abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36237781
Hallo iedereen,
een vriend van mij heeft Wolfenstein Enemy Territory op de pc (windows xp) het spel werkt perfect bij hem.. en ik speel het vaak en ik dacht die moet ik ook op mijn pc hebben "ook een windows xp zoals hij heeft. ik heb al een heleboel spellen gedownload zoals Wolfenstein Return to the castle en GTA vice city, FIFA 2005, Hidden And Dangerous 1 en 2, America's Army, Hitman Contr., en nog een aantal. maar ik wil zo graag wolfenstein ET en dus download ik die het ging heel goed het downloaden en instaleren ook.. maar ik start het op de intro van het filmpje begin te spelen echt perfect ik wacht maar je kan dan ook klikken tot het filmpje is afgelopen en dan kom je in het menu scherm waar je je profiel aan moet maken maar als ik in dat scherm ben dan reageert me muis pas na 5 sec en het schokt steeds.. vrienden zeiden dat het ligt aan je videokaart maar vind zo gek dat dan al die andere spellen sommie nog wel groter en alles die meer vragen die doen het perfect zoals bijv America's army. en deze doet het niet.. ik ben half uur bezig geweest om naar een server te komen maar is gewoon niet te doen. weet iemand hier iets van af wat het probleem is? of oplossing! ik heb het spel ook van andere site gedownload omdat misschien aan de download lag. maar blijf het zelfde
pi_36237941
We helpen je niet met je gedownloade spellen
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')