Dat heb ik nou met Nathalie.quote:Op maandag 12 december 2005 19:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik zou helemaal gestoord worden als ik een week met Lieske in het huis zou zitten, laat staan een dag...
Voor sommigen een van de weinige momenten dat een mens juist niet lijdt... ;-)quote:
Vanwege de leegte die Dido heeft achtergelaten. Nou, volgens mij heeft ze de grootste leegte meegenomenquote:Op maandag 12 december 2005 19:26 schreef kissa het volgende:
Roel lijdt zichtbaar doordat Dodo weg is![]()
somsquote:Op maandag 12 december 2005 19:27 schreef pullup het volgende:
Ingrid wilde Joost in de drollen van Koen laten stappen![]()
Soms spoort dat mens echt niet
De stream loopt achter... Ik had dit al 3 keer gelezen en zat me af te vragen wat je in godsnaam bedoelde. En toen hoorde ik Joostquote:
Mosselenquote:Op maandag 12 december 2005 19:30 schreef Coos het volgende:
Hoop dat we niet die blote flots van Naat krijgen in de uitzending want ik moet nog eten.![]()
Hier ook volgens mij.quote:Op maandag 12 december 2005 19:34 schreef mrcool het volgende:
De verveling begint nu echt toe te slaan in het huis.
Als het dezelfde camera's zijn dan is 25000 Euro echt een koopjequote:Op maandag 12 december 2005 19:36 schreef teun911 het volgende:
Wie wil er nou een keuken kopen met ingebouwde camera's ;-)
Ja ze mist haar helemaal nietquote:Op maandag 12 december 2005 19:39 schreef kissa het volgende:
Volgens mij is Naat best blij dat Dodo weg is![]()
Die gaat ook snel vervelen ja, ik snap sowieso niet dat ze nog in het huis zit...quote:Op maandag 12 december 2005 19:27 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met Nathalie.
Ze is haar last kwijt.quote:Op maandag 12 december 2005 19:39 schreef kissa het volgende:
Volgens mij is Naat best blij dat Dodo weg is![]()
Ik niet hoorquote:Op maandag 12 december 2005 19:42 schreef tong80 het volgende:
Ach in BB-1 zaten we te kijken naar Ruud Willem en Karin die naar een Pizza doos zaten te kijken.
quote:Op maandag 12 december 2005 19:42 schreef tong80 het volgende:
Ach in BB-1 zaten we te kijken naar Ruud Willem en Karin die naar een Pizza doos zaten te kijken.
Nee man kinderfeestjes roelerenquote:Op maandag 12 december 2005 19:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Het is zo futloos in huis dat BB volgens mij moeite heeft om genoeg materiaal te vinden dat nog een beetje interessant is om de uitzending mee vol te krijgen.
Ik niet, ik vroeg het me ook al afquote:Op maandag 12 december 2005 19:55 schreef mrcool het volgende:
Maaruh, heeft iemand antwoord op mijn bovengestelde vraag?
Geef die jongen nog een wijntje, gaat hij alsnog ook zijn vieze voeten aan Menno's bed afvegen ;-)quote:
De 22ste met vier man. Maar met BB weet je het maar nooitquote:Op maandag 12 december 2005 19:55 schreef mrcool het volgende:
Maaruh, heeft iemand antwoord op mijn bovengestelde vraag?
Arme Nemoquote:Op maandag 12 december 2005 19:57 schreef teun911 het volgende:
[..]
Geef die jongen nog een wijntje, gaat hij alsnog ook zijn vieze voeten aan Menno's bed afvegen ;-)
+naam en adresquote:Op maandag 12 december 2005 20:01 schreef teun911 het volgende:
Zouden ze zo allemaal bestel formuliertjes moeten invullen; als ze wat van de kar willen gebruiken?![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 20:04 schreef Tourniquet het volgende:
je had erbij moeten zijn denk ik
Heeft ze nou alweer een orgasme?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |