Vertel, wat zijn het dan? Arme slachtoffers van die boze gemene Arabieren die daarom nu maar de hele stad onder het genot van een biertje aan gort slaan, alles met een enigszins Arabisch/Zuid Europees uiterlijk incluis?quote:Op maandag 12 december 2005 17:09 schreef el_hombre het volgende:
En ik denk dat het te makkelijk is om ze als iq-loze barbaren af te schilderen.
Ik zal met een paar mensen eens bij jou in de buurt gein gaan trappenquote:Op maandag 12 december 2005 17:23 schreef Godslasteraar het volgende:
hier verder![]()
[..]
Kutvolk? ik zie frisse Aussies een beetje gein trappen. Vergeet niet, dit is het land van Australian football, huilies hebben daar niets te zoeken![]()
Ja, lekker fris volk daar.quote:Op maandag 12 december 2005 17:23 schreef Godslasteraar het volgende:
hier verder![]()
[..]
Kutvolk? ik zie frisse Aussies een beetje gein trappen. Vergeet niet, dit is het land van Australian football, huilies hebben daar niets te zoeken![]()
Joh, en die vermeende vechtpartij tussen twee Libanezen en twee lifeguards was zeker ook gewoon een beetje gein trappen enzo, verder niks ernstigs?quote:Op maandag 12 december 2005 17:23 schreef Godslasteraar het volgende:
hier verder![]()
[..]
Hangt er een beetje van af wát voor mensen. Toch niet van die moslimmetjes die nog geen kratje bier kunnen tillen?quote:Op maandag 12 december 2005 17:25 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik zal met een paar mensen eens bij jou in de buurt gein gaan trappen.
. Kijken of je dat nog zo leuk vindt.
Nee.quote:Op maandag 12 december 2005 17:31 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Hangt er een beetje van af wát voor mensen. Toch niet van die moslimmetjes die nog geen kratje bier kunnen tillen?
In die zin zijn de libanezen wel erg fan van de Westerse cultuur, waar het kennelijk normaal gevonden wordt zo te reageren (met name gezien de goedpraat-reacties).quote:Op maandag 12 december 2005 17:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Joh, en die vermeende vechtpartij tussen twee Libanezen en twee lifeguards was zeker ook gewoon een beetje gein trappen enzo, verder niks ernstigs?![]()
ik denk dat de aussies het voorbeeld van parijs en amerika gevolgd hebben. dan schijnt de regering beloftes te maken.quote:Op maandag 12 december 2005 17:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In die zin zijn de libanezen wel erg fan van de Westerse cultuur, waar het kennelijk normaal gevonden wordt zo te reageren (met name gezien de goedpraat-reacties).
idd je hebt gelijk. in parijs was er geen aanleidingquote:Op maandag 12 december 2005 17:51 schreef Posdnous het volgende:
Ja, dit is hetzelfde als in Parijs.
Decennia lang gefrustreerd over een verpauperde omgeving zonder toekomst is idd hetzelfde als twee arabieren die iemand in elkaar meppenquote:Op maandag 12 december 2005 17:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
idd je hebt gelijk. in parijs was er geen aanleiding![]()
leuk hequote:Op maandag 12 december 2005 17:53 schreef Godslasteraar het volgende:
[afbeelding]
tis gewoon rete gezelg daardie gozert heeft het niet meer
![]()
even afgezien van het feit dat ik nogal cynisch ben en dit geweld natuurlijk ten zeerste afkeur, denk ik niet dat het incident de oorzaak is voor dit soort gedrag. ik denk dat het de druppel was in de emmer vol met dit soort incidenten. denk je zelf niet?quote:Op maandag 12 december 2005 17:55 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Decennia lang gefrustreerd over een verpauperde omgeving zonder toekomst is idd hetzelfde als twee arabieren die iemand in elkaar meppen.
Geen idee. Ik weet wel dat het in geen enkele verhouding staat.quote:Op maandag 12 december 2005 17:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
even afgezien van het feit dat ik nogal cynisch ben en dit geweld natuurlijk ten zeerste afkeur, denk ik niet dat het incident de oorzaak is voor dit soort gedrag. ik denk dat het de druppel was in de emmer vol met dit soort incidenten. denk je zelf niet?
ik weet het niet. ik hoor te weinig over australië en de misstanden daar. de reacties zijn reacties van mensen die blijkbaar niet meer willen discussiëren.quote:Op maandag 12 december 2005 17:58 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet wel dat het in geen enkele verhouding staat.
Ik weet niet aan wie dat ligt. mensen die ik ken in Australie hebben het nooit over last van buitenlanders.quote:Op maandag 12 december 2005 17:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik weet het niet. ik hoor te weinig over australië en de misstanden daar. de reacties zijn reacties van mensen die blijkbaar niet meer willen discussiëren.
ik was niet echt serieus met die rellenvergelijking in parijs...quote:Op maandag 12 december 2005 18:01 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik weet niet aan wie dat ligt. mensen die ik ken in Australie hebben het nooit over last van buitenlanders.
De problemen in Parijs zijn al heeeel lang bekend en ook dat er nooit iets aan gebeurt is al heel lang bekend.
Nooit iets aan gebeurt? Daar worden al sinds decennia miljarden in gestopt. Maar het maakt geen ene flikker uit. Overal in Europa, met wat voor beleid dan ook, wil het niet vlotten met moslims. Netzomin als in het Midden Oosten overigens. En Australië blijkbaar.quote:Op maandag 12 december 2005 18:01 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik weet niet aan wie dat ligt. mensen die ik ken in Australie hebben het nooit over last van buitenlanders.
De problemen in Parijs zijn al heeeel lang bekend en ook dat er nooit iets aan gebeurt is al heel lang bekend.
Ik wist niet dat de aboriginals moslim warenquote:Op maandag 12 december 2005 18:06 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Nooit iets aan gebeurt? Daar worden al sinds decennia miljarden in gestopt. Maar het maakt geen ene flikker uit. Overal in Europa, met wat voor beleid dan ook, wil het niet vlotten met moslims. Netzomin als in het Midden Oosten overigens. En Australië blijkbaar.
shit, nu ga ik nog serieus reageren ook .
die snap ik ff niet...quote:Op maandag 12 december 2005 18:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de aboriginals moslim waren![]()
Is heel makkelijk, direct op het vliegveld zie je ze al. Er zijn flink veel Aziaten in Australië.quote:Op maandag 12 december 2005 17:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De aboriginals kunnen het ook fantastisch vinden met de Australische blanken, de eerste aziaat die daar rondloopt moet ik nog zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |