...en toen werd je gillend wakker en had je in je broek gepoeptquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:36 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Ik vertel je wat het probleem is als je stopt met die irriterende V. aan het eind van al je posts.
heb je IPX aangezet in WinXP?quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:03 schreef ruffian het volgende:
ik heb ook leuk voor 5 euro bij de intertoys 3 x red alert 2 gekocht
zodat we hier met zijn 3e lekker kunnen knallen tegen elkaar
via het netwerk lukt niet
ipx wil niet luisteren
maar aangezien we legalen versies hebben kunnen we ook online
we hebben het 1 x gekunnen en nu blijft hij zeggen could not connect to westwood online
check your internet....ja duh als dat niet werkten zat ik hier niet
wat kan nu het probleem zijn?
we draaien alle 3 op win xp
ALs je dat (al) gedaan hebt, doe je dit:quote:Configuratiescherm > Netwerk -en Internetverbindingen > netwerkverbindingen > rechterklik op je netwerkkaart > eigenschappen > installeren > en dan (dacht ik) protocol (anders kijk je bij zowel protocol, client als server) en dan iets met IPX.
Vervolgens ga je bij RA2 (ik heb Yuri's revenge maar ik denk dat dat hetzelfde is) naar de instellingen en dan internet of netwerk oid. Daar kun je bovenaan kiezen uit van die codes in een dropdown menu. Daar kies je de code die je net genoteerd hebt, en nu zou het moeten werken. Althans, bij ons op het netwerk spelen we het spel wekelijksquote:Start > uitvoeren > cmd
ipconfig /all
noteer het fysieke adres
quote:Hey ik heb daarnet Day of Defeat Source geinstalleerd en nu ik hem wil spelen krijg ik allemaal rare dingen te zien. Als ik een spel start zie ik allemaal paars/zwarte hokjes, alsof de textures ontbreken ofzo![]()
Weet iemand de oplossing hiervoor?
AMD Sempron 2400+
768MB RAM
nVidia FX5200 128 MB
Terug laden?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:37 schreef JanaX het volgende:
save game terug laden? lijkt mij een corrupte save game iig
Nee helaasquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:04 schreef JanaX het volgende:
[..]
ja als in, een save game laden voor je laatste save game (dus de 1na laatste)
het spel wel internet acces gegeven in je firewall??quote:Op zondag 19 maart 2006 00:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Mohaa wil niet connecten met geen enkele server... Hoe komt dit?
Yep. Maar moest je ook niet van die patches installeren?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
het spel wel internet acces gegeven in je firewall??
Dat klinkt niet helemaal zuiver, Marcquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:55 schreef marc26klundert het volgende:
Bypassing CD checks
Jij bedoelt vast en zeker Wolfenstein: Enemy Territory..!!quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:15 schreef marc26klundert het volgende:
Het is een freeware game ofzo.. volgens mij kan je het alleen maar downloaden! omdat de makers er aan werkten om gewoon spel te maken en toen maar besloten om gewoon gratis op internet te zette om online te kunnen spelen.. dus ik weet niet! bij vrienden werkt het wel en hebben het ook gedownload. ik vind zo leuk spel en wil het echt hebben het is echt mijn spel.. marja het werkt niet en heel veel andere wel de laatste die ik had was America's Army was 3 weken geleden heb net verwijderd en werkte wel goed alleen vond niet zo erg leuk.. wie kan me helpen!
ken kloppen mijn config is special afgesteld voor gamen maar tegelijkertijd worden mij screens donkerquote:Op woensdag 5 april 2006 23:34 schreef DeHovenier het volgende:
Kijk eens in de thread over ET hier op Fok!
Maar wat gebeurt er dan? Kan je niet spelen? Krijg je geen lijst met servers?
edit
Tequila was me voor
Ik zie trouwens geen reet op dat plaatje
daar zit al een slotje opquote:Op woensdag 5 april 2006 23:34 schreef DeHovenier het volgende:
Kijk eens in de thread over ET hier op Fok!
is het trouwens dit probleem..??quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:34 schreef marc26klundert het volgende:
Hallo iedereen,
een vriend van mij heeft Wolfenstein Enemy Territory op de pc (windows xp) het spel werkt perfect bij hem.. en ik speel het vaak en ik dacht die moet ik ook op mijn pc hebben "ook een windows xp zoals hij heeft. ik heb al een heleboel spellen gedownload zoalsWolfenstein Return to the castle en GTA vice city, FIFA 2005, Hidden And Dangerous 1 en 2, America's Army, Hitman Contr., en nog een aantal. maar ik wil zo graag wolfenstein ET en dus download ik die het ging heel goed het downloaden en instaleren ook.. maar ik start het op de intro van het filmpje begin te spelen echt perfect
ik wacht maar je kan dan ook klikken tot het filmpje is afgelopen en dan kom je in het menu scherm waar je je profiel aan moet maken maar als ik in dat scherm ben dan reageert me muis pas na 5 sec en het schokt steeds..
vrienden zeiden dat het ligt aan je videokaart maar vind zo gek dat dan al die andere spellen sommie nog wel groter en alles die meer vragen die doen het perfect zoals bijv America's army. en deze doet het niet.. ik ben half uur bezig geweest om naar een server te komen maar is gewoon niet te doen. weet iemand hier iets van af wat het probleem is? of oplossing! ik heb het spel ook van andere site gedownload omdat misschien aan de download lag. maar blijf het zelfde
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |