abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33015407
Hier verder.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_33017701
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:10 schreef mikey99 het volgende:

[..]

ga er maar van uit dat ik een officiele versie heb, meteen gekocht toen het spel uit kwam, vandeweek weer gevonden na opruimen van mijn kast, en wilde het online spelen, maar alles ontploft dus......:(
en bij campaign gebeurt het niet, vroeger kon ik skirmish ook gewoon spelen, daar gebeurde het laatst ook bij....
Spel opnieuw installeren en je serial goed invullen

-edit-
Als je die hebt natuurlijk
En geen cracks gebruiken
pi_33019671
quote:

quote:Op zondag 11 december 2005 20:05 schreef Piemol het volgende:
Kan iemand me vertelllen waarom ik niet in staat ben op via LAN dit spel te spelen met een kameraad van me, terwijl het netwerk elkaars machine gewoon pingt, de XP firewalls uitstaan, geen andere firewalls die aanwezig zijn,,,,,

iemand?

Zwaar frustrerend!

Komt het omdat ik 2 netwerkkaarten in mijn computer heb ; 1 die gebruikt wordt voor de LAN en de ander die gebruikt wordt voor de Internetverbinding...met een switch ertussen

...help
Gaat het nu over RA2? in dat geval moet je even kijken naar je netwerk protocollen. De meeste spellen kunnen gewoon over TCP/IP gespeeld worden maar volgens mij moet RA2 over IPX, je moet dus wel beiden je IPX goed hebben ingesteld. Ik hebh hier thuis eerst de IPX settings moeten aanpassen voor ik met meerdere pc's dit spel kon spelen. Je kan zien of je IPX hebt geinstalleerd als je op naar Configuratiescherm => Netwerkverbindingen => de goede netwerkverbinding aanklikken en dan eigenschappen. daar kun je ook protocollen toevoegen als ze er nog niet staan vermeld.
Dit gaat om Rise of Nations

hellup
"If God didn't want us to masturbate he would've made our arms shorter"
pi_33060298
Nevermind

[ Bericht 81% gewijzigd door Rekkie op 14-12-2005 00:32:28 ]
pi_33158660
ik heb ook leuk voor 5 euro bij de intertoys 3 x red alert 2 gekocht
zodat we hier met zijn 3e lekker kunnen knallen tegen elkaar
via het netwerk lukt niet
ipx wil niet luisteren

maar aangezien we legalen versies hebben kunnen we ook online
we hebben het 1 x gekunnen en nu blijft hij zeggen could not connect to westwood online
check your internet....ja duh als dat niet werkten zat ik hier niet

wat kan nu het probleem zijn?

we draaien alle 3 op win xp
pi_33190746
als ik bf demo speel gaat alles gewoon goed totdat ik een de server kom dan kan ik de muis ineens niet meer bewegen:S

weet iemand wat het probleem is?
pi_33194664
Hay!

Ik ben de gelukkige eigenaar van het spel, Call of duty 2.

Nu is het probleem alleen dat ik het niet kan spelen.... Tenminste.... Ik kan hem spelen, totdat ik m'n pc opnieuw opstart, want daarna start mijn pc niet meer op.

Elke keer als ik de game installeer, kan ik mijn pc niet meer herstarten. Ik moet dan in de veilige modus een systeem herstel uitvoeren wil ik mijn pc weer kunnen gebruiken.

Heeft iemand een idee hoe dit kan? En interessanter nog; hoe ik dit kan voorkomen?

Tnx!
'Hoe kan er ooit een wonder gebeuren als je niet in wonderen gelooft?'
pi_33196661
Hey,

Ik hep pas weer Crimson Skies geinstalleerd op m'n pc.
Het spel werkt wel met hardware rendering aan, maar alle text in drop-down menu's is veranderd in gekleurde blokken. Als ik het spel draai op software rendering werkt alles wel goed, op de slechtere grafics na...

nieuwe HP Pavilion, nvidia 6200 turbocache 256mb, xp

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt
pi_33276835
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 13:03 schreef ruffian het volgende:
ipx wil niet luisteren

we hebben het 1 x gekunnen en nu blijft hij zeggen could not connect to westwood online

Het kan zijn dat Westwood Online maar 1 computer per ip toelaat. Ik weet het niet zeker, maar ik had geloof ik hetzelfde probleem als jij omdat hij zat te zeiken dat de ip's hetzelfde waren

En ipx? je moet tcp/ip nemen!
Aight
pi_33276891
quote:
Op zondag 18 december 2005 17:11 schreef Field het volgende:
Hay!

Ik ben de gelukkige eigenaar van het spel, Call of duty 2.

Nu is het probleem alleen dat ik het niet kan spelen.... Tenminste.... Ik kan hem spelen, totdat ik m'n pc opnieuw opstart, want daarna start mijn pc niet meer op.

Elke keer als ik de game installeer, kan ik mijn pc niet meer herstarten. Ik moet dan in de veilige modus een systeem herstel uitvoeren wil ik mijn pc weer kunnen gebruiken.

Heeft iemand een idee hoe dit kan? En interessanter nog; hoe ik dit kan voorkomen?

Tnx!
Dvdtje/cdtje van call of duty 2 bij de opstart eruit halen doet wonderen.
Aight
pi_33277133
quote:
Op zondag 18 december 2005 18:18 schreef PieterPost het volgende:
Hey,

Ik hep pas weer Crimson Skies geinstalleerd op m'n pc.
Het spel werkt wel met hardware rendering aan, maar alle text in drop-down menu's is veranderd in gekleurde blokken. Als ik het spel draai op software rendering werkt alles wel goed, op de slechtere grafics na...

nieuwe HP Pavilion, nvidia 6200 turbocache 256mb, xp

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt
Was Crimson Skies niet uit de 3dfx periode? Dat we nog met voodoo 3D kaartjes doodgegooid werden. Ik denk dat je 3D kaart te snel/ andere structuur voor dat spel heeft dan waarvoor het gemaakt is, voor zo'n oud spel valt eigenlijk weinig te verzinnen dan misschien te klooien met de settings zoals resolutie en het soort kleuren (32 bit of 24 bit). En hou je 3d kaart up to date.
Aight
pi_33284902
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:57 schreef Emerica het volgende:

[..]

Was Crimson Skies niet uit de 3dfx periode? Dat we nog met voodoo 3D kaartjes doodgegooid werden. Ik denk dat je 3D kaart te snel/ andere structuur voor dat spel heeft dan waarvoor het gemaakt is, voor zo'n oud spel valt eigenlijk weinig te verzinnen dan misschien te klooien met de settings zoals resolutie en het soort kleuren (32 bit of 24 bit). En hou je 3d kaart up to date.
Ik heb nog wel een voodoo 3 2000 in de aanbieding.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_33351340
quote:
Op woensdag 21 december 2005 19:52 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een voodoo 3 2000 in de aanbieding.
toch bedankt
  vrijdag 23 december 2005 @ 21:56:32 #14
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_33355428
Hoi! Medal of Honour gekocht en geļnstalleerd. Maar hij doet t niet.
Hij zegt:
quote:
Initializing OpenGL driver
...getting DC: succeeded
...GLW_ChoosePFD( 16, 16, 0 )
...35 PFDs found
...GLW_ChoosePFD failed
...GLW_ChoosePFD( 16, 16, 0 )
...35 PFDs found
...GLW_ChoosePFD failed
...failed to find an appropriate PIXELFORMAT
...restoring display settings
...WARNING: could not set the given mode (3)
...shutting down QGL
...unloading OpenGL DLL
...assuming '3dfxvgl' is a standalone driver
...initializing QGL
...WARNING: missing Glide installation, assuming no 3Dfx available
...shutting down QGL
GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem
Misschien is mn monitor te groot ofzo
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_33364486
Hmm... ik speel zelf eigenlijk nooit games, dus misschien is de oplossing van dit probleem wel heel simpel. Mijn excuses dan.

Ik ben aan het proberen om het spel Theme Park (ja, best wel oud spel ja) te installeren op mijn laptop. Aan de laptop kan het niet liggen. Deze is net 3 maanden oud en zeker voorzien van alles wat nodig is voor dit spel.

Maar nu is het dus zo, dat ik het spel wel geinstalleerd krijg, maar bij het opstarten, telkens een foutmelding van windows krijg. Zon melding, die je tijdens het normale gebruik van een pc ook weleens krijgt..

Foute bewerking uitgevoerd, wilt u dit melden aan windows (Zo iets dergelijks..) Niet exact, maar tis even te laat om nogmaals tevergeefs dat spel op te starten , en de echte die hards weten wel wat ik bedoel. Er staat iig bij, dat er iets is mis gegaan bij" game.exe" , en dat was het dan. Verder kom ik niet, want dan rest er alleen nog de optie, melding maken van deze fout of niet..
Daarna keer ik weer terug naar mijn bureaublad.

Hoe krijg ik dit voor elkaar??

Help me, ik moet morgen oppassen en mn oppaskindje heeft er al weken naar toegeleefd om samen met mij pretparkjes te gaan beheren.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  maandag 26 december 2005 @ 10:47:19 #16
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_33409734
Even een vraag over een spel uit de oude doos. Ik heb een NES-8 bit. Spel erbij, wat wrs USA versie is, er staat ook op NES-MW-USA, ipv NES-MW-FRA op de andere spellen.
Is er een eenvoudige manier dit probleem te omzeilen, met gamegenie werkt niet, ik ben niet zo'n techneut, maar is er een eenvoudige oplossing voor?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 27 december 2005 @ 19:30:14 #17
9902 Lestat
the vampire...
pi_33448613
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 09:16 schreef Cutebutpsycho het volgende:

Ik ben aan het proberen om het spel Theme Park (ja, best wel oud spel ja) te installeren op mijn laptop. Aan de laptop kan het niet liggen. Deze is net 3 maanden oud en zeker voorzien van alles wat nodig is voor dit spel.
Onjuist, Theme Park is bij mijn weten een DOS-spel, en DOS heb je niet op een 3 maanden oude laptop :-)

Je zou het kunnen proberen met een DOS-emulator zoals DOSBox.
Memento Mori
pi_33463313
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 21:56 schreef ErikT het volgende:
Hij zegt:
[..]

Denk een driver probleem, wat is je videokaart + driver?
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_33474287
Mijn vriendin heeft het spel playboy the mansion gekocht.
Nu heeft ze het spel geinstalleerd op haar pc en loopt hij vast op het moment dat het spel start
De intro's werken wel maar wil je het echt gaan spelen springt hij gewoon uit.
Nu stond er op internet een patch die enkele crashes zou verhelpen.
Als ze die op haar eigen pc installeerd (p3 1000mhz) dan zegt hij dat het spel niet geinstalleerd is

Nu dacht ze misschien ligt het aan de pc dus heeft ze hem ook op haar laptop gezet (Celeron M 800Mhz) hetzelfde verhaal alleen kan ze hier wel de patch installeren
Maar dan crasht hij dus weer

Wat kan ze nog meer uitproberen
(Het spel terug brengen zal weinig nut hebben aangezien ze geen spellen terug nemen)

(Geknipt uit men eigen topic)
pi_33476063
Diablo 2 Lord of Destruction

Als ik open battlenet game wil starten (speel alleen nog maar sp tegenwoordig maar moet mulen) krijg ik steeds failed to join game te staan. Vroeger had ik er nooit problemen mee en heb versie 1.11 (de laatste volgens mij)
Bij voorbaat dank
pi_33501446
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:44 schreef ruffian het volgende:

Mijn vriendin heeft het spel playboy the mansion gekocht.
Nu heeft ze het spel geinstalleerd op haar pc en loopt hij vast op het moment dat het spel start
De intro's werken wel maar wil je het echt gaan spelen springt hij gewoon uit.
Nu stond er op internet een patch die enkele crashes zou verhelpen.
Als ze die op haar eigen pc installeerd (p3 1000mhz) dan zegt hij dat het spel niet geinstalleerd is

Nu dacht ze misschien ligt het aan de pc dus heeft ze hem ook op haar laptop gezet (Celeron M 800Mhz) hetzelfde verhaal alleen kan ze hier wel de patch installeren
Maar dan crasht hij dus weer

Wat kan ze nog meer uitproberen
(Het spel terug brengen zal weinig nut hebben aangezien ze geen spellen terug nemen)

(Geknipt uit men eigen topic)
ga hem dalijk maar terug brengen denk ik
kijken of het lukt
pi_33517237
Dus ik heb Half-Life 2 al een tijdje

En ik ben opnieuw gaan spelen, alleen nu heb ik de settings wat hoger gezet (alles op z'n hoogst eigenlijk )

Dit loopt gewoon soepel alleen dan opeens loopt ie zomaar vast na een tijdje (meetal als ie aan het laden is)

Gewoon helemaal vast, moet dan de PC helemaal resetten om weer iets te kunnen doen. Dus niet iets van Crtlaltdel om er weer uit te komen...

Hoe kan dit? Videokaart word ook niet te heet ofzo, heb gekeken niet hoger dan 50 C

specs

Video kaart Sapphire RADEON X800XL (256 MB)
CPU Type AMD Athlon 64, 2000 MHz (10 x 200) 3200+
Moederbordnaam Asus A8N-SLI Deluxe (3 PCI, 2 PCI-E x1, 2 PCI-E x16, 4 DDR DIMM, Audio, Dual Gigabit LAN, IEEE-1394)

Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_33678811
quote:
Op donderdag 29 december 2005 20:40 schreef Agiath het volgende:
Dus ik heb Half-Life 2 al een tijdje

En ik ben opnieuw gaan spelen, alleen nu heb ik de settings wat hoger gezet (alles op z'n hoogst eigenlijk )

Dit loopt gewoon soepel alleen dan opeens loopt ie zomaar vast na een tijdje (meetal als ie aan het laden is)

Gewoon helemaal vast, moet dan de PC helemaal resetten om weer iets te kunnen doen. Dus niet iets van Crtlaltdel om er weer uit te komen...

Hoe kan dit? Videokaart word ook niet te heet ofzo, heb gekeken niet hoger dan 50 C

specs

Video kaart Sapphire RADEON X800XL (256 MB)
CPU Type AMD Athlon 64, 2000 MHz (10 x 200) 3200+
Moederbordnaam Asus A8N-SLI Deluxe (3 PCI, 2 PCI-E x1, 2 PCI-E x16, 4 DDR DIMM, Audio, Dual Gigabit LAN, IEEE-1394)

Ik had dit ook ( bij meer spellen ) en achteraf bleek dat de extra voeding die aan mn videokaart hing kapot was ( het defect zat bij de videokaart ) en hij crashede ( en daarmee mn pc ) alleen als hij NET dat beetje meer stroom nodig had ( thus bij grote en veel graphics )
pi_33764345
Ik speel Dune2.

En telkens als ik een Heavy Vehicle Factory wil plaatsen (3e level) loopt die vast. Heel erg frusterend.

Geen foutmelding of iets, hij stopt gewoon met bewegen. Muis kan ik nog wel bewegen, maar nergens meer op klikken of het beeld verplaatsen.

Iemand een andere oplossing dan nooit een Heavy Vehicle factory bouwen?
pi_33764533
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 13:58 schreef Merson het volgende:
Ik speel Dune2.

En telkens als ik een Heavy Vehicle Factory wil plaatsen (3e level) loopt die vast. Heel erg frusterend.

Geen foutmelding of iets, hij stopt gewoon met bewegen. Muis kan ik nog wel bewegen, maar nergens meer op klikken of het beeld verplaatsen.

Iemand een andere oplossing dan nooit een Heavy Vehicle factory bouwen?
Kijk eens of er patches ofzo zijn...(ik denk dat je die maar op P2P netwerken moet gaan zoeken.,,)
  zaterdag 7 januari 2006 @ 10:23:51 #26
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_33792204
Nou, mijn BF1942 doet iets wčl, waarvan ik liever niet heb dat 'ie het doet, namelijk haperen bij onlinen. Deed 'ie nooit, en nu om de zoveel seconden hapert het kreng, wat mijn scores danig de soep in helpt. Neerstorten omdat het spel effe stottert terwijl jij met een bombing run bezig bent en zo. Is nu sinds een week of anderhalf het geval.

Waar kan dit mee te maken hebben? Toevallig met de snelheidsverhoging van Chello, dat mijn netwerkkaart daar geen raad mee weet of zo? Bij Speedtest heb ik dit soort scores:
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sat Jan 7 2006 om 10:22:14 UTC+0100)

Download : 708.2 KByte/sec
Upload : 112.1 KByte/sec
Connection : 1198.0 Conn/min

Dus daar zou het niet aan moeten liggen, toch?

Iemand enig idee? Alvast bedankt.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_33792574
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 10:23 schreef Verbal het volgende:
Nou, mijn BF1942 doet iets wčl, waarvan ik liever niet heb dat 'ie het doet, namelijk haperen bij onlinen. Deed 'ie nooit, en nu om de zoveel seconden hapert het kreng, wat mijn scores danig de soep in helpt. Neerstorten omdat het spel effe stottert terwijl jij met een bombing run bezig bent en zo. Is nu sinds een week of anderhalf het geval.

Waar kan dit mee te maken hebben? Toevallig met de snelheidsverhoging van Chello, dat mijn netwerkkaart daar geen raad mee weet of zo? Bij Speedtest heb ik dit soort scores:
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sat Jan 7 2006 om 10:22:14 UTC+0100)

Download : 708.2 KByte/sec
Upload : 112.1 KByte/sec
Connection : 1198.0 Conn/min

Dus daar zou het niet aan moeten liggen, toch?

Iemand enig idee? Alvast bedankt.

V.
Ports open?
Firewall?
En anders is je pc waarschijnlijk te langzaam
  zaterdag 7 januari 2006 @ 13:30:49 #28
136 V.
pi_33796405
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 10:56 schreef DjDev het volgende:

[..]

Ports open?
Firewall?
En anders is je pc waarschijnlijk te langzaam
Mijn PC was de afgelopen jaren niet te langzaam, dus dat zal het niet zijn. Ik heb idd ZoneAlarm, maar dat had ik hiervoor ook al, dus dat lijkt mij ook vreemd.

Ports open... tsja, geen idee. Vast wel. Hoe kom je erachter en hoe los je dat op?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 8 januari 2006 @ 18:02:27 #29
136 V.
pi_33838191
Anyone?
Ik heb het inmiddels getimed: precies elke 2 minuten doet hij het.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_33839158
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 13:30 schreef Verbal het volgende:

[..]

Mijn PC was de afgelopen jaren niet te langzaam, dus dat zal het niet zijn. Ik heb idd ZoneAlarm, maar dat had ik hiervoor ook al, dus dat lijkt mij ook vreemd.

Ports open... tsja, geen idee. Vast wel. Hoe kom je erachter en hoe los je dat op?

V.
Hebbie een router?
Donder ZoneAlarm er eens af...het kan zijn dat ZoneAlarm gewoon raar doet... (dat gebeurt wel een bij sommige anti virus programma/Firewall's )
  zondag 8 januari 2006 @ 22:37:09 #31
136 V.
pi_33848874
Nee, geen router.
En als ik geen ZA heb, wa moek dan kwa vuurmuur?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 13:58:07 #32
136 V.
pi_33901605
Schopje

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_33909096
Probeer het anders ook even in het BattleField 1942 topic, misschien kijkt er nog wel iemand naar.
  woensdag 11 januari 2006 @ 10:21:31 #34
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_33931459
Ik had onlangs Tony Hawk's Pro Skater 2 uit de kast getrokken om te spelen, blijkt dat het spel alleen onder Windows 98 draait. Mijn desktop draait al weer sinds jaar en dag op Windows XP. Is er een tool (ik denk aan zoiets als Daemon Tools, de virtuele cd/dvd drive) waarmee je het spel doet geloven dat je Windows 98 draait. Of zijn er patches op het web waarmee je THPS2 kan draaien onder Windows XP?

Ik behelp me in de tussentijd met Tony Hawk's Pro Skater 3 maar ik vind hem niet half zo leuk als deeltje 2.
That's...Montgomery Clift, honey!
  woensdag 11 januari 2006 @ 11:16:00 #35
136 V.
pi_33932736
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 10:21 schreef Bismarck het volgende:
Ik had onlangs Tony Hawk's Pro Skater 2 uit de kast getrokken om te spelen, blijkt dat het spel alleen onder Windows 98 draait. Mijn desktop draait al weer sinds jaar en dag op Windows XP. Is er een tool (ik denk aan zoiets als Daemon Tools, de virtuele cd/dvd drive) waarmee je het spel doet geloven dat je Windows 98 draait. Of zijn er patches op het web waarmee je THPS2 kan draaien onder Windows XP?
Je kunt ook XP opdracht geven het spel te behandelen alsof het windows 98 is, heb je dat al geprobeerd?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 11 januari 2006 @ 11:17:16 #36
136 V.
pi_33932774
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:28 schreef peristilius het volgende:
Probeer het anders ook even in het BattleField 1942 topic, misschien kijkt er nog wel iemand naar.
Waarom die smiley? BF1942 heerscht

Maarreh, het zou maar zo een algemeen probleem kunnen zijn, dus ik ben in DIG ook al aan het vragen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 11 januari 2006 @ 20:26:33 #37
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_33950259
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 11:16 schreef Verbal het volgende:

[..]

Je kunt ook XP opdracht geven het spel te behandelen alsof het windows 98 is, heb je dat al geprobeerd?

V.
Verbal,

Bedankt voor je reactie. Ik heb getracht het spel onder diverse compatibiliteitsmodussen te draaien. Geen succes. Even googlen op de foutmelding (0xc00000005) die ik krijg als ik het spel probeer te starten leverde het volgende resultaat op: site met forum. Op dat forum zit een ook een persoon met het zelfde probleem die later in hetzelfde forum een oplossing aanreikt. Hij heeft een patch gevonden waarmee THPS2 wel onder Windows XP moet draaien. En ja, het werkt. Ik kan weer even vooruit. Nogmaals dank voor de input.
That's...Montgomery Clift, honey!
pi_33961830
Heb me vandaag maar eens een originele CD van Warcraft III gekocht (¤15 vind ik geen geld voor zo'n mooi spel en zoiets heb ik dan ook rgaag origineel). Kwam thuis, heb 't me fijn geļnstalleerd, de nieuwste patch/update van Battle.net afgehaald en begon dus met spelen...

...om na een half uurtje gewoon uit 't spel geflikkerd te worden door een FATAL ERROR, zoals deze:

En dit blijft doorgaan. Ik kan letterlijk nog geen half uurtje spelen omdat ik elke keer door FATAL ERRORs het spel uitgesodemieterd wordt. Soms krijg ik de melding al als ik War3.exe start alvorens ik bij het hoofdscherm ben.

Blizzard heeft hier al een uitgebreid stuk over op de website staan (http://www.blizzard.com/support/?id=awr0649p), dat 9 stappen beschrijft hoe je het eventueel kan oplossen/waar je aan moet voldoen.

- Ik heb de laatste versie/patch van Warcraft 3
- Mijn systeemeisen zijn ruim voldoende (AMD Athlon 3000+, 512 MB DDR400 RAM, 256 MB GFX)
- Ik heb het war3.reg bestand (van stapje 2 op de Blizzard link van hierboven) gedownload en uitgevoerd
- Mijn DirectX en drivers zijn in orde
- Mijn RAM werkt prima aangezien ik wel gewoon met andere programma's/games kan werken
- Heb op dit moment geen speciale codecs geļnstalleerd
- Heb al geprobeerd -opengl of -swtnl in de snelkoppeling te zetten (stapje 7 van de Blizzard link van hierboven) maar dat werkte dus helemįįl niet
etcetera...

Ook ben ik al op tig site's via Google terechtgekomen (vooral fora) waar mensen zaten die hetzelfde prolbeem hadden/hebben, maar een oplossing staat d'r in geen een van de gevallen bij.

Wie o wie kan me hiermee helpen? 'k wordt hier hartstikke gek van.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tuvai.net op 12-01-2006 01:01:17 ]
pi_33971869
Denk dat ik het probleem opgelost heb....

Ik heb m'n ouwe RAM geheugen (DDR400 (pc2700) 512 MB) vervangen door een nieuwe DDR512 (pc3200) 512 MB. Heb net een uur achter elkaar gespeeld zonder d'r uitgeflikkerd te worden.
pi_33977702
Heb ik net King Kong gekocht, geinstalleerd en begonnen met spelen kom ik tot de conclusie dat er een gigantische auto-aim op zit (pc versie).

Kan ik dit niet veranderen ? Dit is namelijk gewoon triest om te spelen zo
  vrijdag 13 januari 2006 @ 11:32:18 #41
136739 RandomReader
Save the cheerleader, get laid
pi_34007376
Zit ik eindelijk weer eens lekker nostalgisch Red Alert 2 te spelen. Heerlijk te genieten, totdat ik hoor "Incoming Transmission", vervolgens zie je Lt. Zofia (ofzo) en loopt dat %$^@#%^@!& ding vast... Al 4x achter mekaar geprobeerd!!!! Weet iemand hier wat tegen? Thnx...
Ik wil een plaatje posten!
  maandag 16 januari 2006 @ 10:18:15 #42
139154 DoNirvana
Nir fucking vana
pi_34113624
Beste Lezers

Sinds kort heb ik een probleem met het online game van Call of Duty 2,
ik heb echt al van alles geprobeerd, maar iig ik kan zeg maar joinen
ik kan ook wel iets van een half uur spelen als het niet meer of minder is.

Maar dan opeens blijft hij in een keer hangen en moet ik me pc opnieuw opstarten
eerder deed hij het wel gewoon maar toen crashte een keer mijn HDD en toen deed
hij het niet meer.

En de singel player heb ik zonder een keer vast te lopen kunnen uitspelen.

Mijn specs zijn:

Asus A7V600-x
AMD AThlon 2400+
Geforce FX5900
1024 MB DDR400
200 GB Sata schijf

Wie kan mij hiermee helpen want het is echt ontiechelijk irritant.

Alvast bedankt,
[TK] Marshall valvestate 8200e
Marshalls to da bōne
pi_34124860
Hallo allemaal!
Ik schaam me eigenlijk kapot dat ik dit moet posten (Vrouwen en techniek;))... Ik weet ook niet 100% zeker of hier nu in het goede topic zit en misschien is het al vaker gevraagd en heb ik er overheengelezen...
In ieder geval!:
Het zit zo: ik heb de xbox van mijn vriend geleend voor op mn kamer.. alles aangesloten enzo.. maar hoe kom ik in godsnaam op het externe kanaal waar ik het menu kan zien? :$ Ik heb alles geprobeerd (want ja, thuis weet ik wel gewoon hoe het moet hoor, dus ik weet van de verschillende standen van de tv en knopjes óp de tv en afstandsbediening, maar die zijn er dus niet :S) het is een vrij oude tv, kan het daar aan liggen? En wat is hiervoor de oplossing?
Als ik mn DVD speler aanzet, schakelt de tv automatisch over naar het DVD-kanaal.. waarom gebeurt dat bij de xbox niet?

Ik post het dus hier, omdat ik het te beschamend vind om aan mn vriendje te vragen, want dan lacht hij me toch uit en dat is niet leuk :p
pi_34125776
Daarvoor kan je beter in dit topic terecht Sterrre:

[Xbox] deel 140: een GROOTSE console!

Zet je TV op 0 en ga dan nog wat kanalen omlaag, als het goed is kom je hem dan wel tegen.
pi_34137862
T lukt allemaal niet hoor, dr is zelfs al een man bij wezen kijken maar ik ga wel naar het xbox topic.. volgens mij ligt het gewoon aan mn tv trouwens...
pi_34416866
Ik heb een tijd geleden BF2 gedownload en geinstalleerd. Nu vond ik het jammer dat ik niet online kon spelen, dus heb ik het spel origineel gekocht.
Alleen is het probleem; ik kan de gedownloade versie niet verwijderen, en de originele niet installeren. Er komt geen foutmelding of wat dan ook, alleen de setup van de (un)installatie start niet. Weet iemand wat ik moet doen?
Want omdat.
pi_34453683
Mijn NES doet het niet . Ik heb vandaag een nieuwe adapter gekocht bij een Fok!ker omdat mijn oude adapter kapot is. Het rode lampje brandt wel, maar als de tv automatisch gaat zoeken naar het kanaal voor de NES, dan vindt 'ie niks. Handmatig zoeken werkt ook niet. En alle kabeltjes zitten in het juiste gaatje
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:56:46 #48
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_34514060
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:55 schreef DeHovenier het volgende:
Mijn NES doet het niet . Ik heb vandaag een nieuwe adapter gekocht bij een Fok!ker omdat mijn oude adapter kapot is. Het rode lampje brandt wel, maar als de tv automatisch gaat zoeken naar het kanaal voor de NES, dan vindt 'ie niks. Handmatig zoeken werkt ook niet. En alle kabeltjes zitten in het juiste gaatje
rf kabels

Is er hier trouwens iemand die oppai slider 2 op de pc aan de praat weet te krijgen? Bij mij crasht-ie vlak na launch. Verkeerde patch ofzo?
pi_34520407
Wat is er mis met rf kabels?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:20:17 #50
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_34523295
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:06 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is er mis met rf kabels?
Inferieure beeldkwaliteit (a/v poort is veel beter), en je moet de 'zender' opzoeken
pi_34524344
Ik vind die zender juist niet
pi_34533451
Hallo, ik heb sinds 2 dagen een groot probleem met BF2 het probleem is dat als ik bf 2 speel ik kies een map laad hem in wil een spawnpoint kiezen maar dat kan niet want in-game doet mijn muis het niet.. weet iemand wat ik hierteggen kan doen?

alvast bedankt
pi_34534209
Net Doa 4 gehaald voor de 360.. Om in het spel te komen moet je op de START knop drukken, maar dat werkt niet! Helemaal geen reactie.
Met de controller is niks mis.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 16:11:28 #54
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_34552008
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:57 schreef DeHovenier het volgende:
Ik vind die zender juist niet
Zit er niet een klein schakelaartje op die rf kabel of achterop de nes? Volgens mij moet die schakelaar maar 2 standen hebben. Probeer de andere en zoek nog eens.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 16:13:44 #55
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_34552062
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 23:06 schreef Dopperking het volgende:
Net Doa 4 gehaald voor de 360.. Om in het spel te komen moet je op de START knop drukken, maar dat werkt niet! Helemaal geen reactie.
Met de controller is niks mis.
Terug naar de winkel dan maar.
Tof apparaat, die 360. Ziet er mooi uit, maar je kan er niet op spelen...
pi_34617289
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 16:13 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Terug naar de winkel dan maar.
Tof apparaat, die 360. Ziet er mooi uit, maar je kan er niet op spelen...
Het is niet de 360 maar het spel, ben tevreden over de 360.. waarschijnlijk een productie fout in Dead or Alive.. zijn er al meerdere retour naar de winkel.
pi_34722444
Hij doet het.. xbox staat standaard op 50hz aanpassen naar 60 en het draait..
pi_34772937
ik zit met het volgende probleem:
ik wilde weer eens simcity 4 gaan spelen dus ik installeer deze (simcity 4 deluxe)
vervolgens start hij zelf de titel op, dit gaat goed en zonder problemen...
vervolgens wil ik em patchen met de officiele update, dit gaat ook goed(patch gehaald via http://simcity.ea.com/, de autoupdate heeft ier nooit gewerkt, ook nu niet. dus handmatig updaten)
heb gekozen voor SKU2
quote:
For the following territories download the sku 2 update. The territories include South America, Africa (except South Africa), Europe, Russia, Mexico and Central America.
als ik deze heb geinstalleerd en vervolgens het spel wil starten, krijg ik het laad scherm (dat met die brug, je zzit nog niet in het spel) en daar blijft hij dan ongv 5-10minuten op staan en dan krijg ik een error terug van windows dat sc4.exe gecrasht is...
de BAT update toepassen wil ook niet helpen

ook als ik een verse install heb en ik wil mijn oude regio\\\'s gebruiken , dus ik plaats ze in my documents dan crasht het spel ook (dit heb ik bij de eerste uitleg NIET gedaan)

het spel heeft altijd al gedraait, het is uiteraard een legale versie (anders kan je niet bij de patches komen )

iemand die een oplossing weet?
mijn pc gegevensbestanden (msinfo32 en dxdiag):
http://fia181-83.dsl.hccnet.nl/fok/dxdiag.txt
http://fia181-83.dsl.hccnet.nl/fok/msinfo32.txt
pi_34874113
Jo,

import ps2 gekocht, beeld is zwart/wit. Vriend van mij heeft bij dezelfde site dezelfde 'soort' ps2 besteld, en bij hem is t beeld niet zwart/wit. Me TV is net een jaar oud en is toch vrij state-of-the-art... In systeemconfiguratie switchen tussen RGB output en die andere haalt niks uit, ik denk ik vraag t hier eerst voordat ik weer zo'n RGB kabel oid moet aanschaffen..

BVD

Ok.. Kleine update.. Op de TV in de woonkamer doet ie t WEL, terwijl die tv veel ouder is.. wtf

[ Bericht 19% gewijzigd door Jajong op 08-02-2006 19:42:28 ]
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_34875089
Hallo luitjes! Ik heb sinds kort het meesterlijke spel Half Life 2 geinstalleert, maar ik zit nu met een probleempje. In het begin bewogen de guards en de citizens gewoon. Maar nu doen ze allemaal ineens niks meer Dus zo is het spel niet leuk meer omdat er geen weerstand is en vaak blokkeren die mannetjes ook doorgangen!!

Heeft iemand dit ook gehad? Kan ik daar ergens een patch voor downloaden ofzo??

Alvast bedankt!
pi_34875681
Tip: Geen spellen downloaden, heb je minder problemen.
pi_34902667
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:18 schreef Jajong het volgende:
Jo,

import ps2 gekocht, beeld is zwart/wit. Vriend van mij heeft bij dezelfde site dezelfde 'soort' ps2 besteld, en bij hem is t beeld niet zwart/wit. Me TV is net een jaar oud en is toch vrij state-of-the-art... In systeemconfiguratie switchen tussen RGB output en die andere haalt niks uit, ik denk ik vraag t hier eerst voordat ik weer zo'n RGB kabel oid moet aanschaffen..

BVD

Ok.. Kleine update.. Op de TV in de woonkamer doet ie t WEL, terwijl die tv veel ouder is.. wtf
Lijkt er dan toch op dat je TV gewoon geen NTSC (Amerikaans beeldformaat) Ondersteunt.
pi_34905451
Ik zoek voor F1 manager van EA sports een patch of update zodat ik het ook in XP kan spelen. Ik kan het spel starten maar verder dan het intro filmpje komt hij niet.

Ik krijg de volgende foutmelding;
quote:
In F1 MANAGER.ICD is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 00:09:46 #64
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_35062480
Ik vraag het nog maar een keertje: Is er iemand die "Oppai Slider 2" aan de praat heeft gekregen op z'n pc? thx
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:53:11 #65
117662 Slappe_hap
Slappe, geen vloeibare!
pi_35110400
Ik heb zojuist een psp aangeschaft, kom thuis, flep de accu erin, spel erin en aanzetten maar.
Maar wat blijkt nu: Hij kan de disc niet lezen die erin zit (terwijl ik 'm er toch echt goed ingedaan heb)

Iemand tips om dit probleem te verhelpen?
  Moderator vrijdag 17 februari 2006 @ 12:37:51 #66
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_35184524
quote:
Hij zegt:
[..]

Jij hebt een Nvidia kaart nietwaar? Dan moet je even nieuwe drivers installeren. Dan doet ie t wel Ik speel al lang geen spellen meer op de pc, maar ik heb een GeForce 3 in mijn pc zitten, en als ik die foutmelding kreeg (of soortgelijk) dan installeerde ik de nieuwste Detonator drivers en het werkte weer.

Volgens mij heten die drivers nu anders, maar dat weet ik niet zeker. Ik speel nu op een xbox dus ik heb dit soort gedoe iig niet meer, das wel een pluspunt
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 19 februari 2006 @ 19:44:19 #67
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_35265046
Vraagje, heb california games op mijn notebook, maar de snelheid van het spel is erg laag. Hoe kan ik dit opkrikken?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_35367143
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:53 schreef Slappe_hap het volgende:
Ik heb zojuist een psp aangeschaft, kom thuis, flep de accu erin, spel erin en aanzetten maar.
Maar wat blijkt nu: Hij kan de disc niet lezen die erin zit (terwijl ik 'm er toch echt goed ingedaan heb)

Iemand tips om dit probleem te verhelpen?
kijken of hij ander spelletje wel pakt, zo niet helpdesk van sony bellen, krijg je hoogst waarschijnlijk binnen een week een nieuwe (ik had lees problemen, vorige week op gestuurd, deze week pcies 7 dagen erna een nieuwe)
pi_35367164
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jij hebt een Nvidia kaart nietwaar? Dan moet je even nieuwe drivers installeren. Dan doet ie t wel Ik speel al lang geen spellen meer op de pc, maar ik heb een GeForce 3 in mijn pc zitten, en als ik die foutmelding kreeg (of soortgelijk) dan installeerde ik de nieuwste Detonator drivers en het werkte weer.

Volgens mij heten die drivers nu anders, maar dat weet ik niet zeker. Ik speel nu op een xbox dus ik heb dit soort gedoe iig niet meer, das wel een pluspunt
Nvidia Forceware
  woensdag 22 februari 2006 @ 18:52:05 #70
30560 2Mini
Official Logo
pi_35375340
Ik heb hier CS 1 Anthology, alleen hij werkt niet.
Hij zegt dat ik het later nog eens moet proberen.

Iemand enig idee? Normaal kom ik er wel uit met de FAQ van steam, alleen nu dus niet.
Camera 1... 1!
  zondag 26 februari 2006 @ 17:21:12 #71
64218 philipnorth
zeg maar Danny
pi_35515741
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 18:52 schreef 2Mini het volgende:
Ik heb hier CS 1 Anthology, alleen hij werkt niet.
Hij zegt dat ik het later nog eens moet proberen.

Iemand enig idee? Normaal kom ik er wel uit met de FAQ van steam, alleen nu dus niet.
Wat werkt er niet?
Op welk punt zegt ie dat je t later nog eens moet proberen?
Heb je t al 'later nog eens geprobeerd?'
  zondag 26 februari 2006 @ 18:16:04 #72
30560 2Mini
Official Logo
pi_35517228
quote:
Op zondag 26 februari 2006 17:21 schreef philipnorth het volgende:

[..]

Wat werkt er niet?
Op welk punt zegt ie dat je t later nog eens moet proberen?
Heb je t al 'later nog eens geprobeerd?'
Ja.. later werkt ook niet..

Hij wilt cs gewoon niet opstarten.. met steam zeg maar
Camera 1... 1!
pi_35517292
quote:
Op zondag 26 februari 2006 18:16 schreef 2Mini het volgende:

[..]

Ja.. later werkt ook niet..

Hij wilt cs gewoon niet opstarten.. met steam zeg maar
hmm kan je wel inloggen met steam zelf?
  zondag 26 februari 2006 @ 18:37:48 #74
30560 2Mini
Official Logo
pi_35517902
quote:
Op zondag 26 februari 2006 18:18 schreef mschol het volgende:

[..]

hmm kan je wel inloggen met steam zelf?
jawel
Camera 1... 1!
pi_35519799
Eigen topic was dichtgegooid, dus dan op verzoek hier maar...

Heb zojuist voor het eerst Grim fandango gespeeld... Althans de demo. Helaas heb ik wat problemen met de demo. Bij het spelen zijn de graphics namelijk nogal verkloot. Over het beeld loopt een soort van witte sneeuw / ruis / artifacts. Ik heb de laatste Catalyst driver gedownload van de ATI website, maar deze verhielpen het probleem helaas niet. Enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?

AMD Athlon 2000
ATI Radeon 9800, driver 6.14.0010.6599 (volgens dxdiag)
SB Live!
512 MB RAM
Bananenyoghurt...
  maandag 27 februari 2006 @ 13:34:21 #76
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_35540170
Heb SpellForce platinum edition gekocht, maar hij wil niet afspelen. Het CD-DVD rom station vraagt om een schijf. Gewone DVD's worden wel afgespeeld. Creative CD-DVD 12x is de speler.
Kan iemand helpen aub?
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nł druk over maakt.
pi_35540374
quote:
Op maandag 27 februari 2006 13:34 schreef mamapan het volgende:
Heb SpellForce platinum edition gekocht, maar hij wil niet afspelen. Het CD-DVD rom station vraagt om een schijf. Gewone DVD's worden wel afgespeeld. Creative CD-DVD 12x is de speler.
Kan iemand helpen aub?
denk dat je meer success zal hebben op het jowood forum
pi_35558667
quote:
Op zondag 26 februari 2006 19:46 schreef groningerstudent het volgende:
Eigen topic was dichtgegooid, dus dan op verzoek hier maar...

Heb zojuist voor het eerst Grim fandango gespeeld... Althans de demo. Helaas heb ik wat problemen met de demo. Bij het spelen zijn de graphics namelijk nogal verkloot. Over het beeld loopt een soort van witte sneeuw / ruis / artifacts. Ik heb de laatste Catalyst driver gedownload van de ATI website, maar deze verhielpen het probleem helaas niet. Enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?

AMD Athlon 2000
ATI Radeon 9800, driver 6.14.0010.6599 (volgens dxdiag)
SB Live!
512 MB RAM
Patch ook geinstalleerd?
http://support.lucasarts.com/patches/grim.htm

en ook:
quote:
How can I change AA and AF settings with the ATI control panel?
If you dont have the ATI control panel installed, then you probably dont need it. it looks like this. To enable the AA and AF settings:
Right click the ATI taskbar icon
Settings > ATI Display Settings
Make sure the 3D tab is selected
There are 2 radio buttons here, one for Direct X and one for Open GL. Choose one of these Radio Buttons (Grim Fandango will use Direct3d) and then click Use Custom Settings. Finally click the Custom button.
Deselect Application Controlled, and slide both bars to the desired levels. Example
Make sure you go back and do the same for the other radio button.
http://www.ninth-world.com/giFAQ.php
pi_35559653
quote:
Op maandag 27 februari 2006 13:41 schreef JanaX het volgende:

[..]

denk dat je meer success zal hebben op het jowood forum
support daar is ook niet echt super jhoor...
  dinsdag 28 februari 2006 @ 09:25:45 #80
134706 Kevin_VS_Ps3
Een helpende hand....
pi_35565638
Ik heb sinds gister een psp en daar heb ik ook het programma ''films op psp'' bij gekocht. een goed programma niks mis mee. Ik heb een video omgezet naar MPEG4 en toch pakt mijn psp hem niet

Ik heb de volgende stappen ondernomen:

Een mapje psp gemaakt, daarna een mapje MP_ROOT, en daarna een mapje 100MNV01
En toen het bestandje erin gezet en mijn psp pakt hem niet

HELP!

alsvast bedankt
doet meer dan wonderen!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 10:43:26 #81
30560 2Mini
Official Logo
pi_35566914
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 09:25 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Ik heb sinds gister een psp en daar heb ik ook het programma ''films op psp'' bij gekocht. een goed programma niks mis mee. Ik heb een video omgezet naar MPEG4 en toch pakt mijn psp hem niet

HELP!

alsvast bedankt
Volgens mij zou hij het gewoon moeten doen. Probeer anders te klagen bij het software bedrijf
Camera 1... 1!
pi_35567079
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 09:25 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:

HELP!

alsvast bedankt
probleem had ik eerste keer ook, format je mem card opnieuw dan maakt hij die mapjes automatisch aan.

ik heb dit programma overigens ook en vind psp video 9 weer net iets makkelijker eigenlijk :S

mapje:
MP_ROOT/100ANV01 is voor avc filmpjes
MP_ROOT/100MNV01 is voor sp filmpjes
pi_35584275
Ik wil NHL online spelen. Heb ik (volgens mij) al mijn poorten open gezet die open behoren te staan.
quote:
The following ports are used by NHL 2006 and must be opened on your router:

TCP: 80, 445, 13500, 23901-23909, 1795-1797

UDP: 3658-3659, 1795-1797
Maar de persoon wie mij wil joinen, krijgt connection timed out. Iemand een oplossing?
pi_35585465
al gekeken met shieldsup of de poorten idd open staan?
https://www.grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2
pi_35586821
Allemaal stealth.

pi_35588443
Het is al gelukt.

Heb alleen verloren in Over time, nadat ik 4-0 voor stond.

Kut spel.
  donderdag 2 maart 2006 @ 21:42:07 #87
72710 whispers
verbally copulating
pi_35657744
Ik hoop dat iemand me kan helpen met het volgende.

Een goede vriend van me draait Battlefield 2 op een ATI Radeon 9200 SE. Die videokaart wordt normaal niet ondersteund, maar door in de 'smart gart' van de videokaart de agp-ratio op 4 ipv 8 te zetten, loopt het wel allemaal soepel (op de laagste grafische settings). Voor de rest zit er voldoende vrij geheugen en ram op de pc.

Sinds het downloaden van de patch loopt alles echter heel traag en is het spel quasi onspeelbaar. Zijn er nog mensen die bf2 spelen op een radeon en die na het patchen problemen ondervinden? Is er een oplossing? Mijn dank zou groot zijn.

Het spel opnieuw installeren, de patch opnieuw installeren en het vergroten van het virtueel geheugen heb ik al geprobeerd.
pi_35657880
een 9200 SE is nouy ook niet echt een geweldige kaart en ze zullen zeker een goede reden hebben om die kaart standaard niet te ondersteunen lijkt mij...

was net zoals met de geforce 4
  donderdag 2 maart 2006 @ 21:48:01 #89
72710 whispers
verbally copulating
pi_35657968
Goed, maar voor het patchen ging het wel prima. Er moet toch een oplossing zijn. Zijn er hier nog mensen die bf2 op een radeon 9200 spelen en na het patchen problemen hebben?
  woensdag 8 maart 2006 @ 17:36:14 #90
132038 Robhimself.2
*Wordt papa!!*
pi_35850666
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 11:17 schreef Verbal het volgende:

[..]

Waarom die smiley? BF1942 heerscht

Maarreh, het zou maar zo een algemeen probleem kunnen zijn, dus ik ben in DIG ook al aan het vragen.

V.
Ik vertel je wat het probleem is als je stopt met die irriterende V. aan het eind van al je posts.
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
  woensdag 8 maart 2006 @ 20:15:04 #91
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_35856028
Ik heb vorige week Age of Empires II gekocht (inc. The Conquerors). Ik heb allebei de games geinstalleerd en kan ze ook gewoon spelen, maar zodra ik online ga naar The Zone (van MSN) en ik wil spelen, dan krijg ik een melding dat ik AoE 2 niet heb geinstalleerd. Op de help van The Zone kom ik ook niet verder!! Wie weet er een oplossing? Ik heb de recente updates ook al geinstalleerd en de cd zitten gewoon in de cd-speler..
Sue Me
  woensdag 8 maart 2006 @ 20:32:14 #92
136 V.
pi_35856715
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:36 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Ik vertel je wat het probleem is als je stopt met die irriterende V. aan het eind van al je posts.
...en toen werd je gillend wakker en had je in je broek gepoept

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 12 maart 2006 @ 16:54:18 #93
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_35969082
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 13:03 schreef ruffian het volgende:
ipx wil niet luisteren

heb je IPX aangezet in WinXP?
quote:
Configuratiescherm > Netwerk -en Internetverbindingen > netwerkverbindingen > rechterklik op je netwerkkaart > eigenschappen > installeren > en dan (dacht ik) protocol (anders kijk je bij zowel protocol, client als server) en dan iets met IPX.
ALs je dat (al) gedaan hebt, doe je dit:
quote:
Start > uitvoeren > cmd
ipconfig /all
noteer het fysieke adres
Vervolgens ga je bij RA2 (ik heb Yuri's revenge maar ik denk dat dat hetzelfde is) naar de instellingen en dan internet of netwerk oid. Daar kun je bovenaan kiezen uit van die codes in een dropdown menu. Daar kies je de code die je net genoteerd hebt, en nu zou het moeten werken. Althans, bij ons op het netwerk spelen we het spel wekelijks

En nu mijn vraag:
quote:
Hey ik heb daarnet Day of Defeat Source geinstalleerd en nu ik hem wil spelen krijg ik allemaal rare dingen te zien. Als ik een spel start zie ik allemaal paars/zwarte hokjes, alsof de textures ontbreken ofzo

Weet iemand de oplossing hiervoor?

AMD Sempron 2400+
768MB RAM
nVidia FX5200 128 MB
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  dinsdag 14 maart 2006 @ 20:38:00 #94
108590 Tomhoog
Renneuuhhh
pi_36034396
Championschip Manager 03/04
Wil ik mijn saved game laden... is die klaar met laden zegt die dat memory dangerously low is en shut down, ''bye bye''
hoe komt dit? ik zou net aan mijn 3de jaar beginnen.
Als ik een nieuw spel begin werkt het wel.
pi_36037156
save game terug laden? lijkt mij een corrupte save game iig
pi_36063013
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 21:37 schreef JanaX het volgende:
save game terug laden? lijkt mij een corrupte save game iig
Terug laden?
pi_36085419
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 18:15 schreef Tomhoog het volgende:

[..]

Terug laden?
ja als in, een save game laden voor je laatste save game (dus de 1na laatste )
pi_36087702
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:04 schreef JanaX het volgende:

[..]

ja als in, een save game laden voor je laatste save game (dus de 1na laatste )
Nee helaas
pi_36156278
Mohaa wil niet connecten met geen enkele server... Hoe komt dit?
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
  zondag 19 maart 2006 @ 13:11:58 #100
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_36165601
Is het een legale versie van MOHAA?
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_36220759
quote:
Op zondag 19 maart 2006 00:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Mohaa wil niet connecten met geen enkele server... Hoe komt dit?
het spel wel internet acces gegeven in je firewall??
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_36225717
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 01:15 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

het spel wel internet acces gegeven in je firewall??
Yep. Maar moest je ook niet van die patches installeren?
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_36242162
Hallo iedereen, Sinds kort heb ik Wolfenstein Enemy Territory geinstaleerd op mijn pc (windows xp) ik heb vaker spellen gehad wel aardig grote zoals America's Army 'die had ik vorige week nog maar al weer verwijderd' zelf die deed het perfect.. maar Wolfenstein ET de intro werkt goed maar dan klik je verder om het te wille spelen dan schokt hij alleen maar reageerd de muis na 5 sec zo ong. Ik vind raar omdat AA het wel goed doet en andere spelen ook maar deze niet en heb al andere drivers gedownload en een Patch ofzo ervoor. maar blijf hetzelfde probleem! het is zo'n freeware game die je overal kan downloade is dacht ik niet te koop.. heb van elke site keer gedownload omdat misschie aan de download lag maar bij me vrienden werkt deze game wel.. HELP!!!
  woensdag 22 maart 2006 @ 12:43:33 #104
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_36260847
Trekt je pc het wel? goede videokaart/processor etc?
pi_36272970
Moet toch wel America's army, fifa 2005, Hidden and dangerous, Return to the castle, GTA vice city, Need for speed underground, een heleboel demo's van 80000 spellen. maar dit spel niet:S
pi_36286605
Ik heb het spel Crashday, maar hij werkt niet op mijn pc. Ik krijg steeds de melding

"assertion failed!

DifuseShader
(file ..\propcore\engine.cpp, line 173

Track Stack:"

Volgens de website van Atari zou die het gewoon moeten doen met mijn video kaart, en ik heb ook al een patch gedownload. WEet iemand wat er nog meer mee mis kan zijn? of wat die melding nou precies inhoud?
___
{o,o}
|)__)
-"-"-
pi_36293311
Bij mijn gaat Final Fantasy 7 flippen, wanneer ik aan die chocobo races wilt meedoen. Ik heb een zekere xp patch 1.4 geprobeerd. Helaas, zonder resultaat.

Weet iemand de oplossing.
  donderdag 23 maart 2006 @ 20:40:21 #108
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_36307852
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik heb problemen met een computerspel, The Sims 2. Iedere keer als ik een Sim tot een actie wil aanzetten, of zij zelf een actie ondernemen, dan voeren zij die actie of helemaal niet uit, of maar gedeeltelijk om vervolgens terug te springen naar waar zij stonden. Heeft iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen?
pi_36418302
sorry dubbel
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_36517665
Door marc26klundert - Thursday 23 March 2006 20:11

Als Ik Wolfenstein Opstart dan staat er in mijn Console:

ET 2.55 win-x86 May 27 2003
----- FS_Startup -----
Current search patch:
C:\PROGRA~1\WOLFEN~1\etmain\pak1.pk3 (10 files)
C:\PROGRA~1\WOLFEN~1\etmain\pak0.pk3 (3725 files) C:\PROGRA~1\WOLFEN~1\etmain\mp_bin.pk3 (4 files) C:\PROGRA~1\WOLFEN~1/etmain

--------------------------------------------------
3739 files in pk3 files
execing default.cfg
couldn’t exec language.cfg
execing profiles/Marc26klundert/etconfig.cfg
couldn’t exec autoexec.cfg
Hunk_Clear: reset the hunk ok
…detecting CPU, found Intel Pentium III
Bypassing CD checks
----- Client Initialization -----
----- Initializing Renderer ----
------------------------------------
----- Client Initialization Complete -----

Ik begrijp allemaal niet wat er staat misschien kan iemand nu zien wat het probleem is waarom hij niet werkt

alvast bedankt
Marc
  vrijdag 31 maart 2006 @ 23:16:14 #111
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_36538415
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 10:55 schreef marc26klundert het volgende:
Bypassing CD checks
Dat klinkt niet helemaal zuiver, Marc Heb je het spel gekocht? Of alleen gedownload?
  maandag 3 april 2006 @ 18:25:30 #112
145250 hellmania
hells back!
pi_36615001
ik heb weer wat anders dan iedereen, net een nieuwe wifi adaptor voor de ds doet ie het niet!!! plz help me!
char:hallyse
town:newvill
friendcode: acww:5369-3938-8727
pi_36637879
Het is een freeware game ofzo.. volgens mij kan je het alleen maar downloaden! omdat de makers er aan werkten om gewoon spel te maken en toen maar besloten om gewoon gratis op internet te zette om online te kunnen spelen.. dus ik weet niet! bij vrienden werkt het wel en hebben het ook gedownload. ik vind zo leuk spel en wil het echt hebben het is echt mijn spel.. marja het werkt niet en heel veel andere wel de laatste die ik had was America's Army was 3 weken geleden heb net verwijderd en werkte wel goed alleen vond niet zo erg leuk.. wie kan me helpen!
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:54:37 #114
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_36644972
Oh, het is Enemy Territory Ik dacht dat het Return to castle wolfenstein was... Nee ok dan is het goed Maar een oplosing weet ik niet..
  woensdag 5 april 2006 @ 21:06:52 #115
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_36688424
Mijn probleem betreft Theme Park voor de pc. Weet iemand van een patch of fix voor de bug met die handymen (schoonmakers)? Regelmatig blijven er een paar vastzitten (hele kleine rondjes rennen) op plekken waar ze alle ruimte hebben. Ik raap ze dan op en zet ze weer neer, maar nog geen minuut later is het weer zover.
  woensdag 5 april 2006 @ 23:33:18 #116
129868 Tequila.Sunrise
My Words Are Weapons.
pi_36693949
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:15 schreef marc26klundert het volgende:
Het is een freeware game ofzo.. volgens mij kan je het alleen maar downloaden! omdat de makers er aan werkten om gewoon spel te maken en toen maar besloten om gewoon gratis op internet te zette om online te kunnen spelen.. dus ik weet niet! bij vrienden werkt het wel en hebben het ook gedownload. ik vind zo leuk spel en wil het echt hebben het is echt mijn spel.. marja het werkt niet en heel veel andere wel de laatste die ik had was America's Army was 3 weken geleden heb net verwijderd en werkte wel goed alleen vond niet zo erg leuk.. wie kan me helpen!
Jij bedoelt vast en zeker Wolfenstein: Enemy Territory..!!

lol daar doe ik pro gamen

ok de volgende oplossingen zijn:

-Patch: Enemy Territory 2.60 Patch

-PB updaten: program files >> wolfenstein - enemy territory >> pb >> "pbweb" even laten updaten (duurt ongeveer 5 minuten, en het is normaal als hij een fout geeft zoals "removing file")

-Poorten openzetten: de poorten 27950 t/m 27970, dat moet voldoende zijn (poorten openzetten doe je doormiddel van NAT: virtual servers of port forwarding) www.portforward.com << uitleg staat op deze site voor je poorten te configuren

-instelling: je moet ook in je instelling punkbuster aanzetten !!!! en je moet een type verbinding kiezen ( maak niet egt uit welke maar zou kiezen voor cable omdat je ET dan beter speelt, heeft met je config te maken )

En jah t kom is wel is voor dat je internet/modem/router niet geschikt is voor ET (ET = enemy territory), ET is neit zomaar een game, er zijn talloze mogelijkheden met deze game (daarom is hij ook nog steeds zo populair, zelfs op clansbase ) dus test het ook is als t neit lukt op de pc van je pa of iwe dan ook

this me doing a trickjump in public (ME = X-cut!oner' / now know as eXe or X)

alvast succes
pi_36693999
Kijk eens in de thread over ET hier op Fok!

Maar wat gebeurt er dan? Kan je niet spelen? Krijg je geen lijst met servers?

edit
Tequila was me voor
Ik zie trouwens geen reet op dat plaatje
  woensdag 5 april 2006 @ 23:43:54 #118
129868 Tequila.Sunrise
My Words Are Weapons.
pi_36694242
quote:
Op woensdag 5 april 2006 23:34 schreef DeHovenier het volgende:

Maar wat gebeurt er dan? Kan je niet spelen? Krijg je geen lijst met servers?

edit
Tequila was me voor
Ik zie trouwens geen reet op dat plaatje
ken kloppen mijn config is special afgesteld voor gamen maar tegelijkertijd worden mij screens donker (btw voor de mensen die "radar" kennen, 2 spawn axis... boven op de balken geklomen.... )

anyway dat die geen server ken zien is een veel voorkomend probleem eeen maat van mij heeft dat ook, en als ik op zoeken druk dan klapt bij iederen de internet eruit (HEH GDV WAT DOE JE?!!!!! @#*^$ zegt pa dan )
  woensdag 5 april 2006 @ 23:54:35 #119
129868 Tequila.Sunrise
My Words Are Weapons.
pi_36694581
quote:
Op woensdag 5 april 2006 23:34 schreef DeHovenier het volgende:
daar zit al een slotje op
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 17:34 schreef marc26klundert het volgende:
Hallo iedereen,
een vriend van mij heeft Wolfenstein Enemy Territory op de pc (windows xp) het spel werkt perfect bij hem.. en ik speel het vaak en ik dacht die moet ik ook op mijn pc hebben "ook een windows xp zoals hij heeft. ik heb al een heleboel spellen gedownload zoals Wolfenstein Return to the castle en GTA vice city, FIFA 2005, Hidden And Dangerous 1 en 2, America's Army, Hitman Contr., en nog een aantal. maar ik wil zo graag wolfenstein ET en dus download ik die het ging heel goed het downloaden en instaleren ook.. maar ik start het op de intro van het filmpje begin te spelen echt perfect ik wacht maar je kan dan ook klikken tot het filmpje is afgelopen en dan kom je in het menu scherm waar je je profiel aan moet maken maar als ik in dat scherm ben dan reageert me muis pas na 5 sec en het schokt steeds.. vrienden zeiden dat het ligt aan je videokaart maar vind zo gek dat dan al die andere spellen sommie nog wel groter en alles die meer vragen die doen het perfect zoals bijv America's army. en deze doet het niet.. ik ben half uur bezig geweest om naar een server te komen maar is gewoon niet te doen. weet iemand hier iets van af wat het probleem is? of oplossing! ik heb het spel ook van andere site gedownload omdat misschien aan de download lag. maar blijf het zelfde
is het trouwens dit probleem..??

anyway zoals ik al zei... ET is een gevoelige game....

Als je ken, zet je muis dan op een USB poort en niet op de PS/2 poort (USB is sneller)

misschien staan in jouw windows instellingen de opties van je muis niet goed (configuratie scherm >>printers en andere hardware >> muis >> en daar ff kijken of je instellingen wel goed staan)

Ook al geprobeerd een beetje met resolutie's te kloten... wil soms wel is helpen en maybe ff je video driver updaten (heb wel wat ervaring mee gehad dat games daardoor t niet goed deden )

anyway probeer dit is eerst ff... en anders vraag je weer waarmee ik je misschien ken helpen
pi_36700447
Heb sinds dinsdag eindelijk een 360..

alleen heb een probleem met Ridge Racer 6

als ik daarmee online ga.. heb ik tijdens het rijden de hele tijd LAG/Stotteren

terwijl ik dit met GRAW niet heb en ik met RR6 wel gewoon voice kan doen zonder stotteren.

Heb geprobeerd om alle porten open te zetten naar mijn 360 (deze gaf bij NAT aan open). Maar ook dit hielp niet.

Is dit een bug?
In de ban van de mods.
  donderdag 6 april 2006 @ 10:38:07 #121
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_36700686
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:30 schreef rihago het volgende:
Heb sinds dinsdag eindelijk een 360..

alleen heb een probleem met Ridge Racer 6

als ik daarmee online ga.. heb ik tijdens het rijden de hele tijd LAG/Stotteren

terwijl ik dit met GRAW niet heb en ik met RR6 wel gewoon voice kan doen zonder stotteren.

Heb geprobeerd om alle porten open te zetten naar mijn 360 (deze gaf bij NAT aan open). Maar ook dit hielp niet.

Is dit een bug?
Als het aan je poorten lag zou je volgens mij niet eens verbinding kunnen maken. Kun je een andere server proberen? Als er lag is zou je bijna denken dat je een andere versie van het spel hebt dan de andere spelers (meer handshaking)
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:45:37 #122
145212 PainDivine
(( (o_)(_o) ))
pi_36737103
quote:
Hij zegt:
[..]

drivers of anders direct X
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:18 schreef Jajong het volgende:
Jo,

BVD

Import PS2 is waarschijnlijk NTSC, sommige merken tv's kunnen zowel PAL (europees systeem) als NTSC draaien.
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 23:16 schreef Devolution het volgende:

[..]

Dat klinkt niet helemaal zuiver, Marc Heb je het spel gekocht? Of alleen gedownload?
is een gratis spel... kun je downloaden via de site van Splash Damage (de ontwikkelaar van het spel) of bij aanverwante gaming sites

[ Bericht 33% gewijzigd door PainDivine op 07-04-2006 15:26:35 ]
The day Microsoft makes something that doesn't suck is the day they make a vacuum cleaner.
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:23:13 #123
145212 PainDivine
(( (o_)(_o) ))
pi_36738315
-deze post kan woren verwijderd, opmerking boven ingevoegd -

[ Bericht 92% gewijzigd door PainDivine op 07-04-2006 15:25:10 ]
The day Microsoft makes something that doesn't suck is the day they make a vacuum cleaner.
  vrijdag 7 april 2006 @ 15:23:32 #124
145212 PainDivine
(( (o_)(_o) ))
pi_36740232
-ook deze verwijderen, bvd opemrking ook boven ingevoerd, sorry voor de posts )
  vrijdag 7 april 2006 @ 21:20:25 #125
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_36750773
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:45 schreef PainDivine het volgende:
is een gratis spel... kun je downloaden via de site van Splash Damage (de ontwikkelaar van het spel) of bij aanverwante gaming sites
Ja ik ken het, ik heb het spel zelf ook. Maar ik dacht even dat het om Return To Castle Wolfenstein ging ipv ET
  dinsdag 11 april 2006 @ 14:01:07 #126
67670 Skv
Cynist.
pi_36854182
Even een vraagje, ik wil graag Tomb Raider Legends draaien op mijn laptop.

Dit beestje:
quote:
------------------
System Information
------------------
Time of this report: 4/11/2006, 13:58:06
Machine name: JELLELAP
Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.050301-1519)
Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)
System Manufacturer: FUJITSU SIEMENS
System Model: AMILO L Series
BIOS: Ver 1.00PARTTBL
Processor: Intel(R) Celeron(R) M processor 1.60GHz
Memory: 446MB RAM
Page File: 390MB used, 665MB available
Windows Dir: C:\WINDOWS
DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
DX Setup Parameters: Not found
DxDiag Version: 5.03.2600.2180 32bit Unicode

---------------
Display Devices
---------------
Card name: ATI RADEON XPRESS 200M
Manufacturer: ATI Technologies Inc.
Chip type: ATI RADEON XPRESS 200M Series (0x5A62)
DAC type: Internal DAC(400MHz)
Device Key: Enum\PCI\VEN_1002&DEV_5A62&SUBSYS_10981734&REV_00
Display Memory: 64.0 MB
Current Mode: 1280 x 800 (32 bit) (60Hz)
Monitor: Gewone televisie
Monitor Max Res: 640,480
Driver Name: ati2dvag.dll
Driver Version: 6.14.0010.6542 (English)
DDI Version: 9 (or higher)
Driver Attributes: Final Retail
Driver Date/Size: 8/1/2005 08:29:07, 228864 bytes
WHQL Logo'd: Yes
WHQL Date Stamp: n/a
VDD: n.v.t.
Mini VDD: ati2mtag.sys
Mini VDD Date: 8/1/2005 08:29:08, 1198592 bytes
Device Identifier: {D7B71EE2-1922-11CF-0A6D-9230A1C2CB35}
Vendor ID: 0x1002
Device ID: 0x5A62
SubSys ID: 0x10981734
Revision ID: 0x0000
Revision ID: 0x0000
Video Accel: ModeMPEG2_C ModeMPEG2_D
Deinterlace Caps: {6E8329FF-B642-418B-BCF0-BCB6591E255F}: Format(In/Out)=(YUY2,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,1) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(YUY2,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch
{552C0DAD-CCBC-420B-83C8-74943CF9F1A6}: Format(In/Out)=(NV12,0x3231564e) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,2) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
{6E8329FF-B642-418B-BCF0-BCB6591E255F}: Format(In/Out)=(NV12,0x3231564e) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,1) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(NV12,0x3231564e) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch
Registry: OK
DDraw Status: Enabled
D3D Status: Enabled
AGP Status: Enabled
DDraw Test Result: Not run
D3D7 Test Result: Not run
D3D8 Test Result: Not run
D3D9 Test Result: Not run

-------------
Sound Devices
-------------
Description: Realtek AC97 Audio
Default Sound Playback: Yes
Default Voice Playback: Yes
Hardware ID: PCI\VEN_1002&DEV_4370&SUBSYS_10981734&REV_02
Manufacturer ID: 1
Product ID: 100
Type: WDM
Driver Name: ALCXWDM.SYS
Driver Version: 5.10.0000.5850 (English)
Driver Attributes: Final Retail
WHQL Logo'd: Yes
Date and Size: 8/1/2005 08:28:04, 2319680 bytes
Other Files:
Driver Provider: Realtek Semiconductor Corp.
HW Accel Level: Full
Cap Flags: 0xB5B
Min/Max Sample Rate: 48000, 48000
Static/Strm HW Mix Bufs: 1, 0
Static/Strm HW 3D Bufs: 0, 0
HW Memory: 0
Voice Management: No
EAX(tm) 2.0 Listen/Src: No, No
I3DL2(tm) Listen/Src: No, No
Sensaura(tm) ZoomFX(tm): No
Registry: OK
Sound Test Result: Not run
Gaat dit happenen?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 11 april 2006 @ 14:39:18 #127
145212 PainDivine
(( (o_)(_o) ))
pi_36855306
nope
pi_36891950
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 14:01 schreef Skv het volgende:
Even een vraagje, ik wil graag Tomb Raider Legends draaien op mijn laptop.

Dit beestje:
[..]

Gaat dit happenen?
Ga dr maar niet van uit
:-)
pi_36929310
Mn broertje heeft bij de dvd van de nieuwe Harry Potter ook het spel erbij gekregen maar de resolutie staat standaard op 800x600.. Weet iemand waar ik dit kan veranderen want ik kan het nergens vinden
......Signature-loos......
  zaterdag 15 april 2006 @ 13:24:44 #130
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_36979024
quote:
Op donderdag 13 april 2006 18:36 schreef Even het volgende:
Mn broertje heeft bij de dvd van de nieuwe Harry Potter ook het spel erbij gekregen maar de resolutie staat standaard op 800x600.. Weet iemand waar ik dit kan veranderen want ik kan het nergens vinden
bij het . ini bestandje in de map waar die geinstalleerd is??
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  zondag 16 april 2006 @ 10:24:19 #131
4593 Marty
Digi-babe
pi_36999329
Ik heb Medal of Honor Pacific Assault geinstalleerd, maar het lukt me niet om de multiplayer te starten.
Je moet je eerst registreren met het spel op de site van EA, maar waneer ik daarna in het spel op multiplayer klik en me wil verbinden geeft hij steeds dezelfde foutmelding: "Impossible connect to the chat system" (vertaald uit het Italiaans )
Iemand enig idee wat het probleem is?
Alvast bedankt!
Forza Juve!
  zondag 16 april 2006 @ 11:29:41 #132
67670 Skv
Cynist.
pi_37000619
quote:
Op woensdag 12 april 2006 16:51 schreef twetwe het volgende:

[..]

Ga dr maar niet van uit
Hij doet het toch.
Als je alle toeters en bellen uit zet.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_37048997
Ik heb net fifa 99 geinstalleerd, maar als ik hem wil openen wordt het spel niet geladen. Ik heb niet veel verstand van computers, maar ik zit hier dus met windows xp en ik weet dat dit wel vaker problemen kan geven met oude spellen. Zou iemand mij misschien kunnen helpen. bvd
Цой жив
  maandag 17 april 2006 @ 23:56:14 #134
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_37049828
quote:
Op maandag 17 april 2006 23:31 schreef Zwoerd het volgende:
Ik heb net fifa 99 geinstalleerd, maar als ik hem wil openen wordt het spel niet geladen. Ik heb niet veel verstand van computers, maar ik zit hier dus met windows xp en ik weet dat dit wel vaker problemen kan geven met oude spellen. Zou iemand mij misschien kunnen helpen. bvd
fifa 2006 kopen, die installeren en fifa 99 weggooien.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  dinsdag 18 april 2006 @ 00:06:38 #135
16140 Dabien
hail to the King baby!!!
pi_37050156
quote:
Tja, oudere spellen willen wel eens last hebben van het voortschrijden der techniek. Ik meen mij te herinneren dat FIFA 99 niet zo best tegen Windows XP en nieuwe videokaarten kan. Als je Win98 weer installeert en een oude voodoo-kaart, kun je weer spelen. En anders raad ik je inderdaad aan FIFA 99 weg te knikkeren en een nieuwere versie aan te schaffen. Niet FIFA 2006, want die zuigt. 2005 is wel aardig.
"You may be a king or a little street sweeper, but sooner or later you'll dance with the reaper."
  dinsdag 18 april 2006 @ 08:49:36 #136
4593 Marty
Digi-babe
pi_37053823
quote:
Probeer eens met je rechtermuisknop op het icoon van Fifa99 op je buroblad te klikken.
Open de eigenschappen en klik daarin op het derde tabblad (weet even niet hoe die heet, want ik zit hier met een Italiaanse versie van XP).
Daar kun je instellen dat je het programma wilt openen met een oudere versie van Windows.
Kies bijv. Win98 en probeer het spel nogmaals te openen.
Dit is de enige oplossing die ik kan verzinnen. Succes!

Iemand die toevallig nog een oplossing heeft voor mijn probleem een stukje hierboven?
Forza Juve!
pi_37055839
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 08:49 schreef Marty het volgende:

[..]

Probeer eens met je rechtermuisknop op het icoon van Fifa99 op je buroblad te klikken.
Open de eigenschappen en klik daarin op het derde tabblad (weet even niet hoe die heet, want ik zit hier met een Italiaanse versie van XP).
Daar kun je instellen dat je het programma wilt openen met een oudere versie van Windows.
Kies bijv. Win98 en probeer het spel nogmaals te openen.
Dit is de enige oplossing die ik kan verzinnen. Succes!

Iemand die toevallig nog een oplossing heeft voor mijn probleem een stukje hierboven?
hier wat aan?
ellelange EA FAQ url
  dinsdag 18 april 2006 @ 11:47:02 #138
4593 Marty
Digi-babe
pi_37057146
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 10:52 schreef mschol het volgende:

[..]

hier wat aan?
ellelange EA FAQ url
Dank je wel, ik ga het vanavond meteen proberen!
Forza Juve!
pi_37059627
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 00:06 schreef Dabien het volgende:

[..]

Tja, oudere spellen willen wel eens last hebben van het voortschrijden der techniek. Ik meen mij te herinneren dat FIFA 99 niet zo best tegen Windows XP en nieuwe videokaarten kan. Als je Win98 weer installeert en een oude voodoo-kaart, kun je weer spelen. En anders raad ik je inderdaad aan FIFA 99 weg te knikkeren en een nieuwere versie aan te schaffen. Niet FIFA 2006, want die zuigt. 2005 is wel aardig.
Het probleem is dat ik hier met een 450 mhz pc zit. Ik heb ook wel een betere pc thuis, maar het gaat erom dat ik over lan tegen een kameraad wil spelen. Ik heb niet echt zin om windows 98 te installeren, dan moet ik maar kijken of ik fifa 2000,2001,2002 of wc 2002 terug kan vinden en het daarmee te proberen. In ieder geval bedankt
Цой жив
  dinsdag 18 april 2006 @ 14:20:18 #140
4593 Marty
Digi-babe
pi_37061467
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 13:22 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Het probleem is dat ik hier met een 450 mhz pc zit. Ik heb ook wel een betere pc thuis, maar het gaat erom dat ik over lan tegen een kameraad wil spelen. Ik heb niet echt zin om windows 98 te installeren, dan moet ik maar kijken of ik fifa 2000,2001,2002 of wc 2002 terug kan vinden en het daarmee te proberen. In ieder geval bedankt
Lukt het met wat ik hierboven heb geschreven ook niet?
Forza Juve!
pi_37061865
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 14:20 schreef Marty het volgende:

[..]

Lukt het met wat ik hierboven heb geschreven ook niet?
Nee
Цой жив
  donderdag 27 april 2006 @ 15:51:13 #142
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_37347195

[ Bericht 51% gewijzigd door Abe_Lenstra op 27-04-2006 17:36:13 ]
  zondag 30 april 2006 @ 20:07:49 #143
87878 M.Ram
ik ben 2 meter 4
pi_37434270
Weet iemand wat er met TrackManiaNations aan de hand is ??
Ik zeg graag wat ik denk, en ik doe wat ik zeg.
  maandag 1 mei 2006 @ 09:44:27 #144
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_37446268
Ik heb een probleem met Command & Conquer: The first decade.
C&C, RA en RA2 werken zonder noemenswaardige problemen (de overige titels heb ik nog niet geļnstalleerd). Maar als ik Generals wil opstarten vanuit de centrale interface, zegt hij dat er geen cd gevonden kan worden en mag ik niet verder. Uiteraard zit de dvd van het spel wel degelijk in de drive.
Iemand een oplossing? Ik heb al gepatcht.

Tnx.
pi_37446608
quote:
Op maandag 1 mei 2006 09:44 schreef Frollo het volgende:
Ik heb een probleem met Command & Conquer: The first decade.
C&C, RA en RA2 werken zonder noemenswaardige problemen (de overige titels heb ik nog niet geļnstalleerd). Maar als ik Generals wil opstarten vanuit de centrale interface, zegt hij dat er geen cd gevonden kan worden en mag ik niet verder. Uiteraard zit de dvd van het spel wel degelijk in de drive.
Iemand een oplossing? Ik heb al gepatcht.

Tnx.
l eens gekeken op de officiele forums?
schiujnen meerdere problemen mee te zijn (hier werkt hij overgins helemaal vlekkeloos)
  maandag 1 mei 2006 @ 10:07:46 #146
15967 Frollo
pi_37446701
quote:
Op maandag 1 mei 2006 10:03 schreef mschol het volgende:

[..]

l eens gekeken op de officiele forums?
Nog niet. Ga ik nog wel doen natuurlijk, maar ik dacht: op Fok zitten de slimmeriken, dus laat ik het daar eerst proberen.
quote:
schiujnen meerdere problemen mee te zijn (hier werkt hij overgins helemaal vlekkeloos)
Ik ga er achteraan, tnx.
pi_37466335
Bij GTA: SA als ik Cj's huis uitloop loopt ie vast..en kan em ook niet meer ruilen want had em in December 2004 gekrege..
  dinsdag 2 mei 2006 @ 02:40:32 #148
70110 peristilius
High times
pi_37477283
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:00 schreef mini-lellan het volgende:
Bij GTA: SA als ik Cj's huis uitloop loopt ie vast..en kan em ook niet meer ruilen want had em in December 2004 gekrege..
Doet hij dit altijd, ook als je met een andere savegame speelt?
  dinsdag 2 mei 2006 @ 09:47:38 #149
15967 Frollo
pi_37479201
quote:
Op maandag 1 mei 2006 09:44 schreef Frollo het volgende:

Uiteraard zit de dvd van het spel wel degelijk in de drive.
*kuch* Hij zat er toch niet in *kuch*
pi_37479474
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 09:47 schreef Frollo het volgende:

[..]

*kuch* Hij zat er toch niet in *kuch*
LMAO
pi_37484881
altijd..
  dinsdag 2 mei 2006 @ 23:59:34 #152
35048 WokMaster
De maat-schap-pij dat ben jij
pi_37499240
hoihoi,

Ik krijg de volgende foutmelding bij C&C generals starten:

"Please make sure you have Directx 8.1 or higher installed. Also
verify that your video card meets the minimum requirements."

Ik kon het vroeger altijd spelen zonder problemen en mertke vandaag dus dit probleem. Ik snap er geen drol van, weet iemand hier een oplossing voor? Ik iig niet

Spel al opnieuw geinstalleerd met alle updates, net zoals directx.

specs: p4 3ghz, mobo drivers geinstaleed (spel werkte tenslotte altijd goed)
6800GT 256mb, drivers 84.21 en 81.98 geprobeerd.
XP +SP2 en alle updates
aahh durka durka durka
pi_37500426
weet je zeker dat je de laatste versie van directx hebt ( 9.0c )
je kan natuurlijk altijd proberen em opnieuw te installeren (directX )
  woensdag 3 mei 2006 @ 19:15:25 #154
35048 WokMaster
pi_37518934
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 01:00 schreef mschol het volgende:
weet je zeker dat je de laatste versie van directx hebt ( 9.0c )
je kan natuurlijk altijd proberen em opnieuw te installeren (directX )
al gedaan...staat in mijn post
aahh durka durka durka
  woensdag 3 mei 2006 @ 19:22:27 #155
35048 WokMaster
pi_37519140
oplossing:

My solution was to go into:

My Documents\Command and Conquer Generals Zero Hour Data\Options.ini
Then change from:
"Resolution = 1280 960" to "Resolution = 1152 864"

:)
aahh durka durka durka
pi_37869936
heb het volgende probleem bij Emergency 3 & 4:
wanneer er een filmpje wordt afgespeeld wordt deze afgespeeld in een 2de venster
dit venster moet ik dan wegklikken, vervolgens spel minimaliseren en weer maximaliseren om verder te kunnen spelen..
iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?

update:
na het verwijderen van kazaa lite codec pack werkt het wel weer goed..
lijkt erop alsof ffdshow de boel verstoort

[ Bericht 18% gewijzigd door mschol op 16-05-2006 10:19:28 ]
  dinsdag 16 mei 2006 @ 13:33:01 #157
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_37876687
Wat een beleid, een topic waarin om hulp gevraagd wordt sluiten, zodat hij in een onoverzichtelijk topic moet posten.

Gelukkig kan ik hem nu helpen via een andere weg.

Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_37876829
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 13:33 schreef Jo0Lz het volgende:
Wat een beleid, een topic waarin om hulp gevraagd wordt sluiten, zodat hij in een onoverzichtelijk topic moet posten.

Gelukkig kan ik hem nu helpen via een andere weg.

Als ik al die topics open zou laten zou het een teringzooi zijn in GAM, het is al heel lang zo, dit topic staat niet voor niets sticky.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 13:37:53 #159
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_37876854
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 13:37 schreef peristilius het volgende:

[..]

Als ik al die topics open zou laten zou het een teringzooi zijn in GAM, het is al heel lang zo, dit topic staat niet voor niets sticky.
Gelukkig maar dan
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_37879095
Ik probeer al een tijdje AoC te spelen op de Zone. Ik krijg alleen iedere keer een "Unable to launch room" melding. Ik heb al vanalles geprobeerd, waaronder het stappenplan van MSN zelf: http://zone.msn.com/en/support/article/support3407.htm
Maar het lukt niet. Ik wil er graag bij opmerken dat het lijkt alsof die Essential Files gewoon domweg niet worden geļnstalleerd. Maar ik weet echt niet hoe ik ze wél geļnstalleerd krijg, want hij doet het blijkbaar dus niet uit zichzelf.

Kan iemand mij helpen?
Mijn posts vallen niet onder het GNU recht van vrij kopiėren, maar met overleggen kom je een heel eind! :)
  vrijdag 19 mei 2006 @ 09:25:25 #161
149337 HUGOSMEM149
marggamesfool
pi_37979200
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:43 schreef Guidow het volgende:
Ik heb het spel Crashday, maar hij werkt niet op mijn pc. Ik krijg steeds de melding

"assertion failed!

DifuseShader
(file ..\propcore\engine.cpp, line 173

Track Stack:"

Volgens de website van Atari zou die het gewoon moeten doen met mijn video kaart, en ik heb ook al een patch gedownload. WEet iemand wat er nog meer mee mis kan zijn? of wat die melding nou precies inhoud?
HOI,
IS HET JE INMIDDELS GELUKT OM CRASHDAY AAN DE PRAAT TE KRIJGEN? HEB JE DAN EEN TIP VOOR ME WANT IK KRIJG HET NOG NIET VOOR ELKAAR...
GROET VAN HUGOSMEM
pi_37998143
Hier een probleem met Tony Hawk Pro Skater 3, installatie verloop soepeltjes maar toen ik hem wou opstarten kreeg ik een probleem met d3d8.dll. Dus ik een andere d3d8.dll van internet gedownload en mijn geforce 2 mx/mx400 geupdate. Toen kreeg ik die fout niet meer, maar kwam er te staan:

Kan entryport van procedure Ddentry12 niet vinden in DLL bestand DDraw.dll

Heb geprobeert een nieuw DDraw bestand te downloaden, dit lijdde tot het exact zelfde probleem...

Help
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
  vrijdag 19 mei 2006 @ 19:42:09 #163
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_37998178
Geforce 2 kan geen direct-x 8 aan geloof ik, dus dat gaat dan niet
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_37998423
en Tony2 die wil niet op XP he?
  vrijdag 19 mei 2006 @ 19:56:11 #165
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_37998622
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 19:50 schreef Lanvin het volgende:
en Tony2 die wil niet op XP he?
Geen idee. Kijk even op internet zijn meestal wel patches beschikbaar an, bij populaire spellen.
LastFM
pi_38050398
Net Need For Speed: Underground (1) gekocht voor op de PS2,

schijfje erin, PS2 aan, en dan 3x niks...

je krijgt wel de standaard PS2 intro, en hij geeft NIET aan dat er geen disc in zit, er komt alleen minutenlang een zwart scherm, andere games doen het nog wel, en de disc heb ik ondertussen al 10x schoongemaakt...

iemand een idee wat het kan veroorzaken??
  zondag 21 mei 2006 @ 17:42:46 #167
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_38050888
Een hele mooie, dikke groef
Of je hebt een gekopieėrde in een standaard PS2
LastFM
pi_38051163
nee zowel spel als PS2 helemaal brandnieuw en niks mee gedaan....

en groeven heb ik alleen in me banden
  zondag 21 mei 2006 @ 18:03:56 #169
70110 peristilius
High times
pi_38051646
quote:
Op zondag 21 mei 2006 17:51 schreef Loveless85 het volgende:
nee zowel spel als PS2 helemaal brandnieuw en niks mee gedaan....

en groeven heb ik alleen in me banden
Dan zou ik ff langs de winkel gaan en een nieuw exemplaar halen.
pi_38091194
Als ik Rollercoaster Tycoon 1 wil opstarten geeft die deze melding:

Exeption Raised - Acces Violation
Ontbrekend of ontoegankelijk gegevendbestand

Tis niet heel erg want wou tog al een doos met originele game en alle uitbreidingen kopen majah...alsnog frustrerend
pi_38092839
quote:
Op maandag 22 mei 2006 17:33 schreef mini-lellan het volgende:

Tis niet heel erg want wou tog al een doos met originele game en alle uitbreidingen kopen majah...alsnog frustrerend
Dus je hebt hem illegaal? Tief op met je warez!
  maandag 22 mei 2006 @ 19:24:56 #172
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_38095181
Ohja, RT1. Die fout is nogal berucht, ik heb die al erg vaak gehad. En ja, met gekochte versies ja.
pi_38097407
Heb het nu OOK al met rct 2 en die heb ik 2 dagen geleden gekocht voor 4 euro bij de E-Plaza
en 1 is niet illigaal

[ Bericht 11% gewijzigd door mini-lellan op 22-05-2006 20:35:04 ]
pi_38097682
quote:
Op maandag 22 mei 2006 20:29 schreef mini-lellan het volgende:
Heb het nu OOK al met rct 2 en die heb ik 2 dagen geleden gekocht voor 4 euro bij de E-Plaza
en 1 is niet illigaal
Okee.
pi_38097986
maar...ik weet nog steeds niet of dit op te losse valt

[ Bericht 70% gewijzigd door mini-lellan op 22-05-2006 20:54:09 ]
pi_38098743
quote:
Op maandag 22 mei 2006 17:33 schreef mini-lellan het volgende:

een bekend probleem, als ik die error had zat er niks anders op dat het blijven te proberen (vaak kreeg ik de melding bij installatie, uiteraard via originele media)
pi_38098884
quote:
Op maandag 22 mei 2006 20:59 schreef mschol het volgende:

[..]

een bekend probleem, als ik die error had zat er niks anders op dat het blijven te proberen (vaak kreeg ik de melding bij installatie, uiteraard via originele media)
hmm...ik krijg de melding meer bij het opstarten van het spel en een ongeveer na een uurtje spelen en kan nu ook al niet meer opslaan of laden van savegames maar die melding van dat ie het niet doet nooit onder instalatatie gehad...

[ Bericht 3% gewijzigd door mini-lellan op 22-05-2006 21:28:43 ]
pi_38099030
quote:
Op maandag 22 mei 2006 21:02 schreef mini-lellan het volgende:

[..]

hmm...ik krijg em meer bij opstarten van spel een ongeveer een uurtje spelen en kan nu ook al niet meer opslaan of laden van savegames maar die melding onder instalatie nog nooit gehad...
Snap je die zin zelf?
pi_38100186
quote:
Op maandag 22 mei 2006 21:06 schreef peristilius het volgende:

[..]

Snap je die zin zelf?
zo dan...
pi_38144460
Misschien stomme vraag maar tot welke Directx ondersteunt mijn 3dkaart (Geforce 2 mx/mx400) ?? Ik meen namelijk dat ik ooit Tony Hawk 2 heb gespeeld en die heeft ook directx8 nodig staat hier.. of draait die ook op 7?
pi_38187734
RCT 1,2 melding gefixt ik weet niet hoe mazr hij geeft geen meldingen meer
pi_38187811
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:31 schreef Lanvin het volgende:
Misschien stomme vraag maar tot welke Directx ondersteunt mijn 3dkaart (Geforce 2 mx/mx400) ?? Ik meen namelijk dat ik ooit Tony Hawk 2 heb gespeeld en die heeft ook directx8 nodig staat hier.. of draait die ook op 7?
geforce 2 is volgens mij drectx 7 optimized
dit betekent niet dat je geen dx8 spellen kan draaien hoor
anders had ik met me geforce 4 al die directx9 spellen echt niet kunnen spelen
pi_38212679
Als ik Silkroad Online wil instaleren krijg ik deze melding:

Installing is invalid as writing in registry is not allowesd.
Installing will be Stopped
  vrijdag 26 mei 2006 @ 10:15:05 #184
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_38224083
Probeer het eens onder een admin account te installeren
pi_38237064
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 10:15 schreef Devolution het volgende:
Probeer het eens onder een admin account te installeren
danku
  zaterdag 27 mei 2006 @ 14:19:44 #186
87878 M.Ram
ik ben 2 meter 4
pi_38267052

Ik moest TrackMania opnieuw installeren maar heb dus ook me fok account verwijderd dus probeer ik een nieuwe aan te maken maar nu krijg ik steeds deze melding iemand een idee hoe ik hier mee om moet gaan??
  zaterdag 27 mei 2006 @ 14:56:49 #187
87878 M.Ram
ik ben 2 meter 4
pi_38268788
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 14:19 schreef M.Ram het volgende:
[[url=http://www.parkyourpic.com/uploads/727999614f.jpg]afbeelding][/url]

Ik moest TrackMania opnieuw installeren maar heb dus ook me fok account verwijderd dus probeer ik een nieuwe aan te maken maar nu krijg ik steeds deze melding iemand een idee hoe ik hier mee om moet gaan??
Verkapt Kickje

En daarom open ik dus een nieuw topic want hier krijg je 1 keer in de week een reactie.
pi_38408614
Enkele weken geleden heb ik besloten toch maar eens op zoek te gaan naar een nieuwe monitor. Mijn 17" CRT vertoonde kuren, en nam toch wel erg veel ruimte in beslag. Na wat zoeken op internet heb ik afgelopen maandag de Acer AL1916 gekocht, een 19" TFT scherm. In Windows was alles haarscherp en was ik er uitermate tevreden mee. Uiteraard wilde ik weten of deze monitor ook ingame de te verwachten prestaties kon leveren, en ik starte Counter Strike Source op.

Tot mijn grote schrik was het beeld ronduit slecht te noemen. Niet omdat t niet scherp was, integendeel zelfs, maar omdat er vreemde blauwe en/of groene vlekken in beeld te vinden waren. Ook waren er vreemde zwarte en grijze puntjes te vinden over het hele beeld. De video stress test van CSS leverde de volgende screens op:

Na aanpassen van de settings bleek dat vooral de Anti-Aliasing settings en de resolutie invloed hadden op het beeld. Bij lage resoluties waren de meeste problemen sterk verminderd.
Met de AA uit, had ik veel last van de groene/blauwe transparante 'schaakborden'. Met AA aan, werd dit minder maar werd vooral het aantal grijze/warte puntjes in beeld veel meer.

Gevloek en gescheld op Source. Dus ik maar Call of Duty 2 starten. Maar helaas ook hier dezelfde problemen. Ook de AA en resolutie hadden de meeste invloed op de problemen.

De meest voor de hand liggende oplossing was natuurlijk het aansluiten van mijn oude monitor. Zo gezegd, zo gedaan. Ik heb de PC opnieuw opgestart, en begon opnieuw een potje CSS te spelen. Helaas waren de problemen niet verdwenen.

Het lijkt er dus op dat de monitor er niks mee te maken heeft. Toch vind ik dit erg vreemd, vorige week was alles nog prima in orde. Is het puur toeval dat deze problemen zich pas voordeden toen ik mn nieuwe monitor eraan hing?

Ik heb uiteraard nieuwe drivers gedownload en geļnstalleerd voor m'n Sapphire Radeon X700 Pro. Dit verhielp niks, t enige resultaat was, dat de problemen slechts op andere momenten te zien waren.

Iemand ook maar enig idee, waar ik dit probleem zou moeten zoeken? Het is namelijk erg vervelend
  woensdag 31 mei 2006 @ 18:03:16 #189
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_38417512
Misschien heb je iets lichtelijk gesloopt aan je videokaart toen je em aansloot?
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:28:38 #190
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_38420426
Misschien ietsjes te hard overgeclocked?? Kijken of je koeler op je vga het wel doet...
LastFM
  zaterdag 10 juni 2006 @ 21:45:22 #191
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_38733962
Ik heb een probleem met Football Manager 2006, ik had het spel voor 2 maandjes niet meer gespeeld. Ik speel het weer sinds gisteren. Alleen krijg ik na een half uur ongeveer een foutmelding:

Het zegt dat het 'on low memory' zit. Ik heb veel geheugen, erg veel zelfs. 1024 MB RAM. Ook na allerlei programma's uit doen gebeurt dat echter nog steeds. Iemand een suggestie?
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_38734229
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 21:45 schreef Egamer het volgende:
Ik heb een probleem met Football Manager 2006, ik had het spel voor 2 maandjes niet meer gespeeld. Ik speel het weer sinds gisteren. Alleen krijg ik na een half uur ongeveer een foutmelding:

[afbeelding]

Het zegt dat het 'on low memory' zit. Ik heb veel geheugen, erg veel zelfs. 1024 MB RAM. Ook na allerlei programma's uit doen gebeurt dat echter nog steeds. Iemand een suggestie?
Het is niet je harde schijf toevallig?
  zondag 11 juni 2006 @ 00:41:48 #193
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_38739181
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 21:45 schreef Egamer het volgende:

[afbeelding]

Kijk eens aan het begin van het spel en net na een crash wat het geheugengebruik is.

Oh enne, misschien had je beter die anus map kunnen censoren dan die gedownloade games
  zondag 11 juni 2006 @ 01:24:19 #194
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38740109
Je achtergrond

Maar ik heb een probleem met Half Life 2 (eerste versie). Als ik hem wil opstarten dan krijg ik alleen een cdrommetje als muisicoon. Maar ik krijg verder helemaal niets te zien, ik blijf gewoon in Windows.

Mijn PC

AMD Ahtlon64 X2 4400+ (2mb cache)
1024MB DDR PC3200
A8N32 SLI Deluxe
Sapphire X1800XT 512MB GDDR3.

Compatibiliteit werkte ook niet.
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  zondag 11 juni 2006 @ 12:37:12 #195
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_38745478
quote:
Op zondag 11 juni 2006 00:41 schreef Devolution het volgende:

[..]

Kijk eens aan het begin van het spel en net na een crash wat het geheugengebruik is.

Oh enne, misschien had je beter die anus map kunnen censoren dan die gedownloade games
Anus map is een map van m'n broer, maar ik noem hem Anus. Het is iig niet de Harde Schijf, ik heb 100 GB over en heb 50G pas gebruikt. Ik zal kijken wat voor het spelen en na de crash het geheugengebruik is.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
  zondag 11 juni 2006 @ 13:31:39 #196
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_38746638
Hmm, ik heb nu gecontroleerd. Na 10 minuten spelen stijgt m'n geheugengebruik van 216/2462 naar 567/2462. Als ik crash is het ongeveer op 800-850/2462. Ik denk dat het beste is om er maar mee leren om te gaan? Gewoon afsluiten en opnieuw starten.
pi_38819112
Ik heb laatst Emergency 3 geinstalleerd, maar als ik nu in het menu kom reageert de muisaanwijzer heel traag en schokkerig, hierdoor is het eigenlijk onmogelijk om fatsoenlijk te navigeren in het menu. Weet iemand hoe dit zou kunnen komen?
pi_39000713
Ik heb Fable Lost Chapters gekocht, en ik heb bij System Requirements Lab getest of ik hem aankon, en dat was zo.
Als ik hem opstart zie je de filmpjes, daarna het menu, en als je een new game start... BSOD.

Wie kan mij helpen?
I wonder if I can borrow more of Jogy's loose change unnoticed?
  maandag 19 juni 2006 @ 13:50:13 #199
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_39000747
BSOD???
LastFM
pi_39000787
quote:
Op maandag 19 juni 2006 13:50 schreef -skippybal- het volgende:
BSOD???
Blue Screen of Death.
Dat je hele PC uitvalt zeg maar.
  maandag 19 juni 2006 @ 13:54:17 #201
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_39000888
quote:
Op maandag 19 juni 2006 13:51 schreef Niwa het volgende:

[..]

Blue Screen of Death.
Dat je hele PC uitvalt zeg maar.
Oh kijk eens aan... Is er geen log ergens te vinden??
LastFM
pi_39001026
quote:
Op maandag 19 juni 2006 13:54 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Oh kijk eens aan... Is er geen log ergens te vinden??
Niet dat ik weet.
Is er geen patch oid?
  maandag 19 juni 2006 @ 14:01:48 #203
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_39001173
quote:
Op maandag 19 juni 2006 13:58 schreef Niwa het volgende:

[..]

Niet dat ik weet.
Is er geen patch oid?
Niet dat ik weet....
Ik las dit wel:
quote:
3. Windows XP Themes
Certain Windows XP themes can cause Fable to either run incorrectly or not at all. The easiest way to fix this is to change the theme back to the default (“Windows XP”) theme. To do this: -
- On the desktop, Right-Click and open ‘Properties’.
- Select the ‘Themes’ tab.
- On this page, click on the arrow of the ‘Theme’ drop-down box.
- Select ‘Windows XP’.
- Click on ‘Apply’, followed by ‘OK’. The theme will now be changed.
Bron

En natuurlijk al je drivers en shit updaten, defragmenteren, antispyware run doen etc. etc.
LastFM
pi_39001545
quote:
Op maandag 19 juni 2006 14:01 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Niet dat ik weet....
Ik las dit wel:
[..]

Bron

En natuurlijk al je drivers en shit updaten, defragmenteren, antispyware run doen etc. etc.
Thema veranderen werkte niet, ik ga nu alles updaten en scannen enzo.
pi_39003253
quote:
Op maandag 19 juni 2006 14:12 schreef Niwa het volgende:

[..]

Thema veranderen werkte niet, ik ga nu alles updaten en scannen enzo.
Heeft ook niet geholpen.
  maandag 19 juni 2006 @ 15:11:45 #206
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_39003406
quote:
Op maandag 19 juni 2006 15:07 schreef Niwa het volgende:

[..]

Heeft ook niet geholpen.
Tja, dan moet je maar een mailtje sturen naar Lionhead of een berichtje plaatsen op de Boards daaro.
Succes er nog mee
LastFM
pi_39004497
.
  maandag 19 juni 2006 @ 15:44:40 #208
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_39004542
quote:
Op maandag 19 juni 2006 15:43 schreef Niwa het volgende:
.
Ohja, je kan ook een crack proberen maar daar mag ik je geen linkje van geven...
LastFM
pi_39004724
quote:
Op maandag 19 juni 2006 15:44 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Ohja, je kan ook een crack proberen maar daar mag ik je geen linkje van geven...
Werkt ook niet.
  maandag 19 juni 2006 @ 15:50:58 #210
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_39004765
Post je Dxdiag eens.
LastFM
pi_39286606
Ok een vraag.

Gister heb ik een VGA kabel voor de 360 gekocht. Werkt top. Maar 1 probleem. Geluid.
Ik speel nu met geluid door de TV maar vindt dit eigenlijk raar. Dus ik zoeken en zoeken, afijn. Ik heb nog een redelijk oude Philips stereo speakerset (http://img.epinions.com/images/opti/22/00/653720-elec_lg-resized200.jpg).

Nu is het probleem echter dat ik de vga kabel niet aan kan sluiten op de speaker. Het irritante is dat de speaker via een male plug de PC ingaat. En die heb ik net weer niet. Dus ik ben op zoek naar een oplossing hiervoor.

Ik kan het helaas niet beter uitleggen aangezien ik 0,0% verstand hiervan heb.
Ik hou van mezelf en dat gevoel is wederzijds..
pi_39469755
Ik heb WarHammer DarkOmen.
Dit is een geweldig spel, wel al wat ouder.
Maar ik krijg dit niet onde windows xp en windows 2000 gedraaid.
Het spel doet grafisch moeilijk, het ziet er niet uit en het beeld flikkert heer erg in het spel.
Is er mischien een patch voor dit spel zodat het te spelen is onder windows 2000 of windows xp?

Of moet ik echt een VM machine gaan maken met Windows 98?
History became legend, legend became myth.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 15:58:46 #213
142108 Birri
Jouw mattie
pi_39824098
Ik krijg deze error steeds als ik een game start bij Pariah:

PH Build [2005.04.14.00.32]

CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 2130 MHz with 510MB RAM
Video: MOBILITY RADEON 9200

Assertion failed: Cache.Records.Num() [File:Src\XUtil.cpp] [Line: 357]

History:

Wat moet ik doen?
  zaterdag 29 juli 2006 @ 17:25:35 #214
65945 Cascade
Green changed to White
pi_40301397
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 15:58 schreef Birri het volgende:

...

Wat moet ik doen?
Zo'n melding zegt niet veel. Werkt Pariah wel als je de safe mode van het spel probeert?
In Absentia Lucis Tenebrae Vincunt
pi_40312953
Zojuist heb ik Baldur's Gate en de expansie Tales of the Sword Coast geinstalleerd. Dit is een compilatie set, het originele spel is van 1998 ofzo en mijn CD's zijn te beschadigd, maar ik heb deze tot een paar maanden geleden altijd zonder problemen kunnen gebruiken.

Nu krijg ik bij deze DVD-versie de melding "This version can only run on an English language operating system".
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen of omzeilen? Ik heb het trouwens gewoon bij Bol.com besteld en er stond niets bij over dat je Windows XP in het Engels zou moeten hebben ofzo.

Bvd!
pi_40315604
quote:
Op zondag 30 juli 2006 01:27 schreef Marieke_S het volgende:
Zojuist heb ik Baldur's Gate en de expansie Tales of the Sword Coast geinstalleerd. Dit is een compilatie set, het originele spel is van 1998 ofzo en mijn CD's zijn te beschadigd, maar ik heb deze tot een paar maanden geleden altijd zonder problemen kunnen gebruiken.

Nu krijg ik bij deze DVD-versie de melding "This version can only run on an English language operating system".
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen of omzeilen? Ik heb het trouwens gewoon bij Bol.com besteld en er stond niets bij over dat je Windows XP in het Engels zou moeten hebben ofzo.

Bvd!
heb je al geprobeerd om de land instelling van windows naar engels te veranderen?
pi_40324263
quote:
Op zondag 30 juli 2006 09:06 schreef mschol het volgende:

[..]

heb je al geprobeerd om de land instelling van windows naar engels te veranderen?
Hij doet het!!

Ik had hem eerst op Engels, UK gezet. Toen kwam ie opeens met "This version will only work in the US and Canada". Ook goed, heb ik die er ook maar ingezet. Inmiddels heb ik een zeskoppige party gerolled dus ik ga de Sword Coast op...

Heel erg bedankt voor de tip!
  maandag 31 juli 2006 @ 20:34:30 #218
129451 ThaRooP
T h a R o o P
pi_40362920
Na ergens iets te hebben gelezen over Jagged Alliance 2 ben ik het ook weer gaan spelen en het is weer zo gaaf als vroeger

Alleen nu zit ik dus aardig ver, zit nu in de links boven sector van Meduna.. daar kom ik helaas een crash tegen
In die sector staan voor zo ver ik weet 2 tanks, daarvan heb ik er nu eentje gesloopt, maar als ik die tweede sloop dan crasht JA2 naar de desktop
Iemand die hier misschien iets op weet?

Ik heb de originele JA2 nederlandse versie 1.02
verder heb ik nog de TILECACHE map van iemand gekregen omdat ik anders crashen kreeg met granaten enzo. Dit was waarschijnlijk de tilecache map van een engelse versie.
Dus iemand die mij kan helpen, ik wil het nu eens uitspelen
Hoe dik is dat dan wel niet?
pi_40376335
ik heb age of empires 3 maar ik kom niet verder dan de post-industrial age
ik weet niet of het er mee te maken heeft maar mijn homecity is 17 weet iemand hoe ik verder kan??
pi_40381368
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 08:36 schreef Ricy het volgende:
ik heb age of empires 3 maar ik kom niet verder dan de post-industrial age
ik weet niet of het er mee te maken heeft maar mijn homecity is 17 weet iemand hoe ik verder kan??
volgens mij moet je home city een bepaald level hebben om hoger in age's te kunnen komen...
pi_40800727
na de instalatie van Starcraft herkent mijn PC de CD niet meer
instaleren doet ie gewoon mar zodra ik wil spelen herkent ie em niet meer
en als ik Broodwar erin stop en dan gewoon 'campaign' klik vraagt ie om welke campaign je wil spelen dan klik ik op 'Starcraft Original' en dan krijg ik dezelfde foutmelding
  maandag 14 augustus 2006 @ 17:49:38 #222
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_40800765
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:48 schreef mini-lellan het volgende:
na de instalatie van Starcraft herkent mijn PC de CD niet meer
instaleren doet ie gewoon mar zodra ik wil spelen herkent ie em niet meer
en als ik Broodwar erin stop en dan gewoon 'campaign' klik vraagt ie om welke campaign je wil spelen dan klik ik op 'Starcraft Original' en dan krijg ik dezelfde foutmelding
No-cd Crack downloaden
LastFM
pi_40800791
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:49 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

No-cd Crack downloaden
no-cd crack?
  maandag 14 augustus 2006 @ 17:52:46 #224
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_40800851
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:50 schreef mini-lellan het volgende:

[..]

no-cd crack?
Een .exe van het spel waarmee je de originele .exe vervangt waardoor het spel niet meer om de cd vraagt.
LastFM
pi_40801528
Beste medegamers,

Ik heb het spel age of empires II gold edition geinstalleerd en als ik hem opstart. Dan krijg ik na het loading-scherm de windows foutmelding:

Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen?
Ik las iets over dat een te snelle processor hebben de oorzaak kan zijn. Met welk programma kan ik er voor zorgen dat het spel dan toch afspeeld.

BVD

PS. Het spel is origioneel
pi_40803328
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 18:15 schreef Gallacher het volgende:
Beste medegamers,

Ik heb het spel age of empires II gold edition geinstalleerd en als ik hem opstart. Dan krijg ik na het loading-scherm de windows foutmelding:

[afbeelding]

Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen?
Ik las iets over dat een te snelle processor hebben de oorzaak kan zijn. Met welk programma kan ik er voor zorgen dat het spel dan toch afspeeld.

BVD

PS. Het spel is origioneel
ik heb precies hetzelfde probleem en ook bij een origineel
pi_40805382
Via google is geen oplossing te vinden. Maar mijn vermoeden dat mijn pc te snel is lijkt wel te kloppen. Is hier ene oplossing voor? Een emulator ofzo?
pi_40931373
Bij verschillende spellen (onderandere worms world party en mayhem) loopt mijn computer totaal vast, het menu etc werkt wel, maar na het laden van een level gaat het mis, het beeld word zwart maar de achtergrond muziek doet het wel, geen enkele toetsencombinatie haalt iets uit, beeld blijft zwart en dan kan ik de pc weer resetten.

Iemand een idee wat het kan zijn? Directx gelijk maar geupdate tot laatste versie, creatiever ben ik helaas niet. (pc: xp2500+, 896mb ram, 128mbvideo, 200gig, winxp pro)
pi_40936721
Medieval Total War.

Ik heb de Total War Eras box gekocht.
Na installatie werken Shogun en ook alle Rome spellen wel.

Medieval weigert. Ik krijg de melding: Runtime Error. R6025 Pure Virtual Function Call.
Direct na de titel gebeurd dit.

Ik heb al geprobeerd om het virtueel geheugen aan te passen, of door windows te laten beheren.
Ook heb ik mijn beeldscherminstellingen al gewijzigd.
PC is Pentium 4 2,8 g.
512mb
Nvidia 6800 series videokaart.
Creative soundblaster live
Meer dan genoeg vrije ruimte op de harde schijf.
Windows XP Pro met servicepack2.

Iemand tips hoe ik deze kan laten werken?

Bedankt alvast
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
pi_41047212
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:52 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Een .exe van het spel waarmee je de originele .exe vervangt waardoor het spel niet meer om de cd vraagt.
enne...waar kan je die downloaden?
pi_41048077
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 14:19 schreef Balthar het volgende:
Medieval Total War.

Ik heb de Total War Eras box gekocht.
Na installatie werken Shogun en ook alle Rome spellen wel.

Medieval weigert. Ik krijg de melding: Runtime Error. R6025 Pure Virtual Function Call.
Direct na de titel gebeurd dit.

Ik heb al geprobeerd om het virtueel geheugen aan te passen, of door windows te laten beheren.
Ook heb ik mijn beeldscherminstellingen al gewijzigd.
PC is Pentium 4 2,8 g.
512mb
Nvidia 6800 series videokaart.
Creative soundblaster live
Meer dan genoeg vrije ruimte op de harde schijf.
Windows XP Pro met servicepack2.

Iemand tips hoe ik deze kan laten werken?

Bedankt alvast
dit kom ik tegen op de site van microsoft:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;125749
het lijkt haast op een programmeer fout.
kopieer de melding die je hebt gegeven in google en kijk wat er nog meer uit komt (genoeg resultaten namelijk
pi_41052083
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:32 schreef mschol het volgende:

[..]

dit kom ik tegen op de site van microsoft:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;125749
het lijkt haast op een programmeer fout.
kopieer de melding die je hebt gegeven in google en kijk wat er nog meer uit komt (genoeg resultaten namelijk
Dank je,
Ik heb dat ook gedaan, maar er worden verschillende oorzaken / oplossingen genoemd voor verschillende programma's.
De oplossingen die gegeven werden bij games heb ik allemaal al geprobeerd.

De oplossing van Microsoft met debugbreak etc. klinkt goed, maar ik zou niet weten hoe ik dat moet doen.
pi_41052330
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 07:30 schreef Balthar het volgende:

[..]

Dank je,
Ik heb dat ook gedaan, maar er worden verschillende oorzaken / oplossingen genoemd voor verschillende programma's.
De oplossingen die gegeven werden bij games heb ik allemaal al geprobeerd.

De oplossing van Microsoft met debugbreak etc. klinkt goed, maar ik zou niet weten hoe ik dat moet doen.
dat van MS kan je waarshijnlijk niet zelf doen want volgens mij moet dit via de source code
pi_41054277
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 08:09 schreef mschol het volgende:

[..]

dat van MS kan je waarshijnlijk niet zelf doen want volgens mij moet dit via de source code
Hmmm. Voor 1 oud spel iets teveel van het goede.
Maar er zijn zat mensen die Medieval draaien onder XP, blijft gek.
pi_41078785
ik heb nba live 2000 (oud, kan dus wel) gedownload, crack erop, maar dan komt de melding 'drive c is an invalid CD-ROM drive'. Hoe los ik dit probleem op?
pi_41081000
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 23:38 schreef Beanstalk het volgende:
ik heb nba live 2000 (oud, kan dus wel) gedownload, crack erop, maar dan komt de melding 'drive c is an invalid CD-ROM drive'. Hoe los ik dit probleem op?
geen crack gebruiken..
waarschijnlijk faket de crack namelijk dat c een cd speler is en dat je het spel dus speelt vana een cd speler???
en dan nog gedownload + crack not done here...
pi_41108196
gaat over simcity 4 deluxe:
ik installeer em
start em op..
werkt top...
draai de 2 patches SKU2 atch + de Bat patch (ik kan geen links plaatsen naar urls aangezien deze worden beschermd)
start em op
werkt top
doe 1 plugin in document & settings map
start op..
doet een tijd niks (laad het laad scherm zien, in windows alsof hij cd leest)
vervolgens crasht hij op een tmp bestand..
en dan is de install dood en kan ik em opnieuw installeren
De error:
quote:
Faulting application simcity 4.exe, version 1.1.640.0, faulting module ~df394b.tmp, version 0.0.0.0, fault address 0x000548ed.
ik zou nu niet meer weten wat het zou kunnen zijn
enige wat ik zo nog ga proberen is om de plugin in de install folder te zetten en niet onder my documents

update
ook als ik direct na het patchen wil opstarten doet hij dit niet

het lijkt erop als ik een verse install heb en ik laat de exe niet crashen moet ik telkens als ik een plugin erbij plaats de pc herstarten
dit heb ik vroeger nooit gehad..

--edit2--

het open en dicht doen van de cd lade lijkt voldoende te zijn om het spel weer werkende te krijgen als ik een plugin heb geplaatst...
WTF is hier aan de hand ?????

[ Bericht 17% gewijzigd door mschol op 23-08-2006 22:17:35 ]
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:55:52 #238
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_41208445
Ik heb vandaag SC chaos theory gekocht en hij loopt steeds vast.
Bij het eerste level dat die ene kerel die brug overkomt en zijn maatje terug gaat, daarna bij het naar beneden gaan over de stenen,
Daarna 3 keer bij dat geschiet, in dat kleine groje met die storende TV en de "trap".
dit is allemaal in de eerste 2 minuten zeg maar spelen.
Nu heb ik hem voor de 3e keer opnieuw geinstalleerd en alles netjes geregged en nu voor de 8e keer het spel opnieuw opstarten en kijken wat er dan gebeurdt, daarna morgen maar terugbrengen.

Ik heb ook al de update gedaan van SC naar 1.05 eu en mijn PC gecleaned.
Ik heb trouwens het volgende.

Intel Pentium 4 3.0
1GB RAM
128MB N6600GT ASUS
ASUS mobo
Creative SB live Plat. eerste generatie, 6 jaar terug ongeveer.
Windows XP SP2
pi_41354252
heb dus hulp nodig,
met battlefield 2,
het spel valt steeds uit eerst werd de hele computer gereset dat is voorbij heb een lagere resolutie gebruikt.

maar nu valt bf2 nog wel'' gewoon''

bijv. ik schiet en het is tik blijft hangen en sluit zichzelf af

ik heb al een hoop geprobeert direct x nieuwe drivers enz.

een vriend zei dat er dan nix aan te doen is dus....
jullie zijn mijn laatste redding...

bij voorbaat dank

je kan je antwoord hier geven of mij mailen @ basvsronaldo@hotmail.com
dankjewel
pi_41391554
heb van mn opleiding week extra vakantie gekregen ideaal..en dacht och weet je wat koop een pc game om de natte dagen door te komen.
ik fifa 2006 gekocht, blijkt dat mn dvd station naar de maan is..ik nieuwe halen(a open 16x) spel geinstalleerd alles gaat goed. ik start t spel op, kan ik in t menu niks selecteren omdat de keuze opties constant voorbij blijven komen. voorbeeld. bij taalkeuze kan ik niet met de pijltjes een taal kiezen maar flitsen de talen constant door, alsof ik steeds t linkerpijltje ingedrukt hou. vervolgens moet ik een land om te spelen kiezen flitsen alle landen ook voorbij alsof ik t linkerpijltje ingedrukt hou. ik toetsenbord ff uitgetrokken om te kijken of t aan mn toetsenbord ligt maar blijft t zelfde. ook na het uitzetten en weer aanzetten van pc. blijft dit gebeuren. weet iemand wat ik hiermee moet doen? thnx
ReAl MeN WeAr PiNk.
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:47:13 #241
145708 4gent_Orang3
alle vrouwen zijn bi
pi_41423506
Voor Commandos Strike Force:
Wie nog speeld: Iedere keer als ik een multiplayer game start en het level is geladen krijg ik bericht: The host has left the game, you're left alone. Please find another session.
O.i.d.

Hoe kan ik dit oplossen?
pi_41584930
Medievalt Total War Gold Edition:
Het spel start gewoon op, ik kan de campaign en de landen selecteren, maar als ik op continue klik dan krijg ik een laadvenster te zien, en dan crasht het spel naar de desktop en kan ik weer het spel opnieuw opstarten. Ik krijg geen melding oid te zien, en mijn pc voldoet aan alle requirements.
pi_41593003
Heb Shogun geinstalleerd, en die deed het goed. Maar net bgon het scherm te flikkeren/flashen
  donderdag 7 september 2006 @ 22:09:30 #244
70881 Abe_Lenstra
pi_41598122
Goeiedag!

Ik heb zojuist NHL 2005 geinstalleerd op mijn 1.3 Ghz Athlon met 512 KB (ik hoop dat ik het goed zeg) en hij herkent mijn Saitek p220 Digital Gamepad niet.

Als ik de GP ingeplugd heb bij het opstarten zoeft hij in het opstartscherm door de opties heen zonder dat ik iets kan kiezen. Als ik hem niet inplug kan ik, met de muis, gewoon uit het menu kiezen (ook nadat ik de Gamepad heb ingeplugd nį het opstarten) maar hij ziet dan geen Gamepad. Alleen een Keyboard.

Wat moet ik doen?
pi_41598255
herkent windows je gamepad wel goed?
start -> configuratiescherm -> gamecontrollers
  donderdag 7 september 2006 @ 22:14:29 #246
70881 Abe_Lenstra
pi_41598312
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:13 schreef mschol het volgende:
herkent windows je gamepad wel goed?
start -> configuratiescherm -> gamecontrollers
Yup, da's geen probleem
  donderdag 7 september 2006 @ 23:31:57 #247
70881 Abe_Lenstra
pi_41601251
Herstel: Het spel herkent mijn P220 Gamepad wel maar hij draait helemaal dol. maw de cursor schiet razendsnel langs alle opties.

Ik heb dit eens met GTA Vice City gehad maar dat was alleen ingame en kon ik simpel verhelpen door mijn joystick, die in een andere port ook aangesloten was, eruit te halen. Dat helpt hier dus niet.

Het maakt overigens niet uit in welke port ik de P220 gamepad stop. Ik heb de pc na installatie van NHL2005 ook opnieuw opgestart maar niks helpt.....
pi_41648967
bij call of juarez krijg ik als ik het start:

CoJ.exe - Toepassingsfout
Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000018). Klik op OK om de toepassing te beendigen.

Hij zei wel dat me videokaart niet goed genoeg was maar zou een spel helemaal niet opstarten als je de goeie videokaart niet heb?
pi_41649017
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:44 schreef RacerDKB het volgende:
bij call of juarez krijg ik als ik het start:

CoJ.exe - Toepassingsfout
Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000018). Klik op OK om de toepassing te beendigen.

Hij zei wel dat me videokaart niet goed genoeg was maar zou een spel helemaal niet opstarten als je de goeie videokaart niet heb?
als hij een fnctie wil aanroepen die niet bestaat (door een niet goede videokaart) zou het best migelijk zijn
pi_41840312
quote:
Op maandag 19 juni 2006 15:49 schreef Niwa het volgende:

[..]

Werkt ook niet.
Gebruik je Windowsblinds?
Ik heb namelijk ook FTLC gespeeld en heb er een maand over moeten doen voordat ik hem aan de praat kreeg. Gewoon ff over de diverse fora lurken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')