Oh ja natuurlijk, het is altijd de ander die laf is voor jou he?quote:Op maandag 12 december 2005 19:43 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is een reactie op de laffe australiers
geen bron daarvan zeker ? hequote:Op maandag 12 december 2005 19:46 schreef DaveHarris het volgende:
Jah en de actie van de Autstraliers is weer een reactie op de laffe daden van groepen allochtonen die buurten terroriseren.. Zo kunnen we nog wel even door blijven gaan. Wat wordt de reactie op de messentrekker? Australiers die beginnen te schieten?
Komop man dat slaat ook nergens op.. Als oorlogszuchtige hoetoes en toetsies elkaar afslachten dan is dat toch ook niet okee? Ondanks dat beide partijen met elkaar zouden willen strijden..quote:Op maandag 12 december 2005 20:09 schreef Mutant01 het volgende:
Van mij mogen ze elkaar helemaal doodrossen, zolang ze onschuldige mensen maar met rust laten. En daar zit ik dus mee.
Amerikanen en Arabieren blazen net zo min flatgebouwen met burgers op. Bin laden heeft hier heel veel mee te maken, want kennelijk verschilt zijn manier van denken niet veel van de jouwe. Volgens jou mogen deze Aussies hun gang gaan want ja, de arabieren hebben het er zelf naar gemaakt toch? Het is diezelfde gedachtegang die Osama en cornuiten aanhangen om andere onschuldige burgers op te blazen, immers het zijn DE Amerikanen die hun land is binnengevallen, het zijn zij die talloze burgers van hen heeft afgeslacht, dat rechtvaardigd hun strijd. Oftewel, Osama en cornuiten ervaren een terreurdreiging, maar dan afkomstig van het westen, en dan kan het (zoals jij het ook al zei), uit de hand lopen. Wat de hardwerkende Amerikaan in een van de Towers ermee te maken heeft, boeit kennelijk niet volgens jou toch? Wat de onschuldige arabische strandganger ermee te maken heeft boeit je kennelijk ook niet, tis toch 1 pot nat.quote:Op maandag 12 december 2005 19:30 schreef Godslasteraar het volgende:
Wat heeft Bin Laden hier nu weer mee te maken. Aboriginals blazen geen flatgebouwen met burgers op. Die Arabieren/Libanezen waarover gepraat wordt zijn één van de vele groepen immigranten, net zoals al die Grieken, italianen, Ieren, Chinezen, Koreanen enz. enz. Die groepen zullen allemaal hun problemen hebben gehad, hebben zich aangepast aan de samenleving, en maken daar nu deel van uit. Blijkbaar schort het daar aan bij die Arabieren en libanezen, in combinatie met die terreur dreiging, er was onlangs weer een aanslag op Bali, en dan kan het uit de hand lopen.
Ik zou je haast in de linkse hoek stoppen, doofpot? Kop in het zand?quote:Verder is deze hele affaire een wassen neus, wat blauwe plekken en dat is het dan.
Islamitische immigranten bestaan niet, zo bestaan er namelijk ook geen Christelijke immigranten, omdat deze toevallig in Polen wonen. Zoals je al stelt, een van de immigranten groepen, jammer voor je dat bijvoorbeeld hier in Nederland, Surinamers en Antillianen relatief gezien vaker betrokken zijn bij bijvoorbeeld criminaliteit. Dat zijn doorgaans geen moslims, hoe moet ik dat zien dan?quote:En aanpassen aan de tijd, Nederlanders zijn van deze tijd. Ik ken de problemen van Aboriginals niet precies, maar die hebben echt te lijden gehad. Volstrekt onvergelijkbaar met islamitische immirganten die, nogmaals, één van de immigranten groepen zijn.
Het is natuurlijk niet zo moeilijk te integreren in een land waar om de 20km een huis staat. En zelfs DAN weten Nederlanders het te presteren hun eigen dorpjes te creeren, met eigen huis-artsen e.d. Net zoals men doet aan de Spaanse costa's.quote:Überhaupt, ik ken de verhalen van nederlanders die na WO2 naar Australië zijn vertrokken, waaronder uiteraard familie, díe hebben het écht zwaar gehad, veel zwaarder als familieleden die naar Canada of de VS emigreerden. En desondanks, géén geweld, géén crminaliteit, en uiteindelijk uiteraard succes. Dat zal voor de meeste Nederlanders gelden, en het zijn dan ook échte Australiers.
Hoezo slaat dat nergens op? Als er hoetoes en toetsies zijn die gewoon vredig willen samenleven, moeten die dat doen. Diegene die elkaar willen doden, gaan hun gang maar.quote:Op maandag 12 december 2005 20:17 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Komop man dat slaat ook nergens op.. Als oorlogszuchtige hoetoes en toetsies elkaar afslachten dan is dat toch ook niet okee? Ondanks dat beide partijen met elkaar zouden willen strijden..
Dat kan niet mekki, volgens godslasteraar.quote:Op maandag 12 december 2005 20:15 schreef Meki het volgende:
Thai-born Suchada Goodier, 44, owner of a Thai restaurant on the Kingsway, said she was walking on the street when she was attacked. The group then started bashing her car. "What have I done?" she said. "I have done nothing
Naja zeg.. Dus als beide partijen maar besluiten om de wet terzijde te schuiven en elkaar te lijf te gaan dan moet dat geen probleem zijn? Ik vind dat nogal raar eerlijk gezegd. Als bepaalde lieden openlijk de oorlog aan Nederland verklaren dan zit je er dus ook niet mee als die lieden gedood worden door gasten die gehoor geven aan hun wensdroom?quote:Op maandag 12 december 2005 20:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo slaat dat nergens op? Als er hoetoes en toetsies zijn die gewoon vredig willen samenleven, moeten die dat doen. Diegene die elkaar willen doden, gaan hun gang maar.
Die vrouw werd inderdaad aangevallen door Libanezen. Linda El-Hassan een getuige die zag dat er ook nog op de auto geschoten werd ...quote:Op maandag 12 december 2005 20:23 schreef Meki het volgende:
In Bay Street, Brighton-le-Sands, a young woman was sitting in a car when men approached and opened the door to her vehicle and put a hand up her dress, saying: "We are going to rape you, you Aussie sluts." A witness, Linda El-Hassan, 19, said a shot was fired at the woman's car but she was unhurt. Miss El-Hassan said she was Lebanese and opposed the violence. "We all came to this country and we are all one in this country."
Ik kan het ook wel wat simpeler stellen natuurlijk: Als tuig elkaar afmaakt, lig ik er niet wakker om. Als tuig onschuldige mensen erbij gaan betrekken, kan ik er niet tegen.quote:Op maandag 12 december 2005 20:22 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Naja zeg.. Dus als beide partijen maar besluiten om de wet terzijde te schuiven en elkaar te lijf te gaan dan moet dat geen probleem zijn? Ik vind dat nogal raar eerlijk gezegd. Als bepaalde lieden openlijk de oorlog aan Nederland verklaren dan zit je er dus ook niet mee als die lieden gedood worden door gasten die gehoor geven aan hun wensdroom?
heb je daarvan een bron ???quote:Op maandag 12 december 2005 20:26 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Die vrouw werd inderdaad aangevallen door Libanezen. Linda El-Hassan een getuige die zag dat er ook nog op de auto geschoten werd ...
Min of meer is die link er ook wel, gezien dit weer gebeurd in de laagste klasse van de maatschappij in buitenwijkjes.quote:Op maandag 12 december 2005 20:27 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik zie wel een link naar Frankrijk.
Maar jij bent tenminste eerlijk en intelligent genoeg om rellende moslims (of "immigranten", of "allochtonen", of welke term je er ook op wil plakken afhankelijk van de situatie) óók "tuig" te noemen.quote:Op maandag 12 december 2005 20:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel wat simpeler stellen natuurlijk: Als tuig elkaar afmaakt, lig ik er niet wakker om. Als tuig onschuldige mensen erbij gaan betrekken, kan ik er niet tegen.
Sja, er niet wakker van liggen is natuurlijk heel iets anders dan je okee ervoor geven om het zo maar te zeggen. Ik kan er ook niet wakker van liggen als Boris Boef en Ali Baba elkaar de hersens in slaan maar ik heb toch niet zoiets van dat moeten ze maar lekker doen als ze dat willen.quote:Op maandag 12 december 2005 20:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel wat simpeler stellen natuurlijk: Als tuig elkaar afmaakt, lig ik er niet wakker om. Als tuig onschuldige mensen erbij gaan betrekken, kan ik er niet tegen.
quote:
Anders had daar wel Leb-slut gestaan. Nu is het zeker niet erg meer Meki?quote:"We are going to rape you, you Aussie sluts."
Ojah, volgens mij vergeet je dat 90% van de bevolking aan de kust woont in dichtbevolkte gebieden, omdat de rest kurkdroog is. En het 'presteren' van de Nederlanders om hun eigen huis-artsen e.d te nemen is een vergelijking van jan met de korte mat, want het gaat hier om de criminaliteit die die libanesen veroorzaken. Anders hadden de Aussi''s nu wel op de Hollanders staan in hakken of nietquote:Op maandag 12 december 2005 20:18 schreef Mutant01 het volgende:
Het is natuurlijk niet zo moeilijk te integreren in een land waar om de 20km een huis staat. En zelfs DAN weten Nederlanders het te presteren hun eigen dorpjes te creeren, met eigen huis-artsen e.d. Net zoals men doet aan de Spaanse costa's.
Hier word dus een Australische verkracht jaquote:Op maandag 12 december 2005 20:23 schreef Meki het volgende:
In Bay Street, Brighton-le-Sands, a young woman was sitting in a car when men approached and opened the door to her vehicle and put a hand up her dress, saying: "We are going to rape you, you Aussie sluts." A witness, Linda El-Hassan, 19, said a shot was fired at the woman's car but she was unhurt. Miss El-Hassan said she was Lebanese and opposed the violence. "We all came to this country and we are all one in this country."
Linda El-Hassan klinkt zeer Australisch.quote:Op maandag 12 december 2005 20:35 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Hier word dus een Australische verkracht ja![]()
Leer Engels, El hassan is de getuige.quote:Op maandag 12 december 2005 20:38 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Linda El-Hassan klinkt zeer Australisch.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |