Ja Lange Janquote:
Ja en? Er wordt gevraagd 'Wat is de mooiste WK-wedstrijd die je hebt gezien?' Dit was mijn mooiste wedstrijd ook al is ie al genoemd.quote:
Ik moest vooral huilen van die achterlijke scheidsrechter uit de Emiraten die een loepzuivere penalty in de blessuretijd niet zag...quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:17 schreef Nashje het volgende:
Brazilie - Nederland, halve finale, WK ????.
Ik was een jochie en die dag ziek en verkouden. Toch mocht ik 's avonds van m'n ouders naar ons aller Oranje kijken. Kluivert die scoorde met een kopbal (als ik het goed heb) en Ronaldo de ster bij Brazilie. Oranje verloor en ik ging huilend kruipend over de trap naar boven.
Hou op hij gaf Pierre een gele kaart en gaf later toe dat ie het verkeerd had gezienquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:20 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ik moest vooral huilen van die achterlijke scheidsrechter uit de Emiraten die een loepzuivere penalty in de blessuretijd niet zag...
1-0 voor West-Duitsland in 1982quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:48 schreef LiverpoolFC het volgende:
Duitsland - Oostenrijk: 0 - 0
Beiden door met die uitslag ...
Was dat ook niet 1986?
Net was 78 nog op Eurosport, met een commentator uit geboortejaar 1989 volgens mij. Elke keer als ie Kempes zei klonk er een soort vraagteken als of dat hij nog noooooit van die gozer gehoord had...quote:
Zo van: Kempes is toch een Nederlandse naam?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:08 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Net was 78 nog op Eurosport, met een commentator uit geboortejaar 1989 volgens mij. Elke keer als ie Kempes zei klonk er een soort vraagteken als of dat hij nog noooooit van die gozer gehoord had...
Jahquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zo van: Kempes is toch een Nederlandse naam?
ok wie mis ik ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:17 schreef tong80 het volgende:
Dit is wel mijn voetbalperiode moet ik zeggen.Ik ken de namen van alle spelers tegen Nederland in de finaels nog uit m'n hoofd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |