Nog maar één dan: GMTA!quote:
Door de gebaren van de gebarencursus in mijn hoofd te 'stralen' zodat ik daar geen energie meer aan hoef te besteden. Verder kun je denk ik weinig doen....denk dat ik gewoon vroeg mijn bed in moet duiken...quote:Op maandag 12 december 2005 20:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
geven geeft meer voldoening dan nemenhoe kunnen we je opvrolijken?
GMTAquote:
Vroeger, toen ze nog briljante nummers als Kryptonite maakten in plaats van die softe muziek van nu...quote:
sorry.. mijn beltegoed is opquote:Op maandag 12 december 2005 20:40 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Door de gebaren van de gebarencursus in mijn hoofd te 'stralen' zodat ik daar geen energie meer aan hoef te besteden. Verder kun je denk ik weinig doen....denk dat ik gewoon vroeg mijn bed in moet duiken...
Dat heeft dan weinig zin want ze zijn doofquote:Op maandag 12 december 2005 20:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
sorry.. mijn beltegoed is open ik ken geen gebarentaal.. ik kan wel die duiveltjes uit je klas even gaan bezoeken en de consequenties van duivelig gedrag uitleggen..
![]()
Nu begin ik aan de definitie die ik heb te twijfelen,quote:
*Proest.. dat deed ik zojuist al....quote:Op maandag 12 december 2005 20:47 schreef Frezer het volgende:
[quote]
Nu begin ik aan de definitie die ik heb te twijfelen,.
Het gaat hier ook niet zo heel snel.. Kun jij nu naar FOK! radio luisteren of niet?quote:Damn, wie heeft er ineens op de Fok! rem getrapt?
mijn uitleg had ik al niet verbaal in gedachtenquote:Op maandag 12 december 2005 20:45 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Dat heeft dan weinig zin want ze zijn doof(en verstandelijk gehandicapt dus echt uitleggen heeft weinig zin)....
Nu jij weer
Kan opzich net wel, maar dan gaat de snelheid van de rest van internet helemaal onderuit. Dat schiet niet op dus...quote:Op maandag 12 december 2005 20:49 schreef _Cara_ het volgende:
Het gaat hier ook niet zo heel snel.. Kun jij nu naar FOK! radio luisteren of niet?
Hier doettie 't... Oeh, Coldplay met Talk!quote:Op maandag 12 december 2005 20:49 schreef _Cara_ het volgende:
Het gaat hier ook niet zo heel snel.. Kun jij nu naar FOK! radio luisteren of niet?
Godtquote:Op maandag 12 december 2005 20:50 schreef Godlike02 het volgende:
Zo!!
dikke download aan en fokradio loopt nog goed.. alleen het forum is traag..quote:Op maandag 12 december 2005 20:49 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
*Proest.. dat deed ik zojuist al....![]()
[..]
QyRoZ-Radio draait nu Rammstein met Mein Herz Brennt.quote:Op maandag 12 december 2005 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier doettie 't... Oeh, Coldplay met Talk!
Ik heb 't weer een kans gegeven denk ik dan maar...quote:
Ach als je doet alsof je het tegen peuters(/kleuters) hebt pikken ze er misschien wel iets van op...alleen niet viaquote:Op maandag 12 december 2005 20:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
mijn uitleg had ik al niet verbaal in gedachtenalleen dat verstandelijk gehandicapt is lastiger..
Ik ben met een half oor aan het luisteren naar het praten.. ik let meer op de muziek die gedraaid wordt..quote:Op maandag 12 december 2005 20:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Kan opzich net wel, maar dan gaat de snelheid van de rest van internet helemaal onderuit. Dat schiet niet op dus...
Ist leuk nu dan?
quote:
Ga lekker naar fok radio topicquote:Op maandag 12 december 2005 20:57 schreef nixxx het volgende:
cynix was er evencynix is
ook als zwarte
quote:Op maandag 12 december 2005 20:55 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ach als je doet alsof je het tegen peuters(/kleuters) hebt pikken ze er misschien wel iets van op...alleen niet viawant dan imiteren ze dat later zelf en dan hebben we een nog groter probleem
Bovendien is dat niet echt lief en pedagogisch verantwoord he
Muziek kan overal vandaan komen hé,quote:Op maandag 12 december 2005 20:55 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik ben met een half oor aan het luisteren naar het praten.. ik let meer op de muziek die gedraaid wordt..
Het geklets is soms wel leuk, nu gaat het wel..
ASquote:Ben nu eigenlijk teveel tegelijk aan het doen.. zit ook ergens op het net een stuk te lezen over AS..en dat moet ik geconcenteerd doen.
jááá daar is ie!!quote:Op maandag 12 december 2005 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier doettie 't... Oeh, Coldplay met Talk!
quote:Op maandag 12 december 2005 20:58 schreef _Cara_ het volgende:
GÉÉN PIET!!
Ja.. dat is idd leuk!quote:Op maandag 12 december 2005 20:59 schreef Frezer het volgende:
[quote]
Al is het natuurlijk wel geinig dat je kunt aanvragen/stemmen.
Asperger Syndroomquote:ASwat is dat?
Ik dacht even dat ik hier in het datingsitestopic zat toen ik hieraan begon te lezen.quote:Op maandag 12 december 2005 20:55 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ach als je doet alsof je het tegen peuters(/kleuters) hebt pikken ze er misschien wel iets van op...alleen niet viawant dan imiteren ze dat later zelf en dan hebben we een nog groter probleem
Bovendien is dat niet echt lief en pedagogisch verantwoord he
ow...quote:Op maandag 12 december 2005 20:59 schreef nixxx het volgende:
[..]ik ben niet opgeleid om lief en pedagogisch verantwoord te zijn
![]()
Nu gewoon over dat kut fok radioquote:Op maandag 12 december 2005 21:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik hier in het datingsitestopic zat toen ik hieraan begon te lezen.
* Litpho is nu zeer verward*
Ben jij er één of heb je er mee te maken? Aspergers dus...quote:Op maandag 12 december 2005 21:02 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja.. dat is idd leuk!
[..]
Asperger Syndroom
even geduld.. word geregeldquote:Op maandag 12 december 2005 21:04 schreef _Cara_ het volgende:
Ik wil nu Santa.!!..man met baard.. (hoewel het een te lange baard is..)
Mijn neefje is een asperger-kind. (sinds kort pas gediagnostiseerd)quote:Op maandag 12 december 2005 21:05 schreef AirwiN het volgende:
Ben jij er één of heb je er mee te maken? Aspergers dus...
Dank je welquote:Op maandag 12 december 2005 21:05 schreef _Cara_ het volgende:
trusten myxomatosekonijn.
Ah, dat vroeg ik me ook af. Heeft hij het sterk, of is nog niet alles bekend?quote:Op maandag 12 december 2005 21:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Mijn neefje is een asperger-kind. (sinds kort pas gediagnostiseerd)
Een lichte vorm, maar ook dat is verdomd lastig...Alhoewel er nu een hoop dingen op de plaats vallen als je weet wat er aan de hand is...quote:Op maandag 12 december 2005 21:09 schreef Frezer het volgende:
Ah, dat vroeg ik me ook af. Heeft hij het sterk, of is nog niet alles bekend?
Ik vind het maar een eng hokje, dat hele asperger. Zodra je een klein beetje sociaal afwijkend gedrag vertoond dan krijg je meteen die sticker op je voorhoofd...quote:Op maandag 12 december 2005 21:09 schreef Frezer het volgende:
Ah, dat vroeg ik me ook af. Heeft hij het sterk, of is nog niet alles bekend?
Dat geloof ik zondermeer ja, en idd nu kunnen ze er beter op inspelen. Hoe oud is hij?quote:Op maandag 12 december 2005 21:11 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Een lichte vorm, maar ook dat is verdomd lastig...Alhoewel er nu een hoop dingen op de plaats vallen als je weet wat er aan de hand is...
Sommige dingen kan je beter niet laten zienquote:Op maandag 12 december 2005 21:13 schreef nixxx het volgende:
met baard en muts
[[url=http://x11.putfile.com/12/34514114473.jpg]afbeelding][/url]
Dat is ook zo.. het is lang niet altijd even gemakkelijk om dat te diagnostiseren, vooral omdat het om een tiener gaat...Met het bijbehorende gedrag....quote:Op maandag 12 december 2005 21:11 schreef AirwiN het volgende:
Ik vind het maar een eng hokje, dat hele asperger. Zodra je een klein beetje sociaal afwijkend gedrag vertoond dan krijg je meteen die sticker op je voorhoofd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |