Ik vind 2 benen dus echt 10x niets. Bij jongens niet en bij meisjes niet.quote:Op maandag 12 december 2005 18:45 schreef -beyond- het volgende:
Nou ik vind schaamhaar dus echt 10x niets. Bij jongens niet en bij meisjes niet.
Ditzelfde geldt voor okselhaar.
Het haar groeit weer terug, benen en voeten doen dat wat minder...quote:Op zondag 18 december 2005 18:05 schreef Revolverheld het volgende:
Ik vind 2 benen dus echt 10x niets. Bij jongens niet en bij meisjes niet.
Ditzelfde geldt voor 2 voeten.
Dan ben je vast dol op mijn poesje:quote:Op zondag 18 december 2005 18:05 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Ik vind 2 benen dus echt 10x niets. Bij jongens niet en bij meisjes niet.
Ditzelfde geldt voor 2 voeten.
Er is ook niet gezegd dat je smerige geslachtsdelen hebt indien je je niet kaalscheert.quote:Op zondag 18 december 2005 17:58 schreef Mister1977 het volgende:
Nu de discussie, die leidt (ook nu weer in het zoveelste schaamhaar topic) tot het grote hygiene vooroordeel. Wel, hygiene heeft niks met schaamhaar te maken. Iemand die z'n pruim, lul of kont nooit wast, heeft een smerige pruim, lul en of kont, of er nu schaamhaar is of niet. Als je je scheert heb je dus niet per definitie een schone muts of zak, helaas, hoe schokkend het ook moge klinken, er komen weldegelijk nog steeds wasbeurten aan te pas.
Ben ik het niet mee eens! Hygiene is wel degelijk verbonden met het al dan smakelijk eruit vinden zien. Simpel om het feit dat als ik iets onhygiënisch vind ogen, ik er echt niet aan ga proeven of het smakelijk is. En dan laat ik in het midden of het wel of niet smaakt!quote:Hygiene staat dus los van het punt of je het er smakelijk uit vindt zien. Dat is dus per persoon verschillend. De bos haar aan het begin van het topic vindt niemand er smakelijk uitzien dus daar zijn we snel klaar mee (vandaar dat het ook niet bijdraagt aan de discussie). Schaamhaar hoort net zoals de rest van je lichaam netjes VERZORGD te worden. Doe je dat niet, dat gaat het er niet mooi uitzien. Of het nu gaat om haar op je kont of je kop. Nagels moet je ook knippen, tanden moet je poetsen, oren moet je schoonmaken enz.
Jah, ik vind schaamhaar nog steeds niet smakelijk eruit zien. Ik houd er niet van om haren te happen. Ik walg al bij het idee. En om die haren daar te zien roept dat meteen deze associatie op.quote:Nu is de vraag of schaamhaar er nog steeds ontsmakelijk uitziet, ook als het netjes is bijgewerkt. Als je vindt dat de dame (die ik even hiervoor postte) een onsmakelijk driehoekje heeft dan vind ik persoonlijk (met de nadruk op persoonlijk) dat je wel een probleem hebt, net als de persoon die altijd vies is van het geven van kusjes en smetvrees heeft. Let wel, de foto aan het begin van het topic vindt iedereen vies. Dat daar geen misverstanden over bestaan.
Onprettig?? Gewoon ronduit smerig! Vooral als dat haartje in je keel terecht komt!quote:Stel nu dat je al je problemen hebt overwonnen en je krijgt geen last van antiperistaltische bewegingen bij het zien van een haartje ergens anders dan op het hoofd. Dan nog blijft de vraag of je het mooi of niet mooi vindt en of je het storend of niet storend of zelfs prettig vind om een kriebelende neus en lip te krijgen als je met een bef- of pijpbeurt bezig bent. Misschien vindt je het onprettig om een haartje in je mond te krijgen, misschien interesseert het je niet. Allemaal dingen die persoonlijk zijn. Dit is dus de kern van deze discussie. Mooi dus dat het even afgebakend is zodat we niet hoeven de verzanden in eindeloos geleuter en geschreeuw.
Als dat jou mening is en meiden willen je blij maken met schaamhaar, prima toch! No problemoquote:Mijn mening ik ben man dus ik beperk me nu even tot de poes: ik heb een voorkeur voor een net en vezorgd driehoekje of strookje. Het strookje moet liever niet zo'n klein ielig stukje zijn. Ook mag het gewoon naar onder doorlopen en het geslachtsdeel zelf bedekken (liever wel zelfs). Ik ben gewoon van mening dat er iets moet staan, het draagt bij tot de uitstraling van rijpheid en dat vind ik een mooie, erotische en spannende lading hebben. Ook vind ik het prettig om af en toe door die haartjes te kunnen woelen en ik heb er helemaal geen problemen mee dat mijn neus gaat kriebelen.
Jouw vergelijking slaat als een bok op een toren!quote:Nog een reden waarom ik liever wel een behaarde poes heb: ik vind een kale poes op een bepaalde manier wat minder mooi dan een behaarde. Ik vind dat altijd moeilijk uit te leggen maar het is waarschijnlijk dezelfde reden waarom ik met minder plezier naar bovenstaand dan onderstaand plaatje kijk.
Nou als je van schaamhaar al boven de wc moet hangen dan wil ik de rest niet eens weten....quote:Verder heb ik het geluk dat ik het een wel mooier vind dan het ander, maar van het ander niet meteen boven de wc hoef te hangen. Ik heb dus ruwweg twee keer zoveel kans op plezierge seks!
O ja, er zit een ironische ondertoon in deze post. Normaal moet je zoiets nooit zeggen natuurlijk maar ik heb geen zin om me dadelijk weer voor allerlei onnozele dingen te moeten verantwoorden.
Jezus neem een pilletje ofzoquote:Op maandag 19 december 2005 19:28 schreef -beyond- het volgende:
blaat
Blowtje ook goed??quote:
Wil je bij mij een keer komen proeven? Dan laat ik ook nog even in het midden of het wel of niet smaakt!quote:Op maandag 19 december 2005 19:28 schreef -beyond- het volgende:
Ben ik het niet mee eens! Hygiene is wel degelijk verbonden met het al dan smakelijk eruit vinden zien. Simpel om het feit dat als ik iets onhygiënisch vind ogen, ik er echt niet aan ga proeven of het smakelijk is. En dan laat ik in het midden of het wel of niet smaakt!
Wat een onzin is dit zeg. Je geslachtsdelen zijn heus niet frisser als er geen haar op zit. Een kale kut ruikt net zo sterk na een dag in een onderbroek gezeten te hebben dan een kut waar wat haar op zit.quote:Op maandag 19 december 2005 19:28 schreef -beyond- het volgende:
Dus er kan geconcludeerd worden dat indien je beide de geslachtsdelen evenveel wast, maar de één haar erop heeft, de kale het friste uit de bus komt!
zoozooow dat doaj joa zo evenquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:23 schreef 9christensen het volgende:
n' heeln zak kaal dr bie
Weet ik niet. Of die viezigheid die er dan ontstaat nou op je huid gaat zitten, op het haar of tegen de binnenkant van het slipje, het blijft vies. Het moet toch ergens naar toe. Het is natuurlijk wel zo dat haar voor een groter oppervlak zorgt dan kale huid en dus meer vast kan houden. Het is alleen de vraag of je dat merkt na 1 dag en bij kort haar (dus niet dat op het plaatjequote:Op maandag 19 december 2005 19:28 schreef -beyond- het volgende:
Er is ook niet gezegd dat je smerige geslachtsdelen hebt indien je je niet kaalscheert.
Het is echter wel zo dat je geslachtsdelen een stuk frisser zijn.
Puur om het feit dat als het een hele dag broeit in je onderbroek of slipje, huid op stof hygienischer is dan huid op haar op stof.
Dus er kan geconcludeerd worden dat indien je beide de geslachtsdelen evenveel wast, maar de één haar erop heeft, de kale het friste uit de bus komt!
Ik doelde hier dus op de zuivere betekenis van het woord. De betekenis van het woord hygiene is het schoon zijn om infectie te voorkomen (vanDale op internet), schoon zijn zodat het de gezondheid niet schaadt. Iets wat heel schoon is (vrij van bacterien) hoeft er dus niet lekker uit te zien. Een hondebek is vrijer van bacterien dan de mond van de gemiddelde mooie aantrekkelijke meid (een mensenbeet is dan ook infectiegevaarlijker dan een hondenbeet), maar een kwijlende hondenbek vind ik er minder smakelijk uitzien dan het smoeltje van katja of chantal.quote:Ben ik het niet mee eens! Hygiene is wel degelijk verbonden met het al dan smakelijk eruit vinden zien. Simpel om het feit dat als ik iets onhygiënisch vind ogen, ik er echt niet aan ga proeven of het smakelijk is. En dan laat ik in het midden of het wel of niet smaakt!
Maar jij hebt het hier over broeierig, het hoeft helemaal niet broeierig te zijn. Vind je hoofdhaar ook vies als die persoon een muts of pet op heeft gehad?quote:Jah, ik vind schaamhaar nog steeds niet smakelijk eruit zien. Ik houd er niet van om haren te happen. Ik walg al bij het idee. En om die haren daar te zien roept dat meteen deze associatie op.
Om maar niet te spreken over je neus die lekker op het broeierige deel neergelegd zal worden.
Heb ik een probleem? Nee hoor! Heb ik smetvrees...nee hoor!
Ik houd simpel weg niet van haar op de geslachtsdelen.
Een haar in mijn mond krijgen vind ik ook niet prettig maar het is voor mij geen punt van smerigheid en kokhalzen. Komt overigens ook niet vaak voor als het kort blijft.quote:Onprettig?? Gewoon ronduit smerig! Vooral als dat haartje in je keel terecht komt!
Moet ik gdv nog kokhalzen ook!
En kriebelen in mijn neus?? Stinken in mijn neus zul je bedoelen! En dan spreek ik over het elke dag onder de douche gaan en een paar uur in een broek rondlopen.
Dat was mijn uitleg over waarom ik het aantrekkelijk vind. Hiervoor had jij dit topic geopend he?quote:Als dat jou mening is en meiden willen je blij maken met schaamhaar, prima toch! No problemo
Nou, jouw vergelijking slaat als een tang op een varken. Ik heb hier twee soorten kuikentjes gepost: zonder en met haar. Ik heb het hier niet over jong en oud. Kuikentjes zijn allebei jong maar dat doet er niet toe. Ik had net zo goed twee bejaarde katten kunnen posten, eentje met een mooie vacht en zo'n kaal onsmakelijk ding. Het punt hier is dat ik die rouwvleesachtige uitstraling minder aantrekkelijk vind.quote:Jouw vergelijking slaat als een bok op een toren!
Ik ga toch ook niet eerst een plaatje van een vagina van een baby plaatsen en vervolgens een volwassen meid met schaamhaar???? Ik had het dan ook wel geweten hoor!
Je leest verkeerd. Ik meende me te herinneren dat jij van schaamhaar moest kokhalzen. Ik heb daar geen problemen mee.quote:Nou als je van schaamhaar al boven de wc moet hangen dan wil ik de rest niet eens weten....
Gewoon wat korter dus mja zal het wel een keer proberen als het er van komt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:28 schreef erodome het volgende:
Knippen, tondeuse, iets in die geest??????
Gewoon geen oerwoud met wilde haren die alle kanten op gaan
Leuk zo'n driehoekje:quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Haar schaamhaar is wel mooi. En het lijkt alsof ze van nature maar zo weinig heeft. Bij mij waaiert het nogal uit, dus scheren is gewoon noodzaak...
Zo erg nou ook weer niet, maar wel te veel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:40 schreef funrunner het volgende:
Waaiert het uit? Toc niet tot je navel ofzo he?:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |