Ja hoor. Maar geen bezwaar als ik deze post quote als bewijs? Nee hè?quote:
Dat ging bij mij meteen al goed.quote:Op maandag 12 december 2005 20:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Eindelijk hebben ze mijn nickname eens goed gespeld
quote:Op maandag 12 december 2005 20:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat ging bij mij meteen al goed.![]()
quote:
Nee hoor, schatquote:Op maandag 12 december 2005 20:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar geen bezwaar als ik deze post quote als bewijs? Nee hè?
Ga je je sig nog bijwerken? Je had er al meer, dacht ik?quote:Op maandag 12 december 2005 20:30 schreef bolletje_18 het volgende:
[..]
Nee hoor, schat![]()
De meeste bans vallen toch op de FP, dus een forum-ban zou wel een keer leuk zijn![]()
True, maar die gingen er te snel door.. Je weet wel, geen tijd om te posten op het forumquote:Op maandag 12 december 2005 20:31 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ga je je sig nog bijwerken? Je had er al meer, dacht ik?
Ik kan het lijstje ook wel makenquote:Op maandag 12 december 2005 20:32 schreef bolletje_18 het volgende:
[..]
True, maar die gingen er te snel door.. Je weet wel, geen tijd om te posten op het forum![]()
Ik kan ze wel ff voor je opzoeken![]()
FOK!radio: GVH'ers moeten forum verlatenquote:Op maandag 12 december 2005 20:38 schreef Zwaffel het volgende:
wie sind allen in die studio?
Waar ik achter zit? Gok maarquote:Op maandag 12 december 2005 20:40 schreef Furious het volgende:
Whehehe, is dat een Apple of Windows computer daar Geqxon? Whehehe.
Waarom trouwens nooit een bolletje_13 en _14 gemaakt trouwens?quote:Op maandag 12 december 2005 20:40 schreef bolletje_18 het volgende:
Maar er schijnt een goeie film aan te zijn op Veronica![]()
Ik zie strax wel of ik de avond nog overleef![]()
Nou, als het professioneel zou zijn, Apple, zoals iedere persoon doet met audio-apparatuur. Maar ik gok Windows.quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 20:39 schreef Nolius het volgende:
[..]
FOK!radio: GVH'ers moeten forum verlaten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |