Niet door mij ik ken mn plaats... ik ga stiekem stil in een hoekje staan toe te kijken hoe al mijn helden los gaanquote:Op maandag 12 december 2005 17:44 schreef Noca het volgende:
Avond!!
Die 1000ste wordt vast volgepost door mensen die nooit in VBL komen
Helden nog welquote:Op maandag 12 december 2005 17:47 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Niet door mij ik ken mn plaats... ik ga stiekem stil in een hoekje staan toe te kijken, hoe al mijn helden los gaan![]()
Nu kan ik nog ff![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 17:48 schreef dndiek het volgende:
over een appelsap heen gelezen.... een appelsap voor Da_Sandman
Jij komt toch ook in VBL, dus jij magquote:Op maandag 12 december 2005 17:47 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Niet door mij ik ken mn plaats... ik ga stiekem stil in een hoekje staan toe te kijken hoe al mijn helden los gaan![]()
Nu kan ik nog ff![]()
jajajaja, maar wel stil hequote:Op maandag 12 december 2005 17:51 schreef Noca het volgende:
[..]
Jij komt toch ook in VBL, dus jij mag
Foto erbij, tiepies gevalletje F&F Huisdier van het jaar Verkiezing!quote:Op maandag 12 december 2005 16:45 schreef DeTolk het volgende:
Ik sta versteld van mijn hond,
Ze loopt te blaffen en gek te doen, heb er een half uur terug uitgelaten, ze heeft water in d'r bak . Niks aan de hand denk ik dus.
Loopt ze naar het kastje waar de hondenkoekjes instaan, doet 'm open en pakt een koekje.
Dit heeft ze echt nog nooit eerder gedaan.
Echt vaag.
precies ik denk dat het een nacht hool gaat wordenquote:
Hey, daar gaat Djamu winnenquote:Op maandag 12 december 2005 17:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Foto erbij, tiepies gevalletje F&F Huisdier van het jaar Verkiezing!
quote:Op maandag 12 december 2005 17:59 schreef Superheld het volgende:
Als ik in de 1000e hool niet kan posten eis ik een nieuwe hertelling.
Als ik toch ook met de hond moet wandelenquote:
Dan doe je het maar in jullie homequote:Op maandag 12 december 2005 18:04 schreef TerroRobbie het volgende:
kut ik haal het niet met mn gedicht.
Vanavond FCDB - Camboer
Dat doet ie maar alleen, belangrijke dingen eerstquote:Op maandag 12 december 2005 18:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Als ik toch ook met de hond moet wandelen
Zeg, er zijn belangrijkere dingen hoor!quote:Op maandag 12 december 2005 18:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Vanavond FCDB - Camboer
Hoe sneller we posten, des te sneller je gaat kokenquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe sneller we posten, des te sneller je gaat koken![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 18:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat doet ie maar alleen, belangrijke dingen eerst
Als je die link eerder had gepost, had ik eerder kunnen reageren ipv terug te lezenquote:Op maandag 12 december 2005 18:08 schreef dndiek het volgende:
[..]lees maar terug
[HOOLS] Het VBL Café #998: Nog 600 posts te gaan...
Sorryquote:Op maandag 12 december 2005 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je die link eerder had gepost, had ik eerder kunnen reageren ipv terug te lezen![]()
![]()
Dat zou inderdaad wat zijn.quote:Op maandag 12 december 2005 18:12 schreef Dos37 het volgende:
Tolk is er toch wel vanavond anders zitten we nog zonder gedichten
quote:Op maandag 12 december 2005 17:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Foto erbij, tiepies gevalletje F&F Huisdier van het jaar Verkiezing!
Met een beetje geluk wordt de 1000ste zo rond 22.00 uur geopendquote:Op maandag 12 december 2005 18:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dit wordt een nachthools, we posten deze en de volgende gewoon vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |