Dit staat er wel heul negatief. Er staan we ldegelijk wonderschone nummers op en slecht is 'tie ook niet. Alleen weer een paar zwakke momenten te veel.quote:Op maandag 19 december 2005 19:01 schreef pfaf het volgende:
Ik vind 'm niet bijzonder. Hoewel ik al een tijdje terug had gelezen dat deze terug zou gaan naar de Heartbreaker sound, had ik toch wat positieve Cold Roses en Jacksonville invloeden verwacht. Ik vind 'm op enkele momenten duidelijk te saai.
5 dus volgend jaar.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
De vijf platen van Ryan Adams.
Verder laat ik me graag verrassen.
Hij heet zo vanwege zijn leeftijd.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:08 schreef placebeau het volgende:
Ik heb nog eens geluisterd, maar de zwakke momenten niet gevonden. Maar goed, ik ben dan ook een fan.
Wat ik me nu afvraag, wat doet iemand die 3 platen op een jaar uitbrengt het jaar erna. Gewoon aan hetzelfde tempo verderwerken of een jaartje ertussenuit gaan...
Wat ikme ook afvroeg, waarom heet de plaat "29"?
Dacht ik ook eerst, maar hij is nu 31quote:Op donderdag 22 december 2005 12:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hij heet zo vanwege zijn leeftijd.
Yup, maar de plaat gaat dus over z'n jaren als twintiger. Voor ieder jaar een nummer.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:16 schreef placebeau het volgende:
[..]
Dacht ik ook eerst, maar hij is nu 31
Hij is al in mijn bezitquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:17 schreef methodmich het volgende:
Dat is een mooi thematisch album dus, van onze vriend. In januari maar eens kopen.
De plaat heet "29" omdat Ryan de songs schreef toen hij 29 was...simple as thatquote:Op woensdag 21 december 2005 12:08 schreef placebeau het volgende:
Ik heb nog eens geluisterd, maar de zwakke momenten niet gevonden. Maar goed, ik ben dan ook een fan.
Wat ik me nu afvraag, wat doet iemand die 3 platen op een jaar uitbrengt het jaar erna. Gewoon aan hetzelfde tempo verderwerken of een jaartje ertussenuit gaan...
Wat ikme ook afvroeg, waarom heet de plaat "29"?
Niemand?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:29 schreef DaisyDuke het volgende:
Dat "Black Clouds", wat is dat nu eigenlijk voor album dan?
Of een bootleg?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:28 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Niemand?
Zag 'm een aantal keer op een P2P, maar hij zal wel verkeerd getagged zijn.
[off-topic]quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:37 schreef methodmich het volgende:
Roel J.
Sowieso Gasoline Brothers.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
[off-topic]
Komt die nog een keer met een nieuwe plaat?
[/off-topic]
Ja ok. Maar GJ staat op een lager pitje?quote:
Lijkt me een bootleg dus?quote:Hij gaf me wel deze link: http://www.rao-forums.com/archive/index.php/t-2801
o.a. de tracks "Jim", "City Rain, City Streets (Early Mix)", "Hard Way To Fall", "Love is Hell (Early Mix") en "Rock n Roll (Original mix)". In totaal 13 tracks.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:35 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook. Zal de tracklist eens opsporen dan.
Ja, zo'n vermoeden had ik al. Dat nummer Black Clouds is trouwens wel heel erg beatle-esk!quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:48 schreef methodmich het volgende:
Dat is dus een soort Bootlegs & B-Sides dan denk ik.
Hé wel ontopic blijven hé... ga anders naar Onzin als je het niet over Ryan Adams wilt hebben.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:04 schreef annoh het volgende:
Zo grappig...
Ga ff open deuren intrappen bij Onzin ofzo
la cienega just smiled!quote:Op zondag 19 maart 2006 22:30 schreef Ace1 het volgende:
Wat is nou echt een goed nummer van Ryan Adams? Ik ken alleen de cover van Wonderwall... die ik erg goed vind.. . Heb niet zo'n zin om een paar albums te downloaden.
Het nummer wat ik het meest heb geluisterd is:quote:Op zondag 19 maart 2006 22:30 schreef Ace1 het volgende:
Wat is nou echt een goed nummer van Ryan Adams? Ik ken alleen de cover van Wonderwall... die ik erg goed vind.. . Heb niet zo'n zin om een paar albums te downloaden.
Die is wondermooi idd.quote:Op maandag 20 maart 2006 07:22 schreef Prep2Fight het volgende:
Het nummer wat ik het meest heb geluisterd is:
A Kiss Before I Go
Vergeet Strawberry Wine niet..quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die is wondermooi idd.
De nummers die ik altijd ff meepik:
Magnolia Mountain, Sweet Illusions, Meadowlake Street, Let it Ride, Friends, A Kiss Before i Go, My Heart is Broken en When The Stars Go Blue.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |