quote:Op maandag 12 december 2005 14:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Type: Volvo S80 2.4 automaat (170pk versie)
Van: Papa's bedrijf
Reden: Beroerd lopen
Kosten: geen idee
Aantal km: eeuh, weinig, stad door.
Brandstof: who cares.
Ohja, gasklephuis was een beetje smerig en software upgrade gehad, nu loopt hij weer prima.
We hadden idd een Opel Zafira, deze is in Januari vervangen door een Peugeot 307 SW 2.0 Pack (door hele lange levertijd) welke in Augustus vervangen is door onze huidige Volvo, toen begon mn vader nl voor zichzelf.
@Hugo, wielen balanceren kan pas over een weekis bij een ander bedrijf, bij de Volvo dealer kon ik alleen maar terecht omdat dit onder noodreparatie viel.
Iedereen moet nog wintersporten en dan kom jij al weer aan met je zin in de zomerquote:Op maandag 12 december 2005 14:57 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb verdomd veel zin in de zomer!
Je bent niet de enige:quote:Op maandag 12 december 2005 14:57 schreef ijsmeis het volgende:
Wintersportenquote:Op maandag 12 december 2005 14:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Iedereen moet nog wintersporten en dan kom jij al weer aan met je zin in de zomer
hou aub die stinksokken aan wil je?quote:Op maandag 12 december 2005 15:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wintersporten!
Mijn grote teen bevriest al zodra ik mijn sokjes uit doe!
Kan ik niet juist beter even andere aantrekken?quote:Op maandag 12 december 2005 15:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hou aub die stinksokken aan wil je?
Meisje.. je woont in limburg.. ik woon en Fryslân.. das 300 kilometer van elkaar vandaan, en NOG ruik ik die stinktpoten van je.... Doe wat je wilt, als je het maar snel doet, ok?quote:Op maandag 12 december 2005 15:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kan ik niet juist beter even andere aantrekken?
Moet je zorgen dat Tim ze warm houdtquote:Op maandag 12 december 2005 15:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wintersporten!
Mijn grote teen bevriest al zodra ik mijn sokjes uit doe!
Tim is er niet 24/7. Die werkt, weeeet jeee!quote:Op maandag 12 december 2005 15:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je zorgen dat Tim ze warm houdt
Misschien moet je de kattenbakken vaker schoonmaken?quote:Op maandag 12 december 2005 15:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Meisje.. je woont in limburg.. ik woon en Fryslân.. das 300 kilometer van elkaar vandaan, en NOG ruik ik die stinktpoten van je.... Doe wat je wilt, als je het maar snel doet, ok?
Dan moet je wat anders verzinnen, zorg dat je katten op je voeten gaan liggen, deed die van mij ook altijd.quote:Op maandag 12 december 2005 15:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tim is er niet 24/7. Die werkt, weeeet jeee!.
Die mogen niet op mijn kamerquote:Op maandag 12 december 2005 15:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan moet je wat anders verzinnen, zorg dat je katten op je voeten gaan liggen, deed die van mij ook altijd.
ga je lekker naar het buitenlandquote:Op maandag 12 december 2005 14:57 schreef ijsmeis het volgende:
Daar moet op gedronken wordenquote:Op maandag 12 december 2005 16:41 schreef hermandeperman het volgende:
Afstudeeropdracht informeel goedgekeurd
quote:Op maandag 12 december 2005 16:41 schreef hermandeperman het volgende:
Afstudeeropdracht informeel goedgekeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |