Je bedoelt: uit te zoeken uit het grote aanbod dat je hebt...quote:Op maandag 12 december 2005 20:11 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Goed hè?
Ik heb nog een week om een vrouw te zoeken.
quote:Op maandag 12 december 2005 20:14 schreef QyRoZ het volgende:
Bij de begrafenis van mijn overgrootvader werd door de dominee aangekondigd dat hij (mijn overgrootvader, niet de dominee) naar de hel zou gaan omdat hij een tv had. Dat was leuk.
Briljant!quote:Op maandag 12 december 2005 20:14 schreef QyRoZ het volgende:
Bij de begrafenis van mijn overgrootvader werd door de dominee aangekondigd dat hij (mijn overgrootvader, niet de dominee) naar de hel zou gaan omdat hij een tv had. Dat was leuk.
Das behoorlijk "quote:Op maandag 12 december 2005 20:09 schreef Mokster het volgende:
De eerste en voorlopig laatste keer dat ik in de kerk zat, was tijdens een uitvaartdienst.
Wetende dat de overledene zelfmoord had gepleegd omdat ze het niet kon verwerken dat haar echtgenoot zo'n 15 jaar geleden hun dochter had misbruikt en tegelijkertijd deze dochter vrolijk naast haar vader zien zitten, maakte dit voor mij toch wel de meest schijnheilige bedoening ooit!
waar gaan wij allen dan heen, met ons internet etc...quote:Op maandag 12 december 2005 20:14 schreef QyRoZ het volgende:
ik ben er wel weer aan toe hoor!quote:Op maandag 12 december 2005 20:17 schreef _Cara_ het volgende:
Bijna weekend? allemachtig wie komt op dit onzalige idee..![]()
Ik heb nog zó veel te doen vóór het weer weekend is....
Ik ook. Onder andere huiseigenaar worden.quote:Op maandag 12 december 2005 20:17 schreef _Cara_ het volgende:
proefwerken lerenquote:Op maandag 12 december 2005 20:17 schreef _Cara_ het volgende:
Ach... alle leuke mensen gaan naar de hel moet je maar denken!quote:Op maandag 12 december 2005 20:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
waar gaan wij allen dan heen, met ons internet etc...
T is echt bijna weekend hoorquote:Op maandag 12 december 2005 20:17 schreef _Cara_ het volgende:
Ik denk dat jij in de hel als non door het leven moet gaan!quote:Op maandag 12 december 2005 20:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ach... alle leuke mensen gaan naar de hel moet je maar denken!![]()
Ik ben er ook aan toe.. geloof me..quote:Op maandag 12 december 2005 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ik ben er wel weer aan toe hoor!
Hoe'st met de kat?
wat een passende strafquote:Op maandag 12 december 2005 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat jij in de hel als non door het leven moet gaan!![]()
ik was er van het weekend alweer aan toequote:Op maandag 12 december 2005 20:22 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik ben er ook aan toe.. geloof me..
En met Mickey is weer alles goed, ze is weet helemaal de oude .. en ligt nu te knorren naast mn toetsenbord..![]()
txs for asking!
Ik laat mijn snor wel weer staanquote:Op maandag 12 december 2005 20:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
wat een passende straf![]()
Maar wie neemt de rol van Saddam.. Q. of plato?
En wie wordt Saddam's homovriendje dit keer?quote:Op maandag 12 december 2005 20:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
wat een passende straf![]()
Maar wie neemt de rol van Saddam.. Q. of plato?
Afspreken bij het meetingpoint dan maar?quote:Op maandag 12 december 2005 20:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ach... alle leuke mensen gaan naar de hel moet je maar denken!![]()
* nixxx sings "shut your fucking face satanfucker, you're a bonerbiting bastard satanfucker"quote:Op maandag 12 december 2005 20:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik laat mijn snor wel weer staan.
Blame BttD!quote:Op maandag 12 december 2005 20:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
En wie wordt Saddam's homovriendje dit keer?
Gezellie!quote:Op maandag 12 december 2005 20:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Afspreken bij het meetingpoint dan maar?.
HomoDib natuurlijkquote:Op maandag 12 december 2005 20:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen JoeyT en Tranceptor... De grootste vrouwenfans die we hier hebben, dus dit lijkt mij wel een gepaste straf!quote:Op maandag 12 december 2005 20:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
In mijn dromen!quote:Op maandag 12 december 2005 20:26 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Dus...
Waar is dat weekend....![]()
hiero myxo !quote:Op maandag 12 december 2005 20:26 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Dus...
Waar is dat weekend....![]()
Kheb ineens zin om die dvd weer eens uit de kast te rukken ipv te gaan leren.quote:Op maandag 12 december 2005 20:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
* nixxx sings "shut your fucking face satanfucker, you're a bonerbiting bastard satanfucker"![]()
Hij was gisteren nog op tv hoor.quote:Op maandag 12 december 2005 20:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kheb ineens zin om die dvd weer eens uit de kast te rukken ipv te gaan leren.
Of Team America: "Everyone has AIDS!!!!"
too much? or too sexyquote:Op maandag 12 december 2005 20:25 schreef Mokster het volgende:
http://www.weebl.jolt.co.uk/paper.htm
Tuurlijk...t lukt altijd...quote:Op maandag 12 december 2005 20:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
hiero myxo !
ik wist dat het weer zou lukken
Ze zijn anders beide behoorlijk anaal-geobsedeerd.quote:Op maandag 12 december 2005 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen JoeyT en Tranceptor... De grootste vrouwenfans die we hier hebben, dus dit lijkt mij wel een gepaste straf!
Jasses!!quote:Op maandag 12 december 2005 20:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ze zijn anders beide behoorlijk anaal-geobsedeerd.![]()
we aim to pleasequote:
In hun hel wordt 't ontvangen ipv geven he...quote:Op maandag 12 december 2005 20:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ze zijn anders beide behoorlijk anaal-geobsedeerd.![]()
Niet gezien gisteren. Maar uiteraard wel aanwezig in mijn dvd-collectie (evenals Team America dus).quote:Op maandag 12 december 2005 20:28 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hij was gisteren nog op tv hoor.
Team America is ook geniaal!
Al vraag ik me af waarom je 'moeite' doet om iemand hier te krijgen die niet uber-vrolijk is...quote:Op maandag 12 december 2005 20:29 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Tuurlijk...t lukt altijd...
![]()
Alec Baldwin!quote:Op maandag 12 december 2005 20:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Niet gezien gisteren. Maar uiteraard wel aanwezig in mijn dvd-collectie (evenals Team America dus).
Niemand is hier vrolijk. Behalve ik natuurlijk.quote:Op maandag 12 december 2005 20:31 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Al vraag ik me af waarom je 'moeite' doet om iemand hier te krijgen die niet uber-vrolijk is...![]()
Tmi?quote:
Ik wou hier bijna op gaan reageren... Maar ik doe het niet!quote:Op maandag 12 december 2005 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In hun hel wordt 't ontvangen ipv geven he...![]()
Sorry .. dat snap ik niet...quote:
geven geeft meer voldoening dan nemenquote:Op maandag 12 december 2005 20:31 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Al vraag ik me af waarom je 'moeite' doet om iemand hier te krijgen die niet uber-vrolijk is...![]()
Nu ben ik nieuwsgierig...quote:Op maandag 12 december 2005 20:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik wou hier bijna op gaan reageren... Maar ik doe het niet!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |