O, ben jij Geqxonquote:
Spannendquote:Op maandag 12 december 2005 17:37 schreef Nolius het volgende:
Er komt nog een GVH'er langs
da's elke week zo.quote:Op maandag 12 december 2005 18:24 schreef classpc het volgende:
Gisteren kwam Nolius ook nog ff langs in Van Dongen In Action
Ow, oke. Ik hoorde het gisteren voor het eerst.quote:
owquote:Op maandag 12 december 2005 20:04 schreef Ferdo het volgende:
Lekker openingsnummer...heel leuk voor hartpatiënten enzo. Meteen het laatste wat ze kunnen horen![]()
(doelde op dat nummer van Dream Theater, voor alle duidelijkheid)
Omdat de FA's deze kloon vergaten?quote:Op maandag 12 december 2005 20:16 schreef bolletje_18 het volgende:
Waarom mag ik nog wel in dit kutforum posten
Ja hoor. Maar geen bezwaar als ik deze post quote als bewijs? Nee hè?quote:
Dat ging bij mij meteen al goed.quote:Op maandag 12 december 2005 20:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Eindelijk hebben ze mijn nickname eens goed gespeld
quote:Op maandag 12 december 2005 20:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat ging bij mij meteen al goed.![]()
quote:
Nee hoor, schatquote:Op maandag 12 december 2005 20:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar geen bezwaar als ik deze post quote als bewijs? Nee hè?
Ga je je sig nog bijwerken? Je had er al meer, dacht ik?quote:Op maandag 12 december 2005 20:30 schreef bolletje_18 het volgende:
[..]
Nee hoor, schat![]()
De meeste bans vallen toch op de FP, dus een forum-ban zou wel een keer leuk zijn![]()
True, maar die gingen er te snel door.. Je weet wel, geen tijd om te posten op het forumquote:Op maandag 12 december 2005 20:31 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ga je je sig nog bijwerken? Je had er al meer, dacht ik?
Ik kan het lijstje ook wel makenquote:Op maandag 12 december 2005 20:32 schreef bolletje_18 het volgende:
[..]
True, maar die gingen er te snel door.. Je weet wel, geen tijd om te posten op het forum![]()
Ik kan ze wel ff voor je opzoeken![]()
FOK!radio: GVH'ers moeten forum verlatenquote:Op maandag 12 december 2005 20:38 schreef Zwaffel het volgende:
wie sind allen in die studio?
Waar ik achter zit? Gok maarquote:Op maandag 12 december 2005 20:40 schreef Furious het volgende:
Whehehe, is dat een Apple of Windows computer daar Geqxon? Whehehe.
Waarom trouwens nooit een bolletje_13 en _14 gemaakt trouwens?quote:Op maandag 12 december 2005 20:40 schreef bolletje_18 het volgende:
Maar er schijnt een goeie film aan te zijn op Veronica![]()
Ik zie strax wel of ik de avond nog overleef![]()
Nou, als het professioneel zou zijn, Apple, zoals iedere persoon doet met audio-apparatuur. Maar ik gok Windows.quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 20:39 schreef Nolius het volgende:
[..]
FOK!radio: GVH'ers moeten forum verlaten
Windowsquote:Op maandag 12 december 2005 20:42 schreef Furious het volgende:
[..]
Nou, als het professioneel zou zijn, Apple, zoals iedere persoon doet met audio-apparatuur. Maar ik gok Windows.![]()
Wat denk je zelfquote:Op maandag 12 december 2005 20:48 schreef Jaguarized het volgende:
Komt yvonne dit keer wel of kan ik om half 10 alweer switchen van radiostation?![]()
Augustus 2007 koop ik een iBookquote:Op maandag 12 december 2005 20:54 schreef Furious het volgende:
[..]
Verdammt. Ooit ga ik je bekeren, let op m'n woorden!
Oh op zaterdag.quote:Op maandag 12 december 2005 21:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke volgendeweek vanaf 16:00 fokradio
Probleempje met registerenquote:Op maandag 12 december 2005 20:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Waarom trouwens nooit een bolletje_13 en _14 gemaakt trouwens?
Maandag schikt wel.quote:
*Wacht al met smart op bolletje_22quote:Op maandag 12 december 2005 21:13 schreef bolletje_18 het volgende:
[..]
Probleempje met registeren![]()
Xs4all was te traag met nieuwe email-klonen.. 19, 20 en 21 zijn ook al verneukt![]()
die tiefusreclame's zijn veel te kort.
* excuseert
Floep het er gewoon uit.quote:Op maandag 12 december 2005 21:27 schreef Geqxon het volgende:
Ik kan een kleine zijtak proberen te maken
Onder andere jaquote:Op maandag 12 december 2005 21:39 schreef Bluezz het volgende:
Hoor ik nu Geqxon of ?
8.quote:
We moeten gewoon een plek krijgen voor een GVH-slowchat.quote:
F&F.quote:Op maandag 12 december 2005 22:03 schreef Skv het volgende:
[..]
We moeten gewoon een plek krijgen voor een GVH-slowchat.
Soort van open brief.quote:Beste FA's.
Het moge duidelijk zijn dat de vaste GVH-users erg ongelukkig zijn met het verdwijnen van het subforum.
Zoals Slarioux en Jump al aangeven in DIG (w800i topic, deel 7), zijn zij hier ook zeker Niet blij mee.
Dit komt vooral omdat DIG een totaal andere insteek heeft dan GVH.
GVH had nog een beetje een 'fun' gehalte, en DIG zit vol met serieuze mensen die (mijns inziens) net zo goed naar Tweakers kunnen.
Ik stuur deze mail omdat ik wil vragen of we een van de (door iedereen toegegeven) belangrijkste onderdelen mogen behouden.
Het gaat om de SC van GVH.
Is het mogelijk om deze SC elders voort te zetten? In deze reeks zitten vier (ex-)Mods die actief bezig zijn (TimmyASD, Remzz, Geqxon, Dr_Flash).
Het zal hierdoor niet uit de hand lopen, en we zullen toch een eigen 'plekje' overhouden.
Ook een beetje uit respect voor deze mensen die het afgelopen jaar toch veel tijd en moeite hebben gestoken in het levend houden van het GVH-forum.
Misschien dat er in GC of DIG een SC kan komen? Slarioux zei dat ie het niet wou, maar wat heeft hij als mod nou voor omkijken naar deze SC?
Topics sluiten als ze vol zijn, en dat openen gebeurd door één van de GVH-ers.
Verder 'vervuilt' deze SC maar één enkel regeltje in de gehele listing van DIG.
Ook kunnen DIG-ers een keer praten over hun nieuwe aanschaf, of gewoon slowchatten met de ex-GVHers.
Ik hoop dat ik hier een serieuze reactie op kan verwachten, het liefst met toestemming voor een SC.
Mvg,
Skv.
quote:
quote:
Bijna goed. We zitten niet te wachten op de verkapte slowchats en de users die dat normaal vinden. Dat GVH dicht is is jammer maar was onvermijdelijk. Doe niet alsof wij achter je staan puur alleen omdat we het ook jammer vinden van GVH. Meer dan dat delen we namelijk niet over de sluiting van GVH.quote:Zoals Slarioux en Jump al aangeven in DIG (w800i topic, deel 7), zijn zij hier ook zeker Niet blij mee.
Dit komt vooral omdat DIG een totaal andere insteek heeft dan GVH.
I agree. Click. Submit.quote:Op maandag 12 december 2005 22:28 schreef Slarioux het volgende:
[..]
[..]
Bijna goed. We zitten niet te wachten op de verkapte slowchats en de users die dat normaal vinden. Dat GVH dicht is is jammer maar was onvermijdelijk. Doe niet alsof wij achter je staan puur alleen omdat we het ook jammer vinden van GVH. Meer dan dat delen we namelijk niet over de sluiting van GVH.
Niemand houdt je tegen om die hier te posten hoor.quote:Op maandag 12 december 2005 22:33 schreef _Yapser_ het volgende:
[..]
lame
* _Yapser_ heeft wel een andere leuke foto van Maryse
Lijkt me niet dat ze het op prijs stelt, anders een FA'tje niet.quote:Op maandag 12 december 2005 22:35 schreef classpc het volgende:
[..]
Niemand houdt je tegen om die hier te posten hoor.
Meld het dan ook nietquote:Op maandag 12 december 2005 22:36 schreef _Yapser_ het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze het op prijs stelt, anders een FA'tje niet.
Ik zei het aan het beginquote:Op maandag 12 december 2005 22:23 schreef veldmuis het volgende:
Roep het eens op die stream, hoe je het uitspreekt. Hoor nog net dat het iets met rammstein is.
Kwekzon was het tochquote:
Neeh!quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
He Nolius. Ik heb het maandag helaas te druk om het KWT-forum live in de studio te promoten, maar ik wil wel even telefonisch toelichting geven. Kan dat?
Ik ga de uitzending van afgelopen maandag proberen vanavond online te zettenquote:Op donderdag 15 december 2005 22:16 schreef skiczukie het volgende:
Waar kan ik terugluisteren?
Het wat?quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
He Nolius. Ik heb het maandag helaas te druk om het KWT-forum live in de studio te promoten
Prima! Je vaste nummer is ongewijzigd?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, daarom dus.
In Feedback loopt een topic.
Yep.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:06 schreef Nolius het volgende:
[..]
Prima! Je vaste nummer is ongewijzigd?
En dat is helaas niet geluktquote:Op vrijdag 16 december 2005 06:09 schreef Nolius het volgende:
Ik ga de uitzending van afgelopen maandag proberen vanavond online te zetten
De uitzending staat nu op http://radio.fok.nlquote:Op donderdag 15 december 2005 22:16 schreef skiczukie het volgende:
Waar kan ik terugluisteren?
Dankje!quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:27 schreef Nolius het volgende:
[..]
De uitzending staat nu op http://radio.fok.nl
had je mijn pm-etje nog gezien op irc?quote:
Ja.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
had je mijn pm-etje nog gezien op irc?
quote:
Zullen we het er niet meer over hebben op Fok!?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:20 schreef nixxx het volgende:
[..]ik moet Litpho nog even te pakken krijgen wat er dan in mijn kaartje stond
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:23 schreef Blinky het volgende:
[..]
Zullen we het er niet meer over hebben op Fok!?
En ZEKER niet in dit topic?
Oké, maar dan mag je het er niet meer over hebben, deal?quote:
is goed hoor meissiequote:Op maandag 2 januari 2006 21:31 schreef Blinky het volgende:
[..]
Oké, maar dan mag je het er niet meer over hebben, deal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |