Spel opnieuw installeren en je serial goed invullenquote:Op maandag 12 december 2005 11:10 schreef mikey99 het volgende:
[..]
ga er maar van uit dat ik een officiele versie heb, meteen gekocht toen het spel uit kwam, vandeweek weer gevonden na opruimen van mijn kast, en wilde het online spelen, maar alles ontploft dus......:(
en bij campaign gebeurt het niet, vroeger kon ik skirmish ook gewoon spelen, daar gebeurde het laatst ook bij....
Dit gaat om Rise of Nationsquote:
quote:Op zondag 11 december 2005 20:05 schreef Piemol het volgende:
Kan iemand me vertelllen waarom ik niet in staat ben op via LAN dit spel te spelen met een kameraad van me, terwijl het netwerk elkaars machine gewoon pingt, de XP firewalls uitstaan, geen andere firewalls die aanwezig zijn,,,,,
iemand?
Zwaar frustrerend!
Komt het omdat ik 2 netwerkkaarten in mijn computer heb ; 1 die gebruikt wordt voor de LAN en de ander die gebruikt wordt voor de Internetverbinding...met een switch ertussen
...help
Gaat het nu over RA2? in dat geval moet je even kijken naar je netwerk protocollen. De meeste spellen kunnen gewoon over TCP/IP gespeeld worden maar volgens mij moet RA2 over IPX, je moet dus wel beiden je IPX goed hebben ingesteld. Ik hebh hier thuis eerst de IPX settings moeten aanpassen voor ik met meerdere pc's dit spel kon spelen. Je kan zien of je IPX hebt geinstalleerd als je op naar Configuratiescherm => Netwerkverbindingen => de goede netwerkverbinding aanklikken en dan eigenschappen. daar kun je ook protocollen toevoegen als ze er nog niet staan vermeld.
Het kan zijn dat Westwood Online maar 1 computer per ip toelaat. Ik weet het niet zeker, maar ik had geloof ik hetzelfde probleem als jij omdat hij zat te zeiken dat de ip's hetzelfde warenquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:03 schreef ruffian het volgende:
ik heb ook leuk voor 5 euro bij de intertoys 3 x red alert 2 gekocht
zodat we hier met zijn 3e lekker kunnen knallen tegen elkaar
via het netwerk lukt niet
ipx wil niet luisteren
maar aangezien we legalen versies hebben kunnen we ook online
we hebben het 1 x gekunnen en nu blijft hij zeggen could not connect to westwood online
check your internet....ja duh als dat niet werkten zat ik hier niet
wat kan nu het probleem zijn?
we draaien alle 3 op win xp
Dvdtje/cdtje van call of duty 2 bij de opstart eruit halen doet wonderen.quote:Op zondag 18 december 2005 17:11 schreef Field het volgende:
Hay!
Ik ben de gelukkige eigenaar van het spel, Call of duty 2.
Nu is het probleem alleen dat ik het niet kan spelen.... Tenminste.... Ik kan hem spelen, totdat ik m'n pc opnieuw opstart, want daarna start mijn pc niet meer op.
Elke keer als ik de game installeer, kan ik mijn pc niet meer herstarten. Ik moet dan in de veilige modus een systeem herstel uitvoeren wil ik mijn pc weer kunnen gebruiken.
Heeft iemand een idee hoe dit kan? En interessanter nog; hoe ik dit kan voorkomen?
Tnx!
Was Crimson Skies niet uit de 3dfx periode?quote:Op zondag 18 december 2005 18:18 schreef PieterPost het volgende:
Hey,
Ik hep pas weer Crimson Skies geinstalleerd op m'n pc.
Het spel werkt wel met hardware rendering aan, maar alle text in drop-down menu's is veranderd in gekleurde blokken. Als ik het spel draai op software rendering werkt alles wel goed, op de slechtere grafics na...
nieuwe HP Pavilion, nvidia 6200 turbocache 256mb, xp
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt
Ik heb nog wel een voodoo 3 2000 in de aanbieding.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:57 schreef Emerica het volgende:
[..]
Was Crimson Skies niet uit de 3dfx periode?Dat we nog met voodoo 3D kaartjes doodgegooid werden. Ik denk dat je 3D kaart te snel/ andere structuur voor dat spel heeft dan waarvoor het gemaakt is, voor zo'n oud spel valt eigenlijk weinig te verzinnen dan misschien te klooien met de settings zoals resolutie en het soort kleuren (32 bit of 24 bit). En hou je 3d kaart up to date.
toch bedanktquote:Op woensdag 21 december 2005 19:52 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een voodoo 3 2000 in de aanbieding.
Misschien is mn monitor te groot ofzoquote:Initializing OpenGL driver
...getting DC: succeeded
...GLW_ChoosePFD( 16, 16, 0 )
...35 PFDs found
...GLW_ChoosePFD failed
...GLW_ChoosePFD( 16, 16, 0 )
...35 PFDs found
...GLW_ChoosePFD failed
...failed to find an appropriate PIXELFORMAT
...restoring display settings
...WARNING: could not set the given mode (3)
...shutting down QGL
...unloading OpenGL DLL
...assuming '3dfxvgl' is a standalone driver
...initializing QGL
...WARNING: missing Glide installation, assuming no 3Dfx available
...shutting down QGL
GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem
Onjuist, Theme Park is bij mijn weten een DOS-spel, en DOS heb je niet op een 3 maanden oude laptop :-)quote:Op zaterdag 24 december 2005 09:16 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ik ben aan het proberen om het spel Theme Park (ja, best wel oud spel ja) te installeren op mijn laptop. Aan de laptop kan het niet liggen. Deze is net 3 maanden oud en zeker voorzien van alles wat nodig is voor dit spel.
Denk een driver probleem, wat is je videokaart + driver?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:56 schreef ErikT het volgende:
Hoi! Medal of Honour gekocht en geļnstalleerd. Maar hij doet t niet.
Hij zegt:
[..]
Misschien is mn monitor te groot ofzo
ga hem dalijk maar terug brengen denk ikquote:Op woensdag 28 december 2005 16:44 schreef ruffian het volgende:
Mijn vriendin heeft het spel playboy the mansion gekocht.
Nu heeft ze het spel geinstalleerd op haar pc en loopt hij vast op het moment dat het spel start
De intro's werken wel maar wil je het echt gaan spelen springt hij gewoon uit.
Nu stond er op internet een patch die enkele crashes zou verhelpen.
Als ze die op haar eigen pc installeerd (p3 1000mhz) dan zegt hij dat het spel niet geinstalleerd is
Nu dacht ze misschien ligt het aan de pc dus heeft ze hem ook op haar laptop gezet (Celeron M 800Mhz) hetzelfde verhaal alleen kan ze hier wel de patch installeren
Maar dan crasht hij dus weer
Wat kan ze nog meer uitproberen
(Het spel terug brengen zal weinig nut hebben aangezien ze geen spellen terug nemen)
(Geknipt uit men eigen topic)
Ik had dit ook ( bij meer spellen ) en achteraf bleek dat de extra voeding die aan mn videokaart hing kapot was ( het defect zat bij de videokaart ) en hij crashede ( en daarmee mn pc ) alleen als hij NET dat beetje meer stroom nodig had ( thus bij grote en veel graphicsquote:Op donderdag 29 december 2005 20:40 schreef Agiath het volgende:
Dus ik heb Half-Life 2 al een tijdje
En ik ben opnieuw gaan spelen, alleen nu heb ik de settings wat hoger gezet (alles op z'n hoogst eigenlijk)
Dit loopt gewoon soepel alleen dan opeens loopt ie zomaar vast na een tijdje (meetal als ie aan het laden is)
Gewoon helemaal vast, moet dan de PC helemaal resetten om weer iets te kunnen doen. Dus niet iets van Crtlaltdel om er weer uit te komen...
Hoe kan dit? Videokaart word ook niet te heet ofzo, heb gekeken niet hoger dan 50 C
specs
Video kaart Sapphire RADEON X800XL (256 MB)
CPU Type AMD Athlon 64, 2000 MHz (10 x 200) 3200+
Moederbordnaam Asus A8N-SLI Deluxe (3 PCI, 2 PCI-E x1, 2 PCI-E x16, 4 DDR DIMM, Audio, Dual Gigabit LAN, IEEE-1394)
Kijk eens of er patches ofzo zijn...(ik denk dat je die maar op P2P netwerken moet gaan zoeken.,,)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:58 schreef Merson het volgende:
Ik speel Dune2.
En telkens als ik een Heavy Vehicle Factory wil plaatsen (3e level) loopt die vast. Heel erg frusterend.
Geen foutmelding of iets, hij stopt gewoon met bewegen. Muis kan ik nog wel bewegen, maar nergens meer op klikken of het beeld verplaatsen.
Iemand een andere oplossing dan nooit een Heavy Vehicle factory bouwen?
Ports open?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:23 schreef Verbal het volgende:
Nou, mijn BF1942 doet iets wčl, waarvan ik liever niet heb dat 'ie het doet, namelijk haperen bij onlinen. Deed 'ie nooit, en nu om de zoveel seconden hapert het kreng, wat mijn scores danig de soep in helpt. Neerstorten omdat het spel effe stottert terwijl jij met een bombing run bezig bent en zo. Is nu sinds een week of anderhalf het geval.
Waar kan dit mee te maken hebben? Toevallig met de snelheidsverhoging van Chello, dat mijn netwerkkaart daar geen raad mee weet of zo? Bij Speedtest heb ik dit soort scores:
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sat Jan 7 2006 om 10:22:14 UTC+0100)
Download : 708.2 KByte/sec
Upload : 112.1 KByte/sec
Connection : 1198.0 Conn/min
Dus daar zou het niet aan moeten liggen, toch?
Iemand enig idee? Alvast bedankt.
V.
Mijn PC was de afgelopen jaren niet te langzaam, dus dat zal het niet zijn. Ik heb idd ZoneAlarm, maar dat had ik hiervoor ook al, dus dat lijkt mij ook vreemd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:56 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ports open?
Firewall?
En anders is je pc waarschijnlijk te langzaam
Hebbie een router?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Mijn PC was de afgelopen jaren niet te langzaam, dus dat zal het niet zijn. Ik heb idd ZoneAlarm, maar dat had ik hiervoor ook al, dus dat lijkt mij ook vreemd.
Ports open... tsja, geen idee. Vast wel. Hoe kom je erachter en hoe los je dat op?
V.
Je kunt ook XP opdracht geven het spel te behandelen alsof het windows 98 is, heb je dat al geprobeerd?quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:21 schreef Bismarck het volgende:
Ik had onlangs Tony Hawk's Pro Skater 2 uit de kast getrokken om te spelen, blijkt dat het spel alleen onder Windows 98 draait. Mijn desktop draait al weer sinds jaar en dag op Windows XP. Is er een tool (ik denk aan zoiets als Daemon Tools, de virtuele cd/dvd drive) waarmee je het spel doet geloven dat je Windows 98 draait. Of zijn er patches op het web waarmee je THPS2 kan draaien onder Windows XP?
Waarom die smiley? BF1942 heerschtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:28 schreef peristilius het volgende:
Probeer het anders ook even in het BattleField 1942 topic, misschien kijkt er nog wel iemand naar.
Verbal,quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
Je kunt ook XP opdracht geven het spel te behandelen alsof het windows 98 is, heb je dat al geprobeerd?
V.
rf kabelsquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:55 schreef DeHovenier het volgende:
Mijn NES doet het niet. Ik heb vandaag een nieuwe adapter gekocht bij een Fok!ker omdat mijn oude adapter kapot is. Het rode lampje brandt wel, maar als de tv automatisch gaat zoeken naar het kanaal voor de NES, dan vindt 'ie niks. Handmatig zoeken werkt ook niet. En alle kabeltjes zitten in het juiste gaatje
Inferieure beeldkwaliteit (a/v poort is veel beter), en je moet de 'zender' opzoekenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:06 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is er mis met rf kabels?
Zit er niet een klein schakelaartje op die rf kabel of achterop de nes? Volgens mij moet die schakelaar maar 2 standen hebben. Probeer de andere en zoek nog eens.quote:
Terug naar de winkel dan maar.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:06 schreef Dopperking het volgende:
Net Doa 4 gehaald voor de 360.. Om in het spel te komen moet je op de START knop drukken, maar dat werkt niet! Helemaal geen reactie.![]()
Met de controller is niks mis.
Het is niet de 360 maar het spel, ben tevreden over de 360.. waarschijnlijk een productie fout in Dead or Alive.. zijn er al meerdere retour naar de winkel.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:13 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Terug naar de winkel dan maar.
Tof apparaat, die 360. Ziet er mooi uit, maar je kan er niet op spelen...
als ik deze heb geinstalleerd en vervolgens het spel wil starten, krijg ik het laad scherm (dat met die brug, je zzit nog niet in het spel) en daar blijft hij dan ongv 5-10minuten op staan en dan krijg ik een error terug van windows dat sc4.exe gecrasht is...quote:For the following territories download the sku 2 update. The territories include South America, Africa (except South Africa), Europe, Russia, Mexico and Central America.
Lijkt er dan toch op dat je TV gewoon geen NTSC (Amerikaans beeldformaat) Ondersteunt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:18 schreef Jajong het volgende:
Jo,
import ps2 gekocht, beeld is zwart/wit. Vriend van mij heeft bij dezelfde site dezelfde 'soort' ps2 besteld, en bij hem is t beeld niet zwart/wit. Me TV is net een jaar oud en is toch vrij state-of-the-art... In systeemconfiguratie switchen tussen RGB output en die andere haalt niks uit, ik denk ik vraag t hier eerst voordat ik weer zo'n RGB kabel oid moet aanschaffen..
BVD
Ok.. Kleine update.. Op de TV in de woonkamer doet ie t WEL, terwijl die tv veel ouder is.. wtf
quote:In F1 MANAGER.ICD is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
Jij hebt een Nvidia kaart nietwaar? Dan moet je even nieuwe drivers installeren. Dan doet ie t welquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:56 schreef ErikT het volgende:
Hij zegt:
[..]
kijken of hij ander spelletje wel pakt, zo niet helpdesk van sony bellen, krijg je hoogst waarschijnlijk binnen een week een nieuwequote:Op woensdag 15 februari 2006 13:53 schreef Slappe_hap het volgende:
Ik heb zojuist een psp aangeschaft, kom thuis, flep de accu erin, spel erin en aanzetten maar.
Maar wat blijkt nu: Hij kan de disc niet lezen die erin zit (terwijl ik 'm er toch echt goed ingedaan heb)
Iemand tips om dit probleem te verhelpen?
Nvidia Forcewarequote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij hebt een Nvidia kaart nietwaar? Dan moet je even nieuwe drivers installeren. Dan doet ie t welIk speel al lang geen spellen meer op de pc, maar ik heb een GeForce 3 in mijn pc zitten, en als ik die foutmelding kreeg (of soortgelijk) dan installeerde ik de nieuwste Detonator drivers en het werkte weer.
Volgens mij heten die drivers nu anders, maar dat weet ik niet zeker. Ik speel nu op een xbox dus ik heb dit soort gedoe iig niet meer, das wel een pluspunt![]()
Wat werkt er niet?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:52 schreef 2Mini het volgende:
Ik heb hier CS 1 Anthology, alleen hij werkt niet.
Hij zegt dat ik het later nog eens moet proberen.
Iemand enig idee? Normaal kom ik er wel uit met de FAQ van steam, alleen nu dus niet.
Ja.. later werkt ook niet..quote:Op zondag 26 februari 2006 17:21 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Wat werkt er niet?
Op welk punt zegt ie dat je t later nog eens moet proberen?
Heb je t al 'later nog eens geprobeerd?'
hmm kan je wel inloggen met steam zelf?quote:Op zondag 26 februari 2006 18:16 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ja.. later werkt ook niet..
Hij wilt cs gewoon niet opstarten.. met steam zeg maar
jawelquote:Op zondag 26 februari 2006 18:18 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm kan je wel inloggen met steam zelf?
denk dat je meer success zal hebben op het jowood forumquote:Op maandag 27 februari 2006 13:34 schreef mamapan het volgende:
Heb SpellForce platinum edition gekocht, maar hij wil niet afspelen. Het CD-DVD rom station vraagt om een schijf. Gewone DVD's worden wel afgespeeld. Creative CD-DVD 12x is de speler.
Kan iemand helpen aub?
Patch ook geinstalleerd?quote:Op zondag 26 februari 2006 19:46 schreef groningerstudent het volgende:
Eigen topic was dichtgegooid, dus dan op verzoek hier maar...![]()
Heb zojuist voor het eerst Grim fandango gespeeld...Althans de demo. Helaas heb ik wat problemen met de demo. Bij het spelen zijn de graphics namelijk nogal verkloot. Over het beeld loopt een soort van witte sneeuw / ruis / artifacts. Ik heb de laatste Catalyst driver gedownload van de ATI website, maar deze verhielpen het probleem helaas niet. Enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?
AMD Athlon 2000
ATI Radeon 9800, driver 6.14.0010.6599 (volgens dxdiag)
SB Live!
512 MB RAM
http://www.ninth-world.com/giFAQ.phpquote:How can I change AA and AF settings with the ATI control panel?
If you dont have the ATI control panel installed, then you probably dont need it. it looks like this. To enable the AA and AF settings:
Right click the ATI taskbar icon
Settings > ATI Display Settings
Make sure the 3D tab is selected
There are 2 radio buttons here, one for Direct X and one for Open GL. Choose one of these Radio Buttons (Grim Fandango will use Direct3d) and then click Use Custom Settings. Finally click the Custom button.
Deselect Application Controlled, and slide both bars to the desired levels. Example
Make sure you go back and do the same for the other radio button.
support daar is ook niet echt super jhoor...quote:Op maandag 27 februari 2006 13:41 schreef JanaX het volgende:
[..]
denk dat je meer success zal hebben op het jowood forum
Volgens mij zou hij het gewoon moeten doen. Probeer anders te klagen bij het software bedrijfquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:25 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Ik heb sinds gister een psp en daar heb ik ook het programma ''films op psp'' bij gekocht. een goed programma niks mis mee. Ik heb een video omgezet naar MPEG4 en toch pakt mijn psp hem niet
Ik heb de volgende stappen ondernomen:
Een mapje psp gemaakt, daarna een mapje MP_ROOT, en daarna een mapje 100MNV01
En toen het bestandje erin gezet en mijn psp pakt hem niet
HELP!
alsvast bedankt
probleem had ik eerste keer ook, format je mem card opnieuw dan maakt hij die mapjes automatisch aan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:25 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Ik heb sinds gister een psp en daar heb ik ook het programma ''films op psp'' bij gekocht. een goed programma niks mis mee. Ik heb een video omgezet naar MPEG4 en toch pakt mijn psp hem niet
Ik heb de volgende stappen ondernomen:
Een mapje psp gemaakt, daarna een mapje MP_ROOT, en daarna een mapje 100MNV01
En toen het bestandje erin gezet en mijn psp pakt hem niet
HELP!
alsvast bedankt
Maar de persoon wie mij wil joinen, krijgt connection timed out. Iemand een oplossing?quote:The following ports are used by NHL 2006 and must be opened on your router:
TCP: 80, 445, 13500, 23901-23909, 1795-1797
UDP: 3658-3659, 1795-1797
Ik vertel je wat het probleem is als je stopt met die irriterende V. aan het eind van al je posts.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:17 schreef Verbal het volgende:
[..]
Waarom die smiley? BF1942 heerscht
Maarreh, het zou maar zo een algemeen probleem kunnen zijn, dus ik ben in DIG ook al aan het vragen.
V.
...en toen werd je gillend wakker en had je in je broek gepoeptquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:36 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Ik vertel je wat het probleem is als je stopt met die irriterende V. aan het eind van al je posts.
heb je IPX aangezet in WinXP?quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:03 schreef ruffian het volgende:
ik heb ook leuk voor 5 euro bij de intertoys 3 x red alert 2 gekocht
zodat we hier met zijn 3e lekker kunnen knallen tegen elkaar
via het netwerk lukt niet
ipx wil niet luisteren
maar aangezien we legalen versies hebben kunnen we ook online
we hebben het 1 x gekunnen en nu blijft hij zeggen could not connect to westwood online
check your internet....ja duh als dat niet werkten zat ik hier niet
wat kan nu het probleem zijn?
we draaien alle 3 op win xp
ALs je dat (al) gedaan hebt, doe je dit:quote:Configuratiescherm > Netwerk -en Internetverbindingen > netwerkverbindingen > rechterklik op je netwerkkaart > eigenschappen > installeren > en dan (dacht ik) protocol (anders kijk je bij zowel protocol, client als server) en dan iets met IPX.
Vervolgens ga je bij RA2 (ik heb Yuri's revenge maar ik denk dat dat hetzelfde is) naar de instellingen en dan internet of netwerk oid. Daar kun je bovenaan kiezen uit van die codes in een dropdown menu. Daar kies je de code die je net genoteerd hebt, en nu zou het moeten werken. Althans, bij ons op het netwerk spelen we het spel wekelijksquote:Start > uitvoeren > cmd
ipconfig /all
noteer het fysieke adres
quote:Hey ik heb daarnet Day of Defeat Source geinstalleerd en nu ik hem wil spelen krijg ik allemaal rare dingen te zien. Als ik een spel start zie ik allemaal paars/zwarte hokjes, alsof de textures ontbreken ofzo![]()
Weet iemand de oplossing hiervoor?
AMD Sempron 2400+
768MB RAM
nVidia FX5200 128 MB
Terug laden?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:37 schreef JanaX het volgende:
save game terug laden? lijkt mij een corrupte save game iig
Nee helaasquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:04 schreef JanaX het volgende:
[..]
ja als in, een save game laden voor je laatste save game (dus de 1na laatste)
het spel wel internet acces gegeven in je firewall??quote:Op zondag 19 maart 2006 00:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Mohaa wil niet connecten met geen enkele server... Hoe komt dit?
Yep. Maar moest je ook niet van die patches installeren?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
het spel wel internet acces gegeven in je firewall??
Dat klinkt niet helemaal zuiver, Marcquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:55 schreef marc26klundert het volgende:
Bypassing CD checks
Jij bedoelt vast en zeker Wolfenstein: Enemy Territory..!!quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:15 schreef marc26klundert het volgende:
Het is een freeware game ofzo.. volgens mij kan je het alleen maar downloaden! omdat de makers er aan werkten om gewoon spel te maken en toen maar besloten om gewoon gratis op internet te zette om online te kunnen spelen.. dus ik weet niet! bij vrienden werkt het wel en hebben het ook gedownload. ik vind zo leuk spel en wil het echt hebben het is echt mijn spel.. marja het werkt niet en heel veel andere wel de laatste die ik had was America's Army was 3 weken geleden heb net verwijderd en werkte wel goed alleen vond niet zo erg leuk.. wie kan me helpen!
ken kloppen mijn config is special afgesteld voor gamen maar tegelijkertijd worden mij screens donkerquote:Op woensdag 5 april 2006 23:34 schreef DeHovenier het volgende:
Kijk eens in de thread over ET hier op Fok!
Maar wat gebeurt er dan? Kan je niet spelen? Krijg je geen lijst met servers?
edit
Tequila was me voor
Ik zie trouwens geen reet op dat plaatje
daar zit al een slotje opquote:Op woensdag 5 april 2006 23:34 schreef DeHovenier het volgende:
Kijk eens in de thread over ET hier op Fok!
is het trouwens dit probleem..??quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:34 schreef marc26klundert het volgende:
Hallo iedereen,
een vriend van mij heeft Wolfenstein Enemy Territory op de pc (windows xp) het spel werkt perfect bij hem.. en ik speel het vaak en ik dacht die moet ik ook op mijn pc hebben "ook een windows xp zoals hij heeft. ik heb al een heleboel spellen gedownload zoalsWolfenstein Return to the castle en GTA vice city, FIFA 2005, Hidden And Dangerous 1 en 2, America's Army, Hitman Contr., en nog een aantal. maar ik wil zo graag wolfenstein ET en dus download ik die het ging heel goed het downloaden en instaleren ook.. maar ik start het op de intro van het filmpje begin te spelen echt perfect
ik wacht maar je kan dan ook klikken tot het filmpje is afgelopen en dan kom je in het menu scherm waar je je profiel aan moet maken maar als ik in dat scherm ben dan reageert me muis pas na 5 sec en het schokt steeds..
vrienden zeiden dat het ligt aan je videokaart maar vind zo gek dat dan al die andere spellen sommie nog wel groter en alles die meer vragen die doen het perfect zoals bijv America's army. en deze doet het niet.. ik ben half uur bezig geweest om naar een server te komen maar is gewoon niet te doen. weet iemand hier iets van af wat het probleem is? of oplossing! ik heb het spel ook van andere site gedownload omdat misschien aan de download lag. maar blijf het zelfde
![]()
Als het aan je poorten lag zou je volgens mij niet eens verbinding kunnen maken. Kun je een andere server proberen? Als er lag is zou je bijna denken dat je een andere versie van het spel hebt dan de andere spelers (meer handshaking)quote:Op donderdag 6 april 2006 10:30 schreef rihago het volgende:
Heb sinds dinsdag eindelijk een 360..
alleen heb een probleem met Ridge Racer 6
als ik daarmee online ga.. heb ik tijdens het rijden de hele tijd LAG/Stotteren
terwijl ik dit met GRAW niet heb en ik met RR6 wel gewoon voice kan doen zonder stotteren.
Heb geprobeerd om alle porten open te zetten naar mijn 360 (deze gaf bij NAT aan open). Maar ook dit hielp niet.
Is dit een bug?
drivers of anders direct Xquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:56 schreef ErikT het volgende:
Hij zegt:
[..]
Import PS2 is waarschijnlijk NTSC, sommige merken tv's kunnen zowel PAL (europees systeem) als NTSC draaien.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:18 schreef Jajong het volgende:
Jo,
import ps2 gekocht, beeld is zwart/wit. Vriend van mij heeft bij dezelfde site dezelfde 'soort' ps2 besteld, en bij hem is t beeld niet zwart/wit. Me TV is net een jaar oud en is toch vrij state-of-the-art... In systeemconfiguratie switchen tussen RGB output en die andere haalt niks uit, ik denk ik vraag t hier eerst voordat ik weer zo'n RGB kabel oid moet aanschaffen..
BVD
Ok.. Kleine update.. Op de TV in de woonkamer doet ie t WEL, terwijl die tv veel ouder is.. wtf
is een gratis spel... kun je downloaden via de site van Splash Damage (de ontwikkelaar van het spel) of bij aanverwante gaming sitesquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:16 schreef Devolution het volgende:
[..]
Dat klinkt niet helemaal zuiver, MarcHeb je het spel gekocht? Of alleen gedownload?
Ja ik ken het, ik heb het spel zelf ook. Maar ik dacht even dat het om Return To Castle Wolfenstein ging ipv ETquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:45 schreef PainDivine het volgende:
is een gratis spel... kun je downloaden via de site van Splash Damage (de ontwikkelaar van het spel) of bij aanverwante gaming sites
Gaat dit happenen?quote:------------------
System Information
------------------
Time of this report: 4/11/2006, 13:58:06
Machine name: JELLELAP
Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.050301-1519)
Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)
System Manufacturer: FUJITSU SIEMENS
System Model: AMILO L Series
BIOS: Ver 1.00PARTTBL
Processor: Intel(R) Celeron(R) M processor 1.60GHz
Memory: 446MB RAM
Page File: 390MB used, 665MB available
Windows Dir: C:\WINDOWS
DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
DX Setup Parameters: Not found
DxDiag Version: 5.03.2600.2180 32bit Unicode
---------------
Display Devices
---------------
Card name: ATI RADEON XPRESS 200M
Manufacturer: ATI Technologies Inc.
Chip type: ATI RADEON XPRESS 200M Series (0x5A62)
DAC type: Internal DAC(400MHz)
Device Key: Enum\PCI\VEN_1002&DEV_5A62&SUBSYS_10981734&REV_00
Display Memory: 64.0 MB
Current Mode: 1280 x 800 (32 bit) (60Hz)
Monitor: Gewone televisie
Monitor Max Res: 640,480
Driver Name: ati2dvag.dll
Driver Version: 6.14.0010.6542 (English)
DDI Version: 9 (or higher)
Driver Attributes: Final Retail
Driver Date/Size: 8/1/2005 08:29:07, 228864 bytes
WHQL Logo'd: Yes
WHQL Date Stamp: n/a
VDD: n.v.t.
Mini VDD: ati2mtag.sys
Mini VDD Date: 8/1/2005 08:29:08, 1198592 bytes
Device Identifier: {D7B71EE2-1922-11CF-0A6D-9230A1C2CB35}
Vendor ID: 0x1002
Device ID: 0x5A62
SubSys ID: 0x10981734
Revision ID: 0x0000
Revision ID: 0x0000
Video Accel: ModeMPEG2_C ModeMPEG2_D
Deinterlace Caps: {6E8329FF-B642-418B-BCF0-BCB6591E255F}: Format(In/Out)=(YUY2,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,1) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(YUY2,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch
{552C0DAD-CCBC-420B-83C8-74943CF9F1A6}: Format(In/Out)=(NV12,0x3231564e) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,2) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
{6E8329FF-B642-418B-BCF0-BCB6591E255F}: Format(In/Out)=(NV12,0x3231564e) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,1) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(NV12,0x3231564e) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch
Registry: OK
DDraw Status: Enabled
D3D Status: Enabled
AGP Status: Enabled
DDraw Test Result: Not run
D3D7 Test Result: Not run
D3D8 Test Result: Not run
D3D9 Test Result: Not run
-------------
Sound Devices
-------------
Description: Realtek AC97 Audio
Default Sound Playback: Yes
Default Voice Playback: Yes
Hardware ID: PCI\VEN_1002&DEV_4370&SUBSYS_10981734&REV_02
Manufacturer ID: 1
Product ID: 100
Type: WDM
Driver Name: ALCXWDM.SYS
Driver Version: 5.10.0000.5850 (English)
Driver Attributes: Final Retail
WHQL Logo'd: Yes
Date and Size: 8/1/2005 08:28:04, 2319680 bytes
Other Files:
Driver Provider: Realtek Semiconductor Corp.
HW Accel Level: Full
Cap Flags: 0xB5B
Min/Max Sample Rate: 48000, 48000
Static/Strm HW Mix Bufs: 1, 0
Static/Strm HW 3D Bufs: 0, 0
HW Memory: 0
Voice Management: No
EAX(tm) 2.0 Listen/Src: No, No
I3DL2(tm) Listen/Src: No, No
Sensaura(tm) ZoomFX(tm): No
Registry: OK
Sound Test Result: Not run
Ga dr maar niet van uitquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:01 schreef Skv het volgende:
Even een vraagje, ik wil graag Tomb Raider Legends draaien op mijn laptop.
Dit beestje:
[..]
Gaat dit happenen?
bij het . ini bestandje in de map waar die geinstalleerd is??quote:Op donderdag 13 april 2006 18:36 schreef Even het volgende:
Mn broertje heeft bij de dvd van de nieuwe Harry Potter ook het spel erbij gekregen maar de resolutie staat standaard op 800x600.. Weet iemand waar ik dit kan veranderen want ik kan het nergens vinden![]()
Hij doet het toch.quote:
fifa 2006 kopen, die installeren en fifa 99 weggooien.quote:Op maandag 17 april 2006 23:31 schreef Zwoerd het volgende:
Ik heb net fifa 99 geinstalleerd, maar als ik hem wil openen wordt het spel niet geladen. Ik heb niet veel verstand van computers, maar ik zit hier dus met windows xp en ik weet dat dit wel vaker problemen kan geven met oude spellen. Zou iemand mij misschien kunnen helpen. bvd
Tja, oudere spellen willen wel eens last hebben van het voortschrijden der techniek. Ik meen mij te herinneren dat FIFA 99 niet zo best tegen Windows XP en nieuwe videokaarten kan. Als je Win98 weer installeert en een oude voodoo-kaart, kun je weer spelen. En anders raad ik je inderdaad aan FIFA 99 weg te knikkeren en een nieuwere versie aan te schaffen. Niet FIFA 2006, want die zuigt. 2005 is wel aardig.quote:Op maandag 17 april 2006 23:31 schreef Zwoerd het volgende:
Ik heb net fifa 99 geinstalleerd, maar als ik hem wil openen wordt het spel niet geladen. Ik heb niet veel verstand van computers, maar ik zit hier dus met windows xp en ik weet dat dit wel vaker problemen kan geven met oude spellen. Zou iemand mij misschien kunnen helpen. bvd
Probeer eens met je rechtermuisknop op het icoon van Fifa99 op je buroblad te klikken.quote:Op maandag 17 april 2006 23:31 schreef Zwoerd het volgende:
hier wat aan?quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:49 schreef Marty het volgende:
[..]
Probeer eens met je rechtermuisknop op het icoon van Fifa99 op je buroblad te klikken.
Open de eigenschappen en klik daarin op het derde tabblad (weet even niet hoe die heet, want ik zit hier met een Italiaanse versie van XP).
Daar kun je instellen dat je het programma wilt openen met een oudere versie van Windows.
Kies bijv. Win98 en probeer het spel nogmaals te openen.
Dit is de enige oplossing die ik kan verzinnen. Succes!
Iemand die toevallig nog een oplossing heeft voor mijn probleem een stukje hierboven?
Het probleem is dat ik hier met een 450 mhz pc zit. Ik heb ook wel een betere pc thuis, maar het gaat erom dat ik over lan tegen een kameraad wil spelen. Ik heb niet echt zin om windows 98 te installeren, dan moet ik maar kijken of ik fifa 2000,2001,2002 of wc 2002 terug kan vinden en het daarmee te proberen. In ieder geval bedanktquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:06 schreef Dabien het volgende:
[..]
Tja, oudere spellen willen wel eens last hebben van het voortschrijden der techniek. Ik meen mij te herinneren dat FIFA 99 niet zo best tegen Windows XP en nieuwe videokaarten kan. Als je Win98 weer installeert en een oude voodoo-kaart, kun je weer spelen. En anders raad ik je inderdaad aan FIFA 99 weg te knikkeren en een nieuwere versie aan te schaffen. Niet FIFA 2006, want die zuigt. 2005 is wel aardig.
Lukt het met wat ik hierboven heb geschreven ook niet?quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:22 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik hier met een 450 mhz pc zit. Ik heb ook wel een betere pc thuis, maar het gaat erom dat ik over lan tegen een kameraad wil spelen. Ik heb niet echt zin om windows 98 te installeren, dan moet ik maar kijken of ik fifa 2000,2001,2002 of wc 2002 terug kan vinden en het daarmee te proberen. In ieder geval bedankt![]()
Neequote:Op dinsdag 18 april 2006 14:20 schreef Marty het volgende:
[..]
Lukt het met wat ik hierboven heb geschreven ook niet?
l eens gekeken op de officiele forums?quote:Op maandag 1 mei 2006 09:44 schreef Frollo het volgende:
Ik heb een probleem met Command & Conquer: The first decade.
C&C, RA en RA2 werken zonder noemenswaardige problemen (de overige titels heb ik nog niet geļnstalleerd). Maar als ik Generals wil opstarten vanuit de centrale interface, zegt hij dat er geen cd gevonden kan worden en mag ik niet verder. Uiteraard zit de dvd van het spel wel degelijk in de drive.
Iemand een oplossing? Ik heb al gepatcht.
Tnx.
Nog niet. Ga ik nog wel doen natuurlijk, maar ik dacht: op Fok zitten de slimmeriken, dus laat ik het daar eerst proberen.quote:
Ik ga er achteraan, tnx.quote:schiujnen meerdere problemen mee te zijn (hier werkt hij overgins helemaal vlekkeloos)
Doet hij dit altijd, ook als je met een andere savegame speelt?quote:Op maandag 1 mei 2006 21:00 schreef mini-lellan het volgende:
Bij GTA: SA als ik Cj's huis uitloop loopt ie vast..en kan em ook niet meer ruilen want had em in December 2004 gekrege..![]()
![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 09:44 schreef Frollo het volgende:
Uiteraard zit de dvd van het spel wel degelijk in de drive.
al gedaan...staat in mijn postquote:Op woensdag 3 mei 2006 01:00 schreef mschol het volgende:
weet je zeker dat je de laatste versie van directx hebt ( 9.0c )
je kan natuurlijk altijd proberen em opnieuw te installeren (directX )
Als ik al die topics open zou laten zou het een teringzooi zijn in GAM, het is al heel lang zo, dit topic staat niet voor niets sticky.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:33 schreef Jo0Lz het volgende:Wat een beleid, een topic waarin om hulp gevraagd wordt sluiten, zodat hij in een onoverzichtelijk topic moet posten.
Gelukkig kan ik hem nu helpen via een andere weg.![]()
Gelukkig maar danquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als ik al die topics open zou laten zou het een teringzooi zijn in GAM, het is al heel lang zo, dit topic staat niet voor niets sticky.
HOI,quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:43 schreef Guidow het volgende:
Ik heb het spel Crashday, maar hij werkt niet op mijn pc. Ik krijg steeds de melding
"assertion failed!
DifuseShader
(file ..\propcore\engine.cpp, line 173
Track Stack:"
Volgens de website van Atari zou die het gewoon moeten doen met mijn video kaart, en ik heb ook al een patch gedownload. WEet iemand wat er nog meer mee mis kan zijn? of wat die melding nou precies inhoud?
Geen idee. Kijk even op internet zijn meestal wel patches beschikbaar an, bij populaire spellen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:50 schreef Lanvin het volgende:
en Tony2 die wil niet op XP he?
Dan zou ik ff langs de winkel gaan en een nieuw exemplaar halen.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:51 schreef Loveless85 het volgende:
nee zowel spel als PS2 helemaal brandnieuw en niks mee gedaan....
en groeven heb ik alleen in me banden
Dus je hebt hem illegaal? Tief op met je warez!quote:Op maandag 22 mei 2006 17:33 schreef mini-lellan het volgende:
Als ik Rollercoaster Tycoon 1 wil opstarten geeft die deze melding:
Exeption Raised - Acces Violation
Ontbrekend of ontoegankelijk gegevendbestand
Tis niet heel erg want wou tog al een doos met originele game en alle uitbreidingen kopen majah...alsnog frustrerend
Okee.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:29 schreef mini-lellan het volgende:
Heb het nu OOK al met rct 2 en die heb ik 2 dagen geleden gekocht voor 4 euro bij de E-Plaza![]()
![]()
en 1 is niet illigaal![]()
een bekend probleem, als ik die error had zat er niks anders op dat het blijven te proberen (vaak kreeg ik de melding bij installatie, uiteraard via originele media)quote:Op maandag 22 mei 2006 17:33 schreef mini-lellan het volgende:
Als ik Rollercoaster Tycoon 1 wil opstarten geeft die deze melding:
Exeption Raised - Acces Violation
Ontbrekend of ontoegankelijk gegevendbestand
Tis niet heel erg want wou tog al een doos met originele game en alle uitbreidingen kopen majah...alsnog frustrerend
hmm...ik krijg de melding meer bij het opstarten van het spel en een ongeveer na een uurtje spelen en kan nu ook al niet meer opslaan of laden van savegames maar die melding van dat ie het niet doet nooit onder instalatatie gehad...quote:Op maandag 22 mei 2006 20:59 schreef mschol het volgende:
[..]
een bekend probleem, als ik die error had zat er niks anders op dat het blijven te proberen (vaak kreeg ik de melding bij installatie, uiteraard via originele media)
Snap je die zin zelf?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:02 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
hmm...ik krijg em meer bij opstarten van spel een ongeveer een uurtje spelen en kan nu ook al niet meer opslaan of laden van savegames maar die melding onder instalatie nog nooit gehad...![]()
geforce 2 is volgens mij drectx 7 optimizedquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:31 schreef Lanvin het volgende:
Misschien stomme vraag maar tot welke Directx ondersteunt mijn 3dkaart (Geforce 2 mx/mx400) ?? Ik meen namelijk dat ik ooit Tony Hawk 2 heb gespeeld en die heeft ook directx8 nodig staat hier.. of draait die ook op 7?
dankuquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:15 schreef Devolution het volgende:
Probeer het eens onder een admin account te installeren
Verkapt Kickjequote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:19 schreef M.Ram het volgende:
[[url=http://www.parkyourpic.com/uploads/727999614f.jpg]afbeelding][/url]
Ik moest TrackMania opnieuw installeren maar heb dus ook me fok account verwijderd dus probeer ik een nieuwe aan te maken maar nu krijg ik steeds deze melding iemand een idee hoe ik hier mee om moet gaan??
Het is niet je harde schijf toevallig?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:45 schreef Egamer het volgende:
Ik heb een probleem met Football Manager 2006, ik had het spel voor 2 maandjes niet meer gespeeld. Ik speel het weer sinds gisteren. Alleen krijg ik na een half uur ongeveer een foutmelding:
[afbeelding]
Het zegt dat het 'on low memory' zit. Ik heb veel geheugen, erg veel zelfs. 1024 MB RAM. Ook na allerlei programma's uit doen gebeurt dat echter nog steeds. Iemand een suggestie?
Kijk eens aan het begin van het spel en net na een crash wat het geheugengebruik is.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:45 schreef Egamer het volgende:
Ik heb een probleem met Football Manager 2006, ik had het spel voor 2 maandjes niet meer gespeeld. Ik speel het weer sinds gisteren. Alleen krijg ik na een half uur ongeveer een foutmelding:
[afbeelding]
Het zegt dat het 'on low memory' zit. Ik heb veel geheugen, erg veel zelfs. 1024 MB RAM. Ook na allerlei programma's uit doen gebeurt dat echter nog steeds. Iemand een suggestie?
Anus map is een map van m'n broer, maar ik noem hem Anus.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:41 schreef Devolution het volgende:
[..]
Kijk eens aan het begin van het spel en net na een crash wat het geheugengebruik is.
Oh enne, misschien had je beter die anus map kunnen censoren dan die gedownloade games
Blue Screen of Death.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:50 schreef -skippybal- het volgende:
BSOD???
Oh kijk eens aan... Is er geen log ergens te vinden??quote:Op maandag 19 juni 2006 13:51 schreef Niwa het volgende:
[..]
Blue Screen of Death.
Dat je hele PC uitvalt zeg maar.
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh kijk eens aan... Is er geen log ergens te vinden??
Niet dat ik weet....quote:
Bronquote:3. Windows XP Themes
Certain Windows XP themes can cause Fable to either run incorrectly or not at all. The easiest way to fix this is to change the theme back to the default (“Windows XP”) theme. To do this: -
- On the desktop, Right-Click and open ‘Properties’.
- Select the ‘Themes’ tab.
- On this page, click on the arrow of the ‘Theme’ drop-down box.
- Select ‘Windows XP’.
- Click on ‘Apply’, followed by ‘OK’. The theme will now be changed.
Thema veranderen werkte niet, ik ga nu alles updaten en scannen enzo.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Niet dat ik weet....
Ik las dit wel:
[..]
Bron
En natuurlijk al je drivers en shit updaten, defragmenteren, antispyware run doen etc. etc.
Heeft ook niet geholpen.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:12 schreef Niwa het volgende:
[..]
Thema veranderen werkte niet, ik ga nu alles updaten en scannen enzo.
Tja, dan moet je maar een mailtje sturen naar Lionhead of een berichtje plaatsen op de Boards daaro.quote:
Ohja, je kan ook een crack proberen maar daar mag ik je geen linkje van geven...quote:
Werkt ook niet.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ohja, je kan ook een crack proberen maar daar mag ik je geen linkje van geven...
Zo'n melding zegt niet veel. Werkt Pariah wel als je de safe mode van het spel probeert?quote:
heb je al geprobeerd om de land instelling van windows naar engels te veranderen?quote:Op zondag 30 juli 2006 01:27 schreef Marieke_S het volgende:
Zojuist heb ik Baldur's Gate en de expansie Tales of the Sword Coast geinstalleerd. Dit is een compilatie set, het originele spel is van 1998 ofzo en mijn CD's zijn te beschadigd, maar ik heb deze tot een paar maanden geleden altijd zonder problemen kunnen gebruiken.
Nu krijg ik bij deze DVD-versie de melding "This version can only run on an English language operating system".![]()
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen of omzeilen? Ik heb het trouwens gewoon bij Bol.com besteld en er stond niets bij over dat je Windows XP in het Engels zou moeten hebben ofzo.
Bvd!
Hij doet het!!quote:Op zondag 30 juli 2006 09:06 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je al geprobeerd om de land instelling van windows naar engels te veranderen?
volgens mij moet je home city een bepaald level hebben om hoger in age's te kunnen komen...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:36 schreef Ricy het volgende:
ik heb age of empires 3 maar ik kom niet verder dan de post-industrial age![]()
ik weet niet of het er mee te maken heeft maar mijn homecity is 17 weet iemand hoe ik verder kan??
No-cd Crack downloadenquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:48 schreef mini-lellan het volgende:
na de instalatie van Starcraft herkent mijn PC de CD niet meer![]()
instaleren doet ie gewoon mar zodra ik wil spelen herkent ie em niet meer
en als ik Broodwar erin stop en dan gewoon 'campaign' klik vraagt ie om welke campaign je wil spelen dan klik ik op 'Starcraft Original' en dan krijg ik dezelfde foutmelding![]()
![]()
Een .exe van het spel waarmee je de originele .exe vervangt waardoor het spel niet meer om de cd vraagt.quote:
ik heb precies hetzelfde probleem en ook bij een origineelquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:15 schreef Gallacher het volgende:
Beste medegamers,
Ik heb het spel age of empires II gold edition geinstalleerd en als ik hem opstart. Dan krijg ik na het loading-scherm de windows foutmelding:
[afbeelding]
Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen?
Ik las iets over dat een te snelle processor hebben de oorzaak kan zijn. Met welk programma kan ik er voor zorgen dat het spel dan toch afspeeld.
BVD
PS. Het spel is origioneel
enne...waar kan je die downloaden?quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:52 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Een .exe van het spel waarmee je de originele .exe vervangt waardoor het spel niet meer om de cd vraagt.
dit kom ik tegen op de site van microsoft:quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:19 schreef Balthar het volgende:
Medieval Total War.
Ik heb de Total War Eras box gekocht.
Na installatie werken Shogun en ook alle Rome spellen wel.
Medieval weigert. Ik krijg de melding: Runtime Error. R6025 Pure Virtual Function Call.
Direct na de titel gebeurd dit.
Ik heb al geprobeerd om het virtueel geheugen aan te passen, of door windows te laten beheren.
Ook heb ik mijn beeldscherminstellingen al gewijzigd.
PC is Pentium 4 2,8 g.
512mb
Nvidia 6800 series videokaart.
Creative soundblaster live
Meer dan genoeg vrije ruimte op de harde schijf.
Windows XP Pro met servicepack2.
Iemand tips hoe ik deze kan laten werken?
Bedankt alvast
Dank je,quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:32 schreef mschol het volgende:
[..]
dit kom ik tegen op de site van microsoft:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;125749
het lijkt haast op een programmeer fout.
kopieer de melding die je hebt gegeven in google en kijk wat er nog meer uit komt (genoeg resultaten namelijk
dat van MS kan je waarshijnlijk niet zelf doen want volgens mij moet dit via de source codequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 07:30 schreef Balthar het volgende:
[..]
Dank je,
Ik heb dat ook gedaan, maar er worden verschillende oorzaken / oplossingen genoemd voor verschillende programma's.
De oplossingen die gegeven werden bij games heb ik allemaal al geprobeerd.
De oplossing van Microsoft met debugbreak etc. klinkt goed, maar ik zou niet weten hoe ik dat moet doen.
Hmmm. Voor 1 oud spel iets teveel van het goede.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:09 schreef mschol het volgende:
[..]
dat van MS kan je waarshijnlijk niet zelf doen want volgens mij moet dit via de source code
geen crack gebruiken..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:38 schreef Beanstalk het volgende:
ik heb nba live 2000 (oud, kan dus wel) gedownload, crack erop, maar dan komt de melding 'drive c is an invalid CD-ROM drive'. Hoe los ik dit probleem op?
ik zou nu niet meer weten wat het zou kunnen zijnquote:Faulting application simcity 4.exe, version 1.1.640.0, faulting module ~df394b.tmp, version 0.0.0.0, fault address 0x000548ed.
Yup, da's geen probleemquote:Op donderdag 7 september 2006 22:13 schreef mschol het volgende:
herkent windows je gamepad wel goed?
start -> configuratiescherm -> gamecontrollers
als hij een fnctie wil aanroepen die niet bestaat (door een niet goede videokaart) zou het best migelijk zijnquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:44 schreef RacerDKB het volgende:
bij call of juarez krijg ik als ik het start:
CoJ.exe - Toepassingsfout
Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000018). Klik op OK om de toepassing te beendigen.
Hij zei wel dat me videokaart niet goed genoeg was maar zou een spel helemaal niet opstarten als je de goeie videokaart niet heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |