Schorsen voor 6 wedstrijden per direct zodat die tegen Feyenoord geschorst isquote:Vooronderzoek naar kopstoot Van Galen
12/12/2005 18:27
Wat scheidsrechter Kevin Blom ontgaan was, is de aanklager betaald voetbal van de KNVB wel opgevallen. Hij is een onderzoek gestart naar het gedrag van Barry van Galen tijdens het duel FC Twente-AZ van afgelopen zaterdag.
De aanvaller van AZ deelde een kopstoot uit aan Giorgi Gakhokidze. Blom en zijn assistenten zagen het niet, maar op televisiebeelden was het voorval duidelijk waarneembaar.
Van Galen bekende na afloop direct schuld toen hij werd geconfronteerd met de beelden. 'Op het veld dacht ik nog dat hij mij raakte. Wat ik deed was meer een schrikreactie', aldus de 35-jarige Haarlemmer in het Noordhollands Dagblad.
'Het had me nooit mogen gebeuren. Maar ik werd de hele wedstrijd al gezocht. En die scheidsrechter deed niets. Geen vrije trap kreeg ik mee. Maar nog is het gewoon dom dat ik me heb laten provoceren. En al heb ik hem nauwelijks geraakt, de beweging was er. Dus is het duidelijk wat er nu gaat gebeuren.'
Tijdens de wedstrijd werd Van Galen veelvuldig toegezongen door de aanhang van FC Twente. 'Ze hebben hem uit de tent gelokt', probeerde AZ-coach Louis van Gaal de actie van Van Galen te verklaren. 'En met succes, dat kan ik niet ontkennen. De openbaar aanklager krijgt de beelden op een presenteerblaadje aangeboden.'
7ton voor Loovens zou niet verkeerd zijn. Krijgt hier toch geen kans meer en een mooie club voor hem en hopelijk snel door naar de PLquote:12-12-2005: Cardiff praat met Feyenoord over aankoop Loovens
[Bron: FR-Fans.nl]
Het Britse icnetwork meldt dat Cardiff City momenteel met Feyenoord praat over een mogelijke aankoop van Glenn Loovens. De verdediger speelt sinds de zomer op huurbasis voor de club uit Wales, die uitkomt in de Engelse tweede divisie. Peter Ridsdale is namens Cardiff afgereisd naar Rotterdam om de onderhandelingen te starten. Loovens zou Feyenoord ongeveer 1 miljoen kunnen opleveren, maar Cardiff hoopt hem voor minder te kunnen kopen.
Nederland is wel het Jamaica van Europa!quote:
Franky aan die wierieeee, Franky aan die wiiieeeriiieeeequote:Op maandag 12 december 2005 22:01 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nederland is wel het Jamaica van Europa!
Misschien loopt Cart_man stiekem stage.quote:Op maandag 12 december 2005 23:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand het trouwens opgevallen dat voetbal insite vandaag Feyenoord telkens zo schreef: Feijenoord
Daar geboren/gewerkt of gewoon vrienden?quote:Op maandag 12 december 2005 23:18 schreef Football_Lad het volgende:
Was gister zo zat als 'n kanarie,heerlijk!!!Me maten van Leeds vonden 't prachtig.Ze hadden zaterdag al 'n "leuke" wedstrijd gehad tegen Cardiff City!!Volgende keer(tegen de joden) nemen ze 'n Leeds Utd. vlag mee.Bij Leeds hangt al 'ntijdje 'n Feyenoord vlag......
Irie!quote:Op maandag 12 december 2005 22:01 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nederland is wel het Jamaica van Europa!
Jaren gelden nog gesproken met gasten van Leeds, die zaten op maandag al in Rome terwijl de wedstrijd tegen AS pas op donderdag werd gespeeld.! Er zijn er nog een aantal met ons mee gegaan naar onze wedstrijd tegen Lazio.quote:Op maandag 12 december 2005 23:18 schreef Football_Lad het volgende:
Was gister zo zat als 'n kanarie,heerlijk!!!Me maten van Leeds vonden 't prachtig.Ze hadden zaterdag al 'n "leuke" wedstrijd gehad tegen Cardiff City!!Volgende keer(tegen de joden) nemen ze 'n Leeds Utd. vlag mee.Bij Leeds hangt al 'ntijdje 'n Feyenoord vlag......
quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:10 schreef Nellid het volgende:
Staat wel een aardig stukje in het AD vandaag, Kuyt, Paauwe en Lodewijks gaan ervoor proberen te zorgen dat niemand meer verzaakt en zich voor de voille 100% inzet...
Een kinderhand is snel gevuld is het niet CM?quote:
Mijn hand is nog niet vol, Pyth.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Een kinderhand is snel gevuld is het niet CM?![]()
Eigenlijk triest dat die 3 daar voor moeten zorgen. Kalou, Ghaly etc. zouden uit zichzelf altijd 110 % gemotiveerd moeten zijn. Maar het is goed dat die 3 de anderen tenminste aanpakken, al hoop ik niet dat dit zorgt voor breuken in het team.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:10 schreef Nellid het volgende:
Staat wel een aardig stukje in het AD vandaag, Kuyt, Paauwe en Lodewijks gaan ervoor zorgen dat niemand meer verzaakt en zich voor de voille 100% inzet...
Bullshit. Als je goed kijkt naar de spelers die uit ivoorkust komen maken ze de komende jaren juist meer kans op plaatsingen. De echte reden om niet voor Ivoorkust meer uit te willen komen moet je natuurlijk zoeken in de belangstelling van de hele wereld voor Oranje tov die van Ivoorkust en niet op een mindere plaats zijn eigen veiligheid, of zijn we dat (gevangen)kamp met zijn broer na de matige prestaties nu alweer vergeten?quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:26 schreef yvette1982 het volgende:
ik zou het sowieso erg stom vinden als Kalou alsnog voor Ivoorkust zou kiezen. Met dat land moet hij dan jaarlijks de afrikacup spelen waardoor hij minder populair en aantrekkelijk bij zijn club zal zijn.
En met dat land zal hij zich wellicht nooit meer plaatsen voor een WK terwijl hij met oranje een grote kans heeft om elke 2 jaar een EK of WK te spelen.
Ben ik niet helemaal met je eens. Sommige wedstrijden zal je geen gevaarlijke tackles inzetten omdat je de week erop een belangrijke wedstrijd hebt en je geen blessures wil forceren.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:00 schreef bart83 het volgende:
Eigenlijk triest dat die 3 daar voor moeten zorgen. Kalou, Ghaly etc. zouden uit zichzelf altijd 110 % gemotiveerd moeten zijn. Maar het is goed dat die 3 de anderen tenminste aanpakken, al hoop ik niet dat dit zorgt voor breuken in het team.
Dat is ook weer waar, maar wanneer je een wedstrijd met de houding "dat doelpunt komt vanzelf wel, tis toch maar RBC" ofzo begint dan ga je daar zoals we zagen ongeloofelijk de fout in. Paauwe zei zelf al : de wedstrijden waarbij we de tegenstander meteen bij de strot grepen wonnen we, wanneer we dat niet deden ging het bijna altijd fout.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:31 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens. Sommige wedstrijden zal je geen gevaarlijke tackles inzetten omdat je de week erop een belangrijke wedstrijd hebt en je geen blessures wil forceren.
Nee op het www.voetbalprimeur.nl forum. Het is niet waar, dat weet ik zeker.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:09 schreef cultheld het volgende:
Gyan naar NEC volgens iemand op een NEC forum. Wat is hier van waar?
Ik zie dat je gezellig op Midden-Noord kan gaan zitten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:05 schreef xboxps2 het volgende:
iemand die nog wat kan regelen voor ado uit ?
Niks over gehoord...quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:09 schreef cultheld het volgende:
ja als hij een kaart voor me heb en iets om binnen te komen dan ga ik welquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:28 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik zie dat je gezellig op Midden-Noord kan gaan zitten.
[..]
Niks over gehoord...
quote:Op woensdag 14 december 2005 10:02 schreef FrankyMcG het volgende:
Veel Feyenoorders zullen ongetwijfeld losse kaarten hebben gekocht...
Hahaquote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 10:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Haha![]()
Heb jij Zondag bij DHZ ook die lijst met tel. nummers gehad?![]()
Vond het een redelijk trieste actie, maar ach je moet iets hequote:Op woensdag 14 december 2005 10:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]Hahaha, hebben jullie genoten?
Ach, we hebben kunnen lachen.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vond het een redelijk trieste actie, maar ach je moet iets he
Mooi zo....maar wie het laatst lacht.......quote:
.... is traag van begrip!quote:Op woensdag 14 december 2005 10:51 schreef PyTh het volgende:
Mooi zo....maar wie het laatst lacht.......
Zitten we helemaal niet op te wachten...quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:09 schreef cultheld het volgende:
Bekende van me had allemaal telefoonnummers en adressen van psv'ers. Zijn leuke telefoongesprekken gehouden.quote:
Nee, dat is het Feyenoordlogo. Dat hoort...quote:Op woensdag 14 december 2005 10:50 schreef mikey99 het volgende:
Mooi he, dat die foto's in de OP waarop feyenoord wat te vieren heeft of nog in het zwart wit zijn, of al vergeeld zijn van oudheid.
quote:Op woensdag 14 december 2005 10:51 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 10:51 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 11:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Bekende van me had allemaal telefoonnummers en adressen van psv'ers. Zijn leuke telefoongesprekken gehouden.
Dat jij niet eens wist waar het over ging zegt genoeg over jou denk ik Luni...quote:
Want?quote:Op woensdag 14 december 2005 11:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat jij niet eens wist waar het over ging zegt genoeg over jou denk ik Luni...
Denk niet dat ik dat hier verder hoef toe te lichten.quote:
Ach laat ik maar niet eens op in gaan.............quote:Op woensdag 14 december 2005 12:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dat hier verder hoef toe te lichten.
Strik eromheen en wegwezen.quote:14-12-2005: 'Bolton doet nieuwe poging om Ono aan te trekken'
Volgens weekblad Voetbal International treft Bolton Wanderers voorbereidingen om een nieuwe poging te doen Shinji Ono van Feyenoord over te nemen. In de zomer waren zij ook voor Ono in de markt, maar dat ketste af. Als er inderdaad interesse uit Bolton is, dan is dat op dit moment wat Feyenoord betreft nog niet concreet: “Wij staan open voor een gesprek, maar bij mijn weten is Bolton nog steeds van de baan,” zegt Chris Woerts namens Feyenoord in het voetbalblad. “Wij hebben niets van ze gehoord en als die club wat wil, moeten ze zich bij Feyenoord melden.”
Woerts meldt verder dat een vertrek van de 26-jarige Japanner weliswaar bespreekbaar is, maar in deze fase valt er nog niets te melden: “Ik heb een nieuwe regel ingevoerd: op geruchten reageren wij niet meer. Een club moet zich schriftelijk melden met een bod, een telefoontje volstaat ook niet meer. Sinds de komst van de mobiele telefoon worden wij suf gebeld.”
Goed zo, gewoon bij Feyenoord blijven en wellicht afscheid nemen met een kampioenschap. Real Madrid is sowieso niet de club voor Dirk, gewoon lekker naar Liverpool na het WK!quote:Kuyt wil nog niet naar Real Madrid
Dirk Kuyt gaat niet in op de vermeende interesse van Real Madrid, zo meldt De Telegraaf vandaag. Dit heeft de spits laten weten aan Feyenoord-trainer Erwin Koeman. De Spaanse krant AS berichtte deze week al tweemaal dat de Koninklijke in Kuyt een ideale versterking zag.
Kuyt wil echter sowieso tot het einde van het seizoen bij Feyenoord blijven. Pas komende zomer wil de Katwijker nadenken over een buitelandse transfer.
Ook Tottenham Hotspur, Liverpool en Arsenal zouden belangstelling hebben voor de aanvaller van het Nederlands elftal.
Had Kaloutje maar gewoon voor zijn eigen land moeten kiezen en/of bij moeten tekenen bij Feyenoord, DAAR had Bona voor moeten zorgen....quote:Nederland laat Salo in de kou staan
Bonaventure Kalou heeft in een vraaggesprek met VI zijn boosheid uitgesproken over de manier waarop zijn broertje Salomon Kalou behandeld wordt. De middenvelder ergert zich aan de leugens die sommige critici verspreiden en de handelswijze van minister Verdonk.
"Niemand verplaatst zich in de gevoelens van Salomon. Weten jullie wel wat hij in Ivoorkust allemaal over zich heen heeft gekregen? Heel het land is woedend op hem. Kranten schrijven dat hij een landverrader is. Toen zijn eerste aanvraag werd afgewezen luwde de kritiek even. Maar toen bekend werd dat hij beroep aantekende, barstte alles weer in volle hevigheid los."
"Weet je wat me nog het meest teleurstelt? Dat er ook Nederlanders zijn die hem op die manier behandelen. Het gaat me ook over de manier waarop in Nederland over Salomon geschreven wordt. Hij is door Marco van Basten gevraagd om Nederlander te worden. Dat is de enige reden dat hij erover is gaan nadenken. En omdat hij zich vereerd voelde, koos hij daarop voor Oranje."
"En wat gebeurt er vervolgens? Hij wordt afgewezen en behandelt als een tweederangs burger die achteraan in de rij moet aansluiten en die zich vooral niets moet verbeelden. Bovendien worden er allemaal dingen bijgesleept die er helemaal niets mee te maken hebben. Salomon zou het paspoort nodig hebben voor een buitenlandse transfer en meer van die onzin."
"Salomon is pas 20 jaar en denkt helemaal niet aan geld. Als hij geïnteresseerd was in geld had hij wel bijgetekend bij Feyenoord. Salomon is gewoon bewust bezig om te kijken hoe hij een betere voetballer kan worden. Laat die jongen maar in de kou staan nu hij heeft gekozen voor Nederland. Ik ben blij dat Marco van Basten hem gesteund heeft in de rechtszaak."
"Ik ben bang dat Salomon nu de inzet is geworden van een politieke prestigestrijd. Hij lijkt erop dat de minister alles zal doen om te voorkomen dat hij een paspoort krijgt, omdat ze anders gezichtsverlies lijdt. Belachelijk. Ook voor mij ouders is het overigens lastig. Zij zijn maar gestopt met het lezen van kranten. Als grote broer had ik ervoor moeten zorgen dat Salomon niet naar Marco van Basten had geluisterd."
Je zou die kaarten voor die play offs gewoon voor niks moeten krijgen, bullshit, geldklopperij en volledig overbodig om ze überhaupt te spelen!quote:Feyenoord: korting fans bij play-offs
Feyenoord is zeer coulant voor haar supporters. De Rotterdamse club biedt seizoenskaarthouders 25 procent korting al de club over enkele maanden play-offs moet spelen in de strijd om Europees voetbal.
De officiële website van Feyenoord meldt eveneens dat deze actie geld voor aanhangers die besluiten om voor de tweede seizoenshelft een halve seizoenkaart aan te schaffen.
quote:'Als we tweede worden, kunnen we de CL nóg mislopen door die schijt play-offs'
Patrick Lodewijks - Metro
Wedden dat als Feyenoord - ajaks de beslissingswedstrijd om de Champions League plaats is dat je wel gaatquote:Op woensdag 14 december 2005 20:10 schreef Cart_man het volgende:
Mochten we playoffs spelen, dan zal ik waarschijnlijk geen wedstrijd bezoeken. Ze zoeken het maar lekker uit. Ga wel op het gras bij DHZ liggen dan.
Zelfde gedachte hier..quote:Op woensdag 14 december 2005 20:10 schreef Cart_man het volgende:
Mochten we playoffs spelen, dan zal ik waarschijnlijk geen wedstrijd bezoeken. Ze zoeken het maar lekker uit. Ga wel op het gras bij DHZ liggen dan.
ik ga ook niet (alhoewel dat scenario met ajacks....quote:Op woensdag 14 december 2005 20:10 schreef Cart_man het volgende:
Gaat dr na afloop nog wel OV richting Maastricht eigenlijk?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:57 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Zelfde gedachte hier..
Sterk over te denken, om die play-offs te boycotten.
Overigens denk ik dat er ook niet veel 'losse' Feijenoorders in Kerkrade zitten. Woensdagavond is er gewoon weinig animo. Al hoop ik van niet..kaarten kosten geen drol![]()
Nou richting Rotterdam gaat sowieso niet lukken. En dr is vast wel wat te beleven op een koude woensdagavond in decemberquote:Op woensdag 14 december 2005 22:13 schreef Staanplaats het volgende:
Dat zal toch nog wel...
OV gaat meestal wel tot een uurtje of 1 door..
Wil je daar nog ff de boel op stelten zetten?
quote:Basto: buiten selectie omdat ik contract niet wil verlengen
Volgens de Portugees Basto is de reden dat hij buiten de selectie van Feyenoord wordt gehouden dat hij zijn contract bij Feyenoord niet wil verlengen. Zijn contract loopt aanstaande zomer af en hij zou verlenging hebben afgehouden. Hij meldde dat in een interview voor het radiostation Renascença. Het Portugese voetbablad A Bola meldt dat.
Feyenoord Netwerk
Basto laat weten dat zijn zaakwaarnemer op zoek is naar een nieuwe club. Hij staat zowel open voor een terugkeer naar Portugal als een club in het buitenland.
quote:Roda JC - Feyenoord bijna volledig live
De papieren versie van VI meldt dat het bekerduel tussen Roda JC en Feyenoord bijna volledig live zal worden uitgezonden volgende week. Na de eerste helft van AZ-NEC, welke live zal worden uitgezonden begint het duel van Feyenoord. Er zal alleen in de eerste helft van het duel van feyenoord live worden overgeschakeld naar de tweede helft van AZ-NEC wanneer daar aanleiding voor is.
Ken er maar eentje zijn natuurlijk: OPwotte!quote:Op woensdag 14 december 2005 22:54 schreef Staanplaats het volgende:
Welke lul heeft het verzonnen om Basto een contractverlenging aan te bieden?
mwo@feyenoord.nlquote:Op woensdag 14 december 2005 22:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ken er maar eentje zijn natuurlijk: OPwotte!
Op zich ben ik ook voor zo'n boycot.Het geld hangt me niet aan me kloten.Maar me club in de steek laten,vooral als 't om Europees voetbal gaat,dat kan ik dus ECHT niet......quote:Op donderdag 15 december 2005 00:06 schreef snabbi het volgende:
Mja je wil ze toch ook niet in de steek laten. Je weet toch dat Feyenoord wel gevoelig is voor het publiek
quote:Feyenoord akkoord met bod Urawa op Ono
Het Algemeen Dagblad meldt dat Feyenoord en Urawa Red Diamonds overeenstemming hebben bereikt over een transfer van Shinji Ono. Feyenoord zou het tweede bod van de Japanners hebben geaccepteerd. Shinji Ono moet zelf nog akkoord gaan met een terugkeer naar Japan. Als dat gebeurt, maakt hij al per 1 januari de overstap naar zijn oude club. Vanwege blessures kwam hij het laatste jaar heel weinig in actie voor Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |