Onder andere jaquote:Op maandag 12 december 2005 21:39 schreef Bluezz het volgende:
Hoor ik nu Geqxon of ?

8.quote:

We moeten gewoon een plek krijgen voor een GVH-slowchat.quote:

F&F.quote:Op maandag 12 december 2005 22:03 schreef Skv het volgende:
[..]
We moeten gewoon een plek krijgen voor een GVH-slowchat.

Soort van open brief.quote:Beste FA's.
Het moge duidelijk zijn dat de vaste GVH-users erg ongelukkig zijn met het verdwijnen van het subforum.
Zoals Slarioux en Jump al aangeven in DIG (w800i topic, deel 7), zijn zij hier ook zeker Niet blij mee.
Dit komt vooral omdat DIG een totaal andere insteek heeft dan GVH.
GVH had nog een beetje een 'fun' gehalte, en DIG zit vol met serieuze mensen die (mijns inziens) net zo goed naar Tweakers kunnen.
Ik stuur deze mail omdat ik wil vragen of we een van de (door iedereen toegegeven) belangrijkste onderdelen mogen behouden.
Het gaat om de SC van GVH.
Is het mogelijk om deze SC elders voort te zetten? In deze reeks zitten vier (ex-)Mods die actief bezig zijn (TimmyASD, Remzz, Geqxon, Dr_Flash).
Het zal hierdoor niet uit de hand lopen, en we zullen toch een eigen 'plekje' overhouden.
Ook een beetje uit respect voor deze mensen die het afgelopen jaar toch veel tijd en moeite hebben gestoken in het levend houden van het GVH-forum.
Misschien dat er in GC of DIG een SC kan komen? Slarioux zei dat ie het niet wou, maar wat heeft hij als mod nou voor omkijken naar deze SC?
Topics sluiten als ze vol zijn, en dat openen gebeurd door één van de GVH-ers.
Verder 'vervuilt' deze SC maar één enkel regeltje in de gehele listing van DIG.
Ook kunnen DIG-ers een keer praten over hun nieuwe aanschaf, of gewoon slowchatten met de ex-GVHers.
Ik hoop dat ik hier een serieuze reactie op kan verwachten, het liefst met toestemming voor een SC.
Mvg,
Skv.

quote:

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |