quote:Op maandag 12 december 2005 17:44 schreef dndiek het volgende:
* 2 spraakwater en wat biertjes neerzet
Niet door mij ik ken mn plaats... ik ga stiekem stil in een hoekje staan toe te kijken hoe al mijn helden los gaanquote:Op maandag 12 december 2005 17:44 schreef Noca het volgende:
Avond!!
Die 1000ste wordt vast volgepost door mensen die nooit in VBL komen
Helden nog welquote:Op maandag 12 december 2005 17:47 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Niet door mij ik ken mn plaats... ik ga stiekem stil in een hoekje staan toe te kijken, hoe al mijn helden los gaan![]()
Nu kan ik nog ff![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 17:48 schreef dndiek het volgende:
over een appelsap heen gelezen.... een appelsap voor Da_Sandman
Jij komt toch ook in VBL, dus jij magquote:Op maandag 12 december 2005 17:47 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Niet door mij ik ken mn plaats... ik ga stiekem stil in een hoekje staan toe te kijken hoe al mijn helden los gaan![]()
Nu kan ik nog ff![]()
jajajaja, maar wel stil hequote:Op maandag 12 december 2005 17:51 schreef Noca het volgende:
[..]
Jij komt toch ook in VBL, dus jij mag
Foto erbij, tiepies gevalletje F&F Huisdier van het jaar Verkiezing!quote:Op maandag 12 december 2005 16:45 schreef DeTolk het volgende:
Ik sta versteld van mijn hond,
Ze loopt te blaffen en gek te doen, heb er een half uur terug uitgelaten, ze heeft water in d'r bak . Niks aan de hand denk ik dus.
Loopt ze naar het kastje waar de hondenkoekjes instaan, doet 'm open en pakt een koekje.
Dit heeft ze echt nog nooit eerder gedaan.
Echt vaag.
precies ik denk dat het een nacht hool gaat wordenquote:
Hey, daar gaat Djamu winnenquote:Op maandag 12 december 2005 17:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Foto erbij, tiepies gevalletje F&F Huisdier van het jaar Verkiezing!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |