Ja Lange Janquote:
Ja en? Er wordt gevraagd 'Wat is de mooiste WK-wedstrijd die je hebt gezien?' Dit was mijn mooiste wedstrijd ook al is ie al genoemd.quote:
Ik moest vooral huilen van die achterlijke scheidsrechter uit de Emiraten die een loepzuivere penalty in de blessuretijd niet zag...quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:17 schreef Nashje het volgende:
Brazilie - Nederland, halve finale, WK ????.
Ik was een jochie en die dag ziek en verkouden. Toch mocht ik 's avonds van m'n ouders naar ons aller Oranje kijken. Kluivert die scoorde met een kopbal (als ik het goed heb) en Ronaldo de ster bij Brazilie. Oranje verloor en ik ging huilend kruipend over de trap naar boven.
Hou op hij gaf Pierre een gele kaart en gaf later toe dat ie het verkeerd had gezienquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:20 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ik moest vooral huilen van die achterlijke scheidsrechter uit de Emiraten die een loepzuivere penalty in de blessuretijd niet zag...
1-0 voor West-Duitsland in 1982quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:48 schreef LiverpoolFC het volgende:
Duitsland - Oostenrijk: 0 - 0
Beiden door met die uitslag ...
Was dat ook niet 1986?
Net was 78 nog op Eurosport, met een commentator uit geboortejaar 1989 volgens mij. Elke keer als ie Kempes zei klonk er een soort vraagteken als of dat hij nog noooooit van die gozer gehoord had...quote:
Zo van: Kempes is toch een Nederlandse naam?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:08 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Net was 78 nog op Eurosport, met een commentator uit geboortejaar 1989 volgens mij. Elke keer als ie Kempes zei klonk er een soort vraagteken als of dat hij nog noooooit van die gozer gehoord had...
Jahquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zo van: Kempes is toch een Nederlandse naam?
ok wie mis ik ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:17 schreef tong80 het volgende:
Dit is wel mijn voetbalperiode moet ik zeggen.Ik ken de namen van alle spelers tegen Nederland in de finaels nog uit m'n hoofd
Het mocht niet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:23 schreef the_undertaker het volgende:
mooiste, spannendste en meest zaligmakende
absoluut Nederland - Argentinie in 1998
Dit toernooi was echt DE kans om de wereldtitel te pakken als we die Brazilianen verslagen hadden (fricking penalty's). Die Fransen hadden we hoe dan ook opgerolt!
lol lees topictitelquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:30 schreef jobosrulez het volgende:
21 Dec 1907 Engeland-Nederland 12-2 Vriendschappelijke wedstrijd
Ik heb hem helaas niet gezien maar denk wel dat het een spectaculaire wedstrijd was
Fillol, Olquin, Galvan, Larossa viel in voor Ardiles, Gallego, Ortiz.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:20 schreef WaStEd het volgende:
Oh tegen Nederland ?
Bertoni
Ardilles
Kempes
Passarella
Tarantini
Luque
maak maar af
I know I know.. Maar ik ben het zovele eens dat ik Nederland -Argentinie WK 98 geweldig vond,quote:
Voor de volledigheid viel Houseman in voor Ortiz.. en hij duurde wel lang hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fillol, Olquin, Galvan, Larossa viel in voor Ardiles, Gallego, Ortiz.
Waar heeft ie allemaal gespeeld ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:37 schreef tong80 het volgende:
Oh ja Rewne de speler die boven Maradona wordt gezet door menig Argentijn.
River Plate speelde ie altijd. Maar ging naar of Estudiantes of Indenpediente.quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 21:03 schreef tong80 het volgende:
Flikker op met je EK
Ik heb nooit om Oranje gejankt, maar des te meer gevloekt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:58 schreef tong80 het volgende:
Er is heel wat afgejankt namens Oranje
Nou, zeg dat wel. Ik noem geen penalties.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb nooit om Oranje gejankt, maar des te meer gevloekt.
Het irritantste vind ik altijd dat het WK nog doorgaat nadat Oranje is uitgeschakeld (dat was tot nu toe altijd zo...). Dan is er nog steeds voetbal op TV. Alsof je steeds je ex die je gisteren dumpte op straat tegen komt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb nooit om Oranje gejankt, maar des te meer gevloekt.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:20 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het irritantste vind ik altijd dat het WK nog doorgaat nadat Oranje is uitgeschakeld (dat was tot nu toe altijd zo...). Dan is er nog steeds voetbal op TV. Alsof je steeds je ex die je gisteren dumpte op straat tegen komt.
Ok geen WK maar ik was in NY tijdens Ned-Ita in 2000, kwam dronken de ESPN bar uit, voelde me kut, keek om me heen en zag niks oranjes...quote:
Ik heb na de ontluistering in '98 nog wel gekeken, en kreeg tranen in m'n ogen toen Dechamps dat ding optilde. Die was voor ons. Tussen Brazilië en de finale heb ik een week lang in een soort trance gezeten, zat ik in het parkje bij ons gewoon doelloos peuken weg te werken. Krijg het gevoel als ik er zo over schrijf meteen weer terug...quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:20 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het irritantste vind ik altijd dat het WK nog doorgaat nadat Oranje is uitgeschakeld (dat was tot nu toe altijd zo...). Dan is er nog steeds voetbal op TV. Alsof je steeds je ex die je gisteren dumpte op straat tegen komt.
Ik heb ook bewust niet de finale van 98 gezien.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:20 schreef ErikT het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 december 2005 19:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Die was voor ons.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |