quote:Op maandag 12 december 2005 20:00 schreef Jappie het volgende:
snzvdhtosgpom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
was da?quote:Op maandag 12 december 2005 20:00 schreef Jappie het volgende:
snzvdhtosgpom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gewoon een "snel nog zetten voor dat het topic op slot gaat post" ....was dat niet obvious danquote:
Nope...hij heeft die suffe wezenloze blik gewoon van zichzelf.quote:Op maandag 12 december 2005 20:33 schreef Modus het volgende:
Hij is toch de hele dag alleen maar hartstikke stoney maloney? [afbeelding].
quote:Op maandag 12 december 2005 20:00 schreef Jappie het volgende:
ik accepteer de cookies.
kon ook iets met tongs kwaliteits post van de h... t.. dicht is ?quote:Op maandag 12 december 2005 21:19 schreef milagro het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
koimtkpvdhtdiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kut/kijk , ook ik moet this/the/tongs kans pakken voor dat het topic dicht is ?quote:Op maandag 12 december 2005 21:19 schreef milagro het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
koimtkpvdhtdiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, en iemand die medicijnen heeft gestudeerd, wordt nooit ziek.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:06 schreef schatje het volgende:
Iemand die een studie psychologie heeft gedaan weet toch wel zijn emoties de baas te zijn?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:06 schreef schatje het volgende:
Iemand die een studie psychologie heeft gedaan weet toch wel zijn emoties de baas te zijn?
En het zijn het bijna altijd zeer labiele types die meedoen met BB.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:11 schreef I.R.Baboon het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij zijn het vaak instabiele types die 'zichzelf willen leren begrijpen'.
kijken of ik mijn tanden kan poetsen voor dat het topic dicht isquote:Op maandag 12 december 2005 21:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
kon ook iets met tongs kwaliteits post van de h... t.. dicht is ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop