abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 december 2005 @ 21:56:47 #226
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33453796
Dat woord 'hygiëne' wordt ook maar te pas en te onpas gebruikt. Ik vind dat zo'n onzin. Net alsof schaamhaar vies is, en alsof de boel van onderen te allen tijde ontsmet moet zijn ofzo.
Begrijp me niet verkeerd, ook geheel kaal vind ik prima, maar met hygiëne heeft het weinig te maken. Als je je elke dag wast is het ook mét wat haar gewoon schoon.
pi_33454352
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:56 schreef Aventura het volgende:
Dat woord 'hygiëne' wordt ook maar te pas en te onpas gebruikt. Ik vind dat zo'n onzin. Net alsof schaamhaar vies is, en alsof de boel van onderen te allen tijde ontsmet moet zijn ofzo.
Begrijp me niet verkeerd, ook geheel kaal vind ik prima, maar met hygiëne heeft het weinig te maken. Als je je elke dag wast is het ook mét wat haar gewoon schoon.
Amen.
  dinsdag 27 december 2005 @ 23:11:29 #228
121825 -beyond-
Mensen gaan naar de klote!!
pi_33456264
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:56 schreef Aventura het volgende:
Maar als je een hele dag een muts op hebt met lang haar is dat aan het eind van de dag toch meer vettig dan een muts op te hebben met nauwelijks haar op je hoofd.
Het begin van het begin begint.....
Waar het einde van het einde eindigt....
pi_33462108
Ik vind het niet alleen veel mooier zonder schaamhaar maar ook nog eens hygiënisch. Ik ga wel eens naar de sauna en daar willen ze nog wel eens raar kijken. Maar ach wat kan mij het schelen.
pi_33466633
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 23:11 schreef -beyond- het volgende:
Maar als je een hele dag een muts op hebt met lang haar is dat aan het eind van de dag toch meer vettig dan een muts op te hebben met nauwelijks haar op je hoofd.
Nee, als je geen haar op je hoofd hebt kan je haar niet vet worden inderdaad. Je talgklieren echter gaan gewoon verder, dus al het vet zit dan op je hoofd.

En zo is het daar beneden ook. Of je nou kaal of geschoren ben, de talgkliertjes blijven doorwerken, die scheer je niet mee weg. Talg gaat dan dus op je huid zitten. Bij vrouwen vermindert het ook de hoeveelheid afscheiding niet (sterker nog, er is meer wrijving, dus waarschijnlijk zelfs meer afscheiding), en dat blijft dus braaf overal tussen zitten op die manier.

Daar heeft het dus niks mee te maken. Het zit dan misschien niet meer op het haar, maar op de huid.
  woensdag 28 december 2005 @ 12:41:02 #231
121825 -beyond-
Mensen gaan naar de klote!!
pi_33466969
quote:
Op woensdag 28 december 2005 12:31 schreef innovative het volgende:

[..]

Nee, als je geen haar op je hoofd hebt kan je haar niet vet worden inderdaad. Je talgklieren echter gaan gewoon verder, dus al het vet zit dan op je hoofd.

En zo is het daar beneden ook. Of je nou kaal of geschoren ben, de talgkliertjes blijven doorwerken, die scheer je niet mee weg. Talg gaat dan dus op je huid zitten. Bij vrouwen vermindert het ook de hoeveelheid afscheiding niet (sterker nog, er is meer wrijving, dus waarschijnlijk zelfs meer afscheiding), en dat blijft dus braaf overal tussen zitten op die manier.

Daar heeft het dus niks mee te maken. Het zit dan misschien niet meer op het haar, maar op de huid.
Klinkt geloofwaardig!!
Ik neem mijn stelling dus terug bij deze.
Het begin van het begin begint.....
Waar het einde van het einde eindigt....
pi_33537978
Klopt wel dat het met hygiëne niets te maken heeft maar voor het gevoel is het mét haar minder schoon dan zonder haar. En ik vind het gewoon mooier en lekkerder, ik denk dat dat de voornaamste redenen zijn om het kaal te hebben. Als anderen dat anders zien, prima. Ieder z'n ding.
  vrijdag 30 december 2005 @ 13:47:12 #233
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_33538384
Bij vrouwen vind ik helemaal kaal gewoon het mooist.
Om zelf dan niet helemaal achter te blijven , hou ik het zelf goed bij, maar gaat niet bij elk stoppeltje panisch doen. Gewoon een keer in de zoveel tijd bijhouden.
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_37388326
quote:
Op woensdag 28 december 2005 08:53 schreef lumerf het volgende:
Ik vind het niet alleen veel mooier zonder schaamhaar maar ook nog eens hygiënisch. Ik ga wel eens naar de sauna en daar willen ze nog wel eens raar kijken. Maar ach wat kan mij het schelen.
Tja vind ik ook altijd zo raar dat de mensen je stom aankijken dat je helemaal geschoren bent, ik vind het ook veel schoner aanzien en kan het dan ook waarderen als iemand netjes geschoren naast je zit ipv met zo'n deurmat tussen de benen brrr moet er niet aan denken!
pi_37388374
En stoppels?
pi_37405950
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 20:58 schreef Borkydude het volgende:
En stoppels?
Gewoon bijhouden, je was je toch ook elke dag?
pi_37407159
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 17:04 schreef kluivie het volgende:

[..]

Gewoon bijhouden, je was je toch ook elke dag?
Ja, dat duurt 5 minuten, scheren ga ik echt niet elke dag doen. Ik scheer gewoon 1x in de 2 maanden als het te lang word.
pi_37412916
Nou die vijf minuten langer kan dan ook wel hoor bij mij....wel knap je douchen in vijf minuten
pi_37414617
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 21:12 schreef kluivie het volgende:
Nou die vijf minuten langer kan dan ook wel hoor bij mij....wel knap je douchen in vijf minuten
waarom is dat knap?
Alles wassen, inclusief haren, hoeft toch niet langer te duren?
pi_37424996
quote:
Op woensdag 28 december 2005 12:31 schreef innovative het volgende:

[..]

het zal je je ondergoed intrekken en niet op je huid blijven liggen, water blijft ook niet liggen als je er een doek oplegt.
Sj0erd666 :(
pi_37425674
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 22:16 schreef Adurothiel het volgende:

[..]

waarom is dat knap?
Alles wassen, inclusief haren, hoeft toch niet langer te duren?
Tja zal ik er lang over doen zeker???? Maar ben meestal wel langer bezig....och ieder zijn meug toch?
  zondag 30 april 2006 @ 14:14:38 #242
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_37425821
Schaamhaar
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_37431412
Het liefst bijgehouden
pi_37435369
ik vind het ook 10x nix hoor haha die fotoo bahhh smeriig
  maandag 1 mei 2006 @ 00:08:19 #245
123375 Rico64
Have More Fun !!
pi_37442633
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:45 schreef -beyond- het volgende:
Nou ik vind schaamhaar dus echt 10x niets. Bij jongens niet en bij meisjes niet.
Ditzelfde geldt voor okselhaar.

Vroeger toen wij homosapiens nog als neanderthalers leefde en er geen kleren bestonden, waren we maar al te blij met haren op onze lichaam

Hedendaags heeft het echter geen functie meer. Het is smerig, er blijft van allerlei vuiligheid in hangen en het is niet prettig om in je mond te hebben...
Het is zelfs een broedplaats voor allerlei ongedierte.

Daarom mijn vraag, schaamhaar of niet?
En waarom wel...dat is eigenlijk het meest waarin ik geinteresseerd ben.

[afbeelding]
Vrouw: lippen kaal, de rest bij voorkeur ook
Man: ballen en pik kaal, rest getrimd.
Scheer mezelf wel eens helemaal, in een geile bui, maar een keurig vlakje ziet er toch mooier uit!
pi_37446267
Man: gewoon bijgehouden, dat geldt ook voor oksels. Niet gaan scheren of epileren, vind ik geen gezicht.

Vrouw: streepje vind ik het mooist, helaas krijg ik ook veel irritaties van scheren en epileren, dus het wisselt een beetje.
The more I see, the less I know / The more I like to let it go
pi_37446809
quote:
Op maandag 1 mei 2006 09:44 schreef sadisticembrace het volgende:
Man: gewoon bijgehouden, dat geldt ook voor oksels. Niet gaan scheren of epileren, vind ik geen gezicht.

Vrouw: streepje vind ik het mooist, helaas krijg ik ook veel irritaties van scheren en epileren, dus het wisselt een beetje.
Geen gezicht? Met zo'n bos onder je armen dat is wel mooi...nee hoor is veel hygienischer ook trouwens onder de armen.....vrouwen doen dat toch ook niet voor niks??? En ja voor vrouwen een streepje is het mooist.....maar kaal is wel fijner voor de man
pi_37453239
Stippen
pi_37453350
Eigenlijk alleen goed bijgewerkt en netjes onderhouden, ja.
  maandag 1 mei 2006 @ 14:00:32 #250
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_37453371
Helemaal kaal is t lekkerst!! Dat is ook lekerder met likken van een poesje!
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')