Op een Franse camping heb ik toen idd grote gedeeltes van die wedstrijd vrolijk getafeltennistquote:Op woensdag 14 december 2005 20:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb ook bewust niet de finale van 98 gezien.
wat was daar mooi aan ? italie en Spanje die flagrant bestolen worden omdat Korea de 1/2 finales moest halen ?quote:Op maandag 12 december 2005 20:02 schreef sportfreak het volgende:
In 2002 waren Italie-Zuid Korea en Spanje-Korea de mooiste wedstrijden.
zo veel moest Belgie heus niet onder doen voor de sovjets hé. Ok, Pfaff keepte een erg sterke match, maar het voltallige Belgische team speelde toen gewoon erg sterk hé.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:27 schreef tong80 het volgende:
Eigenlijk was het doodzonde dat e Belgen wonnen van de Rusen.De Russen speelde hte hele toernooi schitterend voetbal, werden door de Bel;gen weggecounterd terwijl ze zel drie maal scoorden en nog tien kansen misten. Dat had de ware finalemoeten zijn op dat WK Argentinië tegen Rusland.Maar wel genoten van de wedstrijd hoor
voila die bedoelde ik !quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:02 schreef fanneke het volgende:
Eén van de spectaculairste wedstrijden op een WK is een wedstrijd met, je kunt het je bijna niet voorstellen, onze zuiderburen.
België-Sovjet Unie achtste-finales WK 1986. Sovjet Unie had in de poule o.a. Hongarije met 6-0 vernederd terwijl België met de hakken over de sloot en als 3e in de poule doorging. Iedereen verwachtte een makkelijke overwinning voor de SU en ze kwamen ook 2 keer op voorsprong, maar de Belgen kwamen terug tot 2-2 en wonnen in de verlenging met 4-3.
Jong van hart en ik ging al jong terug naar de geschiedenis. Nooit Garrincha zien voetballen maar wel m'n heldquote:
stond ie niet ih tornooielftal dan ? Schitterende speler , jammer genoeg er niet 100% uitgekomen. Kon in een rijtje van absolute topspelers vd jaren 90 gestaan hebben. Ook in Inter is hij zoals zovele toppers verkommerd.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:29 schreef tong80 het volgende:
Scifo speelde in 1990 trouwens geweldig zo goed is ie daarna niet meer geweest.
waar Belgie flagrant in de zak werd gezet door die Jamaicaan Prendergastquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:37 schreef dvdfreak het volgende:
Brazillie-Belgie was ook een aardige wedstrijd
Ja, die was inderdaad mooi. Laudrup maakte het toen de Brazilianen nog even best lastig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:30 schreef larsje66 het volgende:
Denemarken - Brazilië 2-3 WK 1998
Pfff, leefde ik toen maar al in die tijd, ben bang dat we lang zullen moeten wachten op weer een historische wedstrijd.. want de laatste is denk ik toch van '98, zou het niet?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:09 schreef slaveloos het volgende:
WK '82 Italie - Brazilie, wat een clash tussen speelstijlen, en wat een verschrikkelijk goede voetballers stonden er toen in het veld, 3 keer de net van een schorsing teruggekomen Paolo Rossi.
Brazilie kwam 2-0 voor, maar spelers als Cerezo, Falcao, Eder en Socrates dachten aan niks anders dan goals maken, in een woord ongelooflijk.
Prachtige wedstrijd inderdaad.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:09 schreef slaveloos het volgende:
WK '82 Italie - Brazilie, wat een clash tussen speelstijlen, en wat een verschrikkelijk goede voetballers stonden er toen in het veld, 3 keer de net van een schorsing teruggekomen Paolo Rossi.
Brazilie kwam 2-0 voor, maar spelers als Cerezo, Falcao, Eder en Socrates dachten aan niks anders dan goals maken, in een woord ongelooflijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |