abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33042419
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het is al jaren aan de gang, sinds ik me ingelezen heb in deze problematiek.
Eigenlijk gaat de hele kwestie dus over het falen van de politie?
Toch, zoalshetis?
pi_33042456
En het is dus gewoon echt op bepaalde types gericht he, aangettrouwde neef in sydney, zuidafrikaan, zo zwart als een zwarte kat die 3 weken in een kolenhog opgesloten heeft gezeten, heeft nergens last van he, Het is arabieren jagen....... daar er regelmatig vrouwen lastig gevallen worden voor hoer uitgemaakt worden en zo......

Als je niet van barbies fosters en bi/mono-kinis houd ....blijf dan lekker in libanon
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_33042496
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:58 schreef desiredbard het volgende:
En het is dus gewoon echt op bepaalde types gericht he, aangettrouwde neef in sydney, zuidafrikaan, zo zwart als een zwarte kat die 3 weken in een kolenhog opgesloten heeft gezeten, heeft nergens last van he, Het is arabieren jagen....... daar er regelmatig vrouwen lastig gevallen worden voor hoer uitgemaakt worden en zo......

Als je niet van barbies fosters en bi/mono-kinis houd ....blijf dan lekker in libanon
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stoere praat, denk je eens andersom in. Arabieren zoals Osama die blanken tussen de 16 en 60 generaliseren. Want ja, wat de blanke amerikanen allemaal doen, dat mag je generaliseren. En hij vermoord je. 2 out of three aint bad?
Allah Al Watan Al Malik
pi_33042519
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat ik bedoel te zeggen is dat die meisjes nooit aangevallen hadden mogen worden
Maar die australiers hebben het verkeerd gedaan.
Het tuig dat gisteravond huis gehouden mag je gewoon doodschoppen

...zo beter
  dinsdag 13 december 2005 @ 14:02:45 #280
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33042541
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:57 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Eigenlijk gaat de hele kwestie dus over het falen van de politie?
Toch, zoalshetis?
nou eigenlijk niet. ik vind de politie een defensieve taak hebben. ik vind de libanezen een agressieve rol spelen. snap je het?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_33042565
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 14:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Stoere praat, denk je eens andersom in. Arabieren zoals Osama die blanken tussen de 16 en 60 generaliseren. Want ja, wat de blanke amerikanen allemaal doen, dat mag je generaliseren. En hij vermoord je. 2 out of three aint bad?
dat 2 out of 3 sloeg op barbies bikinis en fosters ...en dat laatste is niet te zuipen

En wat de VERZETSSTRIJDERS in IRAK doen.... prima. US / UK /NL of wie dan ook heeft daar geen reet te zoeken: Iraakse normen en waarden. Kortom aanpassen voor westerlingen.... Maar dat geld ook andersom

Kortom als jij nu in Irak gaat lopen rondstruinen, met weet ik wat voor goede bedoelingen dan ook... heb je de kands gegeneraliseerd te worden.
net zoals ik een mohammedaan in het westen die geen respect heeft voor een vrouw die niet in een jute zak gehuld is generaliseer....
pi_33042676
Als rationeel denkende mens moet je dus zeggen dat die dronken Australiers hardstikke fout zijn en hard aangepakt moeten worden. Dat de Libanezen die daar weer op reageren net zo fout zijn en hard aangepakt moeten worden.

En dat de hele aanleiding van dit gebeuren, de sociale problematiek met de Libanese minderheid in Australie opgelost moet worden.
pi_33042695
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 14:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nou eigenlijk niet. ik vind de politie een defensieve taak hebben. ik vind de libanezen een agressieve rol spelen. snap je het?
Bendes zijn fout.
Als deze direct aan werden gepakt voordat ze konden groeien of voordat er zoveel konden ontstaan en de politie veel minder over haar schreef liet gaan, hadden we op dit moment waarschijnlijk geen rellen.
Want als de politie een stuk minder tolerant was en de bendeleden die crimineel gedrag vertonen oppakten en voor het gerecht sleepten, hadden de Australiërs niet het gevoel gehad om eigen rechtertje te gaan spelen en waren deze rellen nooit uitgebroken.
Rotte appels vroegtijdig eruit halen, dan heeft de consument niks te klagen.
Snap jij deze redenering, dat ik daardoor tot die conclusie kwam?
"Het is een kwestie van het falen van de politie"
pi_33042717
wel als je die australiers effe hun gang laat gaan word het probleem opgelost maar dat is geen oplossing. Zoals ik al eerder zei: beide agressieve groepen bewapenen en in een stadion laten knokken tot er nog eentje overblijft....en die sluit je dan levenslang op
  dinsdag 13 december 2005 @ 14:14:31 #285
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33042800
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 14:10 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Bendes zijn fout.
Als deze direct aan werden gepakt voordat ze konden groeien of voordat er zoveel konden ontstaan en de politie veel minder over haar schreef liet gaan, hadden we op dit moment waarschijnlijk geen rellen.
Want als de politie een stuk minder tolerant was en de bendeleden crimineel gedrag vertonen oppakten en voor het gerecht sleepten, hadden de Australiërs niet het gevoel gehad om eigen rechtertje te gaan spelen en waren deze rellen nooit uitgebroken.
Rotte appels vroegtijdig eruit halen, dan heeft de consument niks te klagen.
Snap jij deze redenering, dat ik daardoor tot die conclusie kwam?
ik snap je redernering volkomen tot het punt dat ik niet begrijp dat sommige bevolkingsgroepen altijd voor sociale onrust zorgen, altijd hoog tot zeer hoog op de crimineleactiviteitenranglijst scoren, altijd een ander aanwijzen en altijd onrust proberen te stoken, altijd een te grote bek hebben, altijd eigenlijk gewoon lekker terug moeten gaan naar het land van henzelf of hun ouders, waar alles wel prima is. sommige mensen proberen mee te doen en worden succesvol, sommigen proberen dat juist helemaal niet en zullen gezien worden als irritante eend in de bijt.
pi_33042890
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:37 schreef OldJeller het volgende:

............
Je bent niet alleen een Godslasteraar maar ook een ordinair, misselijkmakend persoon. Ronduit slecht.
Yep, I'm bad!
pi_33043028
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

2 libanezen zijn begonnen, voorzover ik weet waren het niet 30.000 libanezen die op 2 australiers insloegen. Overigens is dat natuurlijk een excuus voor de rellen. OBL had als excuus voor de twintowers, het binnenvallen van zijn land door de amerikanen.
De Amerikanen zijn Saoedie Arabië nooit binnengevallen, de Amerikanen moesten de Saoediërs beschermen tegen de grote boze wolf Saddam. Nou had Bin Laden zijn in Afghanistan getrainde Mujahidin aangeboden om Saddam te verslaan, maar de Saoediërs hadden toch meer vertrouwen in de Amerikanen.
Die Saoediërs zelf zijn natuurlijk nog geeneens in staat een mus neer te knallen: behalve dan als ze gelegenheid hebben een bommetje te leggen

http://www.killsometime.com/Video/video.asp?ID=265

pi_33043081
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:30 schreef Yildiz het volgende:

[..]
Ah dus zo zit dat.
En het feit dat de immigranten crimineler zijn dan autochtonen?
Dat speelt geen rol
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_33043243
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 14:09 schreef Vitalogy het volgende:
Als rationeel denkende mens moet je dus zeggen dat die dronken Australiers hardstikke fout zijn en hard aangepakt moeten worden. Dat de Libanezen die daar weer op reageren net zo fout zijn en hard aangepakt moeten worden.

En dat de hele aanleiding van dit gebeuren, de sociale problematiek met de Libanese minderheid in Australie opgelost moet worden.
Sociale problematiek, jij bent de koning van de eufemismes.
Lees dat rapport eens, veel libanezen daar zijnblijkbaar gewoon tuig van de richel. En als de politie er niks aan durft of wil doen dan krijg je dit soort ongewenste rellen. DIt afdoen als racisme is zo kortzichtig.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_33043306
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 14:14 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik snap je redernering volkomen tot het punt dat ik niet begrijp dat sommige bevolkingsgroepen altijd voor sociale onrust zorgen, altijd hoog tot zeer hoog op de crimineleactiviteitenranglijst scoren, altijd een ander aanwijzen en altijd onrust proberen te stoken, altijd een te grote bek hebben, altijd eigenlijk gewoon lekker terug moeten gaan naar het land van henzelf of hun ouders, waar alles wel prima is. sommige mensen proberen mee te doen en worden succesvol, sommigen proberen dat juist helemaal niet en zullen gezien worden als irritante eend in de bijt.
Los van de afkomst van de bendeleden; de politie moest eerder en harder in actie komen.
Je hebt het nu dus ook over de allochtone probleemjongeren in Nederland. Waarbij je doelt op Marokkanen, Turken e.a. mensen uit het Midden-Oosten en daar omheen, neem ik aan.
Dan zou je eigenlijk per land waar deze 'groep' overlast veroorzaakt moeten kijken waar ze vandaan komen. Want ik heb niet vaak gehoord dat Libanezen overlast veroorzaakten ergens, kijk eens naar Canada waar velen wonen.
Ook wordt er gezegd dat ze terug moeten naar hun primitieve land als ze niet met een moderne cultuur om kunnen gaan. Wat best lachwekkend is, als je weet hoe het is in Libanon of als je er eens geweest bent. Enorm modern, zóveel vrouwen zonder hoofddoek en moderne mooie kleding, geen coltrui van top tot teen.
etcetera etcetera.. Nederlanders van het platteland zijn ook niet altijd bijster geciviliseerd, om het maar zo te zeggen. Daar heb je dat ook vast, als je naar dorpjes gaat, maar in grote steden; nee.

Dit heeft dus weinig te maken met hoe het in hun land is en hoe het in Australië is. Dit is gewoon kansloos tuig dat véél te veel ruimte heeft gekregen om crimineel gedrag te praktiseren, klaar.
pi_33043340
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 14:32 schreef Overlast het volgende:

[..]

Lees dat rapport eens, veel libanezen daar zijnblijkbaar gewoon tuig van de richel. En als de politie er niks aan durft of wil doen dan krijg je dit soort ongewenste rellen. DIt afdoen als racisme is zo kortzichtig.
Bedoel je dit?

The Sydney gang rapes were a series of five separate crimes involving rape which occurred in Sydney, New South Wales, Australia. The first four occurred in the southern hemisphere winter of 2000, and the fifth in 2002. The common thread in these cases was that the perpetrators were gangs of young males of Muslim background (Lebanese in the first four cases, Pakistanis in the fifth), while the victims were females of European descent. The perpetrators were alleged to have made racist comments against their victims in the course of the offences, leading some to categorise them as hate crimes. During the trial the text messages of one of the offenders, Bilal Skaf, were disclosed as containing sentiments such as "When you are feeling down ... bash a Christian or Catholic and lift up".

Actions taken by government ministers, including the then Premier of New South Wales, Bob Carr, who publicly identified the perpetrators' background, led to a great deal of controversy. Community groups complained that Carr was smearing the entire Lebanese Muslim community with the crimes of a few of its members, and that his public comments would stir up ethnic hatred........
.................
http://en.wikipedia.org/wiki/Sydney_gang_rapes
  dinsdag 13 december 2005 @ 14:42:47 #292
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33043464
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 14:35 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Los van de afkomst van de bendeleden; de politie moest eerder en harder in actie komen.
Je hebt het nu dus ook over de allochtone probleemjongeren in Nederland. Waarbij je doelt op Marokkanen, Turken e.a. mensen uit het Midden-Oosten en daar omheen, neem ik aan.
Dan zou je eigenlijk per land waar deze 'groep' overlast veroorzaakt moeten kijken waar ze vandaan komen. Want ik heb niet vaak gehoord dat Libanezen overlast veroorzaakten ergens, kijk eens naar Canada waar velen wonen.
Ook wordt er gezegd dat ze terug moeten naar hun primitieve land als ze niet met een moderne cultuur om kunnen gaan. Wat best lachwekkend is, als je weet hoe het is in Libanon of als je er eens geweest bent. Enorm modern, zóveel vrouwen zonder hoofddoek en moderne mooie kleding, geen coltrui van top tot teen.
etcetera etcetera.. Nederlanders van het platteland zijn ook niet altijd bijster geciviliseerd, om het maar zo te zeggen. Daar heb je dat ook vast, als je naar dorpjes gaat, maar in grote steden; nee.

Dit heeft dus weinig te maken met hoe het in hun land is en hoe het in Australië is. Dit is gewoon kansloos tuig dat véél te veel ruimte heeft gekregen om crimineel gedrag te praktiseren, klaar.
ok capice, maar is 'kansloos tuig' een politionele oorzaak? of heeft het te maken met de gemeenschap waar ze zich onkwetsbaar voelen en nauwelijk opgevoed tot 's nachts op straat mogen hangen. is dat een taak van de politie of een taak van de ouders en gemeenschap?

ik ben er nog niet uit, hoewel ik neig naar het laatste. ik ben geen voorstander van mensenmassa's die wraak nemen. tuurlijk is dat een taak van de politie, maar sommige bekken zijn zo groot dat je met z'n tweeën liever wegrijdt dan volledig verrotgeslagen te worden of rellen veroorzakend als je dan wel eens naar je dienstwapen grijpt.

het is een oneerlijke padstelling waarbij ik nu zie dat de bevolking recht gaat halen. klote? jazeker, leger inzetten, ja zeker.
pi_33043506
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 14:32 schreef Overlast het volgende:

[..]

Zeg ik het op de ene manier is het niet goed
breng ik het wat gematigder is het ook niet goed
pi_33043538
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 14:17 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Yep, I'm bad!
Waarom ben je eigenlijk een godslasteraar en extreem-rechts/xenofoob?
SPOILER
  dinsdag 13 december 2005 @ 14:50:25 #295
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33043637
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 14:46 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Waarom ben je eigenlijk een godslasteraar en extreem-rechts/xenofoob?
SPOILER
vreemde manier van dicusiëren heb jij. beetje alsof je eigenlijk verder geen woorden meer hebt om deze discussie te voeren.
pi_33043853
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:06 schreef Meki het volgende:

[..]

Parijs is anders Australie niet . die Aussies zijn gestoord en racistisch
ging Parijs op blanke fransen molestreren ???

Ja. Dat deden ze inderdaad. Ben je dat nu alweer vergeten? Je kon er destijds zelfs begrip voor opbrengen. Maar selectief geheugenverlies is kenmerkend voor een zwakke discussiepartner zoals jij, net als het gooien met subjectieve termen zoals gestoord en racistisch zonder enige vorm van onderbouwing.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_33043898
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 14:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ok capice, maar is 'kansloos tuig' een politionele oorzaak? of heeft het te maken met de gemeenschap waar ze zich onkwetsbaar voelen en nauwelijk opgevoed tot 's nachts op straat mogen hangen. is dat een taak van de politie of een taak van de ouders en gemeenschap?

ik ben er nog niet uit, hoewel ik neig naar het laatste. ik ben geen voorstander van mensenmassa's die wraak nemen. tuurlijk is dat een taak van de politie, maar sommige bekken zijn zo groot dat je met z'n tweeën liever wegrijdt dan volledig verrotgeslagen te worden of rellen veroorzakend als je dan wel eens naar je dienstwapen grijpt.

het is een oneerlijke padstelling waarbij ik nu zie dat de bevolking recht gaat halen. klote? jazeker, leger inzetten, ja zeker.
Tuurlijk ligt de opvoeding bij de ouders, die behoren het goede voorbeeld te geven en inderdaad hun kinderen 's nachts binnen te houden. Maar als ouders hun kinderen niet meer in de hand kunnen houden wordt het wel een zaak van de politie, waar ook direct achteraan moet worden gegaan zodat deze probleemkinderen aangepakt kunnen worden en zo nodig een heropvoeding krijgen.
Ik weet overigens niet of deze bendeleden kinderen waren en/of ze nog bij hun ouders woonden. Als dit niet zo is, en je hebt een volledig losgeslagen kind die aggressief/crimineel is, is ook dit een zaak voor de politie lijkt mij.
Als men wist dat er bendes waren, hadden ze meteen de ME erop af moeten sturen om de groep uit elkaar te drijven en niet twee dienstdoende agentjes het op laten knappen. In Nederland krijgen politieagenten ook wel eens problemen als ze wat aan een grote groep (dronken) jongeren wil doen.
Groepsverbod.

Zo snel mogelijk de openbare orde herstellen. Bendes arresteren, groepsverboden maken en desnoods een avondklok voor (probleem)jongeren.
Strak, duidelijk, zero-tolerance.
pi_33043922
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 14:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

vreemde manier van dicusiëren heb jij. beetje alsof je eigenlijk verder geen woorden meer hebt om deze discussie te voeren.
Wij waren niet met elkaar in discussie.
pi_33044191
Zeg huilie als je geen commentaar (van derden) duld moet je niet op een forum posten
  dinsdag 13 december 2005 @ 15:11:07 #300
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_33044215
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Daar zit dus het verschil, jij kijkt alleen maar naar het soort mensen die meer over de schreef gaan dan anderen, ik kijk naar mensen die over de schreef gaan. See the difference? Het kan mij geen reet boeien of wat voor "soort" mensen het zijn. Of het nu een rijke tuthola is die 200 km/h rijd op de snelweg, of dat het nu een allochtoon is met een pauper-opelkadet is die 100 rijd door de stad.
Ja ik wil graag weten wie het zich het minst aanpast. Mochten dat toevallig mensen zijn met een bepaald geloof of afkomst dan kan je proberen te voorkomen dat er nog meer in Nederland komen. Kan je het geloof of cultuur aanpakken. Als je weet wie het doet kan je gerichtere maatregelen proberen te nemen. Als er veel geweld is in het gezin in een bepaalde cultuur kan je die harder aanpakken en meer voorlichting geven over hoe fout hun cultuur op dat punt is. Ja ik weet het je hoort en ziet liever niet dat het mensen van een bepaalde achtergrond zijn je stopt liever je hoofd in de grond. Ik niet ik wil het beestje bij zn naam noemen.
mai pen rai
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')