuurlijk. En dus kiezen ze, verstandig, voor het geld zodat ze straks niet weer zon uber talent naar Rotterdam halen die het het niet wordt.
Ik heb er niet zon moeite mee. Blijkt achteraf dat hij weet ik veel super wordt, ja, pech gehad.
quote:15-12-2005: Boateng: 'Ik wil met Feyenoord Champions League spelen'
[Bron: FR-Fans.nl]
George Boateng heeft op knvb.nl in een kort interview aangegeven nog altijd graag terug te willen keren naar zijn oude club Feyenoord. De international van Middlesbrough zegt zelfs dat het zijn voetbaldroom is om voor 'zijn cluppie' uit te komen in de Champions League. Het contract van Boateng bij de Engelsen loopt aan het eind van dit seizoen af. Recent legde de middenvelder een aanbod tot contractverlenging naast zich neer.
Toch hoeft Middlesbrough volgens Boateng voorlopig niet bang te zijn dat hij vertrekt. Boateng liet weten dat er momenteel geen contacten zijn met andere clubs. "Ik ben tevreden en wil hier graag blijven. Ik zou hier graag mijn loopbaan willen beëindigen." Verder benadrukt Boateng niet van gedachte veranderd te zijn. "Maar er zit geen haast achter voor mij of de club omdat de club weet dat ik wil blijven. En ik weet dat de club me graag wil behouden."
Het wil niet echt lukken, hèquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:08 schreef xboxps2 het volgende:
valt er nog wat te regelen om zondag naar den haag te gaan buiten het fey vak om
Gewoon doen Shinjiquote:16-12-2005: Shinji Ono blijft liever in Europa
[Bron: FR-Fans.nl]
Shinji Ono wil voorlopig in Europa blijven voetballen. De Japanner mag weg bij Feyenoord en heeft inmiddels een aanbieding van zijn oude club in Japan, Urawa Red Diamonds, op zak. Die houdt hij voorlopig echter in beraad. "We hopen nog steeds een nieuwe club in Europa te vinden", aldus zaakwaarnemer Chiel Dekker in AD Sportwereld.
Ono kan al per 1 januari 2006 bij Urawa aan de slag. "De deal is er, maar Shinji is zelf nog niet zover dat hij al terug wil naar Japan", aldus Dekker, die niet vertelde welke Europese clubs nog voor Ono in de markt zijn. Bolton Wanderers is in ieder geval afgehaakt. "Zij hebben nog geprobeerd om een half jaar te huren tot aan het WK, maar daar was Feyenoord niet voor te vinden."
Wel mooi dat hij tussen al die grote spitsen staat!quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
FF voor dirkie stemmen
http://www.uefa.com/fanzone/TeamOfTheYear/2005/flash.html
Je bedoelt Rosenberg, Heitinga en Charisteasquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:14 schreef bart83 het volgende:
[..]
Wel mooi dat hij tussen al die grote spitsen staat!
Ik zie ook Alex erbij staan, maar waar zijn al die toppers van Ajax dan?
Loek ja, maar da's een kneus.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:16 schreef VoreG het volgende:
Gelijk Ajax erbij halen, mooi altijd.
Is 't je nog steeds niet gelukt?Wij gaan zondag met 'n paar man,ben alleen benieuwd of we Den Haag binnenkomen.2 jaar geleden werden we namelijk meteen teruggestuurd.....quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:08 schreef xboxps2 het volgende:
valt er nog wat te regelen om zondag naar den haag te gaan buiten het fey vak om
Nee gozer,helaas niet.Zijn er geen andere gasten hier die ook los gaan zondag???quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:02 schreef xboxps2 het volgende:
nee mij nog niet gelukt
heb jij een kaart over voor zondag ?
Wat is dit voor gekke opmerking? Maargoed, als we maar geld vangen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kut Jap rot gewoon op naar je eigen land
Mijn avatar is mooier.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:34 schreef Sender_ het volgende:
Stel dat Ono naar Bolton zou gaan dan speelt ie daar toch ook nooit.
Ze spelen daar veel harder en hierzo is tie al geblesseerd wanneer die tegen de bal aantrapt.
Dus voor een mooie prijs mag tie weg.
Normaliter wel, maar nu geen kaart en ook nog een verjaardag zondag. Vitesse weer, 15 januari. Altijd gezellig in Arnhem.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:07 schreef Football_Lad het volgende:
[..]
Nee gozer,helaas niet.Zijn er geen andere gasten hier die ook los gaan zondag???
Word met de jaar gezelliger èn drukker in Arnhem.......quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Normaliter wel, maar nu geen kaart en ook nog een verjaardag zondag. Vitesse weer, 15 januari. Altijd gezellig in Arnhem.
Idd. Beste vond ik nog altijd dat jaar op de Korenmarkt. Elk café zat vol met Feijenoord. Vorig jaar niet geweest, geloof ik. Jaar daarvoor weggestuurd. Moet maar eens een kaartje gaan regelen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:56 schreef Football_Lad het volgende:
[..]
Word met de jaar gezelliger èn drukker in Arnhem.......![]()
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:03 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Hehe die van mij heeft toch wel een betere kleur hoor![]()
Heb zo'n voorgevoel dat we dit jaar wéér niet hoeven te rekenen op Arnhemse gastvrijheid.....quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:03 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Hehe die van mij heeft toch wel een betere kleur hoor![]()
Ik hoop dit jaar ook is wat langer in Arnhem te kunnen verblijven voordat ik er weer uitgegooid wordt.
Dat weet ik zeker.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:13 schreef Football_Lad het volgende:
[..]
Heb zo'n voorgevoel dat we dit jaar wéér niet hoeven te rekenen op Arnhemse gastvrijheid.....
quote:
Feyenoordfans werken niet mee
Supporters van Feyenoord willen niet meewerken aan een proef van de gemeente Arnhem om vierhonderd Rotterdamse fans op 15 januari met de auto naar Arnhem te laten komen. De overige achthonderd moeten reizen met een buscombi.
Het is alles of niets, stelt Joop Verschuuren, bestuurslid van de Feyenoord Supportersvereniging. "Of we komen allemaal met vrij vervoer, of we komen niet."
In de proef van de gemeente Arnhem reizen vierhonderd fans met eigen vervoer naar een verzamelplek, waar zij hun biljet dat zij in Rotterdam hebben gekregen, kunnen omruilen voor een kaartje voor de wedstrijd in Gelredome. "Onbespreekbaar", aldus Verschuuren.
De Rotterdamse fans begrijpen niet waarom de gemeente Arnhem vasthoudt aan een gedeeltelijke buscombi. "De afgelopen vijf jaar is er niets gebeurd bij Vitesse en toch komen ze steeds weer met een regeling. Dat we bij risicowedstrijden als Ajax met een combi moeten reizen, begrijpt de achterban. Maar wij zien Vitesse niet als risicowedstrijd. Dat is de afgelopen jaren wel bewezen."
Arnhems burgemeester Pauline Krikke begrijpt dat supporters liever niet met een buscombi reizen. "Maar de veiligheid van Arnhemmers rond het stadion moet gegarandeerd zijn. Daarbij moeten rivaliserende supportersgroepen elkaar niet tegenkomen."
Krikke erkent dat de Feyenoordfans zich de laatste jaren goed hebben gedragen. "Daarom willen we die proef ook houden. Maar dat kan niet allemaal tegelijk, want het blijft risicovol om de teugels te laten vieren."
Gepubliceerd op: 12 december 2005
Bron: De Gelderlander
Hadden wij gek genoeg geen last vanquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:31 schreef Cart_man het volgende:
Nou de laatste keer dat ik er was scheelde het weinig.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:39 schreef bart83 het volgende:
16-12-2005: De Graaf: 'Als ik de winnende maak, juich ik niet'
quote:Huurling De Graaf niet bij ADO-Feyenoord
Edwin de Graaf moet de wedstrijd van ADO Den Haag tegen Feyenoord aan zich voorbij laten gaan. De middenvelder wordt dit seizoen juist door de Hagenaars van de Rotterdammers gehuurd.
Een gekneusde teen houdt De Graaf zondag aan de kant. De Feyenoord-huurling heeft weinig geluk met confrontaties tegen oude clubs. Hij miste ook al de wedstrijd van ADO tegen zijn voormalige werkgever RBC Roosendaal.
Ohja, Bart Goor. Ik was hem bijna vergeten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:39 schreef bart83 het volgende:
Bart Goor op rechts en ik op links.
Zelfs bij Roda zaten ze achter kleine groepjes aan..quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:45 schreef Football_Lad het volgende:
[..]
Hadden wij gek genoeg geen last van![]()
Dan ken je net zo goed alle uitwedstrijden risicowedstrijden maken.Er zullen altijd wel zielepoten zijn die zich (tevergeefs) met ons willen meten.Dat durven ze nu eenmaal alleen bij thuiswedstrijden.....![]()
Dat was al gemeld, maar toch bedankt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:05 schreef cultheld het volgende:
Edje de Graaf zal de winnende alleen met Football Manager maken, want hij speelt niet.
Daarom is Roda nu ook 'n combi-wedstrijd.Laat die gasten toch 'ns lekker los naar R'dam komen en daar de stoere bink uithangen.....quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:54 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Zelfs bij Roda zaten ze achter kleine groepjes aan..
Binkies![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |